11.4.14

Πως αφαιρούμε το περίγραμμα των φωτογραφιών και της υπογραφής

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως αφαιρούμε αυτό το απαίσιο περίγραμμα που φαίνεται σαν σκιά από τις φωτογραφίες και την υπογραφή που βάζουμε στις αναρτήσεις μας? 

Πως είναι δυνατόν να ''καθαρίσουμε'' αυτό το περίγραμμα ώστε να έχουμε ένα pure white αποτέλεσμα?  

Δείτε την διαφορά και θα καταλάβετε τι εννοώ!


Τα περισσότερα tutorials που έβρισκα, υποδείκνυαν να πειράξω την HTML...χμμ όχι το δυνατό μου σημείο! Ώσπου βρήκα ένα εδώ που δεν απαιτούσε να πειράξω τον κώδικα.

Πηγαίνουμε στον Blogger -> Πρότυπο -> Προσαρμογή -> Προηγμένη -> Προσθήκη CSS και επικολλούμε το κάτωθι: 

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,
.BlogList .item-thumbnail img {
  padding: none !important;
  border: none !important;
  background: none !important;
  -moz-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  -webkit-box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;
  box-shadow: 0px 0px 0px transparent !important;

Πατάμε ''Εφαρμογή στο Ιστολόγιο'' και τα περιγράμματα και οι σκιάσεις είναι πια παρελθόν!





23 σχόλια:

  1. Στο μυαλό μου είσαι Μάχη μου... Και με ενοχλούσε όποτε ήθελα να βάλω φωτο με διαφορετικό περίγραμμα πχ κυκλικό να μου έχει μπαστακα εκείνη τη σκιά του τετραγώνου...
    Ευχαριστώ, το έβαλα ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρεπει να φτιαξω υπογραφη... Ευχαριστουμε Μαχη!!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστούμε Μάχη! Καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ, για να καταλάβω τι εννοείτε με αυτά τα περιγράμματα...θα πρέπει, πρώτα να πάω να κάνω υπογραφή, βασικά να δω τι είναι η υπογραφή, και μετά να ακολουθήσω τις οδηγίες...για να δούμε, θα τα καταφέρω...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπόν, έμαθα τι και πως να κάνω την υπογραφή, αλλά δεν ξέρω πως να την βάλω...είδα ένα άρθρο από το all4blogs αλλά κάπου εκεί με το Picasa το έχασα, γιατί εμένα δεν μου έδειχνε αυτά που έλεγε στο άρθρο...αν μπορείς να μας πεις εσύ πως το βάζουμε...ευχαριστούμε!!

      Διαγραφή
    2. κατι θα κανω και γι αυτο, αλλα σε καμια εβδομαδα,μην πεσουν ολες οι μπλογκοαναρτησεις μαζι

      Διαγραφή
  5. Αγκαλίτσα και φιλάκι, Μαχούλα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είσαι τέλεια!!! ευχαριστούμε πολύ!!!! :) φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ μ αρέσει που περνάω απο τα μπλογκς σας και το έχετε φτιάξει! μπράβο κοριτσάρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι υπέροχη!!!
    Θα ασχοληθώ μετά το Πάσχα γιατί δεν προλαβαίνω τώρα.
    Κάτι τέτοιες μικρές λεπτομέρειες μας βοηθάνε πολύ στο ταξίδι του blogging:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καιγω πρεπει να φτιαξω υπογραφη οπως επισεις να αλλαξω το domain που ειναι ολοκληρο μακριναρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάω να προσπαθήσω...σε ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. it works!! Ευχαριστούμε Μάχη ! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάχη μου, καλησπέρα και καλό μήνα! Μόλις το έκανα και δούλεψε (στην αρχή μου έκανε κάτι τσαχπινιές...)! Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατί έψαχνα καιρό για κάτι τέτοιο.Είσαι θησαυρός Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτωωωω τα κατάφερα και εγώ!!! Πολύ χάρηκα!!

      Διαγραφή
    2. Μπράβο!!! το είδα!! πολύ χαίρομαι που σας φαίνονται χρήσιμα αυτα τα τρικάκια!

      Διαγραφή
  14. Μάχη είσαι θησαυρός...βέβαια εγώ προσωπικά ακόμα "ψάχνω" τα του σχεδιασμού του blog και μάλλον πρέπει και υπογραφή να εφεύρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις υπογραφή! έχουμε σχετικό tutorial στα αρχεία της ομάδας!

      Διαγραφή
  15. Θέλω κι άλλα homework,πειράζει;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ, αφού ... τα ζητάει ο οργανισμός σου (Αχααα) κάτι θα κάνουμε!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...