15.10.13

Τα Blogοδώρα του Μαχαραγιού!

Πριν από κάμποσο καιρό, κάποιες bloggers αποφάσισαν να συναντηθούν μετά από ανοικτή πρόσκληση της Owl Mommy Βέρας. Από αυτήν την συνάντηση προέκυψε ένα υπέροχο παρεάκι του οποίου έχω την τιμή να είμαι μέλος. Ίσως κάποιοι από εσάς να έχετε ακούσει άλλωστε για τις Β15. 

Αυτά τα τρελοκόριτσα στην πρώτη πρώτη συνάντηση στην οποία πήγα, γνωρίζοντας μέσα από τις συνομιλίες μας ότι ήμουν έγκυος, είχαν οργανώσει μια υπέροχη έκπληξη δωρίζοντάς μου το πρώτο αντικείμενο του μαχαραγιού. Τότε ήμουν μόλις 4,5 μηνών έγκυος και φυσικά δεν είχα ψωνίσει τίποτα για τον επερχόμενο άντρα της ζωής μου!

Και να που οι μήνες πέρασαν και ο μαχαραγιός ήρθε στην ζωή μας πολλαπλασιάζοντας την ευτυχία μας! Και φυσικά οι Β15 δεν είχαν καμιά πρόθεση να αφήσουν το γεγονός να περάσει απαρατήρητο! Άλλωστε ήταν το πρώτο μωρό που γεννιόταν μέσα σε αυτό το παρεάκι και από ότι φαίνεται άνοιξε τον δρόμο να ρθουν και τα υπόλοιπα τα οποία αναμένουμε με λαχτάρα (ε από τις 15 οι δυο είναι ήδη έγκυες, ρίχνω γκαστρόσκονες και αλλού τώρα γκουχ γκουχ).

Σαν άλλοι μάγοι ετοίμασαν δώρα για το μικρό μου αστεράκι!



Δώρα που για μένα έχουν μεγάλη αξία! Συναισθηματική, πρακτική και οικονομική! Γιατί φρόντισαν να καλύψουν όλους αυτούς τους τομείς! Κάποιες έφτιαξαν υπέροχα πράγματα με τα χεράκια τους και όλες μαζί μάζεψαν ένα χρηματικό ποσό για τις πρώτες ανάγκες του νέου μέλους! Και όλα αυτά τα συνόδεψαν με υπέροχα λόγια, τα έντυσαν με ευχές καρδιάς για να συντροφεύουν το αγοράκι μου σε όλη του την ζωή! 
Το ''ευχαριστώ'' είναι τόσο λίγο αλλά είναι από καρδιάς και με πολύ ειλικρίνεια!

Η Αστρονεραϊδούλα Μαρία έπλεξε με τα χεράκια της μια πολύ όμορφη γαλάζοκίτρινη κουβερτούλα! Το Μαράκι δεν έχει πολύ καιρό που ασχολείται με το πλέξιμο και όμως τα κατάφερε τέλεια (δεν το λέω εγώ, η μάνα μου η πλέχτρα το λέει). Το νήμα που χρησιμοποίησε είναι τόσο απαλό και αφράτο!


H έτερη Μαρία του Parentsland φιλοτέχνησε ένα υπέροχο καδράκι για το παιδικό μας δωμάτιο και συνοδεύοντάς το με τις τόσο αναγκαίες πάνες, δημιούργησε ένα υπέροχο diaper cake! Οι πάνες έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί και το καδράκι φυλάχτηκε ενδελεχώς για να κοσμήσει το δωμάτιο μας από το καλοκαίρι και μετά που θα γίνει ολική ανακαίνιση!



Η υπέροχη Αναστασία του νυν Ραφτάδικου (πρώην Έξυπνες Ιδέες), που στα χεράκια της τα υφάσματα ''μιλούν'', έφτιαξε καλούδια και για τα δυο μου τα παιδάκια: μια σαλιάρα και ασορτί παπουτσάκια αγκαλιάς για τον γιόκα μου και υπέροχα φανταστικά -έχω τρελαθεί- παντοφλάκια για το κοριτσάκι μου! Η ταλιμπανούλα τα έχει ερωτευθεί αυτά τα παντοφλάκια και γενικότερα είναι παιδί που δύσκολα κρατάει κάτι στα πόδια του! 



