8.11.13

Αυτά τα Χριστούγεννα....εκτυπωσιάστε!

Η μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης πλησιάζει! Τι, είναι νωρίς ακόμα? Ίσως να είναι, αν έχεις άπλετο χρόνο ή την πολυτέλεια να βγεις και να σηκώσεις τα μαγαζιά! Αν όμως έχεις έλλειψη χρόνου και χρήματος αλλά περίσσευμα θέλησης, υπομονής και προσωπικής φροντίδας, πρέπει να αρχίσεις να οργανώνεσαι!



Και η οργάνωση αρχίζει πάντα από το μάτι! Γιατί αν δεν δεις, αν δεν θαυμάσεις, αν δεν ζηλέψεις -με την καλή έννοια πάντα- πως θα πάρει φωτιά το χέρι να αρχίσει τις ετοιμασίες? Ξεκινάμε λοιπόν με το εύκολο κομμάτι: χριστουγεννιάτικες εκτυπώσεις! Σε συνέχεια του περσινού σχετικού ποστ, σας δίνω όμορφα πραγματάκια που μπορείτε να εκτυπώσετε στην ευκολία του σπιτιού σας και να φτιάξετε σπιτάκια, δεντράκια, κουτάκια, ταμπελίτσες και όλα αυτά τα μικρά που δίνουν χρώμα στην καθημερινότητα μας!

Για να τα εκτυπώσετε, πατήστε στον σύνδεσμο κάτω από κάθε εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog του κάθε δημιουργού!

Προτεραιότητα έχουν τα παιδάκια, μικρά και μεγάλα! Φτιάξτε με τα παιδιά σας Άγιο Βασίλη αλλά και το ελαφάκι του από χαρτόνι, εκτυπώνοντας τα παρακάτω printables!




Αγιοβασιλιάτικα κουτάκια για την συνέχεια που μπορούν να φιλοξενήσουν μικροδωράκια, κεράσματα ή ακόμα και να στολίσουν όμορφα ένα γιορτινό τραπέζι.


Πρόσκληση σε πάρτυ και οι ασορτί ετικέτες! Ένα πανέμορφο κουτάκι έρχεται να τα συνοδεύσει!

Μικροσκοπικά σπιτάκια. Και όταν λέμε μικροσκοπικά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο!


Μεγαλύτερα σπιτάκια! Σε απομίμηση των γνωστών μπισκοτόσπιτων! Μόνο που με αυτά γλυτώνεις χρόνο, χρήμα και ακαταστασία! Να τρωγόντουσαν κιόλας!


Διακοσμητικά για το δέντρο μας ή για κάθε γωνιά του σπιτιού μας!

Εκτυπώστε τα και στολίστε τα σε κορνίζες!


Και άλλο παιχνίδι για τα παιδάκια μας: ντύστε τους βοηθούς του Άγιου Βασίλη ή στολίστε το δέντρο!


Κουτάκια για κεράσματα:




Διακοσμητικά και ετικέτες:




Τρίτο παιχνίδι για τα παιδάκια μας: εκτυπώνουμε σε χαρτονάκι και φτιάχνουμε μαζί τους τον Άγιο Βασίλη.


Άγιος Βασίλης και σε κουτί!




Εδώ ομολογουμένως χρειάζεται περισσή υπομονή, αλλά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!


Και άλλα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά!


Αυτό το vintage καρτελάκι πολύ μου άρεσε!

Ετικέτες και πάλι! Που θα τις χρησιμοποιήσετε? Μα, παντού! από τον στολισμό των cupcakes σας μέχρι τα τσαντάκια/κουτάκια που θα αμπαλάρετε τα δωράκια σας.



Και αυτά τα λαμπάκια μου άρεσαν πολύ! Μου άναψαν τα άλλα λαμπάκια...του εγκεφάλου μου καλέ, όχι των νεύρων μου.


Κουτάκια και toppers ξανά!



