Σελίδες

28.3.14

Το νέο κρεβάτι της ταλιμπανούλας!

Τον τελευταίο καιρό ήμασταν σε αναζήτηση λύσεων για το παιδικό δωμάτιο. Δεν είμαστε από τους τυχερούς που έχουν δυο παιδικά δωμάτια. Το σπίτι μας διαθέτει ένα παιδικό δωμάτιο και αυτό περιορισμένο γιατί οι τοίχοι κάνουν αρκετές εσοχές.

Με την άφιξη του μαχαραγιού έπρεπε να λύσουμε το θέμα ''κούνια''. Είχαμε ήδη την κούνια της ταλιμπανούλας που ήταν απο αυτες τις μεγάλες που γίνονται κρεβατάκι. Σημειώνω εδώ ότι η ταλιμπανούλα δεν έχει κοιμηθεί σχεδόν ποτέ στην κούνια της (αφού κοιμάται μαζί μας). Επομένως οι λύσεις ήταν οι εξής δύο: ή που θα αγοράζαμε άλλη μια κούνια για τον μαχαραγιό (μικρότερη προφανώς) και θα μετατρέπαμε και την κούνια της ταλιμπανούλας σε κρεβατάκι, ή που θα αγοράζαμε κρεβάτι της ταλιμπανούλας και θα δίναμε την κούνια της στον μαχαραγιό, προκειμένου να πάνε και τα δυο μαζί πλέον στο δωμάτιο τους.

Αποφασίσαμε εξ αρχής την λύση νο2. Αφού θα δίναμε που θα δίναμε χρήματα γιατί να πήγαιναν σε μια κούνια που θα μας βόλευε το πολύ για δυο χρόνια? Άσε που και η ταλιμπανούλα είναι μεγαλόσωμο παιδί και οριακά θα χώραγε για κανένα χρόνο ακόμη στην κούνια-κρεβάτι. Μάλιστα πήγα την σκέψη μου ένα βήμα παραπέρα. 

Θα αγοράζαμε κρεβάτι της ταλιμπανούλας αλλά σε λίγα χρόνια θα έπρεπε να αγοράσουμε και του μαχαραγιού, και μάλιστα θα πρέπει να αγοράζαμε κουκέτα εφόσον το δωμάτιο έχει περιορισμένους χώρους. Επομένως γιατί να μην αγόραζα εξ αρχής κουκέτα?

Αρχίσαμε λοιπόν να ψάχνουμε κουκέτες αλλά ψάχνοντας συνειδητοποιήσαμε ότι το πάνω κρεβάτι συστήνεται για παιδιά άνω των έξι ετών, καθώς βρίσκεται σε αρκετά μεγάλο ύψος. Η σκέψη μου ήταν αρχικά να μην το χρησιμοποιούσα καν το πάνω κρεβάτι, να μην αγόραζα καν το στρώμα και τις σανίδες και να το διακοσμούσα έτσι ώστε να είναι σαν κάστρο  ή σαν σπιτάκι.

Καθώς λυνόταν όμως αυτό το πρόβλημα, είχα να αντιμετώπισω ένα άλλο: σε ένα περιορισμένο δωμάτιο με μια κουκέτα και μια μεγάλη κούνια δεν υπήρχε χώρος ούτε για παιχνίδι ούτε για αποθήκευση των (αναρίθμητων) παιχνιδιών. Ακόμα και η συρταριέρα έπρεπε να φύγει!

