Σελίδες

27.10.13

Θέλει η ζωή μας ΑΛΛΑΓΕΣ....

Αλλαγές!
Πόση ανανέωση αλλά και πόσο κόπο κρύβουν!

Για εμάς οι αλλαγές είναι παντού: στην ζωή μας, στους ρυθμούς μας, στο σπίτι μας.




Και αφού άλλαξε η ζωή μας με την άφιξη του μαχαραγιού, δεν  μπορούσε αυτή η άφιξη να μην αποτελέσει έμπνευση και για την αλλαγή του blog. Γιατί όπως κάθε δίκαιη μαμά, αισθανόμουν άβολα να έχω ένα blog ''βαπτισμένο'' από το ένα μου παιδί μόνο.

Λίγο πριν ανακαλύψω ότι ήμουν έγκυος σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να αλλάξω το όνομα του blog. Και αυτό γιατί η ταλιμπανούλα είχε πλέον μεγαλώσει, οι ζουζουνιές της είχαν πλέον άλλον χαρακτήρα και το προσωνύμιο ''ταλιμπανούλα'' είχε σταματήσει από καιρό να την περιγράφει. Άλλωστε όταν το παιδί θα γινόταν 18-20 ετών, ακόμα ταλιμπανούλα θα το φωνάζαμε? Ναι, τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια είχα για το blogging.

Μένοντας έγκυος στο αγοράκι μου, επικεντρώθηκα στην εγκυμοσύνη και το θέμα της αλλαγής έμεινε πίσω. Τώρα πια, που πήγαν όλα καλά και ήρθε στην ζωή μας, ήταν η ώρα για μια ριζική αλλαγή.

Άλλαξαν λοιπόν πολλά. Ξεκινώντας από το όνομα του blog. 
H talibanoula θα συνεχίσει φυσικά να αποκαλείται talibanoula γιατί έτσι πλεον την μάθατε. Το motto μου ''Όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος'' συνεχίζει και με εκφράζει. Αν το ψάξετε να το βρείτε όμως σαν ιστολόγιο, έχει πλέον καταργηθεί γιατί μόνο έτσι επιτρεπόταν από τον blogger η αλλαγή του ονόματος.
Ωστόσο, ένιωθα ότι έπρεπε να μπει ένας τίτλος που θα περιγράφει καλύτερα το περιεχόμενο και την ουσία αυτού του ''σπιτιού''. 

Σκεπτόμενη τίτλο, επικεντρώθηκα περισσότερο στο γιατί γράφω εδώ, ποια πράγματα επιλέγω να μοιράζομαι: θέματα για τα παιδιά, θέματα για την γυναίκα, θέματα για το blogging. Φάνταζαν τόσο ετερόκλητα σαν θεματολογία! Στην αρχή προβληματίστηκα, αλλά ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι αυτή είμαι εγώ!! Μια γυναίκα που ασχολείται πάνω από όλα με τα παιδιά της, αλλά και με το σπίτι, το νοικοκυριό της, την διακόσμηση και το blogging. Και αφού έχω και κάποιους αναγνώστες προφανώς υπάρχουν και άλλες γυναίκες εκεί έξω που ταυτίζονται! Γιατί αυτή είναι η ζωή μας, αυτή είναι η καθημερινότητά μας! Είμαι γυναίκα και μάλιστα εργαζόμενη μαμά, και εδώ γράφω για την καθημερινότητά μου. Δεν περιμένω να μου συμβεί κάτι κοσμοιστορικό ή συνταρακτικό για να το μοιραστώ. Μοιράζομαι αυτό που ζω, την καθημερινή μου ζωή: MY DAILY LIFE επομένως! 
Και κάπως έτσι προέκυψε το:

Η καθημερινή ζωή μιας μαμάς! Τόσο κοινότυπο αλλά και τόσο αληθινό! Η καθημερινότητα μιας μαμάς σε μια ''εχθρική'' μεγαλούπολη, που στο 24ωρο της προσπαθεί να χωρέσει τα πάντα!

