Σελίδες

7.3.14

Snow White Party - Ετών 3!

Τέλη Φεβρουαρίου η ταλιμπανούλα έκλεισε τα 3 της χρόνια! Και όπως πάντα τα γενέθλιά της είναι αφορμή για πάρτι! Και μάλιστα πάρτι μασκέ αφού έχει την τύχη να έχει γεννηθεί μέσα στο καρναβάλι (τυχαίο?)!

Το θέμα μας φέτος ήταν η Χιονάτη!


Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος μου με δυο μωρά είναι πολύ περιορισμένος, επομένως δεν έφτιαξα όλα όσα ήθελα να φτιάξω και όσα έφτιαξα τα έφτιαξα κυριολεκτικά ξενυχτώντας. Η Χιονάτη άλλωστε σαν θέμα έχει τέτοια πληθώρα κατασκευών και ιδεών που είναι αδύνατο να φτιάξεις τα πάντα!

Για περάστε όμως να πάρετε μια γεύση:


Για την πόρτα έφτιαξα χρησιμοποιώντας χρυσό και ασημί χαρτόνι έναν καθρέπτη, τυπώσαμε ένα καρτελάκι με σχέδιο της Χιονάτης όπου έγραψα (χειρονακτικά γιατί το έκανα τελευταία στιγμή), την γνωστή ερώτηση του παραμυθιού ''Καθρέπτη καθρεπτάκι μου...'' και μέσα στον καθρέπτη εμφανιζόταν η απάντηση:





Το εσωτερικό του σπιτιού διακοσμήθηκε με γιρλάντες και χαρτόμπαλες που πήρα από το γνωστό παιχνιδομάγαζο. Στην γιρλάντα σύρραψα παραστάσεις με την Χιονάτη:




Βρήκα στο διαδίκτυο (όλα τα εκτυπώσιμα στο τέλος της ανάρτησης) μάσκες της Χιονάτης και ενός Νάνου, τις τύπωσαμε, τις έκοψα και κάποιες τις χρησιμοποίησα για ντεκόρ ενώ άλλες δώσαμε στα παιδάκια:


Μέσα σε αυτά που βρήκα στο διαδίκτυο ήταν και κάτι καρτελάκια, δεν έχω ιδέα ποιος ήταν ο πραγματικός σκοπός τους, εμείς πάντως γράφοντας ''Χρόνια Πολλά'' τα χρησιμοποιήσαμε ως banner.



Για το ντεκόρ των τραπεζιών χρησιμοποίησα τρισδιάστατες φιγούρες της Χιονάτης και της Κακιάς Μητριάς:


Βρήκα επίσης ένα ολόκληρο κάστρο μαζί με τους νάνους, την Χιονάτη, την Κακιά Μητριά και τον Πρίγκιπα. Τρία βράδια ξενύχτησα για να το κόψω και να το κολλήσω αλλά χαλάλι:



Για το ντεκόρ των τραπεζιών έφτιαξα επίσης και τρισδιάστατα μήλα, μια πολύ εύκολη και γρήγορη κατασκευή:


Τύπωσαμε το σχέδιο του μήλου το ξαπατίκωσα πάνω σε σκληρό χαρτόνι που χρησιμοποίησα ως καλούπι για να κόψω τα μήλα μου από κόκκινο χαρτόνι και στα μισά μήλα  κόλλησα κοτσάνια από πράσινο. Στην συνέχεια έκανα μια ψαλιδιά στο πάνω μέρος των μήλων χωρίς κοτσάνι και μια ψαλιδιά στο κάτω μέρος των μήλων με κοτσάνι και τα ένωσα, δίνοντας τρισδιάστατο εφέ. Τόσο απλά:


Βρήκα επίσης εκτυπώσεις για κουτάκια με θέμα την Χιονάτη όμως επειδή αφενός βγήκαν πολύ μεγάλα (σαν τα κουτιά των ποπ κορν) και αφετέρου είχα φτιάξει ήδη άλλα δωράκια για τα παιδιά, τα χρησιμοποίησα για να βάλω διάφορα καλούδια όπως: χαρτοπετσέτες, καλαμάκια, πηρουνάκια, marshmallows κλπ και τα στόλισα πάνω στα τραπέζια:



