Σελίδες

1.4.14

Η ομάδα των Μαμάδο-blogs στο Facebook!

Με επίκεντρο το παιδί, δημιουργήσαμε μια ομάδα στο facebook που στόχο έχει να συγκεντρώσει όλα τα μαμαδο-blogs. 



Αν είσαι μαμά ή μπαμπάς και έχεις blog που ασχολείται (και) με το παιδί, τότε αυτή είναι μια ομάδα όπου μπορείς να δημοσιεύεις τις αναρτήσεις σου!

Αν πάλι είσαι απλά μαμά αλλά σου αρέσει να διαβάζεις blogs μαμάδων και να βρίσκεις δραστηριότητες, παιχνίδια, κατασκευές κλπ., τότε και πάλι αυτή η ομάδα είναι για εσένα! Εκεί θα βρεις συγκεντρωμένα όλα τα γονεικά blogs με συνεχή ροή αναρτήσεων!

Αν δεν είσαι γονιός ακόμα αλλά το ιστολόγιο σου είναι σχετικό με θέματα παιδιού και γονιού, σε περιμένουμε!

Η ομάδα μας έχει τον τίτλο Μαμάδο-blogs και θα την βρείτε πατώντας τον κάτωθι σύνδεσμο:

Θα χαρούμε να γίνουμε μια μεγάλη συντροφιά!



4 σχόλια:

  1. Έφτασααααααα!!!!!!!
    Θα γίνουμε μια μεγάλη παρέα!!
    Πολύ καλή κίνηση για να γνωριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή η πρωτοβουλία Μάχη μου να φτιάξεις αυτή την ομάδα και να μας "χώσεις" και συν-διαχειρίστριες. Αχαχαχαχαχα

    Πλάκα-πλάκα πάντως, χρέη διαχειριστή θα αναλάβω μετά τις 40 μέρες. Προς το παρόν έχω πάρει άδεια από τη σημαία και ασχολούμαι με την μπουμπού μου :)
    Την ομάδα την εγκαινίασα χθες με τη νέα μου ανάρτηση. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Μαχάμα μου δραστήρια και τρυφερή!!!! Αν και δεν εχω ΦΒ και δεν ξέρω πως "δουλεύει" αυτό το μαραφέτι, αναγνωρίζω τη δύναμή του.
    Σύσσωμες όλες οι μαμαδο-bloggers να ενταχθούν λοιπόν στην ομάδα για να μεγαλώσει και να γίνει γερή από κούνια:)))
    Καλή αρχή εύχομαι με πολλές μαμαδο-αναρτήσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...