29.11.13

37 χρονάκια στην πλάτη! Ε και?

Άλλη: Ουφφφφφφφφφφφφ

Λογική: Ωχ! αρχίζεις ΠΑΛΙ!

Άλλη: Όχι, όχι....

Λογική: Σε βλέπω εγώ, κανόνισε να έχουμε τα περσινά πάλι.

Άλλη: Όχι μωρέ, δεν θα μιζεριάσω...απλά θυμήθηκα κάτι γλυκό..

Λογική: Τι πάλι?


Άλλη: Πέρυσι τέτοια μέρα μελαγχολούσα για την λαχτάρα ενός ακόμη παιδιού και φέτος αυτό το παιδί κοιμάται στην κούνια του.

Λογική: Μελαγχολούσες;;; Κρίνοντας από τα λεγόμενα του γιατρού η σύλληψη έγινε αυτή την μέρα πέρυσι....αν κάνεις ένα παιδί κάθε φορά που μελαγχολείς ΤΗΝ ΒΑΨΑΜΕ!

Άλλη: Όχι, αυτή τη φορά θα κάνουμε κάτι άλλο..θα βάλουμε στόχους!

Λογική: Εδώ δεν προλαβαίνουμε να τα πούμε οι δυο μας και ας μοιραζόμαστε το ίδιο σώμα, μου θες και στόχους?

Άλλη: Ναι ναι στόχους! Γιατί...όταν υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος!

Λογική: Μα τι στα μάθαινα αυτά και μου τα κοπανάς τώρα?

Άλλη: Λοιπόν, θα ξαναξεκινήσουμε να οδηγούμε!

Λογική: Θα πρέπει να πάρουμε πάλι αυτοκίνητο! Με αυτή την κρίση ανοίγματα; Τρελάθηκες?

Άλλη: Θα ξεκινήσουμε project αναστήλωσης!

Λογική: Τι πράμα?

Άλλη: Ξέρεις τώρα...σπα, αισθητική, γιόγκα...τέτοια πράγματα! Να διατηρηθούμε!

Λογική: Δεν είμαστε δα και η Ακρόπολη! και άλλα έξοδα μυρίζομαι, για κάντο πιο λιανά!

Άλλη: Καταρχήν θα ξεκινήσουμε υγιεινή διατροφή! Θα πίνουμε κάθε πρωί ένα ποτήρι νερό σε θερμοκρασία δωματίου με 33 σταγόνες λεμόνι για αποτοξίνωση! Θα βάλουμε βρώμη, μέλι, τζιντζερ και άλλα τέτοια ωφέλιμα στην ημερήσια διάταξη! Δεν θα τρώμε κρέας και θα τρεφόμαστε κατά 70% με ακατέργαστες τροφές! 

Λογική: Αηδίααααααααααααα

Άλλη: Θα ξεκινήσουμε ή γιόγκα ή πιλάτες ή μήπως pole dancing? Τι λες να είναι πιο αποδοτικό?

Λογική: Η λοβοτομή!

Άλλη: θα βρούμε χρόνο να κάνουμε έστω ΈΝΑ -ΈΝΑ ξανατονίζω- πράγμα μέσα στην ημέρα που μας γεμίζει!

Λογική: α γειά σου! θα ξαναδούμε το σπίτι καθαρό επιτέλους!

Άλλη: σιγά! εδώ έχεις την τέλεια δικαιολογία για ακατάστατο σπίτι -τα παιδιά- και θα φας τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο σου σε λάντζες? 

Λογική: και τι θες να κάνουμε?

Άλλη: χειροτεχνήματα! Θα μάθουμε επιτέλους ραπτική, θα κάνουμε διάφορες κατασκευές, θα πειραματιστούμε να φτιάξουμε σπιτικά καλλυντικά και σαπούνια μοσχομυριστά!

Λογική: εμένα πάλι γιατί κάτι μου βρωμάει εδώ?

Άλλη: Και φυσικά για να τα κάνουμε όλα αυτά θα πρέπει να παρακολουθήσουμε και κάποια σεμινάρια!

Λογική: Να τι μου βρώμαγε! Και δεν μου λες αστέρι μου, που θα βρούμε χρόνο για όλα αυτά?

