Σελίδες

4.12.13

Και κάπως έτσι θα φορέσουμε γυαλάκια...

Ξέρω ότι οι περισσότεροι είστε σε χριστουγεννιάτικο mood. Στολίζετε, φτιάχνετε χριστουγεννιάτικες κατασκευές, δοκιμάζετε νέες συνταγές για το γιορτινό τραπέζι!

Κάπως έτσι θα ήμουν και εγώ, αν...αν δεν είχα παρατηρήσει έναν ελαφρύ στραβισμό στο ματάκι της ταλιμπανούλας!


Τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρούσα  ότι το ένα ματάκι του παιδιού στράβιζε προς τα μέσα (προς την μυτούλα) όταν αφαιρούταν ή όταν εστίαζε κάπου. Στην αρχή όλοι έλεγαν ότι είναι ιδέα μου, ωστόσο εμένα με έτρωγε μέσα μου. Μετά από λίγες μέρες, άρχισαν και οι κοντινοί μας άνθρωποι να το παρατηρούν.

Θορυβήθηκα, αγχώθηκα, τρόμαξα. Έψαξα και βρήκα γιατρούς που θεωρούνται κορυφαίοι και τελικά εχτές πήγαμε επιτέλους για εξέταση. Παρά τον κακό καιρό, ήθελα οπωσδήποτε να πάμε.

Από την εξέταση προέκυψε ότι το παιδί έχει υπερμετρωπία και ο ελαφρύς στραβισμός είναι επακόλουθό της. Η υπερμετρωπία  είναι το αντίθετο της μυωπίας, δηλαδή το παιδάκι δεν βλέπει καλά τα κοντινά αντικείμενα και το μάτι στην προσπάθεια του να εστιάσει περισσότερο, τελικά στραβίζει. Υπάρχει στα παιδάκια εκ γενετής, όμως σε κάποια από αυτά ενδέχεται να αυξηθεί μέχρι την ηλικία των 5 ετών και συνήθως μετά την ηλικία των 8 ετών βαίνει μειούμενη. Μέχρι 2 βαθμούς θεωρείται μικρή υπερμετρωπία και δεν συστήνονται γυαλιά. Πάνω από αυτούς τους βαθμούς, χορηγούνται γυαλιά. Ήμασταν σχετικά τυχεροί, γιατί αφενός η ταλιμπανούλα έχει μόνο μισό βαθμό πάνω από το όριο και αφετέρου το προλάβαμε πολύ νωρίς οπότε η οφθαλμίατρος φιλοδοξεί για πλήρη ίαση.

Για να μετρήσουμε την υπερμετρωπία, χορηγούνται στο παιδί σταγόνες που διαστέλλουν την κόρη του ματιού και συγχρόνως κάνουν κυκλοπληγία δηλαδή παραλύουν τον ακτινωτό μυ του ματιού. Η εξέταση ονομάζεται σκιασκοπία.

Όλα αυτά τα μάθαμε εχτές λοιπόν, εμπλουτίζοντας τις ''ιατρικές'' μας γνώσεις. Μακάρι να μην τα μαθαίναμε ή να τα γνωρίζαμε μόνο εγκυκλοπαιδικά. Ωστόσο, οτιδήποτε γνωρίζεις, βρίσκεις τρόπους και να το διορθώνεις. Γιατί είπαμε: όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος! Θα αγοράσουμε λοιπόν τα γυαλάκια μας να δείχνουμε σοφιστικέ και θα κάνω δεήσεις να τα φοράει για να γλυτώσουμε τα χειρότερα! Και ναι, τα ματάκια της είναι τόσο όμορφα που θα τα βάλω σε βιτρίνες! 

Ο λόγος που τα έγραψα όλα αυτά, είναι για να επιστήσω την προσοχή στις μικρομαμάδες να παρατηρούν τα πάντα στα παιδιά τους και να εμπιστεύονται το ένστικτό τους. Δεν είναι ότι είμαι η σουπερ μαμά, ούτε ότι τα ξέρω όλα. Περισσότερο παρατηρώ τα πάντα και προβληματίζομαι λόγω...αγχώδους και μαζοχιστικού χαρακτήρα! Παρόλα αυτά, ας εμπιστευόμαστε τα ένστικτά μας, ιδίως όσον αφορά στα παιδιά μας!

Ελπίζω τώρα να ησυχάσουμε λίγο και να αρχίσουμε και εμείς τις κατασκευές μας...





17 σχόλια:

