9.4.14

Χρωματίστε το χοντρό αλάτι!

Έχετε σκεφτεί πότε πόσο εύκολο είναι να χρωματίσουμε το χοντρό αλάτι;
Πρόκειται για μια πανεύκολη κατασκευή που μπορεί να αποτελέσει την βάση για άλλες κατασκευές!




Θα χρειαστούμε:
- Χοντρό αλάτι
- Κιμωλίες σε ότι χρώμα θέλουμε
That's it!


Γεμίζουμε τα ποτήρια με το χοντρό αλάτι και τοποθετούμε μέσα σε κάθε ποτηράκι μια χρωματιστή κιμωλία. Τα χρώματα που είχα εγώ εύκαιρα ήταν γαλάζιο, ροζ, πράσινο και κίτρινο.  



Στριφογυρίζουμε λίγο την κιμωλία μέσα στο αλάτι και θα δούμε πολύ σύντομα ότι το αλάτι αρχίζει και παίρνει το χρώμα της κιμωλίας.



Σε λίγα μόλις λεπτά το αλάτι έχει χρωματιστεί με το αντίστοιχο χρώμα της κάθε κιμωλίας!



Και τι μπορούμε να κάνουμε τώρα με αυτό; 
Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν να πάρω κάποια ποτηράκια, να τα γεμίσω με το χρωματισμένο αλάτι και να τοποθετήσω κεράκια ρεσώ.



Στο ένα ποτήρι έβαλα πρώτα το ροζ χρώμα και από πάνω το γαλάζιο, ενώ στο δεύτερο το πράσινο και το κίτρινο. Έριξα και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντα για χαλάρωση.


 Στο π&φ έτοιμα και τα ρεσώ! η αλήθεια είναι ότι η κίτρινη και η πράσινη κιμωλία δεν έδωσαν τόσο έντονο χρώμα όσο η γαλάζια και η ροζ, ωστόσο από κοντά είναι ευδιάκριτη η διαφορά των χρωμάτων.


Άλλες κατασκευές που μου ήρθαν στο μυαλό είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατασκευή αλάτων μπάνιου και για διακοσμητικό στοιχείο σε μεγάλα βάζα ίσως σε στολισμό τραπεζιών δεξιώσεων.
Σας έρχεται τίποτα άλλο στο μυαλό?





18 σχόλια:

  1. Δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου στην κιμωλία! Πολύ απλη μεθοδος. Εγω σκεφτομουν τα χρωματα ζαχαροπλαστικής με ολες τις επιπτώσεις ομως. Ειναι πολύ πιο απλό και μποροπυν να το κάνουν και τα παιδια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έξυπνο!
    Κιμωλίες έχω..
    Χοντρό αλάτι έχω....
    Βουρ!!!!


    Φιλιά Μαχούλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειο Μαχούλα!! Μπράβο!! To pinαρω!! Κι εμένα η γαλάζια μου άρεσε.. Αλλά και σε μωβ θα ήταν ωραία.. Γενικά μάλλον θα θέλει κιμωλίες με έντονα χρώματα.. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνη ιδέα! Με τόσο λίγα υλικά έχεις ένα πανέμορφο αποτέλεσμα! Καλημέρα Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή ιδέα!!!!!Τέλειο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη ιδέα Μάχη! Αναρωτιέμαι αν κάλυπτες ένα αυγό με κόλλα και μετά το πέρναγες με το χρωματιστό σου αλάτι, τι αποτέλεσμα θα είχε. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο!!!
    (Δεν ξέρω πώς θα συμπεριφερθεί αυτή η μίξη όταν έρθει σε επαφή με κόλλα, αλλά θα μπορούσε να κολλήσει πάνω σε καμβά ζωγραφικής, σε χειροποίητη κορνίζα για φωτογραφίες και γενικά σε χειροτεχνική... βοήθεια!!!)
    Πάντως, κι εμένα η ιδέα με το ρεσώ μου ήρθε πρώτη στο μυαλό!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλάαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια η ιδέα σου αλλά μια άλλη πρόταση είναι να αρωματιστεί το αλάτι με αιθέριο έλαιο και να το βάλουμε σε μικρά σακουλάκια στην ντουλάπα μας .
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια ιδέα Μάχη μου!!! Θα το επιχειρήσω :)) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απίθανο και πανεύκολο!!!!!! δεν το φανταζόμουν ποτέ ότι χρωματίζεται τόσο εύκολα!!!! σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέξυπνη ιδέα και τόσο μα τόσο απλή και οικονομική!!! Αχ βρε Μαχουλίτα μου ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την τρομερή σου δημιουργικότητα:)
    Ιδέα φυσικά δεν έχω άλλη να προτείνω διότι ειμαι μπούφος σε κάτι τέτοια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία η ιδέα σου να χρωματίσεις το αλάτι.. και τόσο εύκολη! Όμως θα φοβόμουν να το βάλω δίπλα σε φωτιά - ρεσώ. Νομίζω με τη θερμότητα σκάει το χοντρό αλάτι... οπότε κρατήστε το μόνο για διακοσμητικούς λόγους. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γίνετε και με ψιλό αλάτι???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω για να είμαι ειλικρινής γιατί δεν το έχω κάνει,θεωρώ όμως οτι θα γίνεται!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...