Άλλη: ε κάτι θα σκεφτείς! όλα απο εμένα τα περιμένεις!

Λογική: Μάλιστα! πάλι εγώ στα δύσκολα!

Άλλη: Επίσης θα πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε και κάποια ταξίδια! πόσα χρόνια έχουμε να πάμε ταξιδάκι!

Λογική: έχουμε μωρά παιδιά, μαζέψουυυυυ

Άλλη: μα θα τα πάρουμε μαζί μας! μη φανταστείς τίποτα extreme! εδώ κοντά, εντός της χώρας!

Λογική: δεν κοιτάς να γλυτώσουμε κανα ευρώ λέω εγώ με τέτοια κρίση που έχουμε, να μπορούμε να ταίσουμε τα παιδιά που τρώνε και πολύ τα άτιμα και άσε τα όνειρα!

Άλλη: Πωπω σπαστικιά! όλο μου το χαλάς!

Λογική: Καλά σήκω να τσεκάρουμε τα παιδιά τώρα, αν είναι καλά, αν είναι σκεπασμένα, αν αναπνέουν και τα λέμε...του χρόνου!

Άλλη: Ναι πάμε γιατί ο μαχαραγιός πρέπει να θέλει άλλαγμα.

Λογική: Να τι  μου βρώμαγε...



Λογική+Άλλη: ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ! ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ! 




29 σχόλια:

  1. Πεθαίνω για αυτές σου τις συζυτησεις!Πολυ γέλιο ριχνω!Σου εύχομαι ολόψυχα,κάθε ευτυχία.Να χαίρεσαι τα μωρά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω ξαναχτύπησε η άλλη και αυτή τη φορά είναι και αποφασισμένη!
    Εύχομαι να τα κάνεις όλα αυτά που σου προτείνει Μαχούλα και άλλα τόσα!!!
    Να ζεις τις στιγμές σου έντονα,σα καθαρόαιμο τοξοτάκι που είσαι και μη σε μέλει τίποτα!
    Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χρόνια ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλά και δημιουργικά σου εύχομαι!!! Και μην ακούς τι λέει η Λογική, η Άλλη έχει το δίκιο! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα !! είσαι απίστευτη Μαχούλα!! Χρονια πολλά κι απο εδώ !! Πάντα να αγαπάς και να γελάς!! Και που είσαι.. πες στη Λογική οτι καμιά φορά πρέπει να υπερισχύσει και η άλλη..χεχε!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν εσείς οι (πολύ) νεώτερες μελαγχολείτε με τα χρόνια σας, εγώ η "γιαγιά" νιώθω πως πρέπει να μπω σ' ένα λάκκο και να περιμένω την ώρα μου.
    Μην ξαναδούσω λοιπόν τέτοιες αηδίες γιατί δεν είμαι και το πιο ήρεμο άτομο, εντάξει;
    Χρόνια σου πολλά κοριτσάρα μου, να είσαι πάντα γερή, δημιουργική και περιστοιχισμένη από τους ανθρώπους που αγαπάς.
    Τα φιλιά και την αγάπη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε Μαχη... Χρονια σου πολλα πολλα, με σχεδια πολλα πολλα, με δραστηριοτητες και δρασεις και παιδια και γελιο πολυ. Πολυ πολυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Μάχη μου! Τι ωραία και πρωτότυπη ανάρτηση και πόσο αληθινή...πόσες φορές μιλάμε και τσακωνόμαστε με τον εαυτό μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Μάχη μου εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη και να ζεις την κάθε σου στιγμή με αυτά τα υπέροχα πλασματάκια που έχετε!!! όσο για τους στόχους ....μια από τα ίδια και για εμένα....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά και καλή αρχή σε ότι κι αν αποφασίσεις να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαχούλα μου εύχομαι πάντα να πραγματοποιείς κάθε σου επιθυμία στη ζωή σου!!!Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια σου πολλά Μαχούλα! Κάθε όνειρό σου να γίνει πραγματικότητα! (Να ευχηθώ με το καλό και το τρίτο; Ή θα με πάρεις με τις πέτρες;). Σ'αγαπώ πολύ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα Μαχη μου!!!!!!Να τα εκατοστησεις και να χαιρεσαι τα παιδακια σου!!!!!Μου αρεσαν πολυ οι στοχοι σου..θα δουμε υπεροχα πραγματα δηλαδη αυτη την χρονια ε;;;!!!φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλάαααα γλυκιά μου τοξοτίνα!Σμουτςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαχούλα θα σου ευχηθώ και από εδώ. Χιλιόχρονη να είσαι κοριτσάκι μου. Να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου και που θα πάει μωρέ.... Θα μπορέσεις να κάνεις όλα όσα επιθυμεί η "άλλη". Στο εύχομαι ολόψυχα να τα καταφέρεις όλα και ακόμα περισσότερα.
    υ.γ. Μεταξύ μας, προτιμώ την "άλλη" από τη λογική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Μάχη μου!!! Ό,τι επιθυμείς!!! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχα! Να 'σαι καλά. Με έκανες και γέλασα πάλι :)
    Και εγώ πάντως την Άλλη προτιμώ :) Αυτή θα σου βάλει μυαλό! Η δε Λογική, πάει να σε χαλάσει. Κακές παρές. Τς τς τς...

