Σελίδες

9.10.13

''Μαμά, είσαι υπερήφανη??''

Και να μαι λοιπόν μεταξύ ταλιμπανούλας και μαχαραγιού να προσπαθώ να ισορροπήσω! Δύσκολη περίοδος, το ομολογώ!

Έχει περάσει 1,5 μήνας από όταν ήρθε ο μαχαραγιούλης στη ζωή μας, 1,5 μήνας με αρκετές δύσκολες και ζόρικες στιγμές, πάρα πολύ ξενύχτι αλλά και τόσες υπέροχες, μοναδικές και ανεπανάληπτες στιγμές! Όσο και αν ζορίζομαι, δεν θα άλλαζα τίποτα!

Οι πρώτες μέρες ήταν πραγματικά εφιαλτικές! 

Γυρνώντας από το μαιευτήριο βρήκαμε μια είσοδο στολισμένη με μπαλόνια και banners, όλα σε γαλάζιο και πράσινο χρώμα και μια ταλιμπανούλα κρεμασμένη στα κάγκελα του μπαλκονιού να μας περιμένει! Δεν θα ξεχάσω ποτέ, με τι λαχτάρα έπεσε στην αγκαλιά μου αλλά και το βλέμμα της όταν αντίκρισε τον μικροσκοπικό αδελφούλη της μέσα στο καρεκλάκι! Η αρχική της αντίδραση ήταν....να μείνει παγωμένη να τον κοιτά. Τον εξερευνούσε ενώ εγώ της εξηγούσα ότι αυτός είναι ο μικρός της αδελφούλης που τον είχα στην κοιλίτσα μου και γι αυτό η κοιλίτσα μου μεγάλωνε συνέχεια  και γινόμουν χοντρούλα (έτσι με φώναζε τους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης....κάνε παιδί να δεις καλό). Την κάθισα στα πόδια μου και της έβαλα τον μικρό στην αγκαλίτσα (κρατώντας τον παράλληλα και εγώ) αλλά τράβαγε τα χέρια της προς τα πίσω. Δεν την πίεσα, την άφησα να το κάνει μόνη της όταν θα ήταν έτοιμη.



Οι πρώτες μέρες που ακολούθησαν ήταν όντως φρίκη. Ο μικρός θήλαζε ακατάπαυστα, εγώ ήμουν όλη μέρα με ένα μωρό στο στήθος και οι αντιδράσεις της μικρής απλά τραγικές. Από εκεί που ήταν ένα ήσυχο, γελαστό παιδί που φώναζε μόνο από χαρά ξαφνικά μετατράπηκε σε ένα δύστροπο φωνακλιάρικο κακομαθημένο. Αντιδρούσε άσχημα στα πάντα, φώναζε πάρα πολύ, φώναζε επίτηδες για να ξυπνάει τον μικρό ενώ της έλεγα να κάνει ησυχία. Δεν ερχόταν να την πάρω αγκαλιά, ήθελε να πηγαίνει όλη την ώρα στην γιαγιά της - λογικό γιατί εκεί εξακολουθούσε να είναι η βασίλισσα χωρίς μικρούς σφετεριστές τριγύρω της - και γενικότερα ήταν σαν να είχε μπει άλλο παιδί στην θέση του.

Καθώς σταμάτησα τον θηλασμό και άρα τάιζα τον μικρό και τον άφηνα στην κούνια του, και άρα είχα περισσότερο χρόνο να ασχοληθώ μαζί της, άρχισε να μαλακώνει. Κατάλαβα τότε ότι αυτό που πραγματικά την είχε πειράξει δεν είναι τόσο η έλευση του νέου μέλους όσο ότι κόπηκαν απότομα οι δικές μας κοινές συνήθειες και δραστηριότητες, γεγονός που προφανώς την τάραξε γιατί ξαφνικά και απότομα της χαλάσαμε το πρόγραμμά της, την ρουτίνα της, αυτό που γνώριζε! Μόλις άρχισα να ασχολούμαι μαζί της όπως και πριν -φυσικά όχι τόσες ώρες όσες πριν, αυτό είναι πλέον αδιανόητο από θέμα χρόνου- και να μην της στερώ πράγματα σημαντικά για εκείνη όπως πχ το να την κοιμίσω εγώ αγκαλίτσα αφού πρώτα έχουμε κάνει την ιεροτελεστία μας (μπανάκι, διάβασμα παραμυθιών, αγκαλίτσες-χαδάκια), τα πράγματα άρχισαν να βελτιώνονται αισθητά.

