Σελίδες

11.11.13

Η Επανάσταση του Καραγκιόζη!

Κοίτα να δεις τώρα!
Δεν φτάνει που οι κυβερνήσεις πέφτουνε, δεν φτάνει που είναι και ο γιαλός στραβός και εμείς στραβά αρμενίζουμε, η Μιράντα θεώρησε πρέπον όχι μόνο να μου δώσει Υπουργείο (τρομάρα μου) αλλά να με εμπιστευτεί και για τον σχηματισμό μιας νέας κυβέρνησης! Και όχι οποιασδήποτε κυβέρνησης! Μιας κυβέρνησης επαναστατικής, ανατρεπτικής και καταλυτικής!

Ας ξεκινήσει λοιπόν η επανάσταση από τα μπλογκς, έστω και σαν παιχνίδι! 

Μα τι κουλά λέω μεσημεριάτικο?

Μιλάω για την Virtual Revolution που πολύ του συρμού είναι τελευταίως στα blogs! Και αφού έλαβα εντολή σχηματισμού πρέπει και να την διεκπεραιώσω!

Παίρνοντας την σκυτάλη (και τα βουνά μαζί) από την (ομοϊδεάτισσα κατάτρελη παράφρων) Μιράντα, σχηματίζω νέα κυβέρνηση! Και επειδή όλα τα κόμματα έχουν ένα έμβλημα το δικό μας έμβλημα θα είναι:



Ναι σωστά! Ο Καραγκιόζης!
Γιατί οι άλλοι που δήλωναν σοβαροί και φερέγγυοι καλύτεροι μας βγήκαν?
Καραγκιόζης λοιπόν γιατί νιώθω πως είναι πιο μπεσαλής και αυθεντικός από πολλούς ''σωτήρες'' που κατά καιρούς ταλάνισαν τούτο τον πλούσιο τόπο.

Και σχηματίζω την κυβέρνησή μου ευθύς αμέσως!

Πρωθυπουργός:  Κατερίνα των KaPa 
Αντιπρόεδρος: Τζίνα  

Υπουργείο Εξωτερικών:
Υπουργός: Τζωρτζίνα 

Υπουργείο Οικονομικών:
Υπουργός: Ασπασία  
Υφυπουργός: Ανθομελένιες

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης:
Υπουργός: Ομάδα All4blogs 
Υφυπουργός: Λίνα 

Υπουργείο Εσωτερικών:
Υπουργός: Σοφία 
Υφυπουργός: Βέρα

Υπουργείο Εθνικής Άμυνας:
Υπουργός: Γιώτα 
Υφυπουργός: Βάσω 

Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας:
Υπουργός: Φοβού την πεθερά 
Yφυπουργός: Κατερίνα

Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων:
Υπουργός: Μαρία 
Υφυπουργός: Μαίρη 

Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής:
Υπουργός: Μιράντα 
Υφυπουργός: Ελπίδα 

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων:
Υπουργός: Αθηνά 
Υφυπουργός: Θεανώ 

Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού:
Υπουργός: Σίνα 
Υφυπουργός:Βάλια 

Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας:
Υπουργός: Μαρία Per Mano  
Υφυπουργός: Εύη

Υπουργείο Υγείας:
Υπουργός: Αλεξάνδρα

Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων:
Υπουργός: Eρμιόνη 
Υφυπουργός: FrauLitsa 

Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων:
Υπουργός: Μarilise
Υφυπουργός: Μαρία Ηappinessproject

Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη:
Υπουργός: Σοφία
Υφυπουργός: Mισιρλού

Υπουργείο Τουρισμού:
Υπουργός: Ελεάννα 
Υφυπουργός: Lyriel 

Υπουργείο Ναυτιλίας:
Υπουργός: Εβονίτα
Υφυπουργός: Μαρία Έλενα

Υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης: Όλγα

Υπουργείο Επικρατείας: Νατάσσα

Υφυπουργός Δημόσιας Τηλεόρασης: Αστρονεραιδουλα Μαρία

Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος:

Executive guest star: Δεν έχουμε τέτοια πράγματα, εντο ειναι ελλάντα!

Την εντολή για σχηματισμό της επόμενης κυβέρνησης ''τσακώνουν'' οι:

Να μαζευτείτε όλοι πάραυτα να σας παραδώσω τα χαρτοφυλάκια σας! 

Και από σήμερα Ύμνος μας γίνεται το γνωστό τραγουδάκι με την ανεπανάληπτη φωνή του Δ.Σαββόπουλου:



''Κείνο που με τρώει κείνο που με σώζει 
είναι που ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη''

38 σχόλια:

  1. Oποία τιμή... να είμαι πλάϊ στην αγαπημένη Κατερίνα (kapa)...
    μόνο αυτό μου αρκεί..
    μισό.. να φέρω την γκουμούτσα να απαθανατίσω την μεγάλη στιγμή!
    φιλούσκια Μαχούλα κι ευχαριστώ πολύ για την τιμή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχααχα αυτη τη γκουμουτσα ολοι την έχουμε μάθει! καλη επιτυχία και στα μαθήματά σου! και σε θέλω μελετηρή μην στην πουν τα αστροπελέκια!

