Σελίδες

4.1.14

2014: Keep dreaming!

Και να που το 2013 είναι κιόλας παρελθόν...

Μια χρονιά σταθμός για μένα. 
Μια χρονιά που -μαζί με το 2011- είναι οι πιο ευτυχισμένες της ζωής μου. 
Μια χρονιά που μου χάρισε τον πανέμορφο μαχαραγιό μου!
Γι αυτόν και μόνο τον λόγο δεν θα άλλαζα τίποτα μα τίποτα από αυτή τη χρονιά!

Μια ακόμα όμως χρονιά ήρθε. 
Φορτωμένη με υποσχέσεις και προοπτικές σαν νέος εφηβικός έρωτας...
Πολυαναμενόμενη λες και σαν άλλος Μεσσίας θα σώσει τον καθένα από τα δαιμόνια του, καινά και παλαιά...
Λες και έφταιγε εκείνο το κακόμοιρο το τριάρι στο τέλος του έτους για όσα ταλανίζουν τον καθένα...

Και έφυγε το τρία και την θέση του πήρε το τέσσερα...
Και όλοι ποντάρουμε στο τέσσερα...
σαν καθαρόαιμο άτι να μας βγάλει ασπροπρόσωπους...
να μας βγάλει από την μιζέρια...
να μας βγάλει από το αδιέξοδο: προσωπικό, οικονομικό, ψυχικό...
να μας φέρει την ανάταση...

Μα την ανάταση δεν την βρίσκεις 
ούτε στο τρία μα μήτε και στο τέσσερα,
ούτε στα καθαρόαιμα μα μήτε και στα άτια,
ούτε στους δήθεν Μεσσίες μα μήτε και στους εφηβικούς έρωτες...

Την ανάταση ο καθείς την βρίσκει μέσα του...

Γι αυτό το μόνο που εύχομαι για το τεσσάρι -πέρα από υγεία για όλους- είναι να μπορούμε να ονειρευόμαστε γιατί μόνο τα όνειρα ξέρουν τον δρόμο για την άκρη του ''τούνελ''.


Keep dreaming!
Καλή χρονιά σε όλους!



