10.2.14

Mαχαραγιός: ένας λιλιπούτειος πανέμορφος μπελάς!


Είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή της ζωής σας όλοι ακούσατε την φράση ''βρήκες τον μάστορα σου''.

Ε εγώ δεν τον βρήκα. ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΑ!

Χμμ τι έχουμε εδώ! νόστιμο είναι, για να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα...
Ουυυυ που πήγαν όλα??? γιατί αυτά είναι εκεί και εγώ ακόμα εδώ???Μαμάααααααααα???
Δεν είναι τυχαίο που ο μαχαραγιός διανύει ήδη τον έκτο μήνα της ζωής του και παρόλα αυτά δεν σας έχω μιλήσει ποτέ γι αυτόν. Ο λόγος είναι απλός: δεν προλαβαίνω. Για την ακρίβεια: δεν με αφήνει να προλαβαίνω.

Είχα μάθει η καλομάνα που το πρώτο παιδί, το κοριτσάκι μου, ήταν βολικό σε όλα του! Κοιμόταν, δεν γκρίνιαζε ιδιαίτερα, με το που έβαλα πρώτη φορά το μπολ με τα αλεσμένα μπροστά της έφαγε κανονικότατα, δεν με ξυπνούσε σαν ελβετικό ρολόι στο τρίωρο κάθε νύχτα και χίλια δυο άλλα καλά  και νόμιζα η αδαής ότι όλα τα παιδιά έτσι θα ναι!

Αμ δε!

Ήρθε ο αφέντης και τα είδα όλα! Τα βλέπω ακόμα δηλαδή! Γιατί σου λέει ο πονηρός: ''δεν φτάνει που είμαι δευτερότοκος, δεν φτάνει που νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα, δεν φτάνει που προσπαθείς να με κοιμίζεις για να κάνεις κατασκευές και γούστα με την πρωτότοκη, έτσι στο ντούκου θα περάσω εγώ?''

Και βάλθηκε που λέτε να φέρει τα πάνω κάτω!

Πρώτο και μεγάλο μας θέμα ο ύπνος! Τον ακοίμιστο αυτό το παιδί. Κατά την διάρκεια της ημέρας κοιμάται ελάχιστα, μπορεί να κοιμηθεί 5-6 φορές μέσα την ημέρα αλλά από κανένα τέταρτο το πολύ την κάθε φορά. Κατά την διάρκεια της νύχτας δε, δρομολόγια στο σπίτι, ανά τρίωρο ανελλιπώς το γάλα του!

Για να τον κοιμίσω δε, περνάω τα πάνδεινα! Επειδή ο μαχαραγιός δεν θέλει καθόλου την πιπίλα -σε αντίθεση με την ταλιμπανούλα που δεν μπορούμε να της την κόψουμε με τίποτα- για να τον πάρει ο ύπνος πρέπει να τον έχω αγκαλιά ξαπλωτό στο κρεβάτι μου και να του κρατάω το μπουκάλι. Αν τελειώσει το περιεχόμενο του μπουκαλιού και δεν τον έχει πάρει για τα καλά ο ύπνος ανοίγει το μάτι γαρίδα και απλά δεν κοιμάται! Το τι γάλα και το τι κίντερτε καταναλώνει καθημερινά είναι μεγάλο θέμα!! Και αν είμαι τυχερή και κοιμηθεί, πρέπει να τον αφήσω και να φύγω νυχοπατώντας, γιατί αν με πάρει χαμπάρι - ναι καλά καταλάβατε- το μάτι ξανα μανά γαρίδα!