Και αυτό το δεντράκι μπήκε μέσα στην καρδιά μου! Πανέμορφο και πολυχρηστικό: μπορεί να σταθεί μόνο του σαν διακοσμητικό σε ένα ράφι, να συντροφεύσει ένα χιονισμένο χωριό, να στολίσει ένα cupcake, να κρεμαστεί στο δέντρο, να σταθεί σε ένα στεφανάκι! Ναι θα το φτιάξω, τέλος!



Αυτά για αρχή!
Και αν δεν μπήκατε στο mood μη στεναχωριέστε!
Ετοιμάζω και άλλα καλούδια!

Για να βλέπω χεράκια να δουλεύουν! Καλό σκ σε όλους!






























18 σχόλια:

  1. πολύ όμορα όλα!Μύρισε Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ με τόσα καλούδια πώς να μην μπούμε στο mood! Πού τα ξετρύπωσες όλα αυτά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Wow!!! Χαρά στο κουράγιο και στην υπομονή σου να συγκεντρώσεις τόσα πράγματα σε ένα post!
    Έλαααααα! Να παίρνουν φωτιά οι εκτυπωτές!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ότι πρέπει για να ξεκινήσουμε από κάπου τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mαχη ενθουσιαστηκα τι ομορφες και ευκολες κατασκευες , θα φτιαξω πολλα απο αυτα , ειναι τελεια τα κουτακια, καλο Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκπληκτικές οι επιλογες σου ! Και τι πολλές. Εχω προβλημα ομως με τον εκτυπωτή, δεν τυπωνει σε χαρτόνι! Καμιά ιδέα?
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκπληκτικές οι επιλογες σου ! Και τι πολλές. Εχω προβλημα ομως με τον εκτυπωτή, δεν τυπωνει σε χαρτόνι! Καμιά ιδέα?
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τέλειααααα !! μα πως δεν το είχα δει αυτό το ποστ!!! για να δουμε τι θα τυπωσουμε..χεχε φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πειράζει που τα θέλω όλα;;; Να δω τι θα πρωτοκάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καθόλου νωρίς δεν είναι για τις προετοιμασίες των Χριστουγέννων....με όλες αυτές τις προτάσεις και που κάνεις αργήσαμε κιόλας!!!
    Εντάξει ξεσηκώθηκα θα στολίσω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλα σούπερ τέλεια αλλά ειδικά τα κουτάκια για κεράσματα και τα σπιτάκια μου άρεσαν περισσότερο!!! Μήπως καταφέρω και τα τυπώσω και βάλω τα κεράσματα για τη γιορτή της κόρης μου τέλος Δεκέμβρη!!!
    Μπράβο Μαχάμα μου....μας εκτυπωσίασες:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάχη μου ήρθα ξεκιναει το τρίτο χριστουγεννιατικο πανγύρι http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/10/3.html και σε περιμένω όχι ότι θα κανω πισω στις εκτυπώσεις που προτείνεις φιλακια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mάχη μου , έτοιμη η αναρτηση στο πανηγύρι http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/11/blog-post_13.html

      Διαγραφή
  13. Μάχη είσαι απίστευτη!!! Με ένα μωράκι και μια ταλιμπανούλα κατάφερες να συγκεντρώσεις τόσες κατασκευές σε ένα post!!!! Είσαι φοβερή!!! Καταπληκτικά όλα!!! Ελπίζω η πλέον έφηβη κόρη μου να έχει όρεξη να φτιάξουμε κάτι ,διαφορετικά με κόβω να φτιάχνω μόνη μου! φιλιά πολλά κοριτσάκι μου και μένω συντονισμένη για τα επόμενα post σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπάρχει περίπτωση τέτοια ανάρτηση και να μη μου αρέσει? Να δουλεύουν τα χεράκια Μαχούλα!!! Ακριβώς όπως είπες :))
    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαχη μου φοβεροs τιτλοs. Και ακομα φοβεροτερεs ιδεεs. Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάχη θαθελα να μου στείλεις την διευθυνση σου για το αναμνηστικο δωρακι του stars and icicles στο katitimou@gmail.com σε φιλω και καλη συνεχεια !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...