26.12.13

Οι τυχεροί του giveaway μας!

Ήρθε η ώρα να μάθουμε τους νικητές του εορταστικού μας giveaway!!!

Οι συμμετοχές -κατόπιν αφαίρεσης των διπλών και άκυρων συμμετοχών- ανήλθαν στις 153. Κατόπιν κλήρωσης που έγινε μέσω του random.org, οι 4 τυχεροί είναι:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
30 93 62 8
Timestamp: 2013-12-26 07:13:52 UTC


Για τα στεφανάκια του Per Mano:

Το πρώτο στεφάνι το κερδίζει ο αριθμός 30 που αντιστοιχεί στο όνομα Tzina Varotsi



Το δεύτερο στεφάνι το κερδίζει ο αριθμός 93 που αντιστοιχεί στο όνομα ΕΥΜΟΡΦΙΑ


Το τρίτο στεφάνι το κερδίζει ο αριθμός 62 που αντιστοιχεί στο όνομα Ελενη Πιγκα



Για το γούρι του Craftland:
Το γούρι το κερδίζει ο αριθμός 8 που αντιστοιχεί στο όνομα βαρβαρα.




Όλοι οι νικητές θα λάβουν άμεσα email από εμένα όπου θα τους ενημερώνω για την διαδικασία παραλαβής του δώρου τους!

Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς την Μαρία του Per Mano και την Αλεξάνδρα του Craftland  για τα υπέροχα χειροποίητα δώρα που πρόσφεραν. Χωρίς αυτά δεν θα ήταν εφικτό αυτό το giveaway. 

Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την συμμετοχή!

Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους με υγεία!





16 σχόλια:

  1. Σας ευχαριστώ από καρδιάς!
    Νά' στε πάντα καλά!!
    Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Χρόνια πολλά με υγεια
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειμαι η Ελενη και χαιρομαι που ειμαι κι εγω μια απ τις Νικητριες,ειναι πολυ ομορφο ευχαριστω πολυ!!!
    Χρονια πολλα με υγεια και αγαπη σε ολους ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά! Να είστε καλά και να κάνετε πάντα όμορφα giveaway! "Καλοφόρετα" στα κορίτσια τυχερά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειμαι η βαρβαρα χαρηκα παρα πολυ για το δωρακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στους τυχερούς!
    Μπράβο στις δημιουργούς, αλλά και σε εσένα για μια ακόμη φορά!
    Χρόνια πολλά, γλυκιά μου!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Υγεία και πολύχρωμα όνειρα!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στους τυχερούς!!!
    Όμορφα δώρα...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος με αγάπη, υγεία, αισιοδοξία και μπόλικη υπομονή!!! Πέρνα από το σπίτι μου, έχεις ένα βραβείο να παραλάβεις! Αν έχεις χρόνο πάρε μέρος στη ανταλλαγή δώρων στο blog μου...5 μέρες έμειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μολις ειδα οτι κερδισα ενα απο τα ωραια δωρα!!!!!! Σας ευχαριστω!!!!! Καλη δημιουργικη χρονια σας ευχομαι....με ατειρευτη εμπνευση.... ΕΥΜΟΡΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα και χρόνια πολλά! έχεις λάβει mail για τον τρόπο παραλαβής του δώρου σου!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μάχη, συγχαρητήρια σε σας και στα τυχερά κορίτσια! Καλή Πρωτοχρονιά για σένα και την οικογένεια σου, με υγεία και χαρά! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε μου 'κατσε :(
    Δεν πειράζει όμως. Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Καλή Πρωτοχρονιά Μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eυχομαι μια ομορφη χρονια με υγεια,πολλη αγαπη και πολλες δημιουργιες!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που είσαι εσύ????Γιατί χάθηκες????Καλή χρονιά μαμά Μάχη,να χαίρεσαι την οικογένειά σου και ότι επιθυμείτε να σας έρθει!!Φιλιά στα μικρά μωρά σου και σε σ'ένα κορίτσι μου!Σε φιλώωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα να αφήσω κι εγώ τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2014! Είθε όλα να έρχονται όπως τα επιθυμείς! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...