Σελίδες

30.4.14

Φτιάξε καφέ και κάθισε να στα πω!

Σήμερα θα σου μιλήσω σε πρώτο πρόσωπο. Σαν να γνωριζόμαστε χρόνια. Σαν να έχεις έρθει στο σπίτι μου και με τα καφεδάκια στο χέρι καθόμαστε στην βεράντα για κους κους!

Και αν αυτό δεν είναι εφικτό, φαντάσου πως είναι!
Έλα φτιάξε το αγαπημένο σου καφεδάκι και έλα για κους-κους!
Θα φτιάξω και εγώ, στην αγαπημένη μου κούπα, δώρο από τα πολύ αγαπημένα μου παιδιά του All4blogs, Ανθή και Γιώργο! Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ, είναι υπέροχη!



Πρώτα από όλα θα σου μιλήσω για την ομάδα μας στο facebook, σου είχα πει ήδη κάποια πράγματα εδώ και εδώ. Τα νέα είναι ότι η ομάδα μας αρχίζει να βγάζει φτερά! Αποκτά καθημερινά νέα μέλη, γνωριζόμαστε μεταξύ μας και, προσπαθώντας να κάνουμε ότι καλύτερο για τους αναγνώστες μας, οργανωνόμαστε! Στην ομάδα μας δεν συμμετέχουν μόνο bloggers αλλά και μαμάδες, που μας κάνουν ερωτήσεις, μας λένε τι θα ήθελαν να δουν σε ανάρτηση και έτσι γινόμαστε όλοι μια ωραία παρέα!
Αν θες και εσύ να γίνεις μέρος της παρέας δεν έχεις παρά να κάνεις αίτημα! Θα σε δεχτούμε! 

Πάμε να σου πω για το τι οργανώσαμε, για τα δρώμενά μας!

Καταρχήν, κάποια από τα blogs που συμμετέχουν στην ομάδα μας αποφάσισαν να το ρίξουν έξω! Οργανώνουν λοιπόν parties! Τα λεγόμενα link parties! Κάθε μέρα της εβδομάδας κάποιο blog αναλαμβάνει να είναι ο οικοδεσπότης για όλα τα υπόλοιπα. Έτσι, οι άλλοι bloggers, ας τους πούμε καλεσμένους, μπορούν να αφήσουν το link της αγαπημένης τους ανάρτησης ή οποιασδήποτε ανάρτησης εμπίπτει στους όρους του party! 



Για να δεις το πρόγραμμα των Link Parties και να μην χάσεις την ευκαιρία να βρίσκεις νέα blogs και μαζεμένες αναρτήσεις, δες περισσότερα ΕΔΩ.

Και συνεχίζω με τα guest posts! Τώρα θα με ρωτήσεις τι είναι αυτά, και με το δίκιο σου! Guest posts ονομάζουμε τις αναρτήσεις εκείνες που τις βλέπουμε σε ένα blog αλλά δεν είναι γραμμένες από τον συγγραφέα του blog, αλλά από έναν άλλον blogger! Για παράδειγμα, αν μια μέρα μπεις εδώ μέσα και δεις μια ανάρτηση όπου σου γράφω ότι δεν είναι δική μου αλλά φιλοξενείται και γράφει για εμάς ο τάδε, τότε αυτό είναι ένα guest post!
Πολλά από τα blogs της ομάδας λοιπόν αποφάσισαν να κάνουν στήλη με guest posts! Τα ιστολόγια που δήλωσαν μέχρι στιγμής ότι θα έχουν τέτοια στήλη είναι τα κάτωθι:

Η Μαρία από το Μάνα Μανούλα Μαμά!
Η Μάγδα από το Κάθε μέρα γονείς!
Η Εύη από το Mamas n papas!
Η Μάρθα από το Γίναμε γονείς!
Η Ευαγγελία από το For happy moments!
Η Άντζυ από το Happy mum angie!
H Tριανταφυλέννια από το Κορίτσι Μάλαμα!
Η Δέσποινα από το Μαμά σε κρίση!
Η Ελεάννα από το Εleannas diary!
Η Κατερίνα από το Μαμά για σπίτι!

Επισκέψου τα και θα με θυμηθείς!