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωωω Τι τιμη!!!Υπουργος Υγειας!!εμαθες που εχουμε παρει τις ιωσεις με την σειρα στο σπιτι και με επελεξες;χαχα φιλακια Πρωθυπουργε μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα μάθει στα σίγουρα αλλά κάτι είχα ψυχανεμιστεί! Μη με βλέπεις έτσι...έχω χάρισμα εγώ!

      Διαγραφή
  3. Πόσο φαίνεται ότι με ξέρεις τόσο καλά! Με έβαλες στο απόλυτα επικοινωνιακό κομμάτι! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που έχεις την εμπειρία εσύ!σμουτς!

      Διαγραφή
  4. Έεεετσι! Έεεεετσι!
    Λογότυπο και ύμνος κόμματος... άπαιχτα!!!
    ;-)
    Φιλάκια, Μαχούλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ακριβέστατη περιγραφή της αφεντομουτσουνάρας μου (ομοϊδεάτισσα κατάτρελη παράφρων ) με αντιπροσωπεύει απόλυτα και έχω να συμπληρώσω ο όμοιος τον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα ( να εξυμνήσουμε και την λαχανί κυβέρνηση,αμήν )
    Φαντάζομαι η επιλογή του συγκεκριμένου Υπουργείου που μου ανέθεσες είναι τελείως τυχαία σωστά?Σα να ακούω την Βουγιουκλάκη να λέει " ωω με συγχωρείτε,ήταν τυχαίο! "
    Το έμβλημα της εν λόγω κυβέρνησης κορυφαίο και ευρηματικό όπως και ο ύμνος της!
    Ήξερα που έδινα εντολή Μάχη μου,μια χαρά τα κατάφερες και εις ανώτερα!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω με συγχωρείτε αλλά ΔΕΝ ήταν τυχαίο, ήταν μοιραίο!
      ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα είσαι τέλεια! Ευτυχώς που με έκανες Υφυπουργό, γιατί δεν προλαβαίνω για περισσότερα. Επίσης, ευτυχώς είναι υπουργός η Ερμιόνη, που την κόβω πολύ μεθοδική κι οργανωμένη! Τώρα η αδερφή δεν ξέρω αν θα χαρεί με την θέση, αλλά δεν βαριέσαι, για το καλό μας είναι. Σιγά μην ρωτήσουμε κιόλας!
    Πάντως σας υπόσχομαι ότι από το Υπουργείο μας, θα δείτε τα καλύτερα κι ελπίζω να έχουμε άμεση βελτίωση. Θα γίνει χαμός σου λέω!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάματις εγώ προλαβαίνω?? πως μπλέξαμε έτσι???

      Διαγραφή
  7. Εντάξει ότι είσε και οι δυο τρελοκομεία το ήξερα, αλλά ότι θα σχηματίζουμε και κυβερνήσεις σε εβδομαδίαια βάση, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα:) Βουρ για τη βουλή!!!
    Μαζι. με το. Τζωρτζινάκι θα πάρουμε το Υπουργείο Εξωτερικών;;; Καλά, νομίζω έπεσες δίανα μιας και οι δυο διδυμάκια, μας ταιριάζει απόλυτα. Τρέχω για ταγεράκι και να βρω πρέσβεις να καλέσω σε τσάι!!! Η Τζωρτζίνα όμως θα φτιάξει εδέσματα που είναι και νοικοκυρά και ταλεντάρα !! Δεν θα τη βγάλουν στη δική μας δεξίωση με ferrero rocher!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μαζέψου εσύ, με τα έξοδα κατευθείαν! Είπαμε θα είμαστε σεμνοί και ταπεινοί! (η πορσε να σε αφήνει ένα τετράγωνο πριν το υπουργείο μη γίνουμε και στόχος)