Το πάρτι μας έγινε Κυριακή πρωί για να είναι φρέσκα τα διαολάκια εε τα παιδάκια ήθελα να πω, επομένως τα τραπέζια μας στολίστηκαν και με εδέσματα που θα συνόδευαν το καφεδάκι των μεγάλων:



Για δωράκια στα παιδιά, βρήκα χρωμοσελίδες σχετικές με το θέμα της Χιονάτης, τις φτιάξαμε μπλοκάκι και μαζί έβαλα κηρομπογιές (με θέμα πριγκίπισσες για τα κορίτσια και cars για τα αγόρια) που αγόρασα από το παιχνιδομάγαζο. Τα τύλιξα σε ροζ και γαλάζιο χαρτί περιτυλίγματος και τα στόλισα σε ένα καλάθι που έντυσα με τούλι μαζί με σερπαντίνες και καραμούζες:



Χρησιμοποίησα τα cake toppers που βρήκα στο διαδίκτυο σαν ευχαριστήριες κάρτες που κόλλησα πάνω στα δωράκια με washi tape έτσι ώστε να μπορούν τα παιδάκια να τις γυρίσουν ανάποδα και να διαβάσουν τις ευχαριστίες μας.

Καραμελάκια, καραμούζες και σερπαντίνες υπήρχαν διάσπαρτα σε διάφορα σημεία του σπιτιού:



Η τούρτα μας ήταν μια απλή τούρτα αλλά με εξαίσια γέμιση. Πάντως ζήλεψα διάφορες διαδικτυακές φιλενάδες που φτιάχνουν καταπληκτικές τούρτες γιατί για κάποια σαν και εμένα που δεν σκαμπάζω τίποτα από τούρτες οι επιλογές στα ζαχαροπλαστεία ήταν πολύ περιορισμένες:


Μεταξύ των παιχνιδιών για τα παιδιά, κάναμε και ένα παιχνίδι με μήλα για να είναι σχετικό με την Χιονάτη. Έκρυψα αληθινά κόκκινα μήλα  και ένα πλαστικό πράσινο που θα ήταν και καλά το δηλητηριασμένο σε διάφορα σημεία. Σκοπός ήταν να βρουν το δηλητηριασμένο πριν την χιονάτη-ταλιμπανούλα για να προλάβουν να μην δηλητηριαστεί.
Και μιας και είπα Χιονάτη - ταλιμπανούλα:

Ο μπουφές μας -φωτογραφία του οποίου δεν έχω γιατί δεν τον είχα στήσει από την αρχή αφού η προσέλευση άρχισε κατά τις 12 το μεσημέρι και φαγητό βάλαμε στις 2-, περιελάμβανε:
Μοσχάρι κοκκινιστό
Σουβλάκια κοτόπουλο
Κεφτεδάκια
Σουφλέ Ζυμαρικών
Παστίτσιο
Τυροπιτάκια, σπανακοπιτάκια, λουκανοπιτάκια
Τυροκροκέτες
Πίτσα σπιτική
Ρύζι
Πατάτες φούρνου
Σαλάτες 
Μπαγκέτα γεμιστή (έκανα αυτή τη συνταγή και δεν έμεινε πραγματικά ψίχουλο και ας είχα φτιάξει 3 μπαγκέτες)


Τις εκτυπώσεις για να φτιάξετε όλα τα παραπάνω για το θέμα ''Χιονάτη'' θα τις βρείτε πατώντας πάνω στους συνδέσμους:

1. Το κάστρο που έφτιαξα εγώ (Αλλά μπορείτε να βρείτε ένα πολύ πιο απλό και πιο ''αυθεντικό πατώντας εδώ.)

Θα ήθελα κλείνοντας την ανάρτηση να ευχαριστήσω την αδερφή μου που ''την έχωσα'' με όλες αυτές τις εκτυπώσεις, τις μαμά-πεθερά που βοήθησαν τα μέγιστα με τον μπουφέ και φυσικά τα τέκνα μου που φρόντιζαν την προηγούμενη νύχτα να κοιμηθούμε μόλις δυο ώρες με αποτέλεσμα να έχουμε φυσικό μακιγιάζ κατάκοπου νάνου που μόλις ξεμύτισε από το ορυχείο!

Αν θέλετε να δείτε και τα προηγούμενα πάρτι της ταλιμπανούλας πατήστε στο σύνδεσμο κάτω από τις εικόνες:




Άντε και του χρόνου σε παιδότοπο!



