28.4.14

Παιχνίδια στο τζάμι!

O καιρός έχει βαλθεί να μας τρελάνει!
Το ίδιο και τα μικρά μου, λες και η διάθεσή τους επηρεάζεται άμεσα από τον καιρό! Και εκεί που γελάνε δώστου οι γκρίνιες, και εκεί που γκρινιάζουν και εγώ είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, αρχίζουν και γελάνε πάλι κακαρίζοντας!

Και όταν είναι η ώρα της γκρίνιας, ενώ έχουν ικανοποιηθεί όλες οι βασικές ανάγκες και δεν τους λείπει τίποτα, είναι η ώρα να επιστρατευθεί η φαντασία για να σωθούμε!

Κάπως έτσι προέκυψε και το σημερινό μας παιχνίδι. 


Είχα παρατηρήσει όταν φτιάχναμε το καδράκι, ότι αυτό το αφρώδες υλικό, αν βραχεί, κολλάει παντού πολύ εύκολα!
Βγάλαμε λοιπόν τις κόλλες από αφρώδες υλικό και κάναμε διάφορα σχέδια!


Στην συνέχεια, κόψαμε τα σχήματα, και βρέχοντας λίγο με ένα πινέλο το κάθε σχήμα κολλάει πανεύκολα και για πολλές ώρες στο τζάμι.


Φτιάξαμε διάφορα σχήματα, από γεωμετρικά μέχρι και λουλουδάκια, φυλλαράκια, φατσούλες κλπ. Ενώνοντας τα γεωμετρικά σχήματα φτιάξαμε σπιτάκια και βαρκούλες.


Τα παιδιά το καταφχαριστήθηκαν Και όταν λέω ''τα παιδιά'' εννοώ και τα δύο, η ταλιμπανούλα έχτιζε και ο μαχαραγιός γκρέμιζε...


Και φυσικά άρπαζε τα πάντα και δεν άφηνε την αδερφή του σε ησυχία...


...η οποία από ένα σημείο και μετά βαρέθηκε να ασχολείται μαζί του και άρχισε να ατενίζει...


Και κάπως έτσι σωθήκαμε και σήμερα το πρωί και επιτέλους τα έβαλα για ύπνο. Το πόσο θα κοιμηθούν και τι μας επιφυλάσσει το απόγευμα είναι άλλη (πονεμένη) ιστορία...

Αν θέλετε να δείτε και άλλα παιχνίδια μας, πατήστε τον σύνδεσμο κάτω από την εικόνα:





Η ανάρτηση αυτή συμμετέχει στο link party του Craftaholic, Week 11.


20 σχόλια:

  1. χιχι!!! Πλάκα έχετε!!!
    (Στο έχω ξαναπεί... Αν με πιάσουν οι γκρίνιες μου, θα σου στείλω μήνυμα για να με σώσεις!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια είναι!!! Και έχω κάτι μια τεράστια τζαμαρία στην κουζίνα...αύριο λέω να το παίξουμε κι εμείς!!! Φιλάααακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι θα πώ ότι το ευχαριστήθηκατε και τα 3 παιδιά! Βάζω κι εσένα μέσα, καλά κατάλαβες!!
    Πολύ καλή ιδέα! Αντε βρε παιδί μου να μεγαλώσει η Δώρα να κάνω κι εγώ τέτοιες αναρτήσεις! [αυτό με καίει! χαχα!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά φοβερό!! Θα το παίξουμε κι εμείς κάποια στιγμή!!
    Προς το παρόν παίζουμε με κάτι - δεν ξέρω πως ακριβώς τα λένε - τύπου αυτοκόλλητα, με Χριστουγεννιάτικες παραστάσεις (πιγκουινάκια, αγιοβασιλάκια...). Από τη στιγμή που τα έβαλα στο τζάμι τα Χριστούγεννα όλο πάει και τους μιλάει, τα χαϊδεύει, τα φιλάει... οπότε με βλέπω να μας βρίσκουν και τα επόμενα Χριστούγεννα χωρίς να τα έχουμε βγάλει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά τους απασχόλησες! Εύγε Μαχάμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το υλικό δεν το ήξερα, αλλά τώρα θα ψάξω να το βρώ, μου άρεσε Μάχη μου!!! Και θα το καθιερώσουμε και στο μπαλκόνι!

    Ήρθα σε σένα από το Link party του Craftaholic! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηρθα ιδεα,αν και θα γινουν τα τζαμια....αλλα χαλαλι!!

    Ηρθα και εγω απο το παρτυ του Craftaholic!!
    φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oτι να 'ναι γραφω...Ωραια ιδεα ηθελα να πω!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ πρωτότυπες ιδέες μπράβο σου!!! Κι εγώ ήρθα από το Link Party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ούτε που μπορούσα να φανταστώ τις δυνατότητες αυτού του υλικού ,αλλά και το γεγονός ότι μπορεί να απασχολήσει τοση ώρα τα παιδιά!!όσο για τα τζάμια χαλάλι!!!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς ήρθατε! Βλέπω η Αθηνά να μου ζητάει αποζημίωση που φυγατε από το παρτυ της αχαχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάχη μου είναι τόσο γλυκά μαζί τα αδερφάκια!Και έχει μεγαλώσει τόσο πολύ,σαν χτες να γέννησες μου φαίνεται!
    Και το τζάμι φοβερή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη ιδέα!!!
    Θα την κάνω με την πρώτη ευκαιρία!!
    Ήρθα από το Link party του Craftaholic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό!!!
    Είναι αυτό που λέμε η πενία τέχνες κατεργάζεται, ε, στην προκειμένη περίπτωση , η αναγκαστική κλεισούρα λόγω καιρού!!!
    Από το link party του Craftaholic ήρθα και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. είναι τέλια!! και τα παιδάκια κουκλιά!!! Να τα χαίρεστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα! Θα το δοκιμάσουμε άμεσα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια ιδέα! Θα το δοκιμάσουμε άμεσα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...