Σελίδες

18.11.13

Φτιάχνω με το παιδί μου: Εύκολο καδράκι!

Το να απασχολήσεις ένα νήπιο είναι από μόνο του μεγάλο θέμα! 
Βαριούνται, δεν κάθονται στο ίδιο σημείο  πολύ ώρα, θέλουν συνεχώς να αλλάζουν παιχνίδι!
Αν σε όλα αυτά υπολογίσεις ότι στο σπίτι υπάρχει και ένα βρέφος που μας έχει βγει πολύ δύσκολο, τα περιθώρια για να ασχοληθείς ποιοτικά με την ταλιμπανούλα στενεύουν επικίνδυνα. Αυτό που συνήθως κάνω είναι να προσπαθώ να αξιοποιώ τις ώρες που κοιμάται ο μικρός. Βέβαια και εκεί τα πράγματα δεν είναι ρόδινα, αφενός γιατί δεν κοιμάται πολλές ώρες μέσα στην ημέρα και αφετέρου γιατί εκείνες τις ώρες πρέπει να κάνω τα πάντα καθώς έχει μάθει και αγκαλιά και δεν κάθεται λεπτό μόνος του!

Μια από τις μέρες που είχα κατορθώσει να ξεκλέψω λίγο χρόνο ασχοληθήκαμε με ένα από τα αγαπημένα μας θέματα: κατασκευές! Φτιάξαμε μαζί ένα καδράκι για το δωμάτιο της! 


Το ζητούμενο δεν ήταν να κάνουμε την τέλεια κατασκευή ούτε να απασχοληθώ εγώ. Το ζητούμενο ήταν να μάθει η μικρή να χρησιμοποιεί τα χεράκια της και να εξασκηθεί στην λεπτή κινητικότητα. Έχω πάντα στο σπίτι κάποια υλικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μικρά χεράκια. Έτσι χρησιμοποιώντας κόλλες από αφρώδες υλικό φτιάξαμε αυτό το δεντράκι. Συγχωρέστε μου τις φωτογραφίες αλλά είναι από το κινητό μου συν ότι είναι ακατόρθωτο να μην κουνιέται η μικρή την ώρα που φωτογραφίζω!


Αρχικά προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε το περίγραμμα του χεριού της σε καφέ αφρώδες φύλλο αλλά στάθηκε αδύνατο, οπότε το αποτυπώσαμε σε ένα κομμάτι χαρτί και το κόψαμε περιμετρικά. Στην συνέχεια με καρφίτσες στερέωσα το αποτύπωμα στο αφρώδες φύλλο και το έκοψα. Ότι είχε να κάνει με κοπτική το έκανα εγώ γιατί το θεωρώ πολύ επικίνδυνο να δώσω ψαλίδι σε ένα παιδάκι 2,5+ ετών. Της έδωσα όμως την κόλλα και του έδωσε και κατάλαβε! Κολλήσαμε το αποτύπωμα του χεριού σε ένα καμβαδάκι και αυτό αποτέλεσε τον κορμό του δέντρου μας!


Στην συνέχεια της έκοψα από πράσινο φύλλο φύλλα και της τα έδωσα να τα κολλήσει! Σε κάποια την βοήθησα αλλά τα περισσότερα τα κόλλησε εντελώς μόνη της! Σε αυτό που την βοήθησα περισσότερο ήταν στο να κολλήσει κάποια κόκκινα μικρά πομ πομς που εκτέλεσαν χρέη μήλων γιατί δεν μπορούσε να τα κρατάει με το ένα χεράκι της και να βάζει κόλλα με το άλλο.


Κόλλησε όλα τα φυλλαράκια και μου ζήτησε να φτιάξουμε και γρασίδι! Της το έκοψα και αυτό και το κόλλησε.


Το δεντράκι μας άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά! Φτιάξαμε και σύννεφα καθώς και έναν ήλιο και τα κολλήσαμε, τα σύννεφα μόνη της, τον ήλιο εγώ γιατί δεν τον είχαμε υπολογίσει εξ αρχής και ο χώρος που του αναλογούσε ήταν περιορισμένος.