Δεύτερο μεγάλο μας θέμα οι ώρες που είναι ξύπνιος! μεγάλος αγκαλίτσας! και όχι δεν τον έμαθα εγώ αγκαλιές γιατί την είχα πατήσει με την ταλιμπανούλα και ήμουν ιδιαίτερα προσεκτική! Αλλά ενώ τον άφηνα στο ρηλάξ ή σε μια κουνίτσα, άκουγε τις τσιρίδες του όλη η γειτονιά μέχρι να τον σηκώσω! Προσπάθησα να εφαρμόσω αυτό που λέμε ''ελεγχόμενο κλάμα'' αλλά δεν έπιασε με τίποτα! Συν ότι μετά είχα τρελές τύψεις που άφησα το παιδί να κλαίει. Έχουμε επιστρατεύσει ρηλάξ, καρεκλάκια φαγητού, κουνίτσες, καρεκλάκια με παιχνίδια, αφρώδες με κουβέρτα στο πάτωμα...τίποτα! η αγκαλιά αγκαλιά! Θα κάτσει μάξιμουμ κανένα δεκάλεπτο -κυρίως σε ένα καρεκλάκι με παιχνίδια- και αυτό ήταν! Το δε ρηλάξ το μισεί εκ γενετής!

Τώρα νομίζει ότι κάτι έκανε. Ωραία είναι έτσι, ίσιωσε η πλατούλα μου..
Νομίζει ότι θα μπουσουλήσω και θα γλυτώσει τις αγκαλιές αλλά δεν με ξέρει καλά...
Τρίτο μεγάλο θέμα μας οι τροφές. Ξεκινήσαμε τα αλεσμένα, ούτε να τα φτύσει! Για την ακρίβεια μόνο τα φτύνει...παντού..στο καρεκλάκι του, στο πάτωμα, πάνω του, πάνω μου! Ούτε μοσχαράκι, ούτε κοτόπουλο, ούτε πατάτες, ούτε καρότα, ούτε τίποτα! έχω δοκιμάσει κάθε πιθανό επιτρεπτό συνδυασμό. Το μόνο που μπορεί να φάει και απο αυτό κάποιες κουταλιές είναι κρέμα! Πολύ έχω αγχωθεί με αυτό το θέμα!

Αυτό τώρα γιατί μου το έδωσε?? και επιμένει να πίνω και νερό από αυτό το πράγμα,
θέλω το μπουκάλι μου και το παιχνίδι μου τώρααααααα

Από την άλλη είναι τόσο αγαπησιάρης που του τα συγχωρείς όλα! ακόμα και όταν με έχει φτάσει στα όρια μου, εκεί που είμαι έτοιμη να εκραγώ, σκάει κάτι χαμόγελα ο μπαγάσας, λιώμα η μάνα! 

Α είναι και πολύ νοικοκύρης! Αμέ! Μωρομάντηλα δώστου και σου κάνει τα παιχνίδια του πεντακάθαρα! Μόνο μην κάνεις το λάθος να πας να του σκουπίσεις το πρόσωπο, δεν θέλει μωρομάντηλο στο μουτράκι του με τίποτα!

Ωραίο είναι αυτό αλλά ένα καθαρισματάκι το θέλει! α ρε μάνα, όλα εγώ θα τα κάνω?
Και κάπως έτσι, με πολλές αγκαλιές, με άπειρα μπουκάλια γάλα, με ατελείωτα ξενύχτια έχει φτάσει ο μικρός έξι  μηνών και εγώ στα πρόθυρα κατάρρευσης! 

Αν έχετε αντιμετωπίσει καμιά από τις παραπάνω καταστάσεις και βρήκατε κανένα κολπάκι, πείτε το να σωθώ!





34 σχόλια:

  1. πωπω!πέρασαν 6 μήνες?Αχ βρε Μάχη,αν σου πω ότι ώρες ώρες ωρες σε ζηλεύω?Οχι γιατί τρέχεις σαν τον Βέγγο,αλλά γιατί υπάρχει η μυρωδιά της μωρουδίλας στο σπίτι σου!Κουράγιο μάνα!Πού θα πάει?Θα παντρευτεί κάποια στιγμή και θα ηρεμήσεις λίγο!Μέχρι να έρθουν τα εγγόνια δηλαδή!χαχαχα.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα είμαι η πρώτη μάνα που δεν θα θέλει να εγγόνια να πάρουν τα χούγια του γιού της! αχαχαα!