Και να μην ξεχάσω να σου πω για τους διαγωνισμούς! Πολλά ιστολόγια πλέον αποφασίζουν να κάνουν διαγωνισμούς! 
Αυτή τη στιγμή τρέχουν διαγωνισμοί στα:
Κάθε μέρα γονείς με δώρο ένα δεινοσαυράκι υπέροχο!
Νέα Μανούλα όπου πάντα τρέχουν διαγωνισμοί με υπέροχα δώρα!
Μάνα,Μανούλα,Μαμά με δώρο ένα υπέροχο κολιέ!
Μπορείς επίσης να μπαίνεις στο All4blogs και να ενημερώνεσαι για πολλούς διαγωνισμούς, που διοργανώνονται όχι μόνο στα μαμαδο-blogs αλλά και σε άλλης θεματολογίας blogs!
Kαι κάτι μου λέει ότι έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί....

Πωπω πέρασε η ώρα! Και δεν πρόλαβα να σου πω για πόσα συζητάμε ακόμα! Δεν πειράζει, όταν οριστικοποιηθούν θα ξαναπιούμε καφεδάκι να τα πούμε!



14 σχόλια:

  1. πεταει η ομαδα!!!Μπραβο σε ολα τα κοριτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τέλεια ιδέα τα link parties!!! Τρέχω να ξεκινήσω τις επισκέψεις!
    Υ/Γ: πόσο υπέροχη η κούπα!!!! Πόσο;;;
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και είμαι λίγο πνιγμένη από υποχρεώσεις τα νέα της ομάδας όσο μπορώ τα παρακολουθώ, τις τελευταίες μέρες έριχνα κλεφτές ματιές στις συζητήσεις των κοριτσιών για τα link parties,προσπαθούσα να καταλάβω τι ακριβώς ετοιμάζουν...σήμερα Μάχη μου με την ανάρτηση σου και παρέα με το καφεδάκι μου,κατάλαβα τι σημαίνει όλο αυτό,το βρίσκω εξαιρετικό και πραγματικά είναι η χαρά του blogging!!! Κορίτσια έχω να μάθω πολλά από εσάς...!!! φιλάκια Μάχη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ άπλα να πω ποσο υπέροχη είναι αυτή η παρεουλα μας και ποσο πολύ την ευχαριστιεμαι! Είναί σχεδόν απίθανο και όταν έγινε στην αρχή, δεν φανταζόμουν ότι θα γίνει καθημερινη συνήθειά. Υπέροχη η ιδέα σου Μάχη μου! Πιες πολλά καφεδάκια στην υπέροχη κούπα! Στην υγειά σου! Φιλάκια, τα λέμε στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνήσω με την προλαλίσασα!!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο, βρε παιδιά!
    Υπέροχες κινήσεις!
    Αναμένουμε να... γιορτάσουμε!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφερα το τσάι μου, πειράζει;;; Ευτυχώς που είσαι κι εσύ Μάχη, και κάνεις το ρεζουμέ της κατάστασης και δεν μένουμε πίσω!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφα πραγματάκια, πόσο χαίρομαι που ασχολούμαι με το blogging! Μου δίνει τόση χαρά & ενέργεια!
    Με ενδιαφέρει κι εμένα το guest post Μαχούλα, τι πρέπει να κάνω?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχα πράγματα είναι αυτά; Τι ωραίες ιδέες;
    Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια τέλεια, όχι και τόσο - χαχαχα - τις ώρες που εγώ διαβάζω τα link parties δε μπορώ να βάλω το link μου, τουλάχιστον γνωρίζω εγώ νέα άτομα!!
    Και από εβδομάδα νομίζω θα έχω και το πρώτο guest post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει που βρισκόμαστε ολοι μαζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φτέρα και ρόδες έχουμε βγάλει!!!!
    Φυσάμε λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο σας κοριτσαρες για την ανεξαντλητη ορεξη και το κεφι που μας μεταδιδετε!!!
    Θα σας παρακολουθω ανελλιπως:)
    Η κουπα σου ειναι πολυ ομορφη και δεν ζηλευω τωρα γιατι εχω και εγω την ιδια:)) να ειναι καλα η Ανθη κι ο Γιωργος!!!
    Θα πινω καφεδακι και θα σας σκεφτομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...