Την λύση σε όλα τα παραπάνω την έδινε ένα και μόνο κρεβάτι! Το ''πολυμορφικό'' κρεβάτι της γνωστής σουηδικής εταιρείας:

Οι λόγοι είναι απλοί:
1. Είναι ένα κρεβάτι πολύ οικονομικό, έτσι ώστε αν τελικά δεν σου κάνει στην πορεία, δεν κλαις τα λεφτά σου.
2. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε με το κρεβάτι πάνω αφήνοντας χώρο από κάτω για αξιοποίηση - διαμόρφωση - αποθήκευση - παιχνίδι ή με το κρεβάτι κάτω που είναι πιο ασφαλές για μικρά παιδιά.
3. Μπορεί να προστεθεί και άλλο κρεβάτι απο κάτω (οι σανίδες πωλούνται χωριστά) και να μετατραπεί στην κλασσική κουκέτα.
4. Ακόμα και με το κρεβάτι πάνω είναι πιο ασφαλές από τις κλασσικές κουκέτες αφού το ύψος του είναι πολύ μικρότερο (116 cm).
5. Επιδέχεται πάρα μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ μετατροπές! Και όταν λέω μετατροπές δεν εννοώ μόνο εικαστικές παρεμβάσεις αλλά και μετατροπές που ουσιαστικά καταλήγουν να δημιουργούν ένα εντελώς διαφορετικό κρεβάτι ή σύστημα κρεβατιών! Και αυτό από μόνο του έκρυβε μεγάλο δέλεαρ και πρόκληση για εμένα!

Για να μην νομίζετε ότι η ανάρτηση είναι διαφημιστική (βρε λες να με έχει ανακαλύψει η ΙΚΕΑ??), το συγκεκριμένο κρεβάτι υπάρχει και στην πολύ αγαπημένη μου εταιρεία FLEXA


Όσο αφορά στις μετατροπές, για να πάρουμε μια ιδέα:




1. Κρεβάτι πάνω και σπιτάκι φτιαγμένο από τσόχα στο κάτω μέρος

2. Κρεβάτι πάνω και κουρτίνα στο κάτω μέρος 

3. Από τις αγαπημένες μου μετατροπές, ιδίως τα φωτάκια κάτω είναι φανταστικά! Εγώ σκέφτομαι να βάλω lead ταινία.

4. Άλλη μια υπέροχη μετρατροπή, όπου και το κάτω μέρος είναι κρεβάτι.

5. Κρεβάτι εναρμονισμένο με την φύση, όχι και τόσο του γούστου μου!


6. Το πάνω μέρος του κρεβατιού έγινε σπιτάκι! Χαρά την υπομονή τους!


7.  Εδώ το κρεβάτι είναι ουσιαστικά με το κρεβάτι στο κάτω μέρος και έχει διακοσμηθεί έτσι ώστε να μοιάζει σαν σπίτι.


8. Τρελή κατασκευή! όχι  μόνο το κρεβάτι αλλά όλο το δωμάτιο. Προσέξτε τις ντουλάπες τι όμορφες! Και την μπαλονοπισίνα βεβαίως βεβαίως!


9. Να και μια ωραία διακόσμηση για αγορίστικο δωμάτιο! Ωδή στα lego!


10. Eδώ χρησιμοποιείται σαν κλασσική κουκέτα. Καλή η προσπάθεια με το επιπλέον προστατευτικό στο κάτω κρεβάτι ωστόσο και πάλι το στρώμα είναι σχεδόν στο πάτωμα, κάτι που το βρίσκω αρνητικό για το συγκεκριμένο κρεβάτι γι αυτό στο μέλλον σίγουρα κάπως θα το φτιάξω από κάτω.


11. Πολύ χουχουλιάρικη κατάσταση! έτσι ήθελα αρχικά να το φτιάξω για την Κατερίνα μόνο που έχουμε δρόμο ακόμα να μάθει να κοιμάται και μόνη της και πάνω...


12. Οκ σε αυτό θα κοιμόμουν εγώ.....και ναι! παλιμπαιδίζω!


13. Απόλυτα του γούστου μου (αρκεί να μπορέσω να ξεφορτωθώ τις μυριάδες των παιχνιδιών....)


14. Κουκέτα και κούνια στο ίδιο δωμάτιο, now we are talking...


15. Oι βιβλιοθήκες trofast εκτελούν χρέη σκαλοπατιών.


16. Να μια πολύ ωραία μετατροπή! Το κρεβάτι έχει ανυψωθεί ώστε το κάτω κρεβάτι να μην είναι στο πάτωμα και στηρίζεται πάνω σε θήκες trofast. Extra bonus η τσουλήθρα για κατέβασμα!