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν Δήμητρα σε καλώ σε συνέλευση γα εσωτερικά θέματα του Υπουργείου! Έχουμε να κάνουμε εσωτερικές μεταρρυθμίσεις, γιατί συνέχεια με χώνεις στις διακοπές και τρέχω εγώ στα εξωτερικά κι εσύ κάθεσαι εδώ με τη φαμίλια και τους φίλους σου και την περνάς ζάχαρη! Τι θα πει υφυπουργός? Εμείς οι υπουργοί δεν έχουμε ψυχή δηλαδή? Τέρμα, στις διακοπές τον Χριστουγέννων εγώ δεν πάω Βρυξέλλες! Να πας εσύ! Και να κρατήσεις τα έξοδα από τα μισθά μου!
      Μάχη αυτό το υπουργείο δεν είναι για 'μενα. Εγώ είμαι άνθρωπος της παραγωγής. Που με έβαλες εκεί να αντιπροσωπεύω τα συμφέροντά μας στην αλλοδαπή, σε βεγγέρες και δεξιώσεις? Να με μεταθέσεις στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να δούμε καμιά άσπρη μέρα, και να αποσπάσεις την Φραουλίτσα που έχει λαβει και γερμανική παιδεία στη θέση μου! Θα σε φτιάξω εγώ μια αγροτική οικονομία ισάξια της Ολλανδίας, ανώτερη της μη σε πω! Αμέ!
      Φιλί!

      Διαγραφή
    3. Τζωρτζίνα αυτό το υπουργείο ΕΙΝΑΙ για σένα, γιατί τα λες τσεκουράτα! αντίθετα η φραουλίτσα είναι πολύ γλυκιά και δεν θα τους τα έχωνε όσο θέλω, συν οτι έχει ζήσει και εκεί και ζουν και οι γονείς της που όσο να ναι θα έχει συναισθηματικούς δεσμούς! ασε που έχεις να φτιάξεις δική σου κυβέρνηση οπότε θα κάνεις ότι γουστάρεις!

      Διαγραφή
  8. πωπω!Τι τιμή!!!!Εγώ υφυπουργός αμύνης!Πίσω ωρέ και σας φάγαμε!!!Αυτή η κυβέρνηση τα σπάει!!!Με όπλο τον κόσμο του blogger θα την σώσουμε την Ελλαδίτσα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα που τα γράφεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά..έχω να χαμογελάσω έτσι με ανάρτηση πολύυυυ καιρό! Φανταστική!!!!!
    Είσαι κι εσύ... έβαλες τη Τζωρτζίνα και τη Δήμητρα στο Εξωτερικών;;; Χαχαχα, τις πιο γλωσσούδες! Μας βλέπω να μας μεταφέρουν όλη τη χώρα δίπλα στην Ταϊβάν! Χαχαχα!
    Εγώ βέβαια με το Σοφάκι θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για την "κυνερνο-χώρα" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φτουυυυ!!!! Μια φορά θα γίνω υπουργός και μου έδωσες υπουργείο που δεν θέλω. Ριγμένη νιώθω :P Με αυτή την υφυπουργό που μου κότσαρες το ξέρεις ότι όλο μπίρι μπίρι θα είμαστε; ΑΑΑ!!! Δουλειά θα γίνεται...είμαστε multitasking εμείς. Πρωθυπουργίνα μου μείνε ήσυχη, 00.02 εργάζομαι όπως βλέπεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι! μένω....ανήσυχη! θα σας έχω απο κοντά εσάς γιατί θα πιάνετε το μπιρι μπιρι! και θα το χάνω, όχι τίποτα άλλο!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχαχα! Unpaixtable :)
    Αλλά ρε συ Μαχούλα, αν δει ο άντρας μου ότι μου έδωσες το Υπουργείο Οικονομικών θα κάνει παράπονα :) Δε φημίζομαι για τη σφιγμένη τσέπη μου και για νοικοκύρεμα στα οικονομικά. Έχω ξετινάξει την πιστωτική μου. Χαχα
    Πάντως, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις και μου δίνεις τόσο σημαντικό Υπουργείο. Σου υπόσχομαι ότι θα πείσω τις ελληνίδες να χαίρονται μέχρι το τελευταίο δεκαράκι που έχουν στην τσέπη τους :))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος σου είπε ότι θα σου δίνω λεφτά εσένα στο χέρι? σε έβαλα εκεί γιατί ξέρω την μανία σου με την λεπτομέρεια και την τελειότητα οπότε θα είμαι σίγουρη ότι κανένας πόρος μας δεν θα ...λοξοδρομήσει! θα είσαι επί των οργανωτικών εσύ, το παστό δεν θα το βλέπεις καν, μπουαχαχαχα!

