Σελίδες

9.12.13

Η μέρα των δώρων και των εκπλήξεων!

Πέμπτη πρωί. Το ραντεβού έχει δοθεί γύρω στις 11.30. 
Τόπος: το Metro Mall Αγίου Δημητρίου. 
Δυο bloggers έχουν κανονίσει να συναντηθούν. 
Σκοπός της συνάντησης: να δώσει η μια στην άλλη ένα δώρο που έχει κερδίσει από τον διαγωνισμό μιας τρίτης blogger!

Η πρώτη blogger φτάνει πρώτη στον τόπο της συνάντησης. Αφενός μένει κοντά, αφετέρου έχει δουλειές να κάνει στο Mall και ο χρόνος της ως μαμάς δυο μωρών είναι πλέον τόσο περιορισμένος που εκπαιδεύεται συνεχώς και αδιαλείπτως να τα κάνει όλα συνδυαστικά! Σαν τον Ναπολέοντα ένα πράμα...

Κάνει τα ψώνια της και κάποια στιγμή το μυαλό της κολλάει. Σκέφτεται να τηλεφωνήσει σε μια άλλη -τέταρτη- φίλη της blogger να την ρωτήσει κάτι. Της τηλεφωνεί. Εκείνη το σηκώνει και την ρωτάει αμέσως που βρίσκεται. Της λέει. Είναι και οι δυο στον ίδιο χώρο! 
Η μία ψωνίζει και περιμένει να περάσει η ώρα για να συναντηθεί με την blogger νο.2 για να της παραδώσει το δώρο που κέρδισε στον διαγωνισμό της blogger νο.3  και η blogger νο.4 έχει συναντηθεί στον ίδιο χώρο με μια άλλη blogger νο.5 για δικούς τους λόγους! 

Μπερδευτήκατε?

Ας το πάμε πάλι: η υποφαινόμενη πηγαίνει στο mall για να συναντήσει την Μαρία του Permano προκειμένου να παραλάβει το κουτί που κέρδισε στον διαγωνισμό των Ανθομελένιων ενώ την ίδια στιγμή δυο άλλες bloggers -των οποίων δεν έχω πάρει την άδεια να κοινοποιήσω τα ονόματα- έχουν συναντηθεί για δικούς τους λόγους! Η έκπληξη τεράστια! Μπορεί να ήταν για λίγο αλλά ήταν τέλεια!

Και αφού πίνουμε στα γρήγορα το καφεδάκι μας και λέμε δυο κουβέντες, η Μαρία μου δείχνει το κουτί που κέρδισα. Όμως δεν το είχε φέρει μόνο του! Όχι! Είχε φέρει δυο κουτιά, ένα για κάθε παιδάκι μου! Το πόσο με συγκίνησε η κίνησή της αυτή, να σκεφτεί και τα δυο παιδάκια μου, δεν περιγράφεται! Όσο για τα κουτιά, σωστά κομψοτεχνήματα! Φτιαγμένα στο χέρι με πολύ φαντασία, μεράκι και γούστο! Σικάτα και προσεγμένα μέχρι την τελευταία τους λεπτομέρεια! Δείτε και μόνοι σας:



Το σομόν κουτί με το πανέμορφο αγγελάκι είναι της ταλιμπανούλας! Είναι πανέμορφο και μάλιστα έχει και ένα στρασάκι στο στήθος του! Προσέξτε πόσο καλοδουλεμένο είναι:


Το κουτάκι του μαχαραγιούλη, γαλάζιο και χειροποίητο και αυτό! Καλά η πιπίλα με ξετρέλανε:


Και φυσικά από τα πλάνα -όπως καταλάβατε- δεν μπορούσε να λείπει το ταλιμπανιώ! Τα επεξεργάστηκε, τα καλοείδε, τα ζητούσε επίμονα αλλά τελικά το πήρε απόφαση ότι δεν θα της δοθούν για παιχνίδι! Το δικό της ήδη φιλοξενεί τα βαπτιστικά της ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ!

