22.12.13

Αναγνωσμάτων συνέχεια...

Η αγάπη μου για τα βιβλία είναι δηλωμένη! Και ευτυχώς από ότι φαίνεται η αγάπη αυτή πέρασε και στο dna της ταλιμπανούλας. Όπως σας έχω ήδη πει, διαβάζουμε πολύ. Δεν είναι ούτε 3 ετών ακόμα και έχουμε άπειρα παραμύθια! Είναι από τα χρήματα που δεν κλαίω ποτέ! Ακόμα και αν πρόκειται για ένα παραμύθι  κλασσικό που μπορεί να το έχουμε από 2-3 διαφορετικές εκδόσεις, αν το θέλει, είναι σίγουρο ότι θα της το πάρω.

Ορμώμενη από αυτό, αποφάσισα φέτος τα δώρα μου στα παιδιά της ευρύτερης οικογένειας να περιλαμβάνουν και βιβλία. Σκέφτηκα να μην πάρω ένα και ακριβό δώρο όπως κάνω κάθε χρόνο, αλλά να γεμίσω μια τσαντούλα για το κάθε παιδάκι με διάφορα μικροδωράκια όπου -πέρα από ένα βιβλίο- θα περιέχει και διάφορα άλλα όπως μαρκαδόρους, μπλοκς ζωγραφικής, πλαστελίνες, πλαστικά κουπ-ατ, κάποια ''μπιζού'' για τα κορίτσια, ίσως χάντρες και καμβαδάκια για κατασκευές και διάφορα άλλα τέτοια που θα τα κρατήσουν δημιουργικά απασχολημένα.

Η αρχή έγινε με τα βιβλία! Επί της οδού Ακαδημίας στο κέντρο της Αθήνας και κοντά στην πλατεία Κάνιγγος έχει ανοίξει τους τελευταίους μήνες ένα εκπτωτικό βιβλιοπωλείο με μεγάλη ποικιλία σε παιδικά κυρίως βιβλία. Παραμύθια, αναγνωστικά περασμένων εποχών, βοηθήματα για το σχολείο, βιβλία δραστηριοτήτων και κατασκευών, κομικ και ότι άλλο βάλει ο νους σας μπορείτε να τα βρείτε εκεί σε τιμές που κυμαίνονται από 2,5 μέχρι 8 ευρώ. Βιβλία για όλα τα γούστα και όλες τις ηλικίες.



Αγόρασα αρκετά και γύρισα σουπερ φορτωμένη αλλά χαλάλι!


Για την κόρη μου αγόρασα 3 παραμύθια από την αγαπημένη μας σειρά των εκδόσεων Modern Times που αφορούν στους φόβους και τις συνήθειες των παιδιών (περισσότερους με φόβους των μαμάδων έχουν να κάνουν...) με τίτλους:

-''Τι θέλει αυτός ο άγνωστος;''
Ένα καταπληκτικό παραμύθι για τους αγνώστους και πως πρέπει τα παιδιά να προστατεύονται! Δυο αδελφάκια είναι στην παιδική χαρά όταν τα πλησιάζει ένας άγνωστος και τους λέει ότι η μαμά τους τον έστειλε να τα γυρίσει σπίτι.... Πώς πρέπει να συμπεριφερθούν τα παιδιά και τι πρέπει να σκαρφιστεί η μαμά για να προστατέψει τα παιδιά της εν τη απουσία της. Στο τέλος δίνονται και εν συντομία διάφορες κινήσεις που θα πρέπει να κάνουν τα παιδιά ώστε να προστατευθούν.