Την σκυτάλη στο τέλος πήρε η αγαπημένη μου Σίνα του Είμαι Παιδί όπου, αφού συγκέντρωσε τα υπέροχα λογάκια-στολιδάκια-ευχούλες όλων των υπολοίπων, δημιούργησε μια υπέροχη καρτούλα που συνόδεψε το δέμα με όλα τα παραπάνω! 
Αυτές οι ευχές με έκαναν να δακρύσω πολλές φορές, και δεν είμαι και καμιά ευσυγκίνητη να ξέρετε!




Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!
Για τα δώρα σας, για την σκέψη σας, για τις ευχές σας, για τα χρήματα που ξέρω ότι από κανέναν δεν περισσεύουν, μα πάνω από όλα για την αγάπη σας προς εμένα και την οικογένεια μου! Να είστε πάντα καλά και εσείς και οι οικογένειές σας και να γεμίσει το παρεάκι με ακόμα περισσότερα παιδάκια - ζουζουνάκια!


28 σχόλια:

  1. Εντάξει, είναι όλα τέλεια. Μπράβο στα κορίτσια κι εσείς να χαίρεστε και πάλι τα ζουζουνόπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πολύ ευτυχής που είμαι μέλος της υπέροχης τρελοπαρεούλας μας :) Και που οι δρόμοι μας διασταυρώθηκαν αρχικά στο internet και μετά τη ζωή. Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαχάμα μου γλυκιά να είστε γεροί πάντα κι αγαπημένοι και όλοι να είμαστε καλά να κάνουμε δώρα καρδιάς!!!
    Η φιλία μας δυναμώνει μέσα από την καθημερινότητα που μοιραζόμαστε. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως και έγκυο σε "αφήσαμε" και σε ξεγεννήσαμε μέσα στους τελευταίους μήνες:)))
    Φυσικά εύχομαι και εγώ, η γκαστρόσκονή σου να πιάσει εκεί που πρέπει:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφα όλα Μάχη. Πολύ όμορφη η κίνηση των κοριτσιών. Μπράβο τους!!!!
    Μου άρεσαν πολύ τα παντοφλάκια της ταλιμπανούλας και η κουβερτούλα του μπέμπη.
    'Ωστε σκορπάς γκαστρώσκονη; χμμμμ Για πέρνα και απο μένα πλζζζζ και ρίξε κάνα τσουβάλι...
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ μέχρι κι εγώ που τα ήξερα όλα, συγκινήθηκα!!! Α στο καλό!!!! Μάχη μου ευχόμαστε οι ευχές όλων μας να γίνουν πραγματικότητα!!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που ανήκω κι εγώ σε αυτό το παρεάκι!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχα ολα,μπραβο στα κοριτσια .ειναι πολυ ομορφο που ειναι φτιαγμενα απο τα χερακια τους!!!να τα χαρουν τα δωρακια ταπαιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις ΠΟΣΟ χαίρομαι που είμαστε παρέα; Αχ..συγκινήθηκα λίγο..
    Να τον χαίρεστε τον μαχαραγιό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στα κορίτσια.
    Όλα πολύ όμορφα.
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα δωράκια! Με τόσο καλόγουστες και ταλαντούχες φιλενάδες, τι άλλο να περιμένεις;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπραβο βρε κοριτσια !!!!!! Τελεια ολα και η φιλια σας ακομα πιο τελεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή η κάρτα θα σου θυμζει την παρέα μας για πάντα. Υγεία στην οικογένειά σου, και χαρά, πολλή χαρά ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mάχη μου ευχομαι καθε ευτυχία στα παιδάκια σου. Των αλλων κοριτσιων δεν τα ειχα δει γιατι εφτασα αργα. Ειναι πολύ ομορφα!!!Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα χαίρεστε τα παιδάκια σας!!! Μπράβο στα κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χιχιχ!!!
    Αγάπη παντού!!!
    ;-)
    Μπράβο σας κορίτσια!!!
    Φιλάκια, Μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμ, είναι όλες μία και μία, πώς να μην ετοιμάσουν τόσο ξεχωριστά πράγματα;