Το τοποθετήσαμε πάνω σε μια βάση και το στόλισε στο δωμάτιο της! Θα μπορούσαμε κάλλιστα να περάσουμε κορδελίτσα πίσω στερεωμένη με δυο μικρές πινέζες και να το κρεμάσουμε αλλά το ήθελε πάνω στο επιπλάκι με τα παραμύθια και τα άλλα παιχνίδια της.


Του άλλαξε ΠΟΛΛΕΣ φορές θέση και στολισμό, μέχρι που επιτέλους φάνηκε να την ικανοποιεί το αποτέλεσμα (μα που έμοιασε αυτό το παιδί?).


Ήταν μια πραγματικά εύκολη κατασκευή και ήδη μου ζήτησε να φτιάξουμε και ένα ακόμη με την Minnie!!!! (ασχολίαστο)


17 σχόλια:

  1. Πολυ καλη και δημιοργικη ασχολια! Αναμενουμε και την Μινυ φυσικα.
    Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια!
    Σούπερ το καδράκι σας το έχουμε κάνει και εμείς παλαιότερα, λίγο διαφορετικό: Βάλαμε για φύλλα αποτυπώματα από τα δάχτυλά μας!
    Μπράβο και για το κουράγιο σου να παίζεις δημιουργικά με την ταλιμπανούλα παρ'όλη την κούρασή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το καδράκι !!! Μια όμορφη ιδέα για να περναμε δημιουργικό χρόνο με τα παιδι'α μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ti όμορφο! Αυτά είναι παιχνίδια δημιουργικά για να περνάς ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά! Μπράβο σου Μάχη μου! Η ταλιμπανούλα είναι πολλη τυχερή! φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλλιτεχνης η μικρη!!!μπραβο μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααχ είναι μεγάλο θέμα νήπιο και μωρό μαζί!Πολύ ωραία ιδέα για να απασχολήσω τον μεγάλο να κάτσει 10 λεπτά ήσυχος (αν είμαι τυχερή και λίγο παραπάνω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευρηματική και ακούραστη η μανούλα αλλά και η ταλιμπανούλα είχε μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεκλέψει χρόνο με τη μαμά και να της αποδείξει πως η καλλιτεχνική της διάθεση όσο πάει και μεγαλώνει!!!! Το καδράκι τελικά έγινε άψογο και φυσικά κοσμεί τέλεια το έτσι κι αλλιώς υπέροχο δωμάτιό της!!!! Να μου φιλήσεις το σκληρό αντράκι σου!!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αααα είναι σούπερ!!!! καλά το λες, αν κρίνω από το ανιψάκι μου είναι πολύ δύσκολο να τον απασχολήσεις πολύ ώρα με κάτι, βαριέται και τα πετάει όλα κάτω!!! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα! Το αφρώδες υλικό που το βρίσκεις; Είμαι άσχετη σε αυτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι πρέπει για να απασχοληθούν και να περάσουμε και ποιοτικό δημιουργικό χρόνο μαζί!
    Την είδα και στη διακόσμηση.. αχ αχ..τι θα τραβήξεις! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ είναι πανέμορφος ο πίνακάς σας!!!!
    Μπράβο σε μαμά και κόρη για την φανταστική εικαστική παρέμβαση που απέκτησε το δωμάτιο της θυγατέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάχη μου πάντα τις καλύτερες ιδέες έχεις για την μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ πολύ όμορφα! Είναι πολύ ωραίο να φτιάχνεις πράγματα με τα παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ιδέα και εκτέλεση απίστευτη! Να το φυλάξεις το καδράκι Μάχη μου να της το δείχνεις όταν μεγαλώσει, για να βλέπει πόσο μεγάλωσε αυτό το χεράκι... καλημέρα και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...