      Διαγραφή
  2. Να σου ζήσει ο μπεμπάκος!!! Ένας γλυκός μπελάς θα έλεγα, μια παρόμοια κατάσταση πέρασα με τον Τίμο μου. Σήμερα είναι 28 μηνών και πρέπει να πω ότι μέχρι τους 19 μήνες έφτυσα αίμα, μετά κάπως έστρωσε το θέμα. Υπομονή λοιπόν και όσο μπορείς να ξεκουράζεσαι ... λέμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωπω 19 μηνών??!!? για το δρομοκαίτειο με βλέπω...

      Διαγραφή
  3. Μωρό μου!!!!! επιτέλους καλέ μανούλα μαχαραγιό ακούγαμε και μαχαραγιό δεν βλέπαμε..!!! Τώρα όμως που μας τα είπες καταλαβαίνω πόσο δύσκολή είναι καθημερινότητα με το μωράκι!!! Πάντως εγώ στη θέση σου θα πέρναγα κατευθείαν στο ψητό.....τι πατατούλες και καροτάκια.... προχώρα στο παστίτσιο τα σουβλάκια και τα συναφη....χεχεχε!!!! Το μόνο που φοβάμαι είναι ότι μετά μπορεί να ζητήσει και καμιά μπύρα..........?????? Να τον χαίρεσαι Μαχούλα μου θα περάσουν πιο γρήγορα αυτά από όσο νομίζεις......έτσι γίνεται πάντα!!!! καλη δύναμη σε φιλώ γλυκά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαχούλα μου τα περιγράφεις με τόσο χιουμοριστικό τρόπο, που χαμογελούσα όσο σε διάβαζα. Ξέρω όμως ότι πέρα από το χιούμορ, η καθημερινότητα είναι δύσκολη. Μακάρι να είχα ένα tip να σου δώσω, κάποιο κολπάκι για να κοιμάται περισσότερο να μπορείς και εσύ να ξεκουράζεσαι λίγο, αλλά δύσκολα θα βρεις κάτι. Υπομονή μόνο θα πω και είμαι σίγουρη ότι όσο και να έχεις, κάποια στιγμή η κούραση σε εξαντλεί. Όσον αφορά τα αλεσμένα, μη σε στεναχωρεί. Αρκετά μωρά μπορεί να χρειαστούν παραπάνω χρόνο για την μετάβαση, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι. Σε φιλώ και εύχομαι να είναι έτσι ζωηρός και αγαπησιάρης. Κράτα γερά μανούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν τα ζεις δεν γελάς, πίστεψέ με! βάλε ότι ο μικρός θα φάει στις 1 την νύχτα θα ξαναξυπνήσει στις 4 και η κατερίνα το αργότερο 6 το πρωί είναι στο πόδι
      ειμαι η προσωποποίηση του ζόμπι σου λέωωωωωωωω