23 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά...!
    Με υγεία, με χαρές, με χαμόγελα κι όνειρα!!
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α διαφωνώ! Το '13 ήταν δύσκολο! Προσωπικά το κατατάσσω στις πιο δύσκολες χρονιές που έζησα και στις πιο απελπιστικές. Μα ξεχνάς πως μας έδερναν με όλα αυτά τα χαράτσια, με τις απολύσεις με τις μειώσεις μισθών με τις περικοπές στην παιδεία, με τα σκάνδαλα που έσκαγαν το ένα μετά το άλλο, με τα τρομοκρατικά και τα παρακρατικά χτυπήματα? Δεν ξέρω αλλά εγώ βίωσα το '13 σαν μια περίοδο πρωτόγνωρης βίας εναντίον κάθε πολίτη που προσπάθησε να λειτουργεί έντιμα και υπολόγιζε σε μια σταθερότητα, έστω κι αν υποψιαζόταν πως τα πράγματα θα έφταναν εδώ. Όταν έφτασαν όμως εγώ τουλάχιστον παρόλη τη θεωρητική μου αναμονή για όσα έγιναν, σοκαρίστηκα πάρα πολύ στην πράξη. Μαζεύουμε τα κομμάτια μας Μάχη. Σε όλα τα επίπεδα ανασυγκρότηση χρειαζόμαστε και ολική επαναφορά. Πρώτα από τη φτωχοποίηση που υποστήκαμε. Τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα φέτος. Δεν ξέρω ποιοι είχαν την πολυτέλεια να μην το παρατηρήσουν. Πάντως δεν ήμουν μέσα σ' αυτούς. Εσύ πάντως δεν πιάνεσαι, απαλλάσσεσαι λόγω εγκυμοσύνης! Κάθε έγκυος δικαιούται να είναι στην κοσμάρα της! Εγώ πάντως ήμουν ολότελα στο δικό μου ροζ λουκούμι βουλιαγμένη και με ζάχαρη ψιλή πασπαλισμένη το 2010!
    Καλή χρονιά Μάχη μου, με όνειρα και αισιοδοξία και πάνω από όλα υγεία!
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου τα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατά βάθος συμφωνούμε! συμφωνώ με όσα λες απλά θα τα έγραφα αυτά αν πίστευα οτι θα τελείωναν μαζί με την αποχώρηση του έτους...δεν το πιστεύω όμως δυστυχώς... και η φτωχοποίηση θα συνεχιστεί και τα πράγματα θα είναι κάποιες στιγμές ίσως λίγο καλύτερα και κάποιες στιγμές ίσως και χειρότερα..Και δυστυχώς αν και ούσα έγκυος δεν είχα την πολυτέλεια να μην το παρατηρήσω...με έναν μισθό πετσοκομμένο, με ένα παιδί να μεγαλώνει και με ένα δεύτερο -και μάλιστα αντίθετου φύλου- να έρχεται, και με έναν οργανισμό που για να κρατήσει εγκυμοσύνη ήθελε έξοδα για εξετάσεις ανά 15μέρες σε όλη την κύηση...μια χαρά το έφαγα και εγώ το σοκ μου...αλλά τώρα τον κοιτάζω να κοιμάται και όλα θα τα ξαναπέρναγα...και θα περάσω και άλλα ακόμα αρκεί να είναι γερά τα παιδιά μου...όπως κάθε μάνα δηλαδή...μακάρι να τελείωναν με το 2013 όλα αυτά τα δεινά αλλά δεν το βλέπω..γι αυτό επιλέγω να κλείνω τα μάτια όχι στα προβλήματα αλλά για να ονειρεύομαι καλύτερες μέρες..γιατί υπήρξαν περίοδοι που μου το στέρησαν και αυτό! Σε πείσμα όλων όσων μας έχουν βάλει στο μάτι...keep dreaming λοιπον, για να μην γράψω ''δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφ...νεκροθάφτη'' γιατί είμαι και μαμαδομπλογκ λέμε! Καλή χρονιά Τζωρτζινα μου και συνέχισε να γλυκαίνεις τα όνειρα μας με τις πανέμορφες γλυκές δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
    2. Ετσι Μάχη μου, υπήρξες όντως πολύ δυνατή και συνειδητοποιημένη. Αυτό ήταν το 2013 και όχι δεν θα τελειώσει εδώ η κατρακύλα, αλλά η μεγάλη βουτιά στο κενό έγινε μέσα του. Κάθε Ακμή έχει και την Παρακμή της. Εμείς ζήσαμε πολλά χρόνια την Ακμή της Παρακμής. Ελπίζαμε πως όταν θα σωριαστεί σε συντρίμμια δεν θα συμπαρασυρθούν όλα, καθότι Παρακμή στην Ακμή της. Αλλά κάναμε λάθος. Τα όνειρα και η σκέψη δεν φυλακίζονται, μόνο που δηλητηριάζονται μέσα σε τέτοιες συνθήκες και θέλει μεγάλη προσπάθεια να μην δεις εφιάλτες όταν κλείνεις τα μάτια σου. Τώρα για το άλλο σαμποταζ που λες θα ανασύρω το ρητό του Ρίζου "Και όποιος πει κακό για μας να του βγει το μάτι σαν λουκουμάς"! Χαχα! Μην πεισματώνεις αν δεν υποστηρίζουν άνθρωποι τα όνειρά σου ή αν δεν βλέπουν τα ίδια. Πήγαινε παρακάτω. Πάντα κάποιον θα συναντήσεις να βλέπει το ίδιο όνειρο μαζί σου.
      Αχ, καλά τα είπαμε! Να γιατί δεν θέλω να σχολιάζω πουθενά. Κάθομαι και πολυλογώ με τις ώρες! Σόρρυ για τα κατεβατά Μάχη μου. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Μάχη μου συγνώμη για την συνομιλία στο σπίτι σου και μάλιστα εν τη απουσία σου :) Γεωργία μου, με όλο τον σεβασμό, οι ιδεολογίες μας χωρίζουν, τα όνειρα και οι αγωνίες μας, μας ενώνουν. Καλέ το είπε κι ο Ιονέσκο πριν από μένα! Όλα καλά θα πάνε, εγώ και άστεγη σκοπεύω να ζήσω σαν τον Μπενίνι στο "la vita e bella" Σας φιλώ!

      Διαγραφή
    4. Δεν διαφωνώ Ειρήνη μου σε ιδεολογικό επίπεδο. Διαφωνώ ως προς το αν το '13 ήταν μια ακόμα χρονιά με τις δυσκολίες της και τις χαρές της. Και ως προς το σημαδιακό του 13 που αναφέρει και η Μάχη πως δεν είναι λόγος. Δεν μας έφταιγε το γρουσούζικο '13, αν κάποιοι τα φόρτωσαν στον αριθμό. Και ήθελα να επισημάνω πως το '13 ήταν όντως δύσκολο, γιατί σημειώθηκαν κατά τη γνώμη μου ιστορικές εξελίξεις για τον τόπο μας και τη γενιά μας. Και θίχτηκαν κυρίως τα όνειρά μας, οι ελπίδες μας και γιγαντώθηκαν οι αγωνίες μας. Αλίμονο οι μισοί μας φίλοι έφυγαν και οι άλλοι μισοί ετοιμάζονται να φύγουν, τι να λέμε τώρα πως δεν διαλυθήκαμε. Δεν θεωρώ πως εμείς εδώ όλοι δεν το είδαμε αυτό και δεν συμπάσχουμε. Ίσα ίσα αυτό λέω. Πως συμπάσχουμε και κατά βάση δεν έχουμε καμιά "ιδεολογική" διαφορά και όλοι προσπαθούμε να σταθούμε στα πόδια μας μετά τα όσα έπεσαν στα κεφάλια μας. Αλλά το ποστ ήταν αισιόδοξο και δεν είχε θέση το σχόλιό μου αυτό εδώ θα συμφωνήσω. Και ζητώ συγνώμη γιατί μάλλον λόγω κούρασης χθες βράδυ παραχαλάρωσα και έγραψα εδώ σαν να είχα τη Μάχη δίπλα μου και να τα λέγαμε!
      Καλημέρα και καλή χρονιά!
      Πάμε παρακάτω με αισιοδοξία και όλα για καλό τελικά γίνονται. Αυτό το πιστεύω!

