13.11.13

Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές! Ε-ΤΟΙ-ΜΟΙ??

Σε συνέχεια της ανάρτησης Αυτά τα Χριστούγεννα εκτυπωσιάστε!, συνεχίζουμε την προετοιμασία μας για την μεγάλη γιορτή, με χριστουγεννιάτικα καλούδια που μπορούμε να φτιάξουμε μόνες μας απλά, γρήγορα και οικονομικά!

Είχα σκοπό να φτιάξω μερικά από αυτά αλλά επειδή υπολόγιζα χωρίς τους ξενοδόχους (βλέπε ταλιμπανούλα και μαχαραγιό) και χωρίς τα απρόοπτα (βλέπε ιώσεις, καταρροές και γκρίνιες), τα συγκέντρωσα όλα  μαζί και σας τα δείχνω γιατί βλέπω να φτάνει Πάσχα και εγώ ακόμα να φτιάχνω Χριστουγεννιάτικα και αν!



Το κόλπο γνωστό πλέον: πατάτε στον σύνδεσμο κάτω απο την φωτο που σας ενδιαφέρει για να μεταβείτε στο blog και να δείτε τις οδηγίες κατασκευής.

Και ξεκινάμε ευθύς αμέσως!

Μικροσκοπικά τελάρα κεντήματος βαμμένα με γκλίτερ και ύφασμα με κέντημα νυφάδας!



Κουκουνάρι αλλιώς! Απλά υπέροχο!


Χιονόμπαλες με εφέ παγώματος αλλά χωρίς υγρό στοιχείο!


Πανεύκολο αστέρι διακοσμημένο με νήμα! Ωραία κατασκευή και για τα μικρά χεράκια της ζωής μας!

Στο ίδιο κλίμα, δέντρο τυλιγμένο με σπάγκο!


Πανέμορφες διάφανες μπάλες με στολισμό εσωτερικά!


Χειροποίητα δεντράκια:


Στένσιλ νυφάδας σε μπολ!


Πανεύκολα δεντράκια με ύφασμα ή χαρτί!


Και μια κατασκευή που όλο θέλω να κάνω και όλο αμελώ! Γράμματα πάνω σε ύφασμα!


Πανέμορφα διακοσμητικά για το δέντρο και όχι μόνο, φτιαγμένα από πηλό (μπορείτε να τον βρείτε ακόμα και στο γνωστό μεγάλο κατάστημα παιχνιδιών)


Πρωτότυπο δεντράκι- topiary από χριστουγεννιάτικες μικρές μπάλες!


Διακοσμητική πινακίδα!


Δεντράκια που δείχνουν κρυσταλλωμένα!


Και αυτό το δεντράκι θα ήθελα να το φτιάξω! Είναι πολύ εντυπωσιακό και elegant! Φτερά τόσο καλής ποιότητας δεν ξέρω που θα βρω!


Και άλλο δεντράκι απο τούλι αυτή τη φορά!


Διακοσμητικά από αλατοζύμη! Εντυπωσιακά!


Και αυτή την γιρλάντα την ζήλεψα πολύ! Τόσο λιτή και απέριττη και παρόλα αυτά τόσο σικάτη!


Διακοσμητικό δεντράκι με φωτάκι στο εσωτερικό του! Αν είχα τον χρόνο να το φτιάξω θα πειραματιζόμουν και με άλλα σχήματα πχ καμπανούλες!


Διακοσμητικά από καλαμποκάλευρο και σόδα! επίσης εντυπωσιακά!


Μικροσκοπικά δεντράκια στολισμένα με glitter!


Ελπίζω να βρήκατε κάτι που να σας κέντρισε το ενδιαφέρον! 
Αν πάλι είστε από αυτούς που έχουν χρόνο αλλά όχι διάθεση για κατασκευές, μπορείτε να έρθετε να κρατήσετε τα αγριμάκια μου να κάνω και εγώ καμιά κατασκευούλα! Θα έχω και μοσχομυριστό καφεδάκι και ζεστό κεκάκι! Ε? εεε?