- ''Τα άτακτα ζιζάνια με κάνουν και θυμώνω''
Ένα παραμύθι που μιλάει για τους τσακωμούς ανάμεσα στα παιδιά και πως θα πρέπει να αποφεύγονται. Όταν τσακωνόμαστε εμφανίζονται στους ώμους μας τα λεγόμενα ζιζάνια που έχουν τραγόμορφο παρουσιαστικό και είναι υπαίτια για όλους τους καβγάδες μας γιατί τρέφονται από αυτούς. Όσο τσακωνόμαστε λοιπόν αυτά γιγαντώνονται και γελάνε εις βάρος μας ενώ αν ανακτήσουμε την ψυχραιμία μας και φιλιώσουμε, μεταμορφώνονται σε άκακα λευκά προβατάκια. Ένα παραμύθι για τα οξύθυμα παιδάκια και για αυτά που δεν έχουν μάθει να μοιράζονται.

- ''Πρώτη φορά στον παιδικό σταθμό'' 
Το ομολογώ! Το παραμύθι αυτό μου ήρθε γάντι! Αφενός πραγματευόταν την πρώτη επαφή του παιδιού με τον παιδικό σταθμό και πως να συμπεριφερθεί έναντι των υπολοίπων, ίσως όχι και τόσο καλοπροαίρετων, παιδιών, και αφετέρου μια εκ των πρωταγωνιστών είναι η μικρή Λια που φοράει γυαλάκια. Πρόσφατα φόρεσε και η ταλιμπανούλα γυαλάκια. Και επίσης σκεφτόμαστε ότι από την νέα σχολική χρονιά καλό θα είναι να πάει παιδικό σταθμό. Οπότε ήρθε και έδεσε το παραμύθι.

Όπως καταλάβατε, τα δικά της παραμύθια όχι μόνο τα πήρε αλλά και τα έχουμε ''λιώσει'' στο διάβασμα. Τα υπόλοιπα τα έκρυψα γιατί δεν βλέπω να φτάνουν στους κατόχους τους....

Μα, υπάρχει καλύτερο δώρο από ένα βιβλίο????

Και μην ξεχνάτε: έχουμε giveaway!!!!!!!!





9 σχόλια:

  1. Κι εμας ο Αη Βασιλης θα της φερει παραμυθια!!Τα ζητησε απο μονη της!! Πολυ χαρηκα που δεν ζητησε καποιο παιχνιδι!!
    Θα το επισκεφτω το βιβλιοπωλειο που λες!!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα βιβλία και εμείς τα λατρεύουμε
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ αγαπώ πολύ τα βιβλία και διαβάζουμε μανιωδώς με τον μικρό μου! Πολύ καλά έκανες και πήρες βιβλία να χαρίσεις, αυτές τις μέρες μπουκώνουν τα παιδάκια από παιχνίδια...Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαχούλα μου υπέροχη ιδέα για τα δωράκια σου φέτος! Εμείς πάντως τα τιμάμε δεόντως τα βιβλία όπως και εσείς! Αυτά που προτείνεις τα έχω δει αλλά ακόμα δεν τα έχω πάρει! Κι εδώ είχε ένα εκπτωτικό βιβλιοπωλείο (μέσα στον Φλοίσβο) και έκλεισε. Κρίμα. Η Αθήνα δεν με βολεύει εμένα να κατεβαίνω. Οπότε Πάμπλικ και λοιπά βιβλιοπωλεία τα τιμάμε δεόντως. Αααα, και στον Μουστάκα βρίσκω ωραία! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το τι θέλει αυτός ο άγνωστος μου άρεσε κι εμένα αλλά τελικά δεν το κάναμε πράξη αυτό που λέει. καλά βλεπω καλά; Από τώρα μυθολογία! Μπράβο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η μυθολογία Κατερίνα μου είναι για δωράκι! την διαβασα και στην Κατερίνα αλλα μου ειπε ενα ξερο ''βαρετο μαμα''. Ελπίζω να αλλάξει γνώμη μεγαλώνοντας...

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα δωράκια που επέλεξες Μαχούλα!Θα τα τρελάνεις όλα τα παιδάκια!
    Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι κορίτσι μου με υγεία και αγάπη για σένα και την οικογένειά σου!
    σε φιλώ Χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τα βιβλια σου και εμενα μαλλον θα μου φανουν γαντι, τρεχω να τα αγορασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...