      Διαγραφή
  5. Μαχούλα, τι να κάνεις, κουράγιο! Το κάθε παιδάκι έχει τα "καλά" του και τα "κακά" του! Σου ξυπνάει ακόμα κάθε τρεις ώρες ε? Πω, πω... με τον δικό μου, τον δεύτερο, έχουν δύο μήνες διαφορά! Τα γλυκά μου! Όσον αφορά στο φαγητό, θέλει το χρόνο του, δεν είναι εύκολη η μετάβαση από το γάλα στην τροφή. Μία συμβουλή μόνο έχω να σου δώσω, σχετικά με το κιντερτέ, ΚΟΨΤΟ... σου προτείνω απλό χαμομηλάκι, σπιτικό αν έχεις από καμιά γιαγιά ή θεία σου από χωριό, το βράζεις όπως το κοινό τσαγάκι και του το δίνεις! Μην δίνεις στο παιδάκι σου, ετοιματζίδικα, με συντηρητικά και δεν ξέρω τι άλλο.. είχα διαβάσει κάποτε γι'αυτό το προϊόν και δεν ήταν τα καλύτερα! Αυτά..
    Να σου ζήσει ο τζουτζούκος σου και η κορούλα σου φυσικά!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοβαρά?? δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικα με το κιντερτε!! ασε που αρχίζει και το κόβει μόνος του, έχει αδυναμία στο γάλα ο κύριος αλλά θα κάνω μια έρευνα σχετικά! σε ευχαριστώ πολύ που μου το επισήμανες γιατί στην Κατερίνα το έδινα αραιά και που κυρίως αν είχε δυσκοιλιότητα και δεν το είχα ψάξει!

      Διαγραφή
  6. Μάχη μου να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια σου! Και ο δικός μου, στην αρχή μόνο την πατάτα αγαπούσε, αλλά σιγά-σιγά άρχισε να τρώει και τώρα πια είναι εύκολος στο φαγητό του. Όσο για τον ύπνο πονεμένη ιστορία...ακόμη!!! Κουράγιο κοριτσάκι, θα στρώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι γλύκας!!!!!! προσωπικά δεν ξέρω να σου πω, δεν έχω την εμπειρία αυτή, χε χε... ο ανιψιός μου όλα καλά όταν ήταν μωρό, μαμ-κακά και νάνι! :) τώρα που έκλεισε τα 2 έχει δυσκολέψει στο φαγητό! πιστεύω μεγαλώνοντας θα αλλάξει, σου εύχομαι τα καλύτερα και συ να βρεις την ηρεμία σου.. :) φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάχη μου θύμισες τα της κόρης μου όταν ήταν μωρό....... μα πραγματικά δεν χάνει πουθενά!!!! Είναι