    Να σου ευχηθώ και από εδώ να τα εκατοστήσεις με υγεία και ό,τι άλλο εσύ θέλεις. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά κ' από εδώ!
    Τί άλλο να γράψω? Είναι και η λογική, είναι και η άλλη... Μη σε ζαλίζω κι εγώ!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για δώρο γενεθλίων σου κρατώ τα τέκνα και εσύ πήγαινε και μάθε ότι θέλεις!! Ραπτική, πλέξιμο, ζούμπα, pole dancing:)
    Χρόνια πολλά και στις δυο σας κυρία Λογική και κυρία Άλλη!!! Και οι δυο μαζί είστε η τέλεια γυναίκα!!! Τυχερέ Γ δυο γυναίκες έχεις 37αρες, κορμάρες, τρελιάρες και ψυχάρες!!!
    Και πσιτ, προσοχή σήμερα μην πάμε για τρίτο:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαχη μου γελασα πολυ με τη κουβεντα σας !!! Καπως ετσι τα λεω και γω με τη δικια μου χαχαχαχαχαχααχαχχααχα εμεις τσακωνομαστε περισσοτερο μπορω να πω !! Χρονια Πολλα και καλα!!! Να εισαι παντα δημιουργικη και καταπληκτικη !!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάχη,μια χριστουγεννιάτικη έκπληξη σε περιμένει!Για κόπιασε!
    http://stvassoyahoogr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε συ την ωραιότερη 10ετία διανύουμε. Με 2 παιδιά υγιή (το σημαντικότερο) ! ¨Εγώ Μαχούλα σε αυτή την ηλικία όλα αυτά που λες βρήκα τον χρόνο και τα κάνω. Και ας την λογική να λέει. Τρέχω και δεν φτάνω βέβαια αλλά η ψυχούλα μου γελάει. Να τα χιλιάσεις κοριτσάκι μου καιεύχομαι να πραγματοποιήσεις ότι τραβάει η ψυχούλα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ααα κι εγώ με την Άλλη είμαι! Κανόνισε τα παιδιά να πάμε για σπα φιλενάδα!!! Άμεσα! Να μας βρει ο καινούριος χρόνος φρέσκιες!
    Χρόνια Πολλά και Ζαχαρένια (χωρίς θερμίδες) και από εδώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαχαχαχαχα γέλασα πολύ με τον "διάλογο"!Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι!Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απολαυστικός ο διάλογος με την κυρία Λογική! Κι εγώ 37 είμαι και φόρεσα σκουφάκι ξωτικού για να στολίσω. Χεχεχε δεν το βάζουμε κάτω, είναι όπως τα λέει η κάρτα σου στο τέλος της ανάρτησης!! Χρόνια σου Πολλά, Ευτυχισμένα & Δημιουργικά και πολλές πολλές μελλοντικές συζητήσεις με την κυρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειος ο διάλογος με την κυρία λογική!!!!Να'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τους θησαυρούς σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μας έλειψες.... Καλώς ήρθες!!! Και χιλιόχρονη!!!!! Πολύ γέλασα, χαμογέλασα, ταυτίστηκα! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I have just downloaded iStripper, and now I can watch the hottest virtual strippers on my desktop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...