Και έτσι βρισκόμαστε μόλις 1,5 μήνα μετά. Η ταλιμπανούλα αντιδρά σαφώς καλύτερα: κάθεται πάνω απο το ρηλάξ του μικρού, τον χαϊδεύει και μας πετάει κάτι νόστιμα όπως ''τι χαριτωμένος που είσαι'', ''γλυκούλη μου'', ''τι μωρό έχουμε εμείς'' και άλλα τέτοια, αφήνοντάς μας με το στόμα ανοικτό. Οι ατάκες της μας κάνουν και ξεκαρδιζόμαστε:
- '' ο μικρός γκρινιάζει Μάχη''
- ''η μαμά είμαι για σένα, όχι η Μάχη''
- '' ο μικρός γκρινιάζει μαμά Μάχη''

Φυσικά περάσαμε και περνάμε πολλές φάσεις πισωγυρίσματος. Ξαφνικά μπεμπέκιζε, ήθελε να είναι μωράκι, αντιδρούσε όταν λέγαμε ότι είναι μεγάλη κοπέλα, αρκετές φορές ζήτησε πάνα ενώ την έχουμε κόψει και βέβαια δεν αποχωριζόταν τις πιπίλες της με τίποτα!  Δεν την πίεσα καθόλου και σε τίποτα. Το μόνο που έκανα ήταν να την ενθαρρύνω να παίρνει την Μπουμπού της και να παίζουμε τις μαμάδες με τα μωρά! Της ''έστησα'' σε ένα ωραίο μέρος το καροτσάκι της κούκλας της, της έδωσα και κάποιες ροζ πανούλες, της αγόρασα και πάνες για την κούκλα της και ένα μικρό μπιμπερό. Έτσι όταν αλλάζω-ταΐζω-κοιμίζω τον μαχαραγιό, είναι δίπλα μου και κάνει ακριβώς τα ίδια στην κούκλα της. Και φυσικά εκείνη την ώρα παίζουμε τις μαμάδες. Μιλάμε για το πόσο άτακτα είναι τα μωρά μας, για το τι τρώνε, για το πόσο συχνά κάνουν κακά τους τα σκασμένα και όλα αυτά τα μαμαδίστικα! Τώρα πια είναι μεγάλη κοπέλα, όπως δηλώνει και η ίδια...μέχρι την επόμενη στιγμή που θα την πιάσει πάλι ο μπεμπεδισμός και θα θέλει να την πάρω αγκαλιά και να την κοιμίσω όπως και τον μπέμπη!

Ωστόσο, συνεχίζει να με εκπλήσσει ευχάριστα! Την πάνα την κόψαμε κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου, όταν όλα τα manuals  έλεγαν ότι δεν είναι σωστό να κάνεις σημαντικές αλλαγές στο παιδί όταν αυτό περνάει μια φάση ίσως στρεσογόνα για εκείνο. Και όμως μόνη της έκανε την αρχή, ποτέ ως τώρα δεν την έχω πιέσει. Έτσι, αυτό που μας έμεινε τώρα είναι η πιπίλα στην οποία η ταλιμπανούλα έχει απίστευτη αδυναμία. Για την ακρίβεια είχε 3 πιπίλες, η μια στο στόμα και οι άλλες δυο στα χέρια. Είχαμε πάρει μέχρι και παραμύθι για να αρχίσει να εξοικειώνεται με τον αποχωρισμό αλλά ιδίως από την άφιξη του μικρού και μετά, οι πιπίλες κόλλησαν κυριολεκτικά στο στόμα και στα χέρια. Ούτε στις βόλτες δεν τις αποχωριζόταν που πριν δεν τις ήθελε! 

