25.4.14

Πασχαλινά απρόσμενα δώρα!

Ένα από τα πολλά θετικά του blogging -και ίσως το πιο σημαντικό- είναι η γνωριμία με νέους ανθρώπους, ανθρώπους που εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος, που νιώθεις ότι οι αύρες σας ταιριάζουν. Ένα σχόλιο που σιγά σιγά γίνονται πολλά σχόλια, στα οποία απαντάς ή σου απαντάνε αντίστοιχα, και σιγά σιγά εξελίσσεται μια σχέση που ούτε καν το φανταζόσουν...

Και σιγά σιγά τα σχόλια, γίνονται καθημερινές κουβεντούλες μέσα από τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα και ξαφνικά λαμβάνεις ένα δέμα και μένεις με το στόμα ανοικτό!
Γιατί κάποιος σε σκέφτηκε..
Γιατί κάποιος μπήκε στον κόπο να ετοιμάσει κάτι για εσένα
Γιατί κάποιος, πέρα από εσένα, σκέφτηκε και τα παιδιά σου
Γιατί κάποιος έβαλε χέρια, μυαλό αλλά πάνω από όλα φροντίδα για να δημιουργήσει κάτι και να το στείλει σε εσένα και στα μικρά σου...

Εσένα που νιώθεις -και ξέρεις- ότι δεν έκανες τίποτα που να αξίζεις αυτήν την απλόχερη και ανιδιοτελή φροντίδα ενός ανθρώπου που δεν έχεις δει ποτέ δια ζώσης! Και δεν ξέρεις τι άλλο να κάνεις πέρα από το να ευχαριστήσεις αληθινά και ταπεινά, από καρδιάς! Να ευχαριστήσεις..
... για την σκέψη
... για τον χρόνο που δαπανήθηκε
... για την φροντίδα και το μεράκι

Μια μέρα λοιπόν έλαβα και εγώ ένα τέτοιο δέμα.


Ένα δέμα από την ''Μ@μ@ για σπίτι'' Κατερίνα που έβαλε όλη την φροντίδα και το μεράκι της για να μας ετοιμάσει και να μας στείλει χειροποίητα δωράκια! Μια λαμπάδα για την μαμά Μάχη που όπως πολύ σωστά μάντεψε η Κατερίνα, δεν είχα φροντίσει για δική μου λαμπάδα, μια κορδέλα για τα μαλλάκια της ταλιμπανούλας μου, ένα αυτοκινητάκι από τσόχα για τον μαχαραγιό μου και φυσικά αυγοσοκολατάκια. Και όλα αυτά ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ! Φτιαγμένα από τα χέρια της με αγάπη!


Το Κατερινιώ μου τίμησε δεόντως την κορδέλα της ενώ το αυτοκινητάκι του μαχαραγιού το έκρυψα γιατί το έβαζε στο στόμα!!


Κατερίνα μου δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω ειλικρινά. Ήταν μια κίνηση που με άφησε άφωνη, ακόμα και όταν ζήτησες την δνση μου ποτέ δεν φανταζόμουν ότι είχες ετοιμάσει όλα αυτά τα πράγματα! Σε ευχαριστώ από καρδιάς, να είσαι πάντα γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

Kαι οι εκπλήξεις δεν σταμάτησαν εδώ! 
Πριν κάμποσο καιρό είχα λάβει μέρος σε έναν διαγωνισμό που διοργάνωσε η φίλη μου η Μαρία στο blog της Parentsland. Είναι γνωστή η φιλία μου με την Μαρία! αυτό που ούτε εγώ η ίδια γνώριζα είναι πως κερδίζοντας αυτόν τον διαγωνισμό θα γνώριζα ακόμα μια μαμά που θα κουβέντιαζα μαζί της λες και την ήξερα χρόνια!
Ο διαγωνισμός αφορούσε σε προϊόντα της εταιρείας Stickurname! Το concept των προϊόντων βασίστηκε στην φαεινή ιδέα που είχε μια μαμά για να μην χάνονται επιτέλους τα αντικείμενα και τα πράγματα των παιδιών μας στις διάφορες δραστηριότητες τους! Είμαι σίγουρη ότι οι μαμάδες με παιδάκια στο σχολείο έχουν αγανακτήσει να αγοράζουν κασετίνες και διάφορα άλλα αντικείμενα πολλές φορές στην διάρκεια της σχολικής χρονιάς επειδή χάνονται! 
Η Κωνσταντίνα, η μαμά πίσω από το brand, δημιούργησε για όλες εμάς ανθεκτικότατες ετικέτες αντοχής, που αντέχουν σε πλύσιμο και που μπορούν να τοποθετηθούν παντού: στην τσάντα ή βαλίτσα του παιδιού, στα μπουφάν, στα διάφορα μικροαντικείμενα, ΠΑΝΤΟΥ! Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την ιδέα αυτή αλλά και για το γεγονός ότι οι ετικέτες είναι χωρίς το επιβλαβές PVC εδώ! Και τα καλά δεν σταματούν εδώ: μπορείτε να φτιάξετε τις δικές σας ετικέτες, για το δικό σας παιδάκι, σε όποια ηλικία και αν βρίσκεται, ακριβώς όπως τις θέλετε εσείς αφού η Κωνσταντίνα έχει φροντίσει να υπάρχουν πολλά γραφικά, χρώματα και γραμματοσειρές για να διαλέξετε μόνο τα ομορφότερα για το παιδί σας! Και όλα αυτά από την άνεση του σπιτιού σας αφού τα πάντα επιλέγονται από το site!

