14.4.14

Φτιάχνω με το παιδί μου: Πασχαλινή γιρλάντα με αρνάκια

Τις γνωρίζετε αυτές τις μέρες τις γκρινιάρικες...αυτές που ό,τι μα ό,τι και να κάνεις τα τέκνα σου θα βρουν λόγο να γκρινιάζουν επίμονα, έντονα και διαρκώς? αυτές που συνεχώς γίνεται μια βαβούρα χωρίς λόγο και αισθάνεσαι τα νεύρα σου να χτυπάνε κόκκινο αλλά πρέπει να τα  καταπιέσεις γιατί δεν κάνει να φωνάζεις στα παιδιά??

Το πιάσατε το νόημα, φαντάζομαι! Κάτι τέτοιες μέρες, για την ταλιμπανούλα έχω βρει την λύση: κατασκευές! Κόλλες, ψαλίδια, πολύχρωμα χαρτιά και ότι προκύψει.

Και μια τέτοια μέρα προέκυψε μια πασχαλινή γιρλάντα με αρνάκια! ε τι?? όλο κουνελάκια κουνελάκια άντε και κανα λαγουδάκι...enough! Καιρός για αρνάκια!




Βρήκα από το διαδίκτυο το περίγραμμα ενός προβάτου, το ξεπατίκωσα (από την οθόνη, ούτε καν εκτύπωση) πάνω σε λαδόχαρτο, το ξαναξεπατίκωσα πάνω σε χαρτόνι και μετά άρχισε η κοπτική.


Η αρχική σκέψη ήταν να ''ντύσουμε'' το σώμα του με βαμβάκι, όπως και έγινε. Στην συνέχεια όμως η μικρή είχε βάλει στο μάτι τα πομ πομ! Και κάπως έτσι, προέκυψαν ο Mr. Αndy Warhol-bee (2 από δαύτους) και ο Mr.Pure Cotton-bee (πρόβατα με ονοματεπώνυμο, αμ πως!)


Και φυσικά η γκρινιάρα ταλιμπανούλα δεν ήταν ευχαριστημένη με αυτά γιατί είχε βάλει στο μάτι και κάτι ωραία χαρτιά περιτυλίγματος. Και κόψε και πάλι και κόλλησε στο σώμα του προβάτου το πολύχρωμο χαρτί! 


Κάποια προβατάκια τα κολλήσαμε σε κορδέλα φτιάχνοντας πασχαλινή γιρλάντα για το τζάκι και κάποια άλλα μαζί με κάτι λαγουδάκια τα κολλήσαμε σε ξυλάκια!


Και φυσικά και ο μαχαραγιός δεν έμενε αμέτοχος! Ό,τι έφταναν τα χέρια του, το βούταγε!


Τα λαγουδάκια και το ένα προβατάκι τα στολίσαμε σε βάζο που μέσα βάλαμε διακοσμητική άμμο για να στέκονται.


Ο Mr. Αndy Warhol-bee και ο Mr.Pure Cotton-bee, επειδή τελικά μας βγήκαν μοσχοαναθρεμμένοι και δεν στέκονταν πουθενά, μπήκαν στα  ποτηράκια που φτιάξαμε με το χρωματιστό χοντρό αλάτι.


Στολίσαμε και τις φωτογραφίες των παιδιών:



Και τέλος, βάλαμε την γιρλάντα στο τζάκι



Και κάπως έτσι μετριάστηκε η γκρίνια και πέρασε και αυτή η μέρα.
Να πέρναγαν και του μαχαραγιού οι γκρίνιες (ιδίως οι μεταμεσονύκτιες) με κατασκευές, τι καλά που θα ταν....

Αν θέλετε να δείτε τα περσινά μας στολίσματα αλλά και τα εκτυπώσιμα που προτείναμε πέρυσι, πατήστε τους συνδέσμους κάτω απο τις φωτο:









18 σχόλια:

  1. τελειααααααααα!! μπράβο Μαχούλα και σούπερ βοηθοί!! και του χρόνου!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ταλιμπανούλα σου φαίνεται να έχει μεγάλη καλλιτεχνική άποψη καθώς τα προβατάκια έγιναν σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ομορφες κατασκευες! Και του χρονου Μαχη μου! Να χαιρεσαι τους βοηθους σου! Παω να κανω κι εγω κανενα κουνελακι να περασει η ωρα, γιατι με εχουν γονατισει... φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχου δεν το πιστεύω οτι αρχισε και ο μικρός να συμμετέχει! Εστω πειράζοντας. Τελεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα! Το πολύχρωμο-πομπομ-ένιο(!) αρνάκι είναι όλα τα λεφτά!!!
    Καλά, αν με πιάσουν οι γκρίνιες μου, θα σου στείλω μήνυμα να μου βρεις λύση!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Μαχούλα-καλλιτέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λες να φτιάξω και εγώ μία γιρλάντα με προβατάκια να την κρεμάσω στο ταβάνι πάνω από το προσκεφάλι μου, μπας κ έρθει ο Mr. Sleep να μου κάνει παρέα που έχει γίνει άφαντος τώρα τελευταία; Αχαχαχαχα
    Παρεπιπτόντως, φανταστικές είναι! Χρυσοχέρα μου εσύ!
    Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πω πωωωω.... χαρά στο κουράγιο σου βρε Μάχη! Μια φορά δοκίμασα να κάνω χαρτοκοπτική με τους δικούς μου και μου κόπηκε η χαρά μόλις ο μικρός πήγε να φάει την κόλλα... Λέω να περιμένω λίγα χρονάκια ακόμη! Μούρλια τα δικά σας! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα τι όμορφα! Εντάξει, εγώ λάτρεψα την γιρλάντα με τα πρόβατα, που είναι και σε υπέροχα χρώματα. Τι ωραία πραγματάκι φτιάχνετε εκεί οικογενειακώς!
    Φιλιά και καλή δημιουργική συνέχεια
    Εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτές τις ημέρες Μάχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάχη μου τι να πω, είναι πανέμορφα τα αρνάκια σας!! Όσον αφορά αυτές τις μέρες γκρίνιας που λες...μέσα στο μυαλό μου είσαι, πίστεψε με τις ζω!! Σταμάτησαν το σχολείο και έχουν ήδη βαρεθεί. Απίστευτη γκρίνια και τσακωμοί!! Ουφ ουφ!!
    Και του χρόνου να είσαστε καλά. Τέλεια η ιδέα σου αλλά και η υλοποίηση, πραγματικά! Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα προβαταάκια σας, μπράβο Μάχη και Ταλιμπανούλα!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σούπερ η γιρλάντα Μαχούλα! Καλά, ασχολείται και ο Μαχαραγιός με τις κόλλες; Τι καλλιτέχνες Θεέ μου κι αυτός και η αδερφή του ;) Και του χρόνου κοριτσάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχο!!!!Εγώ στις κατασκευές είμαι άχρηστη!!μονο η μαγειρικη ειναι η μεγαλη μου αγαπη!!!!Λενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα πραγματάκια φτιάξατε πάλι !!! Και του χρόνου με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια η γιρλάντα! Εμείς φέτος κάναμε κουνελάκια, του χρόνου τα πρόβατα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξετρελλάθηκα !!!!!!!
    Μαχούλα τέλειαααα!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χιχι! ένα προβατάκι, δύο προβατάκια...όμορφα προβατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...