Προχτές παρατηρήσαμε ότι οι δυο από αυτές είχαν καταστραφεί. Της είπαμε λοιπόν ότι δεν είναι σωστό να της βάζει στο στόμα της έτσι σκισμένες που είναι, γιατί είναι γεμάτες μικρόβια και αυτά μπαίνουν μέσα στον οργανισμό της (να πως βοηθούν τα παραμύθια και έμπρακτα) και ότι καλό είναι να τις πετάξουμε. Δεν τις πήραμε όμως να τις πετάξουμε εμείς. Αφού της εξηγήσαμε την αφήσαμε να δούμε τι θα κάνει. Πήρε λοιπόν τις δυο χαλασμένες πιπίλες και πήγε και τις πέταξε. Της είπα τότε πως και η τρίτη πιπίλα έχει αρχίσει να χαλάει και ότι καλό είναι να την πετάξουμε και αυτή και να πάρουμε μια καινούργια αν θέλει ακόμα πιπίλα, αν και μεγάλη κοπέλα πλεον. Φυσικά μου ζήτησε νέα πιπίλα. Της έδωσα μια καινούργια.

Το επόμενο βράδυ έρχεται από μόνη της έχοντας στο στόμα την καινούργια πιπίλα και κρατώντας στο χέρι την παλιά.
- ''Μαμά, πάω να πετάξω την κόκκινη''
- ''Είσαι σίγουρη? γιατί μετά δεν μπορούμε να την πάρουμε από τα σκουπίδια''
Πήγε και την πέταξε μόνη της! Την ακολούθησα και μόλις την πέταξα της είπα:
- ''Μπράβο κοριτσάκι μου! Είμαι πολύ περήφανη για σένα!''


via
Με κοίταξε αποσβολωμένη. Δεν ήξερε τι σήμαινε το ''περήφανη''. Της εξήγησα ότι η μαμά καμαρώνει που το κοριτσάκι της γίνεται μεγάλη κοπέλα και πέταξε τις παλιές πιπίλες και πως θα είμαι ακόμα πιο περήφανη όταν αποφασίσει να πετάξει και αυτή τη μια που κράτησε. Φάνηκε να το σκέφτηκε και είδα ότι δεν είναι έτοιμη να την αποχωριστεί ακόμα. Δεν την πίεσα, ξέρω όμως πως όπως και με την πάνα, έχει αρχίσει να γίνεται η διεργασία στο μυαλουδάκι της.

Εχτές το βράδυ καθόταν μαζί με τον μικρό πάνω στο κρεβάτι. Κάποια στιγμή ξάπλωσε δίπλα του και τον πήρε αγκαλιά και του έλεγε γλυκόλογα. Με είδε που την κοίταζα και χαμογελούσα και ρώτησε:

- ''Μαμά, είσαι περήφανη?''
Είμαι κοριτσάκι μου, είμαι κουκουβαγιοπερήφανη και για τα δυο σας!!!!!






42 σχόλια:

  1. Νομίζω πως όσο περνάει ο καιρός τόσο θα βρίσκετε τις παλιές ισορροπίες. Ο καθένας θέλει το χρόνο του. Κι εγώ θυμάμαι ζήλευα πολύ όταν γεννήθηκε ο αδερφός μου (ήμουν 3 χρονών) γιατί είχα συνηθίσει να είμαι το κέντρο του κόσμου.
    Κουράγιο, μάνα, κουράγιο!
    Σε προσκαλώ επίσημα και στο πάρτυ του Craftaholic, έλα, έχεις ανάγκη να ξεσκάσεις :P
    Όχι τίποτα άλλο, μας λείπεις δηλαδή... :)
    http://www.craftaholic.gr/2013/10/linky-party-week-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ Μαχούλα μου, με συγκινήσες πολύ- πολύ..... Πώς είναι δυνατόν μία τόσο υπέροχη μάνα να μη γεννήσει και να μην αναθρέψει δυο υπέροχα παιδιά! Είμαι περήφανη για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεεελα ρε Μάχηηηηη! Βουρκώνω και γελάω μαζί μέσα στο γραφείο !!!!!!!!!!!! Πάντα να είσαι υπερήφανη για τα βλαστάρια σου γλυκιά μανούλα! Πάντα να είσαι γερή να τα καμαρώνεις μαμά κουκουβάγια!
    Αντεεεεεεε θέλουμε να σε δούμεεεεεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκίνησες ρε Μάχη! Γλυκιά μου κουκουβαγιομαμά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίδες τί όμορφα που γυρίζουν τα πράγματα όταν δεν πιέζονται και μπορούμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και τις ανησυχίες τους;
    Πολλά φιλιά να της δώσεις και να της πεις πως και οι φίλες σου που έμαθαν πώς αγαπάει και φροντίζει τον αδελφούλη της είναι κι εκείνες περήφανες για κείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ίσως η πιο όμορφη "κουκουβάγια" που έχω δει!!!!!
    Χαίρομαι που τώρα πια είσαι ευτυχισμένη,χωρίς εκείνες τις φοβίες μέχρι να αντικρύσεις το μαχαραγιό.
    Όλα,καρδιά μου,βρίσκουν τις ισορροπίες σιγά-σιγά και με αγάπη!Κι εσύ έχεις περίσσευμα από το συναίσθημα αυτό!
    Φιλιά πολλά σε όλους σας και να περνάτε ζαχαρένια,όπως τώρα,όόόόόλη σας τη ζωή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, μωρέ..τι καλά παιδάκια! Είδες..όλα στρώνουν σιγά σιγά! Μα τι περήφανη κουκουβαγιομάνα είσαι! Εμείς πάλι καμαρώνουμε εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νομίζω ότι σήμερα ήταν μια συναισθηματικά πολύ φορτισμένη ανάρτηση και δεν μπορώ να μην επαναλάβω με την σειρά μου όπως και οι υπόλοιπες φίλες μας πόσο πολύ με συγκίνησες και πόσο γλυκιά μανούλα είσαι!!! Να είσαι πάντα καλά Μαχούλα εσύ και τα αγγελούδια σου, μπορεί λίγο δύσκολα αλλά τόσο στοργικά γλυκά και αγαπησιάρικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eύχομαι να βρείτε τις ισορροπίες σας αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως θα γίνουν αυτοκόλλητα αδερφάκια μόλις ξεπεταχτεί ο μικρός!Συγκινητική ανάρτηση..ειδικά για μια μη μανούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν υπαρχει ενα πραγμα για το οποιο μπορεις να εισαι πεεηφανη,αυτο ειναι τα παιδια αου.Και δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο,αππ το να ειναι κι αυτα περηφανα για εσενα οταν μεγαλωσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν υπαρχει ενα πραγμα για το οποιο μπορεις να εισαι πεεηφανη,αυτο ειναι τα παιδια αου.Και δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο,αππ το να ειναι κι αυτα περηφανα για εσενα οταν μεγαλωσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ, κλαιω με την μικρη σου που ξαφνικα εγινε η μεγαλη σου και σε κανει τοσο περηφανη!οι αντιδρασεις της απολυτα φυσιολογικες μου φαινονται, σιγα σιγα ολα παιρνουν τον δρομο τους, να δωσεις και στα δυο πολλα πολλα φιλια!!!
    (εμενα ο χαρουλης μου με λεει χοντρουλα χωρις να εχω μωρο στην κοιλια!!!κλαψ!)
    καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάχη μου, όσο περνά ο καιρός, τα πράγματα θα γίνονται όλο και καλύτερα θα το δεις!