56 σχόλια:

  1. Νομίζω πως είσαι η πιο τέλεια μανούλα στον κόσμο!!!! να σου ζήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Noμίζεις! δεν υπάρχει τελειότητα ιδίως στην μητρότητα! όλες στην προσπάθεια είμαστε και δυστυχώς το αποτέλεσμα θα φανεί όταν δεν θα μπορείς να κάνεις πια διορθώσεις...

      Διαγραφή
  2. Χαλάλι το ξενυχτι για ττετοια όμορφη Χιονάτη. Να σας ζήσει και να είναι παντα ευτυχισμένη.Τα εφτιαξες ολα τελεια με κάθε λεπτομέρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, και εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

      Διαγραφή
  3. Μάχη να σου πω κάτι; Φαίνεσαι σοβαρή αλλά τελικά κρύβεις ένα μικρό ευαίσθητο παιδί μέσα στην ψυχή σου κι αυτό το γουστάρω τρελά! Όλα είναι υπέροχα όχι μόνο επειδή το βλέπουν τα μάτια αλλά επειδή έγιναν με τόση πολύ αγάπη και κούραση..Να σας ζήσει η Κατερίνα, να σας ζήσει κι ο μικρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σοβαρή;; χμμμ λες εε;;;θα το προσέξω!

      Διαγραφή
  4. Το αποτέλεσμα ειναι εξαιρετικο. Χαλάλι όλος ο κόπος κ το ξενύχτια.συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τη χαίρεσαι τη... Χιονάτη σου, κατάκοπε Νάνο μου(!)
    ;-)
    Πωπω! Τί ομορφιές είναι αυτές? Ειδικά το κάστρο και τις τρισδιάστατες φιγούρες, τις ζήλεψα!
    (Το μενού, μου ανοιξε την όρεξη πρωί-πρωί!)
    Να τα καμαρώσετε, όπως επιθυμείτε τα παιδάκια σας, Μαχούλα μου!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! το πιάσες το υπονοούμενο για τον κατάκοπο νάνο εεε;; αστέρι μου!

      Διαγραφή
  6. Μάχη μου! Είσαι μια μανούλα που πραγματικά ζηλεύω με όλα αυτά τα καταπληκτικά πράγματα που κανείς (γιατί ξέρω πόσο δύσκολο είναι με δύο παιδιά μικρά). Να χαίρεσε τα όμορφα παιδάκια σου και να τα καμαρωσεις (πρόσεξε με ή μάνα τι λέω...)Όπως εκείνα επιθυμούν :))) χχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην ανησυχείς! και εγώ την ίδια ευχή τους δίνω! να κάνουν επιλογές που θα τα κάνουν ευτυχισμένα!

      Διαγραφή
  7. Μάχη μου να την χαίρεστε τη μικρή σας, να τα εκατοστήσει και να είναι γερή και ευτυχισμένη!!!!
    Όσο για την οργάνωση του πάρτυ, δεν έχω λόγια, υπερπαραγωγή όπως πάντα, είσαι απίστευτη, μπράβο και πάλι μπράβο!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Χιονάτη- Κατερίνα είναι μια κούκλα!! Το παρτι σας υπέροχο και το θέμα σας αγαπημένο!! Πολύχρονη και τυχερή η κοριτσάρα σου Μαχουλα!! Να την καμαρώνετε και να φωτίζει τη ζωή σας!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελπίδα μου, να χαίρεσαι τον μέλλοντα μαθηματικό Νικόλα!

      Διαγραφή
  9. Μάχη μου να τα εκατοστήσει το κοριτσάκι σου γερό και ευτυχισμένο! Υπέροχα όλα!!! Σε θαυμάζω!!!! Την μπέρτα της Super mom καλέ που την κρύβεις???
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την μπέρτα την έχω στείλει καθαριστήριο, χρόνια τώρα!!!

