25.5.14

Εύκολη και γρήγορη μετατροπή καλαθιού!

Ένα παλιό ψάθινο καλάθι που περιφερόταν εδώ και εκεί και πάντα μα πάντα κάτι με κρατούσε από το να το ρίξω στα σκουπίδια, έβαλε τα καλά του και από παρολίγον σκουπίδι κατέληξε ολίγον στολίδι!



Το καλάθι αυτό είχε έρθει σαν δώρο στο μαιευτήριο όταν γέννησα την ταλιμπανούλα! Πάνε λοιπόν 3+ χρόνια που περιφερόταν από εδώ και από εκεί εκτελώντας πολλές και διαφορετικές χρήσεις. Μου άρεσε πολύ και σαν σχήμα και σαν χρώμα αλλά τον τελευταίο καιρό είχε αρχίσει να μαδάει από παντού με αποτέλεσμα να έχει μείνει στα αζήτητα της αποθήκης.


Ώσπου ήρθε η ώρα του! Με λίγο λευκό σπρει άρχισε να αλλάζει! Να πως έγινε μετά από δυο χέρια βαψίματος με ενδιάμεσα στεγνώματα!


Το επόμενο βήμα ήταν πως θα στολιζόταν το εσωτερικό του! Σκέφτηκα όλα τα τετριμμένα: φυτά, βότσαλα, κεριά κλπ. Αλλά όχι! Δεν ήταν καν ανάγκη να είναι καθιστό πάνω σε κάποιο τραπέζι, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάθετα, σαν πιατέλα. 

Και τότε ήρθε η έμπνευση! Η αρχική σκέψη ήταν κόψιμο κόντρα πλακέ ή χοντρού χαρτονιού σε οβάλ σχήμα, βάψιμο με μαυροπίνακα και τοποθέτηση στο εσωτερικό ώστε να μπορώ να γράφω ότι θέλω. Όμως επειδή αυτό το καλάθι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επικείμενη βάπτιση του μαχαραγιού, δεν ήθελα μια τόσο μόνιμη λύση!

Επομένως η πιο άμεση παροδική και εύκολα μετατρέψιμη λύση: εκτύπωση! Σε φόντο μαυροπίνακα με γραμμένο με handfree γραμματοσειρά το logo της επιλογής μου!


Το έκοψα και στην πίσω πλευρά κόλλησα ταινία διπλής όψης για να κολλήσει καλά πάνω στο καλάθι!



Και η μετατροπή ολοκληρώθηκε, εύκολα και γρήγορα!


Το που θα τοποθετηθεί είναι αντικείμενο άλλης ανάρτησης, βρήκε πάντως τον χώρο του και περιμένει και το παρεάκι του!


Καλό δεν έγινε?


34 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, μπράβο μου έδωσες ιδέες, εχω κι εγώ δύο και τα εχω να τριγυρίζουν εδώ κι εκεί. Ήρθε η ώρα να τα αξιοποιήσω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο, μπράβο μου έδωσες ιδέες, εχω κι εγώ δύο και τα εχω να τριγυρίζουν εδώ κι εκεί. Ήρθε η ώρα να τα αξιοποιήσω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!..,και λάτρεψα το logo που έγραψες μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Εγινε τέλειο. Πολύ έξυπνο να μπορείς να αλλάξεις το εσωτερικό. Καλή Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη πολυ ομορφη μεταμόρφωση ,ξετρελάθηκα με την ιδεα !!!αλλλα εχω μια χαζή απορία ,πως εκτυπώσες το logo,εννοώ με απλο οικιακό εκτυπωτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ντεν εχω εκτυπωτη καρντια μου! ουτε απλο οικιακο καν! η αδερφη μου το εκτυπωσε στην δουλεια της! παντως με ενα στικακι το πας σε ενα βιβλιοπωλειο που εχει μεγαλο εκτυπωτη και το τυπωνεις, εχω ρωτησει γι αυτο στο λεω! απλα μου ζητησε 5 ευρω αλλα τελικα το εκτυπωσε η αδερφη μου

      Διαγραφή
  6. Μπράβο βρε Μαχούλα,φοβερή λύση έδωσες και έγινε πανέμορφο το καλάθι!Και αναρωτιόμουν πως μπορώ να αλλάξω τα δικά μου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μόνο καλό;;;;; Τέλειο έγινε!! Μπράβο Μαχούλα μου!!
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το ρωτάς;; Υπέροχο εγινε συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα να δεις σε τι μπορεί να μεταμορφωθεί ένα απλό καλάθι!!!
    από το πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήθελα να ήξερα πώς σας έρχονται οι εμπνεύσεις! Όταν πάω εγώ να φτιάξω κάτι κολλά και τελικά δεν κάνω τίποτα!
    Έγινε υπέροχο μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έγινε πραγματικά υπέροχο Μάχη! Και μ'άρεσε που έγινε διακόσμηση σαν κάτι διαφορετικό κι όχι τα συνηθισμένα που ξέρουμε! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο καλό; Αγνώριστο έγινε Μάχη. Πάλι καλά που κάτι σε κράταγε και δεν το πέταξες πριν το μεταμορφώσεις! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο το καλαθάκι Μάχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφο...


    απο το παρτι της http://eleannasdeardiary.blogspot.gr ερχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο βρε Μάχη! Πώς το μετέτρεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά υπέροχο. Μπράβο Μαχούλα που με τα πιτσιρίκια παραμάσχαλα δεν παύεις να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ω ναι, πέτυχε το λίφτινγκ! μπράβο Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία ιδέα Μαχούλα! (άλλη ώρα διαβάζω, άλλη ώρα σχολιάζω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο έγινε! Πολλά μπράβο για την εκτέλεση αλλά και για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραία ιδέα! Όλοι λίγο πολύ έχουμε κάποιο ξεχασμένο καλάθι σπίτι μας! Βουρ λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία ιδέα! Όλοι λίγο πολύ έχουμε κάποιο ξεχασμένο καλάθι σπίτι μας! Βουρ λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τέλεια μετατροπή λατρεύω τα Before after μπράβο Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάχη μου, τέλεια η ιδέα σου και το logo που επέλεξες προϊδεάζει τους καλεσμένους σου για το κλίμα στο όμορφο σπιτικό σου!!! Καλή συνέχεια γλυκιά μου και φυσικά γλυκές καληνύχτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...