    Να καμαρώνεις για τα παιδάκια σου, έχεις κάθε λόγο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελιωσα μιλάμε με την κόρη σου. Πως να μην είναι περήφανη η μανουλα με τέτοια κόρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ, μωρέ τα γλυκούλια μας, μας αφήνουν άφωνους. Να τα χαίρεσαι Μαχούλα μου τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτά είναι Μαχάμα μάμα!!!! Κάθε καινούρια μέρα και καλυτερη. Η μεγαλη αδελφή ειναι εκει, ώριμη και έμπειρη πλέον ικανή να αλλάξει και πάνα σε λίγο στο μαχαραγιό:)))
    Ειναι τέλεια η ιδέα να της δημιουργήσεις τις αντίστοιχες εμπειριες με τα δικά της μωρά και να κάνετε μαζί τις μανούλες.
    Είμαι πολύ περήφανη και εγώ για σένα όπως εσύ για τα δυο πανέμορφα παιδάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάχη μου το πιστεύεις ότι συγκινήθηκα με αυτὴ σου την ανάρτηση;
    Είναι να μην είσαι περήφανη και να μην θέλεις να τα σφίξεις στην αγκαλιά σου με αυτές τις ατάκες και τις ερωτήσεις τους!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα περήφανη για αυτά και να έχεις πολλές τέτοιες στιγμές απόλυτης ευτυχίας με τα αγγελούδια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ κορίτσι μου! Πόσο περήφανη.Να τα χαίρεσαι και τα δυο σου τα πολύτιμα πλάσματα. Να τα καμαρώνει πάντα νιώθωντας περήφανη....Καλό κουράγιο μάμά Μάχη! Αλλά πολύ μαμά για τους επόμενους μήνες...Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ βρε περήφανη μανούλα! Είδες, κάθε μέρα και καλύτερα!
    Να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια που σε κάνουν περήφανη!
    Φιλιά και να περνάτε όμορφα, εύχομαι επίσης να αρχίσει να κοιμάται περισσότερο ο μικρός άνθρωπάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mε πήραν τα κλάματα!!! Να τα χαίρεσαι Μάχη μου και να θυμάσαι ότι μια μέρα θα σου πουν και αυτά πόσο περήφανα είναι για την μαμά τους! Όταν μου το είπε η κόρη μου είχα ακριβώς την ίδια αντίδραση με την ταλιμπανούλα! Όμως καμάρωσα και χάρηκα τόσο πολύ που εύχομαι σε κάθε μανούλα να το νιώσει! Και εσύ είσαι μια μανούλα τόσο άξια που είμαι σίγουρη ότι θα το ακούσεις! Και μην ξεχνάς κάθε μέρα και καλύτερα!!!!! Φιλιά στα μουτράκια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Μάχη μου! Μαζί σου αναβιώνουμε και εμείς παρόμοιες σκηνές και είναι πολύ συγκινητικά κομμάτια της ζωής μας ! Πως να μην είσαι υπερήφανη για τις αθώες ζωούλες που έχεις!!! Να τα χαίρεσαι τρυφερή μανούλα!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χαίρομαι για σας Μαχούλα!Τα ζουζούνια σου είναι πολύ πολύ γλυκά,αλλά και η μαμά δεν πάει πίσω!Πέρασε κιόλας ενάμιση μήνας?Τι λε ρε παιδί σε λίγο θα τον στείλουμε και φαντάρο τον μαχαραγιό!Τελικά υπάρχει απόλυτη ευτυχία και την βλέπεις στα προσωπάκια τους κάθε μέρα!Φτου σου που με συγκίνησες βραδιάτικα...πολλά φιλιά σου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έχεις χίλιους λόγους να είσαι περήφανη μανούλα Μάχη μου! Να τα χαίρεσαι και τα δυό σου τα μπουμπούκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 'Αστο καλό βρε παλιοκόριτσο Μαχούλα...μπήκε σκουπιδάκι στο μάτι μου :) Φιλί σε σένα! Στα μικρά τι να στείλω...κάνεις και τίποτα άλλο; <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. έτσι έτσι ...Περήφανη μάνα κουκουβάγια !!! Ποιός τη χάρη της ταλιμπανούλας και του μαχαραγιού!! Να τα χαλιρεσαι Μαχούλα!! πολλά φιλάκια στα μαγουλάκια τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με συγκίνησες! Μου θυμησες τα παιδιά μου σε μικρότερη ηλικία. Εμένα εχουν 22 μηνες διαφορα. Όταν ηρθα σπίτι με τπν μικρό η Μαρια του ειχε ενα δωρο αλλά κι εκείνος της ειχε παρει ενα. Δεν εδειχνε πως ζηλευει.Τωρα στα 7 της περισσοτερο ζηλευει. Ωρςια η ιδεα να παιζετε τις μαμάδες. Όσο για την πιπίλα? Καλά τα πάτε νομίζω. Δεσ και την δική μου αναρτηση γιατην πιπιλονεραιδα μήπως παρεις καμιά ιδέα.