Αλλαγές έγιναν και στην εμφάνιση και θα συνεχίσουν να γίνονται. Γι αυτό αν κάποια στιγμή μπείτε και τα δείτε όλα αλλαγμένα μη νομίζετε ότι μπήκατε αλλού. Προσπαθώ να βάλω και λίγο γαλάζιο σιγά σιγά, αν και γενικότερα τα χρώματα του φουξ είναι πιο αγαπητά στο δικό μου μάτι. Προσπάθησα να το κάνω και πιο μοντέρνο, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν μου βγαίνει. Όσο και αν μ αρέσει το minimal style που βλέπω σε άλλα blogs, τόσο ξένο και ψυχρό μου φαίνεται για το δικό μου. Τελικά, ίσως είμαι (πολύ) πιο ρομαντική από όσο νόμιζα!

Θα ακολουθήσουν και κάποιες άλλες αλλαγές περισσότερο τεχνικής και ...χωροταξικής φύσεως, αφού πρώτα βρω χρόνο, πράγμα τόσο δύσκολο πλέον!

Η μπάλα της αλλαγής πήρε και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με εξαίρεση την σελίδα του facebook που θα αλλάξει τις επόμενες μέρες και το όνομα του mail, όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει όνομα. Θα τα βρείτε στην δεξιά στήλη πάνω πάνω. 

Πριν κλείσω αυτή την ανάρτηση θα ήθελα να ευχαριστήσω ΟΛΟΨΥΧΑ την Ανθή του All4blogs. Χωρίς την βοήθειά της πολλά από τα τεχνικά θέματα δεν θα είχα καταφέρει να τα φτιάξω, και σίγουρα όχι σε τόσο σύντομο διάστημα! Ανθή θέλω να σε ευχαριστήσω και δημοσίως για την πολύτιμη βοήθειά σου σε ότι μα ότι και αν ρώτησα,για τον χρόνο που μου διέθεσες και για την βοήθεια στο κομμάτι του ..καλλωπισμού.

Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω και την φίλη μου την Αγγελική που ανέχτηκε όλες τις ερωτήσεις μου για τα χρώματα και που την ζάλισα να αποφασίσει ποιο από τα banners που είχα φτιάξει της άρεσε περισσότερο (εξιλεώθηκα αγγελικουλίνι?).

Και μετά τις ευχαριστίες ήρθε η ώρα να κατέβω από το βάθρο γιατί θα αρχίσουν οι τομάτες...αλλά πριν φύγω:






21 σχόλια:

  1. yes i do like you!!!! γιατί τελικά το περιεχόμενο έχει την περισσότερη αξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω σαν ευχαριστώ πολύ! αλλά τζάμπα ξενυχτάω εγώ για την εμφάνιση???? οιμε!!