      Διαγραφή
  13. Γυναίκες ,νησιώτες, λαέ μου, τέρμα η ανεργία! ΘΑ σας βομβαρδίσω με επιχειρησιακά προγράμματα,ΘΑ σας επιδοτήσω 100% ΘΑ σας ανοίξω μαγαζιά με το 90% των εμπορευμάτων (ε βάλτε και εσείς κάτι όλα από εμάς τα περιμένετε!) ΘΑ δείτε πολλά από εμένα και την υπουργό "φοβού την πεθερά" ΘΑ σας έρθει ο ουρανός σφοντίλι από την χαρά!!! Η μόνη απαίτηση που έχω όποια ανοίξει μαγαζί με παπούτσια δωράκι ένα ζευγάρι γόβες dukas θέλω που τις έχω καημό τις ριμάδες!
    Και φυσικά να σε ευχαριστήσω Μάχη που κατάλαβες την δυναμική μου και με έβαλες στο πιο σωστό υπουργείο.. αλλά ρε Μάχη με ριξες ..άκου υφυπουργό! Και νόμιζα ότι με συμπαθούσες χαχαχαχα
    Φιλιά πολλά! Κάθε ανάρτηση σου τα σπάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α είσαι και εσύ μουρλαμέντος και όχι μόνο η γνωστή μας της εξωτερικής πολιτικής!
    Μου αρέσεις όμως και με τιμά ιδιαίτερα ο τίτλος!
    Πάω να αναλάβω και να διαλέξω συνολάκι για την ορκωμοσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To all4blogs για άλλη μια φορά είναι μπροστά! αντί για υπουργική καρέκλα... λανσάρει τον υπουργικό ΚΑΝΑΠΕ! φάτε την σκόνη μας "υπόλοιπα υπουργεία" :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι που σας χρώσταγα σπανακόπιτα και αφού σπανακόπιτα δεν προλαβαίνω να φτιάξω σας βόλεψα ομαδικώς για να μην έχετε παράπονο!

      Διαγραφή
  17. χαχαχα..υφυπουργός Ελπίδα έτοιμη να αναλάβω καθήκοντα!! χαχαχα !!! καλημέρα Μαχούλα..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βρε Μάχη όλα καλά, αλλά εμένα γιατί με έβαλες στην δημόσια τηλεόραση; Αφού δημόσια τηλεόραση πια δεν υπάρχει!!! Με δουλεύεις νομίζω λιγουλάκι! Θα είμαι υφυπουργός άνευ χαρτοφυλακίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και αυτο το κανάλι που βλεπω εγω με σήμα ΔΤ τι είναι??

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα σας. Σας ομιλεί ο υπουργός πολιτισμού και αθλητισμού. Ήρθα να παραλάβω το χαρτοφυλάκιο μου!!!!
    μαρή Μάχη γιατί με έβαλες σε αυτό το υπουργείο?? ε? γιατί??? το πρώτο που θα κάνω είναι να καταργήσω την μπάλα και ξέρεις τι θα γίνει τότες? ε? θα μου την πέσουν όλοι οι φίλαθλοι, μαζί και μάντεψε, πρώτος και καλύτερος ο σύζυγος!!!!χαχαχα Χώρια που θα καθιερώσω το DIY ολυμπιακό άθλημα! Να μη σου πω και τα printables!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν σε ε΄βαλα εκεί γιατί μετά απο 3 παιδιά έχεις κορμί λαμπάδα! επίσης ήξερα οτι θα καθιερωσεις το DIY και αυτό μ αρέσει! όσο για την μπάλα, αντέχεις τόση γκρίνια?

      Διαγραφή
  20. Σας ευχαριστώ πρωθυπουργέ μου για την τιμή. Νομίζω μάλιστα οτι το πρωτο πράγμα που θα εισηγηθώ θα είναι να φτάσει επιτέλους ο προαστιακός μεχρι το σπιτι μου. Και φυσικά θα αυξησω το την ταχυτητα internet σε ολη την επικρατεια. Τι, θέλετε δωρεάν; Η Μαρία ειμαι οχι ο Σαμαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι έτσι! πάνω απο όλα αντικειμενική κυβέρνηση και χωρίς ρουσφέτια και βολέματα των δικών μας!

      Διαγραφή
  21. σ'ευχαριστω μαχη μου!!!!την τελευταια φορα εξετελεσα χρεη υφυπουργου συγκοινωνιων και τα καταφερα πολυ καλα νομιζω!το καταλαβατε οτι το εισιτηριο δεν αυξηθηκε, οπως προβλεποταν, ετσι;τωρα απ'το νεο μου ποστο, θα βοηθησω την υπουργο υγειας Αλεξανδρα αν μη τι αλλο, να μην σας πεσει το ζαχαρο γιατι λεφτα για φαρμακα δεν εχουμε!!!
    και θα σχηματισω και κυβερνηση;παω να ραφτω....
    μετα τιμης,
    υφυπουργος υγειας Πλεχτο Μπισκοτο(!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κοιμηθείτε ήσυχα, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη αγρυπνά για εσάς !
    Μα τόσο νευραλγική θέση, τι ευθύνη πάνω στους ώμους μου !!!!
    (Να σημειωθεί ότι φοβάμαι και τη σκιά μου!)
    Η Μισιρλού το ξέρει ότι είναι υφισταμένη μου ????
    Μαχούλα φιλάκια, σε ευχαριστώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...