17. Και σε αυτή την περίπτωση έχουμε μια εντυπωσιακή μετατροπή και αυτό γιατί το κρεβάτι έχει γίνει από μονό (90χ200 cm) ουσιαστικά ημίδιπλο (140χ200 cm).


18. Δυο κρεβάτια Kura ενωμένα σχηματίζουν πατάρι όπου υπάρχει στρώμα και διάδρομος ενώ στο κάτω μέρος υπάρχει ένα επιπλέον κρεβάτι και μάλιστα υπερυψωμένο, και μικροέπιπλα.

19. Τι και αν έχεις 4 παιδιά και ένα μόνο παιδικό δωμάτιο?? ΟΚ ας μην μου μπαίνουν ιδέες!


20.  Και πάλι κουκέτα με υπερυψωμένο το κάτω μέρος, και έξτρα αποθηκευτικοί χώροι κάτω από το κρεβάτι και φαρδιά σκάλα για το επάνω.


21. Προέκταση του κρεβατιού με δημιουργία σκαλιών στο πλάι.


22. Και πάλι υπερυψωμένη κουκέτα με αποθηκευτικό χώρο στο κάτω μέρος.
(πολύ μου αρέσει αυτού του είδους η μετατροπή)


Αυτές ήταν ελάχιστες από τις μετατροπές που είδα για το συγκεκριμένο κρεβάτι. Έχω τόσες ιδέες που μάλλον θα πρέπει να αρχίσω να τις μοιράζω γιατί αποκλείεται να μπορέσω να τις υλοποιήσω ποτέ όλες. Προς το παρόν, προσπαθούμε να μάθουμε να κοιμόμαστε στο κρεβάτι. Και δεν χρησιμοποιώ πληθυντικό για χάρη γούστου! Έχουμε την εκδοχή με το κρεβάτι πάνω καθώς η ταλιμπανούλα εντυπωσιάστηκε, και θέλει σαν τρελή να κοιμάται εκεί αλλά....μαζί με την μαμά! Που σημαίνει ότι η μαμά σκαρφαλώνει και ανεβοκατεβαίνει εκεί πάνω άπειρες φορές καθώς και ο μαχαραγιός και η ταλιμπανούλα συναγωνίζονται στο ποιος θα ξυπνήσει περισσότερες φορές κάθε βράδυ! Και επειδή τα κοκαλάκια μου δεν αντέχουν για πολύ ακόμα ούτε το πάνω κάτω ούτε το στριμωξίδι, σκέφτομαι να το γυρίσω ώστε να μπορεί να σηκώνεται μόνη της, μήπως και δω επιτέλους το δικό μου king size bed! Επομένως όταν θα οριστικοποιηθεί η κατάσταση τότε θα το διακοσμήσω αναλόγως.

Αλήθεια όσοι έχετε αυτό το κρεβάτι -και ξέρω ότι είστε πολλοί- είστε ευχαριστημένοι? το έχετε αλλάξει καθόλου? Θα χαρώ να στέλνατε και φωτογραφίες αν θέλατε με διάφορες μετατροπές, θα τις έδειχνα όλες για ακόμα περισσότερες ιδέες.

Και κάτι για το τέλος: η σελίδα μας στο facebook άλλαξε. Αν ενημερωνόσασταν για τα νέα μας μέσω της σελίδας Talibanoula, σας ενημερώνω ότι η σελίδα αυτή δεν ενημερώνεται πλέον και από μέρα σε μέρα θα καταργηθεί. 
Η νέα μας σελίδα που ενημερώνεται αυτόματα για κάθε νέα ανάρτηση είναι αυτή:
https://www.facebook.com/mommasdailylife

Μέχρι την επόμενη φορά που θα μου επιτρέψουν τα τέκνα μου να τα πούμε....
Κeep Dreaming





















27 σχόλια:

  1. αυτό το κρεββάτι είναι απο τα αγαπημένα μου.. Αν έπαιρνα κρεββάτι για το Νικόλα αυτό θα έπαιρνα.. Υπάρχουν ένα σωρό μετατροπές και ιδέες.. Δες και στο Ikea hacks... Εμείς έχουμε το παλιό παιδικό κρεββάτι του Αντώνη που είναι σε άριστη κατάσταση οπότε δεν θα χρειαστούμε άλλο.. Σ' αυτό θα κοιμηθεί και ο Νικόλας.. Και επειδή είναι καναπές-κρεββάτι είναι και κατάλληλο και για εφηβικό.. Οπότε θα τη βγάλουμε τζάμπα... Προς το παρόν βέβαια ο Νικόλας κοιμάται μαζί μου αλλά όταν το φέρουμε από το χωριό ευελπιστώ να τον βάλω να κοιμάται εκεί.. Για να δούμε.. πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή επιλογή Μαχούλα,εμείς το έχουμε αρκετά χρόνια και μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους!
    Να πεις την ταλιμπανούλα ότι αν ανεβαίνεις και εσύ πάνω μαζί της θα το σπάσεις και δεν θα έχει που να κοιμάται.Επίσης ενθάρρυνε την να μάθει να ανεβοκατεβαίνει μόνη της κατά την διάρκεια της ημέρας πολλές φορές για να πάρει το κολάι και να το δει σαν παιχνίδι,μπας και σ' αφήσει ήσυχη!!!Μην απογοητεύεσαι πάντως,το πολύ πολύ να την βάλεις να κοιμάται κάτω και όχι ψηλά μέχρι να το συνηθίσει.Εύγε για την παρουσίαση και τις πολύ ωραίες ιδέες που μας έδωσες!Φιλούρεεεεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομιζω οτι κάνατε εξαιρετικη επιλογή. Επίσης οι φωτογραφίες που επελεξες ειναι η μια καλύτερη απο την άλλη. Όσο τις έβλεπα δεν ήξερα πια να πρώτο διαλέξω. Μπραβο για το post ειναι πααααααααρα πολυ χρησιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Μάχη και εμείς ψάχνουμε να δούμε τι θα κάνουμε για κουκέτα και γραφεία μιας που το δωμάτιο είναι μικρό και θα τους μείνει ελάχιστος χώρος ελεύθερος για τα παιχνίδια τους...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη μου αυτό το κρεβάτι το πήραμε τα Χριστούγεννα.Είναι πολύ καλή λύση για περισσότερο χώρο αλλά και όταν υπάρχουν 2 παιδάκια στο ίδιο δωμάτιο!Καλορίζοκο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το κρεβάτι το χαλβαδιάζω εδώ και καιρό με τις τόσες μετατροπές που επιδέχεται και είναι και καλό δέλεαρ νομίζω και για το τζιτζίκι μήπως και αποφασίσει να κοιμηθεί σε δικό του κρεβάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρελαίνομαι για τις μετατροπές που μπορούν να γίνουν! Μου αρέσει γιατί ενώ είναι ένα κοινό κρεβάτι σου δίνει τη δυνατότητα να το διαφοροποιήσεις και να γίνει αγνώριστο!
    Άντε, διάλεξε πώς θες να το κάνεις να δούμε κι εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαχάμα μου ξέρεις πως εχω το ιδιο προβλημα με ενα παιδικό και σε νιώθω απόλυτα. Έκανες πολύ καλά που μοιράστηκες όλες αυτές τις ιδέες μαζί μας. Θα βοηθήσεις πολλους γονείς. Κάποιες ειδικά είναι ονειρεμένες!!!!
    Και εμεις λογω του μικρου τότε, είχαμε πάρει κουκέτα οπως σου έχω πει (το ξαναγράφω μπας και το διαβάσει καμια ταλαίπωρη μανούλα) αλλά πηραμε το πανω μερος μονο, σαν ενα Π, και απο κατω εσπρωχνα την κουνια οταν δεν κοιμοταν το μωρο και την τραβουσα προς τα εξω οταν ηταν μεσα.