αυτό που λέμε δύσκολα μωρά!!!!! Το τι πέρασα, άστο καλύτερα. Τη μέρα κοιμόταν κανά 20λεπτο. Μόλις έβαζα το φαγητό και έλεγα επιτέλους κοιμήθηκε, να σου τα κλάματα...... και από τις δυο πλευρές γιατί είχαν σπάσει τα νεύρα μου. Η νύχτα δεν υπήρχε για μένα, ξύπναγε κάθε μια ώρα για να θηλάσει. Δοκίμασα τα πάντα, αλλά όλα απέτυχαν παταγωδώς. Άσε την γκρίνια που είχε, δεν καθόταν πουθενά και δεν ασχολιόταν με παιχνίδι για πάνω από 5 λεπτά, ήθελε να ασχολούμαι συνέχεια μαζί της. Μεγαλώνοντας βρήκα τη σωτηρία μου με τις βόλτες. Μένουμε πολύ κοντά στη θάλασσα και μόλις αισθανόμουν ότι θα εκραγώ (κάθε μέρα δηλαδή), την έντυνα και βουρ για περπάτημα με το καροτσάκι. Η μικρή ηρεμούσε ως δια μαγείας..... και εγώ επίσης!!!!! Πολλές φορές κοιμόταν κιόλας. Και κάπως έτσι η μικρή μεγάλωσε. Το νυχτερινό ξύπνημα, αν και έκοψε τον θηλασμό και ξεκίνησε το έτοιμο γάλα, δεν το έκοψε μέχρι τα 3 χρόνια περίπου. Σίγουρα θα ξυπνούσε 3-4 φορές τη νύχτα με αποτέλεσμα εγώ να είμαι κάτι από σκιά χα, χα, χα!!!!! Για μένα όμως ήταν και είναι το πιο όμορφο μωρό, αφράτη και παχουλή, ξανθιά με γαλαζοπράσινα ματάκια και ένα χαμόγελο που με έλιωνε στη στιγμή. Τώρα όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν και η μικρή έχει μεταλλαχθεί σε ένα πανέμορφο κοριτσάκι (κουκουβάγια, ε;) με πολύ νάζι!!!!!! Δεν θυμίζει σε τίποτα από εκείνο το γκρινιάρικο μωρό που έκλαιγε με το παραμικρό.
    Είμαι σίγουρη πως σε λίγο καιρό θα τα διαβάζεις όλα αυτά και θα χαμογελάς. Τώρα όμως πίστεψέ με σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!!!! Μαγική λύση δεν υπάρχει, κάποια παιδάκια είναι πιο βολικά, κάποια άλλα καθόλου. Η συμβουλή μου: όποιες μέρες έχει καλύτερο καιρό ντύσε τα παιδιά και βγείτε έξω. Θα κάνει καλό σε όλους σας.
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε συ Μάχη τι ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΚΙ είναι αυτό;;;;;; θέλω να το φάω