      Διαγραφή
  10. Τι έχεις κάνει εδώ ρε συ Μάχη!!! Πολύ ωραία όλα και μπράβο σου για το κέφι σου η Κατερίνα θα το καταχάρηκε!!! Εμείς δε με τα λινκ σου το καταχαρήκαμε σίγουρα! Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Μαχούλα! Χαρα και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κυρία μου μη μιλάς καθόλου! η πρόταση για τις τούρτες που φτιάχνουν οι διαδικτυακές φιλενάδες που μου ανεβάζουν εμένα τις απαιτήσεις μου και τα ζαχαροπλαστεία δεν μπορούν να ανταποκριθούν, σε εσένα πήγαινε! βρε ς τρόπο καλε να μας στέλνεις και εμάς τούρτες!!!πλιζζζζζζζζ

      Διαγραφή
  11. Kαλα βρε Μαχη ...τι θα εκανες δηλαδη αν είχες χρονο;;;;Μπραβο και παλι μπραβο!!!!ολα φαινονται καταπληκτικη και αυτη η μικρη χιονατη...μια κουκλιτσα!!!!Να την χαιρεσαι και εκεινη και τον αδερφουλη της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχα περισσότερο χρόνο θα έφτιαχνα και καραμελωμένα μήλα, θα έφτιαχνα και κάτι σε φαγώσιμο σαν μανιτάρια και θα έφτιαχνα και χάρτινα μανιτάρια και κανένα ελαφάκι ή πουλάκι που κρατάει η χιονάτη! θα ετοίμαζα επίσης περισσότερα παιχνίδια για τα πιτσιρίκια, αλλά οκ ξέρω πως μου βγήκε η ψυχή γι αυτό το πάρτι οπότε ευχαριστημένη είμαι

      Διαγραφή
  12. Μαχάμα μου είχες πει πάνω κάτω τι θα φτιάξεις και είχα κουραστεί απο το τηλέφωνο μόνο που σε άκουσα:)
    Τώρα ποτ τα βλέπω όλα αυτά, ήδη νιώθω πτώμα:)) χα χα χα
    Μιλάμε απογειώθηκες παλι βρε φιλέναδα. Πόσες ομορφιές!! Το κάστρο υπερπαραγωγη αλλά και ο καθρέπτης φανταστική ιδέα. Μου άρεσε πολύ ο στολισμός σου και τα δωράκια για τα παιδάκια που τόσο δημιουργικά και προσεγμένα περιτύλιξες. Η μικρη ταλιμπανουλα απολυτα πετυχημένη ως Χιονάτη. Εσύ τελικά ντύθηκες νάνος όπως έλεγες; Αν ναι, θέλω φώτο!!!!
    Να την χαίρεστε την μικρή σας γλυκιά ταλιμπανούλα! Να είναι πάντα στη ζωή της ευτυχισμένη, γελαστή και κοκεταρία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μαρτυρας καλε εσύ! δεν πρόλαβα να ντυθώ νάνος αλλά ντύθηκε η γιαγιά της, η θεία της και ο νονός της! οι πιο τρελοί δηλαδή!

      Διαγραφή
  13. Να σάς ζήσει η μικρή σας πριγκίπισσα Μάχη! Πολύχρονη & ευτυχισμένη. Πολύ όμορφες οι κατασκευές του πάρτυ, ειδικά ο καθρέφτης και τα τρισδιάτατα μήλα! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να ζήσει η κορούλα σου!!! Πραγματικά πολύ όμορφα πράγματα έφτιαξες και ωραίες ιδέες μας έδωσες!!! Πάλι καλά που έκανες τόσο με δεύτερο μωρό στην αγκαλιά. Είμαι κι εγώ μαμά δύο παιδιών, της Αλεξάνδρας 26 μηνών και της Δάφνης μόλις σήμερα 6 μηνών. Είμαι κι εγώ δραστήρια και μου αρέσει να κάνω διάφορα στα γενέθλια. Να φανταστείς -μη γελάσεις από τώρα ετοιμάζω τα πρώτα γενέθλια της Δάφνης το Σεπτέμβριο με θέμα καρπούζι και μόλις τώρα πήρα ιδέα για τα 3 γενέθλια της Αλεξάνδρας τον επόμενο ....Ιανουάριο..χεχε. Είναι περιορισμένος ο χρόνος μας και έτσι σίγα-σιγά από τώρα κάνω ό,τι μπορώ. Είσαι καταπληκτική και πάλι ευχαριστούμε!!!! Ιοanna Xakoustou από facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου! καλά κάνεις και αρχίζεις από τώρα γιατί εγώ έτρεχα κατοστάρι για να προλάβω! και έχω μπροστά μου και μια βάπτιση συν τα γενέθλια του μικρού το καλοκαίρι οπότε πρέπει να ψάχνομαι πάλι!