    Να χαίρεσαι το Ταλιμπανάκι σου και τον γιόκα σου, Μαχουλίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nα είναι γερά τα παιδάκια σου Μάχη μου, με γεια τους !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαχούλα μου γίνεται να μην λατρέψουμε τέτοια οικογένεια; Εδώ σας είχαμε στην καρδιά μας πριν σε γνωρίσουμε από κοντά...τώρα ποιος μας πιάνει! <3 Να είστε πάντα αγαπημένη οικογένεια και χαρούμενη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι τυχερά που είναι τα παιδάκια σου!!!!Να χαρούν τα δωράκια τους!!!Μπράβο στις bloggers!!!Υπέροχα και μοναδικά όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι τυχερή που έχεις τόσο γλυκές φίλες!Εύχομαι να είστε πάντα έτσι αγαπημένες και να στηρίζεται η μία την άλλη στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάχη μας, σ' αγαπάμε πολύ και το ξέρεις! Γερά να είναι τα μωρουδέλια σας να χαρούν τα δωράκια τους! Αντε και στους γάμους τους να δεις τι θα κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγκινητική και πολύ ανθρώπινη η κίνηση των κοριτσιών , μπράβο σε όλες και σε σένα που έχεις ένα μαχαραγιά άξιο να στολιστεί με τα δώρα του
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάχη μου κάθε φορά που σου ετοιμάζαμε έκπληξη η χαρά και η ανυπομονησία μας ήταν μεγάλη!
    Προσωπικά θα σου πω μακάρι να μπορούσα να συνεισφέρω πολύ περισσότερο από την μικρή μου συμμετοχή στην εκπληξούλα αυτή.. Δεν πιάνουν και τα χέρια μου όπως των ταλαντούχων κοριτσιών! Περιττό να σου πω ότι άγγιξα λίγο την υπέροχη κουβερτούλα και έλιωσα! Μπράβο και στην Αναστασία, για άλλη μια φορά μεγαλούργησε!
    Να τα χαρούν τα παιδάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με συγκίνησες, βρε! Νιώθω μεγάλη χαρά που ανήκω σε αυτό το παρεάκι!
    Τα δωράκια των κοριτσιών πολύ όμορφα και χρηστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο σας κορίτσια σε όλες! Πολύ όμορφα τα δωράκια σας και πολύ υπέροχο που έχετε φτιάξει μια τόση υπέροχη σχέση μεσα από δω! Μάχη μου πάντα να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε κάνουν χαρούμενη! Τα ποδαράκια της ταλιμπανούλας με τρελαίνουν με τα παπουτσάκια της!! Φιλιά σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφο παρεάκι είναι αυτό! Συγχαρητήρια στα κορίτσια που σου ετοίμασαν τόσο όμορφα πράγματα και εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
    Το "Μαχαραγιός" δε είναι σλόγκαν - πάει!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαχάμα μου!!!!! είμαστε μια τρελή, τρελή παρέα!!! Η κουβερτούλα και το καδράκι τέλεια! Ζήτησα και εγώ στην Μαρία, αλλά δεν μου φτιάχνει...!!!! κλαψ!
    Να είσαι γερή και χαρούμενη με την όμορφη οικογένεια σου. Όσον αφορά το θέμα της κάρτας, πρέπει να σου πω ότι σε αντίθεση με της Σοφίας είχα κατασταλάξει στον snoopy από την πρώτη στιγμή. Δεν ξέρω αλλά για κάποιο λόγο μου ταίριαξε με τον Μαχαραγιό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι όμορφη κίνηση από τα κορίτσια!!! Όλα τα δωράκια είναι τέλεια!!! :)
    Να χαίρεσαι τα ταλιμπανάκια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο βρε Μάχη μου,μπράβο κορίτσια!Είναι πολύ συγκινητικό όλο αυτό που συμβαίνει,η παρέα ,τα δώρα,η φιλιά που γεννήθηκε και η αγάπη που έχετε μεταξύ σας!!Μακάρι να σας συναντήσω και εγώ κάποια στιγμή!
    Φιλιά πολλά στα μικρούλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...