      Διαγραφή
  3. Kαλή Χρονιά Μάχη μου! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και ότι αγαπάς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή χρονιά Μαχούλα !!! Εύχομαι τα ονειρα σου να γίνουν πραγματικότητα!! Υγεία και πολλά χαμόγελα στην ομορφη οικογενειά σου!! πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Μάχη ή μάλλον καλές χρονιές γιατί πράγματι τα νούμερα δεν έχουν σημασία. Τι '13, τι '14, ή 2024, να είμαστε γεροί και να κρατάμε το όνειρο! Μέσα στα χρόνια μπλέκονται τα καλά και τα κακά, αν πάψουμε να ονειρευόμαστε όμως σκοτάδι....Να χαίρεσαι τον Μαχαραγιό την Ταλιμπανούλα και όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλή χρονιά Μαχούλα, το δικαίωμα στο όνειρο και την ελπίδα δεν μπορεί να μας το στερήσει κανείς!
    φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαχούλα μου, γλυκιά!!!
    Πόσο δίκιο έχεις!!!
    Όνειρα και όραμα να έχουμε!!!
    Καλή χρονιά!!! Υγεία, κέφι και πολλά-πολλά όνειρα πασπαλισμένα με μπόλικη χρυσόσκονη!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή χρονιά Μάχη μου να έχουμε!!!! Τα τελευταία χρόνια ο λαός μας έχει δοκιμαστεί και δοκιμάζεται, διανύουμε δύσκολα χρόνια...θέλω να ευχηθώ λοιπόν καλύτερα χρόνια για όλους μας και για τα παιδιά μας!!! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τον αντρούλη σου και να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα!!!! σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά να έχεις και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή και γαλήνια χρονιά σου εύχομαι . Πόσο συμφωνώ μαζί σου , η κακοδαιμονία δεν ανήκει στο τρία η τέσσερα αλλά εμείς έχουμε τον τρόπο να μάθουμε να ζούμε αλλιώς , με όπλα δυνατά στα χέρια μας , να πετάξουμε τα δεκανίκια , όσο δύσκολο και αν είναι .
    Να χαίρεσαι τα μικρά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ ωραίο μήνυμα Μάχη μου!! ας συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε!!! ας μας οδηγούν τα όνειρά μας!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΠΗ ΜΑΧΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάχη μου καλή χρονιά!!! Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε και να θέλουμε να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη. Μόνο έτσι θα πάμε μπροστά! Σε φιλώ. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη χρονια να εχεις με υγεια κ δημιουργια! Να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Μαχούλα! Με υγεία, όνειρα, δημιουργικότητα και μπόλικη αισιοδοξία για να τα καταφέρουμε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το μότο της φωτογραφίας τα λέει όλα. Ευχές οι καθοδήγηση να σε οδηγήσει εκεί που επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Χρονιά Μάχη!! Να χαιρεσαι τα δύο αγγελούδια σου και είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή χρονιά να έχουμε και τα καλύτερα για όλα τα παιδάκια. Τώρα για το τι περιμένω από το 2014 ........... ειλικρινά δεν ξέρω όσο περνάνε τα χρόνια τόσο περισσότερο απογοητεύομαι. Απογοητεύομαι από τους γύρω μου, τους κοντινούς μου ανθρώπους και διαπιστώνω ότι λίγοι άνθρωποι είναι πραγματικά δικοί σου. Οπότε ας είμαστε όλοι καλά, με υγεία, χαρά και δημιουργία και ο καθένας σπίτι του (δεν θέλω κακοπροαίρετους και ζηλιάριδες ανθρώπους κοντά μου) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γιατι και εγώ πονταρω στο 4 και πολυ στο 14 που ειναι και η χρονια του αλόγου ....
    Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του stars and icicles μην ξεχνάς το επόμενο ξεκινάει το Νοέμβρη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...