      Διαγραφή
  15. πω..πω.. είναι πανέμορφα!
    αύριο έχουμε κι εμείς πάρτυ για την ονομαστική εορτή της δώρας και πραγματικά αν το είχα σκεφτεί νωρίτερα θα έκανα κι εγώ πολλά πράγματα!
    απο την άλλη σκέφτομαι και δεν νιώθω πολλές τύψεις που δεν ασχολήθηκα, ότι ακόμα δεν έχει αγαπημένο ήρωα οπότε δεν μπορούσα να κάνω κάποιο θέμα!
    Μην πείς καμιά ιδέα για πράγματα που θα μπορούσα να κάνω γιατί θα σκάσω απο την στεναχώρια!

    Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Μαχούλα μου! Γερή και καλότυχη να είναι και η καρδιά της να γεμίσει καλόσυνη και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέω ιδέα δεν λέω ιδέα! και οι καρτούλες που είδα ότι ετοίμασες στο μπλογκ σου πανέμορφη ιδέα! να την χαίρεστε!

      Διαγραφή
  16. Να την χαίρεσαι την κορούλα σου και το μικρό μπεμπάκο . Καλά η Χιονάτη σούπερ ιδέα , ελπίζω να βοήθησαν και οι 7 νάνοι ε; Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάχη μου,να το χαίρεστε το κοριτσάκι σας!Υπέροχα όλα όσα έκανες!Χαρά στο κουράγιο σου κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βάσω μου, και εσύ να χαίρεσαι τις ομορφιές σου!

      Διαγραφή
  18. Μάχη μου να την χαίρεσαι την κορούλα σου. Να είναι πάντα μα πάντα χαρούμενη και γερή!!!
    Μου αρέσει που είπες ότι ήθελες να κάνεις κι΄άλλα. Υπερπαραγωγή έφτιαξες!! Πανέμορφα όλα, χίλια μπράβο για το χειροτεχνικό (το κάστρο super!!!) Την επόμενη μάλλον θα σε φωνάξω για βοήθεια :))
    Η μικρή Χιονάτη (Κατερινούλα) είναι μια κουκλίτσα!!! Να την χαίρεσαι και του χρόνου να είσαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σίνα μου! να με φωνάξεις αμέ! να ξεφύγω λίγο!