    Παρολο που η κορη μου ηταν τοτε 20 μηνων, ξεκινησε να κοιμαται στο πανω μερος και ευτυχως ποτε δεν ειχαμε ατυχημτα. Ηταν παντα ενα ωριμο και ησυχο παιδι.
    Μακάρι να ειχαμε δυο παιδιικά αλλά εφόσον δεν εχουμε πρέπει να συμβιβαστούμε και να προσαρμοζουμε την καθημερινότητα στα δικά μας μέτρα:)
    Τωρα για την ταλιμπανούλα σου και τον ύπνο, θέλει δύναμη, υπομονή και αποφασιστικότητα. Επειδή το πέρασα και εγώ με την κόρη μου, όταν το πήρα εγώ απόφαση, κατάφερα να την "ξεκολλήσω" τα βράδια και επιτέλους να κοιμηθώ σαν άνθρωπος:)
    Καλή επιτυχία αγαπημένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά όπως ξέρεις δεν έχω αλλά πάντα μου αρέσει να βλέπω μετατροπές σε έπιπλα της συγκεκριμένης εταιρείας! Εγώ πάντως "ψηφίζω" την νουμερο 3 γιατί απλώς την βρίσκω υπέροχη! Καλό κουράγιο & καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου φαίνεται όοοοοοταν φτάσει ο καιρός που θα πάει η Δώρα σε κρεβάτι και ελπίζοντας ότι τότε θα υπάρχει κι ένα μωράκι στο σπίτι αυτό θα επιλέξω! Πολύ καλή ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, τί όμορφο! Μου άρεσε ιδιαίτερα η 3η και η 12η εκδοχή!
    Πότε θα το φτιάξεις, για να έρθω να κοιμηθώ με την Ταλιμπανο-νεράιδα??!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα μάχη! Κι εμείς στο ίδιο κρεβάτι καταλήξαμε λόγω χώρου. Από την αρχή κοιμόταν πάνω ο Δημήτρης, ετών 5, και εδώ κι 6 μήνες ανεβοκατεβαίνει κατά το δοκούν κι ο Ραφαήλ, που είναι στα 2. Μας βόλεψε απίστευτα γιατί όλο το χώρο από κάτω τον έχουμε για τα παιχνίδια. Μόλις μπει το δεύτερο κρεβάτι και γίνουν οι αλλαγές θα αποφασίσουμε και τη διακόσμηση... Καλή συνέχεια, θέλει κουράγιο το ανέβα - κατέβα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν και δεν είμαι fan των κουκετών γενικότερα, όταν υπάρχει πρόβλημα χώρου, τότε λέω ναι ασυζητητί!!!!!!! Πολύ καλά το σκέφτηκες Μάχη, περιμένουμε φωτογραφίες από την διακόσμηση της κουκέτας και του δωματίου γενικότερα. Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχάς μαχαμα διαβασα την αναρτηση σου χθες ξημερωματα στις 4:00 απο το κινητο ενω θηλαζα το μπεμπε και τωρα μπηκα να σχολιασω πως εχεις κανει καταπληκτικη ερευνα και σε θαυμαζω για αυτο! Τι ζωδιο ειπαμε οτι εισαι; Λοιπον επειδη κι εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα με ενα παιδικο δωματιο και μαλιστα πολυ μικρο θα παρακολουθω τις εξελιξεις μπας και παρω καμια ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχω πάθει πλάκα!!! υπέροχα όλα!!! ευφάνταστα!!!! ειδικά τα κουκλόσπιτα για τις μικρές πριγκήπισσες!!!! θέλω κι εγώ ένααααα!!! τι, μήπως δεν είμαι κι εγώ μια πριγκήπισα? χαχαχα.. :))) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποσο μου αρεσει αυτο το κρεβατι... καθομαι και χαζευω αυτες τις μεταροπες,μα ποση φαντασια!!!!! Το μονο που με απασχολουσε ειναι οτι αν κανω και 2ο το κανω θα ακουμπαει στο πατωμα και δεν μου αρεσε,ομως απο οτι ειδα μπορει να γινει υπερυψωμενο καιμε αποθηκευτικο χωρο απο κατω που σε ενα παιδικο δωματιο χρειαζεται!!! Για τον υπνο κι εμεις περασαμε την φαση που κοιμομασταν μαζι,στην κουνια-κρεβατι!!