Σελίδες

25.11.13

Τα 3 C!!

Όχι δεν πρόκειται για βιταμίνη!
Δεν πρόκειται ούτε και για συμμορία του οργανωμένου εγκλήματος!

Μάλλον για συμμορία του οργανωμένου ...blogging μοιάζει!

Μια ομάδα γυναικών, bloggers όλες, με πρωτοβουλία της Αθηνάς του Craftaholic, ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να σας παρουσιάσουμε κάτι όμορφο, κάτι δημιουργικό, κάτι που θα εμπνεύσει! Ή τουλάχιστον αυτό θέλουμε να ελπίζουμε!

Τα 3 C λοιπόν!

Cook

Craft

Create

Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό φτιαγμένο από εμάς για εσάς με πολύ αγάπη, προσωπική φροντίδα και μεράκι! Ευχόμαστε να το απολαύσετε!




Πατήστε στο link κάτω από το εξώφυλλο του πρώτου τεύχους για να μεταφερθείτε στο ηλεκτρονικό περιοδικό ή επισκεφτείτε την σελίδα του στο facebook. 




Καλή περιήγηση και καλές δημιουργίες!




19 σχόλια:

  1. Είναι τέλειο!!!!! Μπράβο κορίτσια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μαχούλα ! Μωρομάνα και απορώ που βρίσκεις τον χρόνο. Καλή επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααααααααααααα......και γω το σκεφτομουν ολη νυχτα και κατεληξα στην πρωτη πρωτη σκεψη μου που ηταν ....
    Κοριτσι Κανε Κατι.........χαχαχ.......ελληνιστι........τι νομιζες θα σπαγα το κεφαλακι μου για αγγλικανικα......? αφου ειμαι ασχετουλα...........χαχαχαχα.........καλα το ταιριασα ομως εεεεεε? εεεεεεεεεε νονα? ετσι θα σε λεω γιατι βαφτισες ξανα το σπιτακι μου μιας που επιτελους εχει καπου τονους.....ολο με φωναζει η θυγατερα μου........."βρε μαμα δεν βλεπεις που στο υπογραμμιζει? ........α καλαααααααααα ......πα να δω τι ην τουτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χίλια μπράβο και καλοτάξιδο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο Μαχη,το ειδα και ειναι τελειο!!φοβερη ομαδα ειστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τέτοιες συμμορίες θέλω να διαβάζω!!! Δημιουργικές, έξυπνες, στυλάτες και αγαπησιάρικες!!!
    Μαχάμα μου καλή αρχή και τρελή επιτυχία σας εύχομαι!! Το διάβασα το περιοδικό και ομολογώ πως ενθουσιάστηκα!!
    Είστε όλες εξαιρετικές, η καθεμία στον τομέα της.
    Σας εύχομαι ανεξάντλητη έμπνευση και πολλές πολλές αναγνώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως είπα και στα υπόλοιπα κορίτσια της παρέας σας κάνατε υπέροχη δουλειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πω! Και μόνο που συμμετέχετε εσείς, οι γλυκές φιλενάδες μου (B15) είναι θετικό από μόνο του. Μαχούλα μου σου εύχομαι καλή αρχή και πάντα τέτοια δημιουργικά projects!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο! ξαιρετική ιδέα! Κορίτσια, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ούτε που πήγε το μυαλό μου. Μπράβο ωραία ιδέα. Πάω να το ''ξεφυλλίζω''...
    Καλή συνέχεια σε σας - καλές αναγνώσεις σε μας.
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητηρια σε όλες, σας αξίζουν πολλά. Περιμένουμε τα επόμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...