      Διαγραφή
  2. Yes, i do like you. Είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει πολύ το καινούργιο όνομα που διάλεξες. Όσο για την ταλιμπανούλα νομίζω ότι τα παιδιά μας θα τα φωνάζουμε με τα μικρά χαϊδευτικά τους και όταν θα γίνουν 20. Άλλο αν θα μας την λένε τότε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. yes I do!!!!!!!!!Οτι κι αν κανεις θα ειναι καλο αν το κανεις γιατι σε εκφραζει πραγματικα!
    Καλη συνεχειαααααααα!φιλια πολλαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραιες οι αλλαγες!!!ανανεωθηκε το σπιτακι σου!!!σημασια βεβαια εχουν κ αυτα που γραφεις γι αυτο κ σε διαβαζουμε!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειες και καλορίζικα!Πω πω ομορφιές!Ο αέρας ανανέωσης με χτύπησε στο πρόσωπο καθώς μπήκα!Μας αρέσετε ροζουλί κυρία μου,έτσι σας μάθαμε,έτσι σας συμπαθήσαμε,έτσι κολλήσαμε!Αλλά να ξέρεις:Η ταλιμπανούλα δεν βγαίνει τόσο εύκολα απ' τις καρδιές μας!Σου στέλνω πρωινές,Κυριακάτικες φιλούμπες,απ' τις γνωστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο Μάχη μου!Συνέχισε να μας εκπλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι αλλαγές! Με ᾽γειά σου Μάχη μου! Με χαρά θα σε διαβάζουμε και θα περιμένουμε τις περιπέτειες και της ταλιμπανούλας και του μαχαραγιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ομορφο!! με γεια σου Μαχούλα!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπερδεύτηκα λίγο ως άσχετη blogger αλλά τελικά σε βρήκα. Πολύ ωραίο το νέο σου σπίτι, πολύ ωραίο το νέο όνομα, πολύ ωραία όλα. Να έρθουν όλα όπως τα σκέφτεσαι και τα σχεδιάζεις! Φιλιά, Τόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, ναι!!! Ωστόσο λίγο χρωματάκι στον τίτλο θα το ήθελα λιγάκι ακόμα... είμαι του χρώματος να πάρει!!! Βέβαια περιμένω και τις επόμενες αλλαγές για να κατασταλάξω.χιχι!!! κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο έγινε το μπλοκόσπιτο σου και επίσης και το νέο όνομα μου άρεσε πολύ! Καλορίζικο λοιπόν και μένω συντονισμένη για τις επόμενες αλλαγές!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I DO!!!!!! I mean, YES! I mean...YES I DO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα... Καλορίζικο το καινούριο όνομα, δημιουργικό, καλότυχο, να το χαίρεσαι και να...το καμαρώνεις να μεγαλώνει παράλληλα με τ΄αγγελούδια σου! Συνέχισε τις..εκπληξούλες, pleaseeeeeeeeeee!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεί να μην έχω δει το προηγούμενο blog , να είναι η πρώτη ''επίσκεψή'' μου and Iike you. Περιμένω τα νέα άρθρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με γεια!!! γιατί μια μαμά πρέπει πάνω από όλα να είναι δίκαιη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Oh yes! I like your new look:))
    Αν μου επιτρέπεις μόνο μια μικρή παρέμβαση μιας και είσαι σε περίοδο αλλαγών. Θα ήθελα περισσότερο χρώματα από background και less white. Από εκεί και μετά μου αρέσουν όλα. Το νέο σου όνομα, η νέα σου εμφάνιση, το περιεχόμενο έτσι και αλλιώς μου αρέσει, είμαι αναγνώστρια σου καιρό. Τι άλλο? Τίποτις. Αυτά:)) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aαααα καλα, εσυ παιδι μου εισαι τελειειειειειως χαζουλα!!! (σμουαααααατςςςςςς!!!) Οχι, δεν εξιλεωθηκες, κυρια κυρια κυρια, θελω ακομα λιγο χρωματακι στο φόντο -του banner ισως?- παρακαλω, για να ειναι τελειο!!!.... Αλλα για να μλησω και λιγο σοβαρα, ολα πολυ ομορφα ειναι Μαχη μου, και πολυ σικ εικαστικως!! Μου αρεσει που δεν εφυσηχάζεις ποτε κι ολο αλλαζεις -και ας σου βγαινει το λαδι- πολυ σε καμαρωνω!! Και αυτο που λεω για το χρωμα αντι για το λευκο, μη σε αγχωσει, δεν ξερω αν θα μ αρεσει καλυτερα αλλωστε, χαχαχαχαχα!!!! Πολλααα φιλια, Αγγελική.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και βέβαια μας αρέσετε κυρία μου!!!! Μας αρέσετε ότι κι αν κάνετε!! Και με καφε-πρασινο, μπλε-κοκκινο, μαυρο-κιτρινο να βγειτε:) Αγαπαμε ταλιμπανουλα, μαχαραγιο και Μαχαμα Μάμα!!!
    Όπως ηδη είπαν κ οι προλαλήσασες, λιγο χρωματακι στο μπανερ θα το ηθελα. Ειμαι απο ταμπλετ τωρα και δεν βλεπω καλά ολο το μπλογκ, αλλα μου αρέσει πολύ αυτο που βλέπω. Ειναι ρομαντικό και σικ συγχρόνως. Μοντέρνο και μίνιμαλ. Σαν και σενα ενα πράγμα, πολύπλευρο:) χα χα χα
    Γουστάρω αλλαγές, στο εχω πει και στηρίζω Momma's daily life!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...