    Φιλια Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άχου μωρέ την ταλιμπανούλα. Θα την κόψει και την τελευταία πιπίλα. Καλά κάνεις και την αφήνεις να πάρει το χρόνο της.
    Πολλά φιλιά
    Να τα χαίρεσαι και τα δυο αγγελάκια σου
    Καλή δύναμη!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο σου Μάχη μου που τα καταφέρνεις τόσο καλά!! Κάθε μέρα θα πάνε πιο καλά τα πράγματα και κάθε μέρα θα είσαι μια περήφανη μανούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χαχχαχα.....πως το κανεις αυτο να μας συγκινεις παντα με ολα αυτα που μας εμπιστευεσαι και ταυτοχρονα να μας κανεις να ξεκαρδιζομαστε.......αυτο ειναι πολυ δυσκολο να συμβαινει ταυτοχρονα .....ομως εσυ το κανεις....οποτε ετσι τα καταφερνεις με τα προβληματα που λες.........μπραβο εισαι δυνατη μαμα........ΜΑΝΑ ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ......αντε παλι μ εκανες να δακρυσω.........φιλακια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κι εμείς είμαστε περήφανες για σένα!!! Τα πας περίφημα μαμά Μάχη!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εισαι μια υπεροχη μανουλα απο οσα διαβαζω!
    xx
    Anastasia
    Natbee'sFashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όλα θα πάνε καλά, ακόμη κι αν μαλώσουν, τσακωθούν, χτυπήσει το ένα το άλλο... όλα θα πάνε καλά. Να σου ζήσει το μωράκι! Να περνάτε πάντα υπέροχες στιγμές όλοι μαζί! Και μην ξεχνάς, καημένη, κουρασμένη μανούλα, πως και ο μικρούλης θέλει προσωπικό χρόνο (στο λέω εγώ που αισθάνομαι συνεχώς ότι ο μικρός μου δεν με χορταίνει όσο ο μεγάλος), όλοι θέλουν το δικό τους κομμάτι μανούλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αχ, να τα χαίρεσαι τα μικρούλια σου... εύχομαι σιγά σιγά να βρείτε τους ρυθμούς σας και να προλαβαίνεις να ξεκουράζεσαι και εσύ λιγάκι (τι λες τώρα;;;.... χιχιχι... που τέτοια τύχη, ε;). Κουράγιο και υπομονήήήή , όλα θα πάνε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι να πω βρε Μάχη μου για την ανάρτησή σου; Με συγκίνησες πολύ. Τι γλυκά που τα περιγράφεις όλα,Καληνύχτα περήφανη μανούλα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αχ, περήφανη μάνα!!! Να τα χαίρεσαι τα γλυκά ταλιμπανάκια σου Μαχούλα μου!!! Οι ατάκες τις μικρής είναι απλά ξεκαρδιστικές!!!
    Τα φιλιά μου.... Σμουτςςςςςς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι συγκινητική ανάρτηση.
    Να σου ζήσουν και τα δύο παιδάκια σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έτσι περήφανη να είσαι πάντα για τα υπέροχα πλασματάκια που ομορφαίνουν το σπίτι σου!!! Πολύ συγκινητική η ανάρτησή σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. πολυ συγκινητικη η αναρτηση σου...!!!Παντα να εισαι περηφανη για τα παιδακια σου!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σοβαρά τώρα: Με έκανε σμπαράλια η ανάρτησή σου...
    Πλάνταξα!
    Φιλάκια πολλά σε Μαχούλα, ταλιμπανούλα, μαχαραγιό, (άντε και στον μπαμπάκα!!!)
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα όσα διάβασα με συγκίνησαν πολύ αλλά και μου θυμίζουν την μεγάλη μου ανιψούλα που δεν λέει να αποδεχτεί το νέο μέλος της οικογένειας....βέβαια εκείνη είναι μεγαλύτερη από την ταλιμπανούλα σου και ήταν για περισσότερα χρόνια η πριγκίπισσα του σπιτιού και τώρα άντε να δεχτεί πως και κάποιος άλλος θα έχει την προσοχή της "αποκλειστικής" μανούλας της...άσε ζούμε δράματα.....Τελικά τα παιδιά πρέπει να γίνονται με διαφορά ενός έτους το πολύ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κούκλα μου, σου έχω ένα βραβειάκι... Οποτε έχεις χρόνο πέρασε από το σπιτάκι μου να το παραλάβεις!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλημέρα Μάχη μου.Ενα ακόμα βραβείο σε περιμένει στο blog μου! http://stvassoyahoogr.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...