Όσο για την Μαρία, πρόκειται για έναν πολύ ζεστό και θετικό άνθρωπο, από αυτούς που σου κάνουν καλή εντύπωση εξ αρχής! Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα δώρα σου και εύχομαι πάντα να δίνεις τόση χαρά και να εισπράττεις ακόμα περισσότερη!

Φεύγοντας από το mall και ερχόμενη σπίτι με περίμενε ένα μικρό δεματάκι. Με έπιασε απροετοίμαστη γιατί νόμιζα ότι δεν περίμενα κάτι. Με το που το άνοιξα όμως θυμήθηκα αμέσως! Άλλο ένα δώρο από διαγωνισμό! Αυτή τη φορά μια κορδέλα για τα μαλλάκια της ταλιμπανούλας από τα χέρια της Χαράς του Fairyknitting.blogspot.gr. Η Χαρά χωρίς να το γνωρίζει μας έστειλε μια κορδέλα στα χρώματα του παιδικού μας δωματίου! Η κορδέλα είναι πανέμορφη και πλεγμένη στο χέρι!


Περιττό να πω ότι ο ..χίπικος τρόπος με τον οποίο φόρεσε την κορδέλα ήταν δικής της εμπνεύσεως! Παιδί με προσωπικότητα (ε να μην την χαρακτηρίσω από τώρα αγύριστο κεφάλι και της δημιουργήσω ψυχολογικά....)
Χαρά μου σε ευχαριστούμε πολύ για την κορδέλα, είναι πανέμορφη!

Κάποτε νόμιζα ότι δεν είχα τύχη στους διαγωνισμούς! Μετά ανακάλυψα ότι απλά δεν έπαιρνα μέρος (ναι, μπορείς να γελάσεις ελεύθερα!). Τον τελευταίο καιρό,λόγω blogging κυρίως,άρχισα να λαμβάνω μέρος! Και η αλήθεια είναι ότι η τύχη μου έχει χαμογελάσει κάποιες φορές. Μήπως να αρχίσω να παίζω λόττο καλύτερα?

Και μην ξεχνάτε: αν θέλετε να δείτε αν θα σας χαμογελάσει και εσάς η τύχη, πάρτε μέρος στον διαγωνισμό μας!


15 σχόλια:

  1. Α ρε Μάχη μου... αν έχεις τύχη που λένε, διάβαινε,χιχι! Η Μαρία όντως είναι υπέροχη και η κίνησή της φοβερή! Μπράβο! Οσο για την κορδέλα, απίθανη! Καλέ τι το πέρασες το παιδί σου... χωρίς προσωπικότητα να είναι! Οσο για τις άλλες μπλόγκερ.. κάτι έμαθα! Χμμμμ, μ' αρέσουν αυτά τα τυχαία πολύ! Αντε Μαχάμα για ύπνο τώρα. Τέλος η ανάρτηση! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ομορφα τα κουτάκια. Μου αρέσουν τα διακριτικά χρώματα που διαλεξε η Μαρία. Οσο για την κορδέλα ζηλεψα αλλη μια φορα που δεν εχω κόρη. Και φυσικά η κόρη δεν ειναι δυσκολο να καταλάβεις από που κληρονομησε την εντονη προσωπικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα δώρα σου Μάχη και τα κουτάκια γλύκα και η κορδέλα βλέπω η ταλιμπανούλα την τίμησε. Μπράβο στα κορίτσια.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tα κουτια ειναι φανταστικα μπορω να πω μιας και τα ειδα απο κοντα,αφου εμαι η blogger Νο 5 της ιστοριας!!χαχα Μαχη μου πολυ χαρηκα που σε γνωρισα απο κοντα.Μακαρι να ειχαμε χρονο να κατσουμε κι αλλο να τα πουμε!!! Η κορδελα επισης ειναι πανεμορφη!!με γεια σας!!!!φιλιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάκα έχει έτσι όπως τα γράφεις! Πάντα τυχερή! Για την Μαρία τι να πω! Εκτός του ότι φτιάχνει υπέροχα πράγματα είναι τελικά και ψυχουλα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις μία Χριστουγεννιάτικη μέρα λίγες εβδομάδες πριν με καταπληκτικά δωράκια για τα μικρά σου! Πάντα τέτοια. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσουν τα χειροποίητα κουτιά! Και είδες του μαχαραγιού; Με πιπίλα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μάχη μου!!! τώρα εγώ τι να πω και για ποιό από όλα να σε ευχαριστήσω!!! Ενταξει με έχεις συγκινήσει τόσο πολύ με τον τρόπο που αναφέρεσαι για μένα που το ευχαριστώ φαντάζει τόσο λίγο!!! Μέγάλη χαρά μου έδωσε η γνωριμία μαζί σου και με τα υπόλοιπα κορίτσια και από το πρώτο λεπτό ένιωσα την θέρμη μιας πολύ καλής και ευχάριστης παρέας!!! Μεγάλη χαρά επίσης μου έδωσε το γεγόνος ότι τα κουτάκια μου βρήκαν ένα σπιτάκι με δυό παιδάκια που θα φυλάξουν τα πραγματάκια τους!!! Είδα...είδα ότι και άλλα δωράκια σε περίμεναν στο σπίτι!!!! Καλά Χριστούγεννα Μάχη μου πάντα γεμάτα δώρα να είναι τα χέρια σου, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουφ, αφού λύσαμε τον γρίφο του χαμένου θησαυρού (των ανώνυμων blogger, εννοώ!), καλά πάμε!!!
    Πολύ όμορφα τα κουτιά της Μαρίας μας! Εγώ πλέον, έχω ξεμείνει από λέξεις όταν πρόκειται να της αφήσω σχόλιο... Πάντα μένω και τα χαζεύω με τις ώρες τα θαυματάκια που φτιάχνει!!!
    Και η κορδέλα της Ταλιμπανούλας είναι υπέροχη!!! (Μου άρεσε η στυλιστική της άποψη!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!
    Πάντα τυχερή να είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ μου αρέσει που υπάρχει πιο ουσιαστική σχέση ανάμεσα στις bloggers,το θεωρώ φυσικό επακολούθω κ με χαροποιεί ιδιαίτερα. Τα δωράκια ειναι εξαιρετικά κ είστε όλοι σας πολυ τυχεροί. Πάντα τέτοια λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για την Μαρία δεν έχω λόγια! Είμαι θαυμάστρια της και το ότι σκέφτηκε και τον μαχαραγιά σου δεν μου προκάλεσε έκπληξη γιατί είναι πολύ δοτικός άνθρωπος. Τρέλα και η κορδέλα της ταλιμπανούλας! Τρέλα και ο γρίφος που μας έλυσες με τις bloggers! Υπέροχα όλα Μάχη μου ! Να σαι παντα τυχερή και !! πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπώ τις συναντήσις με bloggers. είναι όλα τα λεφτά. σχέσεις που δημιουργήθηκαν για πλάκα και αξίζουν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ουτε συνεννοημενες να ησασταν!
    Τα δωρα υπεροχα να τα χαιρεσαι! Πραγματικα κομψοτεχνηματα! Κ η μικρη σου μια κουκλα με την κορδελιτσα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήρθα και εγώ η μπλόγκερ ν.4 που γνώρισα τη μπλόγκερ ν.5 αλλα και ν.2 γιατί την 1 και την 3 τις ήξερα!! Καλέ μπερδεύτηκα:)))
    Καλά εκεινη η μερα τι γέλιο είχε!! Αν δεν με έπαιρνες τηλ τυχαία, θα είχα φύγει και δεν θα είχαμε συναντηθεί Μαχάμα μου γλυκιά!!! Και το Μαράκι μια γλυκα ειναι και γειτονάκι μου!! Τα κουτιά που τα είδα και απο κοντά, μπορώ να επιβεβαιώσω πως είναι πολύ ποιοτικά, προσεγμένα και τόσο ρομαντικά!! Τα ζήλεψα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...