14.5.14

Τα μουσικά βραβεία της ψυχοπονιάρας!

Ελάτε, παραδεχτείτε το!
Μπορεί μόλις είδατε την λέξη ''βραβεία'' να μονολογήσετε ''πάλιιιι??????'' με αγανάκτηση αλλά όταν το μάτι έπεσε στην λέξη ''ψυχοπονιάρα'' πατήσατε αμέσως το κουμπάκι να δείτε την ανάρτηση! 

Οπότε και εγώ για να μην σας κουράζω ξεκινάω ευθύς αμέσως:

Μουσικά βραβεία:
Τα κάτωθι μπλογκς μου έκαναν πάσα τα λεγόμενα μουσικά βραβεία! 

Bliss in small things

To ημερολόγιο μιας μαμάς

Οι μικρές μου στιγμές

Hugs and softies


Θα πρέπει λοιπόν να γράψω 5 αγαπημένα μου τραγούδια και να δώσω το βραβείο σε 10 άλλα blogs! Μα δεν γινόταν το αντίστροφο? πως να διαλέξω μόνο 5 τραγούδια? Και που θα βρω 10 blogs που να μην το έχουν λάβει ήδη?

Ξεκινάω με τα τραγούδια να ανέβουμε λίγο:

No1. The Smiths -Bigmouth strikes again.




No2. Tim Booth (από James) & Angelo Badalamenti - The dance of bad angels



No3.  Sarah Brighman - Eden




No4. Robbie Williams - Me & my monkey



No5. (να βάλω και ένα ελληνικό) Μελίνα Κανά - Τα μεταξωτά



Και τώρα πρέπει να το παραδώσω σε 10 blogs. Για πάμε λοιπόν:
1. Στο e-mama.gr
2. Στο kalli's blog
3. Στο Δεσμός Καρδιάς
4. Στο Counting smiles
5. Στο la camera felice
6. Στη Μαμά Πετούνια
7. Στο Γίναμε Γονείς
8. Στο Ονειροτέχνημα Μαρία
9. Στο Τοσοδούλικα
10. Στο Ψυχολογια Παιδιου


Και πάμε και στο ψυχοπονιάρικο βραβείο! Η Άντζυ από το Happy mum Angie μου παρέδωσε το ψυχοπονιάρικο βραβείο, γιατί βοηθάω (λέει) όλο τον κόσμο. Μα αν μπορώ κάπου να βοηθήσω γιατί να μην το κάνω? 



Οι ερωτήσεις που το συνοδεύουν είναι οι εξής:

1. Πες μια απειροελάχιστη καλή πράξη που έκανες τελευταία
Δεν θυμάμαι να έχω κάνει καλη πράξη τελευταία.

2. Μια απειροελάχιστη καλή πράξη που έκαναν για σένα:
Με βοήθησε ένας κύριος να μαζέψω τα πράγματα από την σακούλα του σούπερ μαρκετ που σκίστηκε.

3. Αν δώσω έστω λίγο από...τότε..συμπλήρωσε τη φράση με τον τρόπο που θέλεις:
Αν είναι να δώσεις, δώσε όσο έχεις, το λίγο τι να το κάνεις?

4. Ποιο είναι το χρώμα της καλοσύνης?
Γαλανόλευκο σαν την πατρίδα μας.

5. Εάν η Καλοσύνη ήταν γυναίκα, περιέγραψε την εμφανισιακά:
Θα ήταν σαν την Τζοκόντα, ήρεμη αλλά αινιγματική.

Και ήρθε η ώρα να δώσω και εγώ το βραβείο με την σειρά μου στα κάτωθι μπλογκς:
2. Στο mamas n papas

Κορίτσια οι κανόνες είναι οι ίδιοι, παραλαμβάνεται το βραβείο, απαντάτε στις ερωτήσεις και το δίνετε στα ιστολόγια που θα επιλέξετε.



9 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια και για τα δυο βραβείο!εύχομαι να έρθουν κι άλλα πολλά.
    πολύ ωραία τα τραγουδάκια που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaaaa!!!!!!!ευχαριστώωωωω!!τρέχω να απαντήσω!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία! Το τελευταίο τραγούδι ταιριάζει "γάντι" καθώς από στιγμή σε στιγμή ο αέρας θα πάρει μαζί του όλο το μπαλκόνι (μαζί με τις γλάστρες φυσικά!) Ευχαριστώ πολύ και για το μουσικό βραβείο αλλά μου δώσατε και την περασμένη εβδομάδα. (όχι πως δεν το θέλω! Ψοφάω να πω "Ευχαριστώ τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τον καλό μου σύζυγο κλπ) Έχω απαντήσει http://www.tosodoulika.blogspot.gr/2014/05/blog-post_8.html
    Ρίξτε μια ματιά όσες δεν έχετε δει τα βραβεία σας.
    Σταματήστε με καλέ! Προεκλογικό λόγο θα βγάλω;
    Φιλάκια και ευχαριστώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία ψυχοπονιάρα Μάχη μου! Me and my monkey λατρεμένο! φιλιά καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα να ξέρεις πάντα σε διαβάζω, αλλά αφού είσαι και ψυχοπονιάρα ένας λόγος παραπάνω! Με γεια τα βραβεία σου Μάχη μου!!! Το 1 και το 4 σου, είναι και δικά μου πολύ αγαπημένα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα βραβεία Μάχη!
    Αγαπημένο άκουσμα το Eden! Καλά να περνάς, καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάχη Καλημέρες όμορφες...Ξαπλωμένη χτες το βράδυ παλεύοντας να κοιμηθώ, χάζευα τα νέα του φου μπου...Και τι βλέπω....ΒΡΑΒΕΙΟΟΟΟΟΟΟ....και μουσικοοοοοοο...Σ ευχαριστώωωω...Τον τελευταίο καιρό με τον μίκρό μου J σε μόνιμη βάση τραγουδάμε και χορεύουμε...Πιστεύω το ΣΚ να απαντήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤρελοΜάχη μου εσύ γλυκιά!!! Συγχαρητήρια για ΟλΑ τα βραβεία που εχεις παραλάβει και τα κέρδισες με δόξες και τιμές:)
    Πολύ σε μερσώ που με σκέφτηκες μωράκλα μου. Να δω πότε θα αξιωθώ να κάνω καμιά ανάρτηση που με έχει χτυπήσει η άνοιξη κατακούτελα και δεν στρώνομαι στο λάπτοπ. Το μουσικό αυτό βραβείο ίσως είναι μια καλή ευκαιρία.
    Φιλάρες πολλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...