Να λοιπόν τι επέλεξα για το Κατερινιώ μου:


Φούξια κυκλικό σχήμα με χρυσή κορώνα για την πριγκίπισσά μου! Αναγράφεται το ονοματεπώνυμο της και το όλο πακέτο αποτελείται από 89 αυτοκόλλητα μέγιστης αντοχής. Κάποια από αυτά περιέχουν και την φώτο της (βλέπετε και το επώνυμο μας, το οποίο δεν θόλωσα, όπως και το προσωπάκι της,...οκ το θόλωσα λίγο...) ενώ υπάρχουν και δυο ετικέτες με κρίκο για τις τσάντες:



Προσωπικά το βρίσκω πάρα πολύ έξυπνη ιδέα και ιδιαίτερα χρήσιμο σαν προϊόν! Και οι τιμές του το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό! Θα το έχω και στα υπόψη μου σαν δωράκι προς ανίψια (αν και είμαι σίγουρη ότι οι μαμάδες θα το εκτιμήσουν περισσότερο!).

Κωνσταντίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση εξυπηρέτηση και την τάχιστη αποστολή! Σου εύχομαι καλές δουλειές!




13 σχόλια:

  1. Καλημερα Μαχη μου. Πολυ χαιρομαι που σου αρεσε το δωρακι. Παντα καλοτυχη να εισαι κουκλα μου.
    Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαχη μου. Πωπω, αυτές οι ετικέτες είναι φοβερές!!! Οσο για την κορδέλα και τα δώρα... ζήλεψα!χιχι!!!! Αυτά είναι από τα ωραία του μπλόγκινγκ! Γίνόμαστε μια μεγάλη παρέα χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφη κίνηση....ένα από τα πολλά καλά του blogging!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Μάχη μου!! Πάντα τυχερή!! Αυτές τις ετικέτες θα τις έχω σίγουρα υπ'όψην οταν πάει σχολείο ο Νκόλας!!! Και τι όμορφη η κίνηση της Κατερίνας!!! Και τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξε!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενταξει, τι να πρωτοπω... Οτι με πηραν τα ζουμια; Οτι γελαω μονη μου; Συγκινηθηκα παρα πολυ για ολα αυτα που εγραψες. Η αληθεια ειναι πως μετα απο τοσο καιρο στη μπλογκογειτονια νιωθω σα δικους μου ανθρωπους τους γειτονες μοη! Και μαλιστα καποιοι σταθηκαν απο την αρχη, διαβαζοντας, σχολιαζοντας και βοηθώντας, χωρίς πάντα να το ξέρουν. Χαίρομαι πσρα πολύ που σας άρεσαν, γιατί αυτο ήθελα! <3 Οι ετικέτες τελειες , θα τις προμηθευτών για τη νέα σχολική χρονιά! Πάντα τυχερή Μάχη μου! Φιλάκια πολλα πολλά! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ γλυκό όλο αυτό!!!@πολύ χαίρομαι όταν διαβάζω τέτοια πράγματα!!@καλημέρα!!@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαίρεσαι, με γεια :) Και πάντα τέτοιες ευχαρίστες γνωριμίες Μάχη γιατί το να βρίσκεις άτομα με τα οποία μπορείς να μιλήσεις και να συνεννοηθείς είναι ανεκτίμητο! Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μάχη μου! Πολύ όμορφα τα δωράκια σας! Γεια στα χέρια της Κατερίνας που σας σκέφτηκε και εσείς να στε καλά να τα χαίρεστε!Οι ετικέτες τέλειες! Πολύ έξυπνη ιδέα! Αχ η ταλιμπανούλα έγινε βασιλοπούλα μου φαίνεται , πολύ όμορφες ετικέτες της έφτιαξες! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα δωράκια σου είναι υπέροχα μαχούλα μου!!!!
    Και επιπλέον λάτρεψα την ιδέα με τα καρτελάκια! Πάω να ψαχουλέψω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Μάχη μου!! Χριστός Ανέστη!! Αυτά είναι τα καλά του blogging!! Να τα χαρείς τα δωράκια σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι φανταστικές οι ετικέτες σας!!!!! Ζήλεψα λίγο...θα πάρω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία κίνηση και ωραία καρτελάκια! Ζήλεψα τώρα, τρέχω να τα δω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...