Σελίδες

19.12.13

Εορταστικό Giveaway!

To Momma's daily Life έχει πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο του ως άλλος Άγιος Βασίλης! Για το λόγο αυτό, σκέφτηκε να οργανώσει για εσάς ακόμα ένα giveaway! Αυτή τη φορά με αρωγούς την Μαρία από το Per Mano και την Αλεξάνδρα από το Craftland, σκεφτήκαμε - πίνοντας το καφεδάκι μας- να διοργανώσουμε ένα εορταστικό giveaway. 


Η Μαρία από το Per Mano προσφέρει 3 καταπληκτικά χειροποίητα στεφάνια, στους 3 πρώτους νικητές που θα προκύψουν από την κλήρωση! Έχοντας δει από κοντά δουλειά της Μαρίας καθώς ήμουν η τυχερή που κέρδισε τα υπέροχα κουτιά της, έχω να σας πω πως η δουλειά της είναι προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! Στο blog της θα βρείτε καταπληκτικά πράγματα με αποκορύφωμα τα χειροποίητα παιδικά βαπτιστικά ρούχα της! Το δηλώνω δημοσίως ότι θα κάνω όοοοτι περνάει από το χέρι μου να πείσω τον νονό να πάρουμε τα βαπτιστικά του μαχαραγιού από την Μαρία!

Η Αλεξάνδρα από το Craftland προσφέρει ένα υπέροχο χειροποίητο γούρι! Με βασικό υλικό την τσόχα δημιούργησε μια όμορφη χειροποίητη μπότα που ευχόμαστε να σας φέρει πάρα πολύ γούρι για το νέο έτος. Η Αλεξάνδρα δημιουργεί καταπληκτικά πράγματα με την τσόχα, από banners και στολίδια μέχρι ότι μπορείτε να φανταστείτε! Περισσότερα για την δουλειά της Αλεξάνδρας μπορείτε να βρείτε στο blog της.

Αναλυτικά τα δώρα των νικητών έχουν ως εξής:

Ο πρώτος νικητής θα κερδίσει το κάτωθι στεφάνι:

Ο δεύτερος νικητής το στεφάνι:

Ο τρίτος νικητής το εξής στεφάνι:

Και ο τέταρτος νικητής το γούρι:


Όσον αφορά στα διαδικαστικά, τα κορίτσια ήθελαν να είναι όσο πιο απλό γίνεται  ώστε να δοθεί η ευκαιρία σε όλους -κυριολεκτικά όλους- να συμμετάσχουν!

Έτσι αποφασίσαμε να μην ζητήσουμε τίποτα μα τίποτα σε αντάλλαγμα, πέρα από την αγάπη σας! Καμιά απαίτηση,  κανένα like, καμιά δέσμευση! 

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε στην φόρμα που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης το όνομά σας και ένα έγκυρο email να σας ειδοποιήσω σε περίπτωση που η τύχη σας κλείσει το μάτι! Αν θέλετε μπορείτε να μου αφήσετε σχόλιο για το ποιο από τα 4 δώρα μας προτιμάτε, αλλά αυτό δεν θα είναι δεσμευτικό!

- Προαιρετικά, όποιος θέλει μπορεί να κάνει like στις σελίδες μας, πατώντας εδώ, εδώ και εδώ! Ή να κοινοποιήσει την φωτό του διαγωνισμού που είναι καρφιτσωμένη εδώ.

- Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει από 19-25/12/2013 και τα δώρα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό.

- Οι νικητές θα ανακοινωθούν με ανάρτηση και θα ειδοποιηθούν με προσωπικό μήνυμα από εμένα στα emails που θα έχουν δηλώσει και η αποστολή των δώρων θα γίνει από τους δωροθέτες κατόπιν συνεννόησης με τους νικητές. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τους δωροθέτες.

- Σε περίπτωση που κάποιος νικητής είτε δεν έχει αφήσει έγκυρο email είτε δεν επικοινωνήσει εντός δέκα ημερών από όταν θα λάβει το σχετικό email, θα γίνει επαναληπτική κλήρωση για το συγκεκριμένο και μόνο δώρο.

- Δικαίωμα συμμετοχής  έχουν οι διαμένοντες σε Ελλάδα.