      Διαγραφή
  19. Πωπώ! Τι ωραία πράγματα! Ο καθρέφτης στην πόρτα και το κάστρο με τρέλαναν! Πολύ χαρτοκοπτική, ε;;;
    Χαλάλι, χαλάλι! Να τη χαίρεσαι την ταλιμπανίτσα σου και του χρόνου Ραπουνζέλ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπέροχο πάρτυ!!! πραγματική πριγκήπισσα η ταλιμπανούλα σου!! να τη χαίρεσαι τη γλυκούλα!!!! μπράβο σου, όσα ετοίμασες φαίνονται τέλεια!! ο καθρέφτης είχε πολύ πλάκα!!! :) φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα όλα.
    Να την χαιρεσαι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα εκατοστήσει η Χιονάτη σας! Τυχερή ταλιμπανούλα, τα καλύτερα πάρτι σου κάνει η σουπερ μαμά! Άντε, τώρα περιμένουμε τα πρώτα γενέθλια του μαχαραγιού! Πραγματικά βρε Μάχη θαυμάζω και την έμπνευση και τη διάθεση και το κουράγιο να τα κάνεις όλα αυτά με δύο ζουζούνια ! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μιλάμε τα έδωσες όλα. Εμ κουρασμένη, εμ ξενυχτησμένη αλλά για την κοράκλα σου όλα!!! Να είναι γερό το Χιονατάκι σου! Ο καθρέφτης τέλειος και γενικά όλα σούπερ ντουπερ ουάου! (Για αυτό που με ρώτησες για τον παιδότοπο, δεν τον ξέρω αλλά θα τον ψάξω γιατί τώρα πηγαίνει με τον μπαμπα της μια φορά την εβδομάδα και είναι ωραίο να πα΄νε και κάπου αλλού. Συμπτωματικά χθες έψαχνα!) Τώρα που θα χαλαρώσεις ελπίζω κανένα πρωί να τα πούμε για καφέ... στον παιδότοπο,χιχι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τώρα αξιώθηκα να μπω!
    Τι όμορφο πάρτυ και τι πρωτότυπο!
    Τη Χιονάτη δεν την είχα σκεφτεί ποτέ για θέμα πάρτυ, δεν ξέρω γιατί!!!
    Και της ταίριαζε τόσο πολύ!!!!
    Να τη χαίρεσαι, και να την καμαρώνεις, να γίνει μια κοπελάρα σαν τα κρύα τα νερά!
    Αυτό με τον παιδότοπο κάνω πως δεν το διάβασα, είναι μάλλον από την κούραση ;))))
    Πολλά φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι φοβερά και τρομερά πράγματα ετοίμασες πάλι φιλενάδα!!! Και μου αρέσει πώς μας είπες ότι δεν έχεις χρόνο να ετοιμάσεις πολλά. Δλδ τι άλλο θα έφτιαχνες αν είχες χρόνο; Απορώ!
    Ο καθρέφτης στην πόρτα όλα τα λεφτά. Και οι τρισδιάστατες φιγούρες μου άρεσαν πολύ!
    Όσο για τη μικρή Χιονοταλιμπανούλα, πολύ της ταιριάζει και το θέμα και η αμφίεση. Να τη χαίρεσαι Μάχη μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερή!! Μπράβο σου MommaMachi!
    Να χαίρεσαι τη μικρή σου πριγκήπισσα!! - Αυτό με το χρόνο που δεν έχουμε.., μάλλον πρέπει από την επόμενη των γενεθλίων να ξεκινάμε προετοιμασίες για το επόμενο πάρτυ - χαχα!
    Καλά ο καθρέπτης στην πόρτα πολύ έξυπνη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. βρε σ εβαλα στο καινουριο σπιτακι.......και δειχνει πριν 4 μηνες τιτλο......γιατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλέ, γιατί δεν το είχα δει τόσο καιρό αυτό;; Να τα εκατοστήσει η Κατερινούλα Μάχη μου (ετεροχρονισμένα, αλλά δεν πειράζει!!)! Είσαι απίθανη, στο χω ξαναπεί νομίζω και πραγματικά μπράβο για όλα αυτά που έφτιαξες! Και του χρόνου! Φιλάκια πολλά!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίες ιδέες Μάχη!!! Μου αρέσουν αυτά τα πάρτι!! :) Έρχομαι από το Link Party του "Γίναμε Γονείς"! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι όμορφα που τα έφτιαξες όλα!!
    Και πόση δουλειά πρέπει να έριξες...
    Μπράβο σου!
    Έρχομαι από το Link party Γίναμε γονείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πιο πολύ με εντυπωσίασε ο καθρέφτης!!!
    Να σου ζήσει!!
    Από το Link party Γίναμε γονείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αγαπημενο θεμα της κορης μου και φοβερες ιδεες απο το παρτυ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Να σου ζήσει! Έκανες ένα σωρό πράγματα! Εύχομαι του χρόνου πιο ξεκούραστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλα εχω εντυπωσιαστει!!!εκανες απίστευτη δουλεια!!μοναδικες λεπτομέρειες αλλα και ο μπουφές !!!λαχταριστος!!
    Έρχομαι απο το παρτυ του γίναμε γονείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαχούλα μου, Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο πάρτυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μάχη μου πολύ ωραίο το πάρτυ των 3! Περιμένουμε με αγωνία το φετεινό !! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. όλα πανέμορφα!
    μου αρέσει πολύ η Χιονάτη ως θέμα για παιδική γιορτή.

    να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου και να γιορτάζετε πάντα με χαρά
    Αλεξία
    (από το πάρτυ της Εύης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όλα τόσο όμορφα μα πιο πολύ ο καθρέφτης στην πόρτα!! Να σου ζήσει Μαχούλα μου, από το πάρτι της Εύης έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ξανά εδώ και διάβασα το σχόλιο που είχα αφήσει την πρώτη φορά!
    Τώρα μπορώ να καταλάβω πόσα πράγματα θα είχα καταφέρει να έκανα έστω και τελευταία φορά! Βρε πώς αλλάζει ο καιρός!
    Από το πάρτυ της Εύης ήρθα αυτή την φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...