29 σχόλια:

  1. Ριχνε εσυ ιδεες κ εμεις θα υλοποιησουμε :) Να σαι καλα Μαχη μου, γιατι ουτε στο pinterest δεν προλαβαινω να μπω με τοσο τρεξιμο που εχω τελευταια! Παντως εβαλα στο ματι αρκετες απο τις ιδεες που μας προτεινεις. Να δω αν θα προλαβω να κανω καμια στο τελος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απλά τέλεια!!! ιδεές για όλα τα γούστα.....!!!Χρόνος να υπάρχει και μπορεί να φτιάξει κανείς άπειρα πράγματα!!!
    φιλιά στα ζουζουνάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να τα φτιάξω ΟΛΑ !Με ξεσηκώνεις,το ξέρεις?Κάτσε καλά γιατί έχω άλλα που προηγούνται!χαχαχαχα
    Πάντως αν ήμουν κοντά πολύ ευχαρίστως να σου κρατούσα τα μικρούλια,αφού τάζεις και καφέ και κέικ!!!Α..κι εγώ θα σου έφτιαχνα τσουρεκούδια με τραγανό φύλλο και φανταστική γέμιση!!!Φιλιά κοριτσάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη συλλογή με χειροποίητα καλούδια!Δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!Μάλλον θα φτιάξω τις χιονόμπαλλες με το εφέ!Ή τα πήλινα κρεμαστά.Όπως και να έχει οτιδήποτε χειροποίητο έχει άλλη αξία!
    Καλημέρες Μαχουλίνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και επιμένω.... τι να πρωτοδιαλέξουμε??? Είναι όλα τόσο ωραία, και ο χρόνος τόσο λίγος..... Πάντως μου αρκεί που μας βάζεις για τα καλά σε Christmas mood! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι φτιάχνει ο κόσμος??? Απίστευτα όμορφα όλα! Πολύ καλή ανάρτηση Μάχη μου! Σίγουρα κάτι θα προσπαθήσω(ελπίζω δηλαδή) Αυτό με τα τελάρα του κεντήματος μου άρεσε πολύ και για κατασκευή για παιδικό δωμάτιο... Καιρό έχω να παίξω με μικράκια...μεγάλωσε η κόρη μου και δεν θέλει μπεμπεδοπαιχνίδια...έρχομαι να σου κρατήσω εγώ τα μικρά σου αστεράκια για να φτιάξεις ότι θες! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο τέλειες χιονόμπαλες!!!
    όλα δηλαδή είναι ένα κι ένα!!!
    Ευχαριστούμε , Μαχούλα!!!
    Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eισα ξεσηκώστρα, τελος!!! Σμουατςςς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραίες ιδέες!!! ευχαριστούμε Μαχούλαααααα !!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφες ιδέες Μάχη μου ειδικά το δέντρο με τα φτερά....φοβερό!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό με το κουκουνάρι χρόνια το έχω στο μυαλό !!!!!!!!! Νομίζω ότι φέτος κάτι θα κάνω. Επίσης τα δεντράκια με το σπάγκο είναι απλά υπέροχα !!! Ευχαριστούμε για τις όμορφες ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΄Ολα τόσο όμορφα !!
    Μαχούλα κουράγιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ομορφα...ελπιζω να κανω μερικα που ζηλεψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ έρχομαι για καφεδάκι και babysitting και εσύ φτιάξ'τα όλα αν θες!!!!
    Είναι πανέμορφα αλλά δεν "το χω"¨με τις κατασκευές,οπότε θα κάνω μια καλή πράξη και θα σε χαλαρώσω για όση ώρα θες:) Μαχαραγιό στην αγκαλιά και ταλιμπανούλα στα γόνατα και εσύ λάμψε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία.. και τώρα ποιο θα πρωτοδιαλέξουμε;;;; Γιατί για θα φτάσουμε το Πάσχα..όπως τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με έχεις βάλει σε τρελή διάθεση με όλες αυτές τις κατασκευές δεν ξέρω από που να αρχίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες ιδέες Μάχη μου!Ανυπομονώ να έρθουν μέσα Δεκέμβρη να στολίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες όλες οι προτάσεις σου! Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια,θέλω να τα φτιάξω όλα!!!Όμως θα δούμε τι τελικά θα καταφέρω να φτιάξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πωπω μας άνοιξες την όρεξη για ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!!! Σίγουρα κάτι θα δοκιμάσω από όλα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πωπω μας άνοιξες την όρεξη για ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!!! Σίγουρα κάτι θα δοκιμάσω από όλα αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πάρα πολύ ωραία όλα.σίγουρα θα φτιάξω κάποια από αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι υπεροχες κατασκευες και ποσο αγαπω τα Χριστουγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφες ιδέες, και ήθελα να φτιάξω στολιδάκια από αλατοζύμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε φτιάξει και με αλατοζύμη κατα καιρούς αλλά η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τον αυτοξηρούμενο πηλό!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...