38 σχόλια:

  1. Όλα είναι τόσο όμορφα που δεν ξέρώ τι θα ήθελα ποιό πολύ! Καλή επιτυχία!!!!Φιλιά Μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερά όλα! Μπράβο κοριτσάρες και στον επόμενο καφέ σας θα είμαι κι εγώ,χιχι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχοντας ήδη υπάρξει νικήτρια σε giveaway σου, δεν θα λάβω ξανά μέρος σε διαγωνισμό σου, αλλά οφείλω να ομολογήσω πως τα κορίτσια έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό πάλι!!!
    Πολύ όμορφα όλα τα δωράκια!!! Σίγουρα αυτοί που θα τα κερδίσουν, θα ξετρελαθούν!
    Ένα πελώρια μπράβο και στις 3 σας!!!
    Φιλάκια πολλά, Μαχούλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα δωράκια, μπράβο στα κορίτσια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι υπέροχα! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο! Της Μαρίας τα βαπτιστικά είναι μοναδικά υπέροχα και μόλις τα δει ο νονός δεν νομίζω να κουραστείς να τον πείσεις Μάχη μου! Και επειδή είμαι πολύ facebook fun δεν με άγχωσε καθόλου να σας κάνω like στις σελίδες σας και να κάνω και την κοινοποίηση της φωτογραφίας! Καλά Χριστούγεννα κορίτσια και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό σας!!! Σας φιλώ όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτοί οι καφέδες! Τρελή επιτυχία έχουν! Τι υπέροχα δώρα! Εγώ αν θα κέρδιζα θα ήθελα το 2ο στεφάνι της Μαρίας. Αλλά και κάτι άλλο να τύχω δεν θα πω όχι! Καλά Χριστούγεννα!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tην Μαρία Κ την γνώρισα είναι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα και οι δημιουργίες υπέροχες , όπως και της Αλεξάνδρας
    Ευχαριστούμε
    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πραγματικά πολύ όμορφα όλα τα δωράκια, ευχαριστούμε πάρα πολύ κορίτσια!
    Μου αρέσουν πολύ τα στεφανάκια, θα χαρώ πολύ αν κερδίσω κάποιο από τα 3!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα υπέροχα.. και χμ... θα ηθελα ενα στεφάνι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα΄είναι καταπληκτικά!!!!!Καλές γιορτές!!!!! Dora Lappa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι άλλα δώρα?Μπράβο σε σένα Μαχούλα,μπράβο και στα κορίτσια!Πολύ όμορφα όλα τα δωράκια!
    Σας κοινοποιώ αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι όλα τέλεια!!!!!!!! Είστε υπέροχες!! zanetoulinimaia@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες και της Αλεξάνδρας και τα στεφάνια από το Per Mano.
    Καλή επιτυχία σε όλους και φυσικά και σε εμένα :))
    Τα κλικ, κλικ τα έκανα. Καλές γιορτέεεεεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Eιναι υπεροχα όλα. Συγχαρητηρια κοριτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστούμε Μάχη, Αλεξάνδρα και Μαρία. Πολύ όμορφα τα δωράκια σας. Καλές Γιορτές. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα στεφανακια ειναι πανέμορφα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλα είναι τόσο όμορφα που δεν ξέρώ τι θα ήθελα ποιό πολύ! Καλες Γιορτεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ τα θέλω όλα :) Είναι όλα φανταστικά και μπράβο σας κορίτσια!!!! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο κοριτσάκια μου για το non FB διαγωνισμό!!! Να δούμε λίγο φως και εμείς οι αντιφέισμπουκικες εκ πεποιθήσεως:)))
    Εγώ τα θέλω ΟΛΑ τα δωράκια οπότε ότι και να μου τύχει θα το λατρέψω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 'Οποιο και να κέρδιζα...τι να πω...είναι όλα πανέμορφα! Μπράβο! Πιο πολύ μου αρέσει το 3ο στεφάνι και το γούρι! Καλές γιορτές με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα πανέμορφα όλα από άξια χέρια κι αγαπημένα, όλα ευπρόσδεκτα! Καλές γιορτές και μπράβο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ευχαριστουμε,.,,
    καλες γιορτες με υγεια σε ολους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. την καρδια!!καλες γιορτες σε ολους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ευχαριστώ πολύ Μάχη για μια ακόμα φορά που φιλοξενείς τις δημιουργίες μου στο υπέροχο blog σου!!!! Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους και όλες που έλαβαν και θα λάβουν μέρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!ΤΑ ΔΩΡΑΛΙΑ ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!
    ΕΥΜΟΡΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολυ πολυ ομορφα ολα καλη επιτυχια σε ολους μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτή τη φορά ελπίζω και εύχομαι να μου κάτσει ένα από τα 4 φανταστικά δωράκια :)
    Να πίνετε πιο συχνά καφέδες αν είναι να εμπνέεστε για τέτοια giveaways ;)
    Σμουτσ...άκια στα μαγουλάκια σου!

    P.S. Τα 'like' μου θα τα κάνω από το σπίτι. Αυτή τη στιγμή δεν έχω φεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Για να δούμε αν αυτή τη φορά θα τα καταφέρω... !! Ευχαριστούμε Μάχη μου! Να είσαι καλά και καλά Χριστούγεννα! Φιλιά πολλά!! Να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. όλα είναι υπέροχα!!! Καλές γιορτές!!!
    Stavroula Douvropoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ ωραία!!! καλή χρονιά!!
    https://www.facebook.com/joanna.pipi/posts/10151926609198003
    Ioanna Pipi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...