πως και δεν εσπασε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά αυτός ο τύπος κρεβατιου ταιριάζει σε όλες τις περιπτώσεις. Εμείς φτιαξαμε( ο πεθερός μου για την ακρίβεια) ενα με ουρανό για τον μεγάλο γιο και το ειχαμε μετατρέψει σε σπιτάκι. Τωρα που ο μικρός θα φυγει από τη κουνια και θα παει σε διαφορετικό δωμάτιο κοψαμε τον ουρανό και αποκτήσαμε δυο ξεχωριστα κρεβάτια! Ηδη και το δευτερο είναι υπο κατασκευη και το καλοκαιρι θα κανουμε τις αλλαγες.
    Οσο για την ταλομπανουλα μηπως αν το διακοσμουσες την καταφερνες να κοιμάται μόνη της; Αν και το βλέπω δυσκολο δεν χανεις τιποτα να το προσπαθήσεις.
    Πάντως μας γεμισες ιδέες για την διακόσμηση του παιδικού και το χειαζόμουν.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερές ιδέες αλλά πραγματικά θα περιμένω φώτο από το δικό σας στολισμένο κρεβατάκι, όποτε έρθει αυτή η στιγμή! Ειλικρινά πολλές φανταστικές ιδέες που πιο πολύ μπερδεύουν παρά βοηθάνε. Καλη επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και σε μένα αρέσουν αυτές οι κουκέτες, ειδικά όταν είναι σπιτάκια, έχουν παράθυρα, σκαλοπάτια, κλπ. Μου αρέσει να τα βλέπω, δε θα τα επέλεγα όμως καθώς αναρωτιέμαι πώς τα στρώνεις αυτά τα κρεβάτια που κρύβονται πίσω από παράθυρα και κουρτίνες; και πώς τα καθαρίζεις; Θα επέλεγα την κλασική κουκέτα αν είχα πρόβλημα χώρου, χωρίς πολλά πολλά. Όπως και να'χει βέβαια, πρόκειται για πολύ κατατοπιστικό ρεπορτάζ Μάχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα τέλεια!!!!! Τι κάνατε τελικά;;; Από το πάρτι σουουου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ καλη και οικονομικη επιλογη. Το εχουμε κι εμεις. Αρχικα το αγοράσαμε για την κόρη μας που ήταν πεντε ετών και το γιο μας που ηταν δυόμιση. Μετά όμως από δύο χρόνια ήρθε και άλλο αγοράκι στην οικογένεια, Οπότε κρατήσαμε την κουκέτα για τα δυο αγόρια και φτιάξαμε στο κορίτσι καινούριο δωμάτιο. Το μόνο πρόβλημα είναι το στρώσιμο του κρεβατιων πού με δυσκολεύουν κάθε φορά. Νομίζω πως δεν φαίνονται ποτέ στρωμένα. Οι ιδέες πάντως που μας δίνεις είναι καταπλητικες. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για στρωμα τι επιλέξετε???απο ικεα πάλι???

      Διαγραφή
    2. Για στρωμα τι επιλέξετε???απο ικεα πάλι???

      Διαγραφή
    3. Ναι από το ικεα! αλλά νομίζω ότι πια, 2 χρόνια και κάτι μετά, το στρώμα έχει κάτσει, επομένως κοιτάμε να αγοράσουμε άλλο.

      Διαγραφή
  22. Το θεμα με το στρωσιμο το εχω και εγω. Εμεις του εχουμε κανει αλλη μετατροπη.που δεν εχω αξιωθει να δειξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!