  1. Αχ μωρά, είναι ωραία τα σοφιστικέ γυαλιά, για μυστηριώδη κοριτσάκια αμε!
    Όλα καλά να σας πάνε Μάχη μου, εύχομαι να τα δεχτεί και να τα συνηθίσει γρήγορα για να μην αγχώνεσαι παραπάνω!
    Άντε τώρα, σας εύχομαι χαλαρές ημέρες γεμάτες δημιουργικότητα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού το προλάβατε νωρίς, όλα καλά θα πάνε και θα έχεις μία σοφιστικέ πριγκηποταλιμπανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαχούλα μου, όλα καλά! Τίποτα δεν είναι αυτό! Μην ανησυχείς, γλυκιά μου μανούλα! Καλά Χριστούγεννα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που το παρατήρησες νωρίς, Μαχούλα...
    Μα φυσικά! Οι ωραίες ματάρες, μπαίνουν πίσω από βιτρίνες!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά και γλυκά!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σημασία έχει ότι δεν άφησες τους άλλους να σε επηρεάσουν και ψάχτηκες! Το πρόλαβες νωρίς και αυτό έχει σημασία! Τα γυαλάκια είναι πλεόν trendy και η Ταλιμπανούλα θα είναι σκέτη γλύκα!!! Και μην ανησυχείς, κι εγώ είχα υπερμετρωπία ως παιδί και δεν είναι σοβαρό. Να έχετε υπέροχες γιορτές και να είσαι πάντα τόσο προσεκτική και υπεύθυνη μανούλα όσο τώρα! :-)
    Τα φιλιά μου στην σοφιστικέ δεσποινιδούλα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχώς που το έψαξες, η ανιψιά μου με 8 βαθμούς μυωπίας ... καταλαβαίνεις ότι δεν έβλεπε τίποτα ... ο οφθαλμίατρος έλεγε στην μητέρα της ότι είναι μια χαρά !!! Έλεος δηλαδή, ευτυχώς το έψαξε όπως και εσύ και σήμερα έχει 2 στυλάτους σκελετούς γυαλιών και το βασικό είναι ότι παιδί μπορεί και βλέπει καθαρά !!!!!!!!!!! Σκελετό διαλέξατε??? Θέλω χρώμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε αντίθεση με αυτά που λες εγώ σούπερμαμά σε βλέπω!
    Η ταλιμπανούλα θα είναι μια κούκλα με τα καινούργια της γυαλάκια!
    Άντε λοιπόν ξεκινήστε τις Χριστουγεννιάτικες δουλειές και βάλε την ταλιμπανούλα να σου διαβάζει τις συνταγές!
    Φιλάκια στα μυτάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mια κουκλα θα ειναι και με τα γυαλακια της!!!Θα φτιαξετε τα πιο τελεια γυαλακια και θα τα φοραει!!Ετσι κι εγω αν δω κατι το ψαχνω,κι ας μην ειναι τιποτα..φιλακια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σου Μάχη .Είμαι κι εγώ αυτής της συνομοταξίας των μαζοχιστικών χαρακτήρων! Πολύ καλά έκανες και το έψαξες και καλά κάνεις και εφιστάς την προσοχή μας! Εύχομαι να είναι πάντα καλά το κοριτσάκι σου! Όσο για τα γυαλιά έχω κάνει απέλπιδες προσπάθειες να τα φορέσω, όχι μόνο στα μικράτα μου αλλά και τώρα! Περιμένω την πρεσβυωπία να μου χτυπήσει την πόρτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλύκα θα είναι η ταλιμπανούλα με τα γυαλάκια της και μπράβο που δεν εφησυχάστηκες και το 'ψαξες ! Όντως με την έγκαιρη επέμβαση μπορεί να επέλθει πλήρης ίαση !!!

    Καλές γιορτές σε όλους σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα καλά θα πάνε αφού το πρόλαβες τόσο νωρίς και σας το είπε κι ο γιατρός!Αν σου πω ότι όταν ήμουν μικρή παρακαλούσα τη μαμά μου να με πάει στον οφθαλμίατρο δήθεν τάχα μου ότι δεν έβλεπα καλά για να μου βάλει γυαλιά?!?!Ήθελα κι εγώ να δείχνω σοφιστικέ τρομάρα μου!Τελικά δεν έβαλα ποτέ!Αλλά η ταλιμπανούλα θα τα φορέσει θα της αρέσουν κ πάνω που θα τα συνηθίσετε θα τα βγάλετε γιατί θα'χει περάσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κούκλα θα είναι η μικρή! Είναι και της μόδας τώρα χιχι. Έχεις απόλυτο δίκιο για το ένστικτο που πρέπει να ακούμε. Μπράβο μανούλα Μαχούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά εκανες και το έγραψες εδώ για να βοηθήσεις άλλες μανουλες που μπορεί να βρεθεί στο δρόμο τους το πρόβλημα αυτό.
    Το ένστικτο της μαμάς όμως είναι το άτιμο αλάνθαστο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά τι σου κάνει το ένστικτο!! Κούκλα θα είναι η μικρή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το ένστικτο της μαμάς είναι πάντα σωστό! Έτσι λέω εγώ και όποιος θέλει ακούει! Ευτυχώς σε εμάς δεν έχουμε κάποιο σημάδι στραβισμού, το είδαμε πολύ πολύ στην αρχή με μόλις λίγους βαθμούς, αλλά θεωρήσαμε σωστό μιας και είχαμε πονοκεφάλους να την βοηθήσουμε με τα γυαλάκια. Αύριο απόγευμα θα τα φορέσουμε για πρώτη φορά και ελπίζω να τα δεχθούμε!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ αυτό το ένστικτο! Μερικές φορές είναι το μόνο πράγμα που θα πρέπει να ακούμε. Και το αγόρι μου φόρεσε γυαλάκια πριν λίγο καιρό. Οι θαυμάστριες όμως παραμένουν! χαχαχα. Να την χαίρεσαι την κουκλίτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...