    Υ.Γ. άκου 6 μηνών !!!! Μα πότε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου θύμησες τα δικά μου!! Ο μικρός ακριβώς όπως και ο μαχαραγιάς σου για να κοιμηθεί κάναμε πρώτα κανένα τάμα και μετά βλέπαμε.Την μέρα από ύπνο κανένα τέταρτο με 20 λεπτά τίποτα 5-6 φορές αυτό ακριβώς όπως και ο δικός σου.
    Και μόνο αγκαλιά , ούτε ριλάξ , ούτε κάτω , ούτε πάνω.
    Ευτυχώς με το φαγητό δεν είχαμε κανένα θέμα εκεί τσάκιζε.
    Λύση εγώ δεν βρήκα καμμιά εκτός από πολλες αγκαλιές!! Θα περάσει και αυτό, κουράγιο μάνα . Ευτυχώς φαίνεται πως ο καιρός αρχιζει και στρώνει οπότε καμμιά βόλτα έξω ίσως αποβεί σωτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο μαχαραγιός σου, μου θύμισε τα καμώματα του γιου μου που μαθημένη κι εγώ από την κόρη μου τον κοιτούσα και έλεγα τώρα δεν θα κοιμηθεί, αλλά πού... Νεογέννητο και να μην κοιμάται τη μέρα, γίνεται; Να που γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι γλυκας που ειναι!!λοιπον,εγω για το φαγητο θα σου πω γιατι την εχω πατησει και εχουν γινει τα νευρα κροσσια!!!!Μην τον πιεζεις!!!!! Καλυτερα να τον αφησεις λιγες μερες ,και μετα να του ξαναπροσφερεις το φαγακι. Εγω την πιεσα τοσο με τα αντιθετα αποτελεσματα!!Για τον υπνο...υπομονη!!!!Κρατα γερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε Μάχη τι παίδαρος ρίναι αυτός;;;;;;;;;;;;;;;;;Να σου ζήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πόσα πολλά μου θύμησες να'ξερες.......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εμ..και ξενύχτης και τσαχπίνης ο κύριος! Αμ, πώς;;; Tip δυστυχώς δεν έχω γιατί εγώ έχω μείνει στο στάδιο της καλομάνας..χεχε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μωρό με προσωπικότητα φαίνεται ο μαχαραγιός σου!! Να τον χαίρεσαι και καλές δυνάμεις!
    Υ.Γ. Με την μικρή σου, όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαχούλα, μπορώ να καταλάβω πως το θέμα ξεκούραση ή χαλάρωση είναι ένα μεγάλο ανέκδοτο τώρα, αλλά σε μερικά χρονάκια (που περνάνε πολύ γρήγορα τα άτιμα!), θα την έχουν δει και τα δυο τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ, εσύ θα διαβάζεις αυτές τις αναρτήσεις και θα γελάς!
    ;-)
    Αγκαλίτσα και φιλάκι!!!
    (Μα, τί νοικοκύρης που είναι όμως!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαχούλα γέλασα, αλλά όχι πολύ :))))) Γιατί πρώτον ακόμη τα έχω πρόσφατα και κάποια τα βιώνω, αλλά δεύτερον τα έχω ζήσει εις διπλούν. Δεν έχω υπάρξει η "τυχερή" μαμά με παιδί που όπου το άφηνε αυτό καθόταν. Ξέρω σίγουρα ότι τα αλεσμένα, σε λίγο καιρό θα τα τρώει, ότι όταν περπατήσει θα μειωθούν σημαντικά οι αγκαλιές όλη μέρα και γενικά ότι οι ρυθμοί όσο περνάει ο καιρός θα είναι καλύτεροι. Πρόσεχε φιλενάδα...καλύτερα είπα, όχι καλά :D :D Να υπογράψω κανονικά ή ως ομοιοπαθούσα μηνών 15; :P Φιλάκια μαναράκι
    Υ.Γ. Τον αρπάζω στα φιλιά τον μαχαραγιό αν θες κανα απογευμα να ξελαμπικαρεις! Μία τη Δωροθέα, μία τον δικό σου χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλέ πως μεγάλωσε ετσι!!!! Δεν το πιστεύω τώρα που τον βλέπω. Οσο για οσα τραβάς ετσι ειναι οι αντρες απο κουνια.χιχιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tι όμορφες στιγμές!!!διαβάζοντας σε , αναπολώ τις δικες μου με την μικρή...τωρα που ειναι 7 θελει να της βάζω βιντεο να βλεπει πως ηταν μικρη και τι εκανε ...αυτο με τα φτυσίματα ειναι το αγαπημενο μας!!!σκαει στα γέλια!!!!περναει γρηγορα ο καιρός ...
    Να είστε καλά και να περνάτε σούπερ!!!
    !να τον χαίρεστε τον μαχαραγιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ακριβώς στην ίδια ηλικία είναι και ο ανηψιός μου!Η αδερφή μου(που έχει και μία τσαπερδόνα στην πρώτη δημοτικού) τα έχει φτύσει!Σαν το ζόμπι όλη την ημέρα ετοιμάζει κρέμες.....

    Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημέρα.Λίγο πριν την γιορτή του έρωτα,ένα tag σε περιμένει "στο παιχνίδι της αγάπης" εδώ http://stvassoyahoogr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τραβάτε με κι ας κλαίω είστε όλες εσείς οι αγορομάνες. Θέλετε να τα πνίξετε τα αγόρια σας αλλά τελικά τα αγαπάτε περισσότερο από το οτιδήποτε!χιχι! Μας έλειψες Μάχη μου. Ξέρω ότι περνάτε έναν χαμό αλλά ανυπομονώ να τα πούμε από κοντά. Φιλιά. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν εχω κόρη οπότε δεν μπορω να ειμαι σίγουρη, αλλα νομίζω οτι με τον γιο ειναιπαντα διαφορετικά....
    Έχουμε κατι κοινό, τα μωρομάντηλα! Δεν τολμάω να ξεχάσω το πακέτο τα εχει βγάλει ολα απο μεσα! Και έρχεται μετα και με σκουπίζει με ενα στο πρόσωπο.... με τι, να ειναι καθαρή η μανούλα!
    Πολλα φιλια να χαίρεσαι και τα δυο τα μωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάχη πως μεγάλωσε έτσι...ξεπετάχτηκε ρε συ! Αστα να δεις κι εγώ τι τραβάω που θέλει συνέχεια να είναι στην αγκαλιά μας αλλιώς δεν λέει να κοιμηθεί, που τον ακούει όλη η πολυκατοικία πριν αμολύσει μια μικρή κλανίτσα, που κάθε βράδυ μένει ξύπνιος για τουλάχιστον ένα δίωρο... να είναι καλά τα παιδάκια μας και που θα πάει θα περάσει κι αυτή η δύσκολη φάση. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάχηηηηηηηηηηηηη τι γλύκας που είναι ο μικρός αντάρτης σας!!!!!!!!!!!!!! Έχεις δίκιο που δεν μπορείς να του θυμώσεις!!!!!!!!!! Αν και νομίζω πως η ζιζανιά δεν είναι θέμα φύλου, αλλά θέμα..... σειράς!!!!!!!!! Τα δεύτερα παιδί μου, είναι έτη φωτός μπροστά γιατί τα πρώτα έχουν ανοίξει το δρόμο! Δεν μπορώ να σου πω τίποτα άλλο, παρά .... υπομονή !!!! Σε φιλώ γλυκά - γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ θα σταθώ στο καθε 3ωρο - lucky u!!! Εμένα είναι 11 μηνών κι ακόμη είναι πολλά βράδια που ξυπνάει ανά 1 ώρα.. Δεν ξέρω αν είναι τα δόντια, τα οποία πραγματικά καταλαβαίνω ότι τον ταλαιπωρούν, πάντως εγώ έτσι παρηγοριέμαι, δόντια είναι θα περάσουν που θα πάει!! Κι εμείς από πιπίλα τίποτα, αλλά βρίσκουμε παρηγοριά στα μεμέ της μαμάς οπότε τα βράδια που οι μπαταρίες της μαμάς είναι τελείως αφόρτιστες τον ξαπλώνω πλάι μου και περνάει λίγο πιο εύκολα η βραδιά!
    Υπομονή, θα περάσει, φάση είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαχαμα μου τι νόμιζες. Πως θα ήσουν τόσο τυχερή;;; Ότι ο Μαχαραγιός θα ήταν η ταλιμπανούλα σε αγόρι, ήσυχη και συνεργάσιμη;;;; Χε χε χε
    Σε νιώθω πολύ για τα ίδια πέρασα με γιο μου. Αλλά κάθε φορά που έβλεπα και βλέπω αυτή την πονηρή όμορφη φατσούλα του και το πουλάκι του σηκωμένο τα πρωινά, λιώνω η μάνα, σβήνω:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι γλύκας που ειναι ο μικρός σου...
    Να τα χαίρεσαι και τα δυο παιδακια σου. Ολα οσα περιγραφεις τα ζει ο αδερφος μου Χ2 καθότι εχουμε διδυμακια! Κόλαση!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελικα ειναι γεγονος πως τα αντρακια ειναι πιο ζορικα,ευτυχως εκανες πρωτα την ταλιμπανουλα που ηταν ησυχουλα και κανατε και δευτερο γιατι εγω με τον ανταρτη μου πολυ το σκεφτομαι....χαχαχα
    Ενα θα σου πω και στον υπνο με ζορισε και με ζοριζει(κι εμενα δεν πηρε ποτε πιπιλα)και στο φαει του που οκ στην αρχη τα αλεσμανα μου τα ετρωγε (ειχαμε βεβαια και τις στραβες μας μερες που τα εβγαζε και εγω σηκωνα λωριδα απ τα νευρα μου),αλλα κοντευουμε τα 2 και ακομα δεν μασαμε κρεας-κοτοπουλο και γενικα ειμαστε και μινιατούρες με αποτελεσμα να του κανω ακομα καποιες φορες αλεσμενα για να βαλει κανα κιλο και εχω κι εγω μεγαλο αγχος με αυτο, με εχει ζορισει πολυ γερος να ειναι αλλα οπως λες κι εσυ ειναι και ο δικος μου τοσο αγαπησιαρης που στο τελος τα ξεχναω ολα,ετσι ειναι τα αντρακια ερωτες μεγαλοι χιχι
    Να τον χαιρεσαι κοριτσακι μου και ΜΑΝΑ υπομονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...