19.10.13

Έχω έχω! Πάρε πάρε!! Βραβεία!

Και να που μαζί με το φθινόπωρο και τα πρωτοβρόχια ήρθαν και τα βραβειάκια! Βροχή τα βραβειάκια γι αυτό ξεκινώ ευθύς αμέσως!

Πρώτο βραβείο από την Φωτεινή του Llittle Treasures Handmade, η οποία μου απένειμε το ''Unpaixtable Blogger Award'', μια δημιουργία του All4blogs



Το βραβείο συνοδεύουν οι κάτωθι κανόνες:
  • Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό του. 
  • Eπ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις!
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι όλες ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε συνδέσμους προς τα ιστολόγιά τους.
  • Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο apaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.
  • Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε λινκ που να οδηγεί στην ανάρτηση http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award. Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το All4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες.
Ακολουθούν οι ερωταπαντήσεις:
1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform). 
Είμαι η Μάχη, blogάρω από τα Νότια Προάστεια της Αθήνας, ανήκω στο ζώδιο του Τοξότη και εκμεταλλεύομαι την φιλοξενία του blogger!

2. Ποιο είναι το moto του blog σου?
Ε μα θέλει και ερώτημα? '''Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος''

3. Αν το blogging  ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο τα ήταν και γιατί?
Γύρω γύρω όλοι στην μέση ο blogger/wordpress..

4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα..
..ανέβαζα καθημερινά διαγωνισμούς με πλούσια δώρα για τους αναγνώστες μου!

5. Κάνε φίρμα την λιγότερη δημοφιλή ανάρτησή σου.
Η λιγότερη δημοφιλής ανάρτησή μου είναι αυτή που αφορούσε την αιώρηση μιας γιαπωνεζούλας! Εγώ το είχα βρει καταπληκτικό τότε και αφενός είχα απορήσει πως το κάνει και αφετέρου είχα εντυπωσιαστεί με τις φωτογραφίες! Για δείτε και μόνοι σας:
http://talibanoulla.blogspot.gr/2012/07/blog-post_222.html#.UmIiqtJYPnE

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blogοσφαιρα και γιατί?
Αυτά που αποκτούν χιλιάδες followers ενώ το μόνο που  κάνουν είναι να αντιγράφουν αυτολεξεί αναρτήσεις άλλων παρουσιάζοντάς τες για δικές τους (χωρίς αναφορά πηγής). Το να παρουσιάζεις τον κόπο του άλλου για δικό σου είναι κάτι που πάντα με εκνεύριζε!

7. Η ερώτηση της Φωτεινής: σε περίπτωση που θα μπορούσατε να γίνετε αόρατοι για μια μέρα, τι θα  κάνατε?
Εντελώς κοινότυπο αλλά θα κοιμόμουν! Σορρυ βρε παιδιά αλλά το έχω τόσο πολύ ανάγκη!

Η δική μου ερώτηση για τους επόμενους Unpaixtable Bloggers:
''Αν έπεφτε στην αντίληψή σας ότι κάποιος έχει αντιγράψει ολόκληρη ανάρτησή σας χωρίς να αναφέρει την πηγή, πώς θα αντιδρούσατε?''

Παραδίδω με δόξα και τιμή το Unpaixtable Blogger Award στα κάτωθι ιστολόγια:
1. Στην Χριστίνα και το ιστολόγιο της Νεραϊδοδημιουργίες!
2. Στην Βάσω και το ιστολόγιο Οι μικρές μου στιγμές.
3. Στην Νατάσσα και το The Pink Fairy Studio.
4. Στην Ελεάννα του Εleannas Dear Diary
5. Στην Σοφία και το Τίποτα δεν πάει χαμένο.


Kαι περνάμε στο δεύτερο βραβείο που μου το έδωσε η Βάσω του blog Οι μικρές μου στιγμές


Και οι ερωτήσεις που το συνοδεύουν:

1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου?
Δεν με ενέπνευσε απολύτως τίποτα, πιο πολύ ήταν μάλλον η περιέργεια του πως λειτουργεί όλο αυτό, τόσο τεχνικά όσο και από θέμα αλληλεπίδρασης με τους αναγνώστες. Στην πορεία απέκτησα φίλους καλούς που ομορφαίνουν την καθημερινότητα μου. Το όνομα του blog έχει να κάνει με ένα motto μου που με συνόδευσε σε μια αρκετά δύσκολη φάση της ζωής μου και που μου έδινε δύναμη να συνεχίσω και τελικά να καταφέρω να γίνω μαμά. Όσο για υπογραφή, δεν χρησιμοποιώ κάποια υπογραφή στα κείμενά μου (ακόμα).

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος τι θα ήθελες να είσαι και γιατί?
Κατά παράφραση της γνωστής ατάκας του ελληνικού κινηματογράφου ''Θα θελα να μουνα πουλί να μ αγαπούσανε πολλοί''! Γιατί? μα για να ταξιδεύω τζαμπέ πετώντας!

3. Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το Blog TV και σε ρωτούσαν ''Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων'', τι θα απαντούσες; Ποιο είναι?
Θα απαντούσα να ρωτήσουν τους άλλους για να μάθω και εγώ ποιο είναι καθώς εγώ δεν κάνω τέτοιες αδιάκριτες ερωτήσεις! Αμε!

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις? 
Τα στοιχεία της αλληλεπίδρασης, της ταύτισης και της διαφορετικότητας. Αλληλεπίδραση με άλλους bloggers και αναγνώστες, ταύτιση με κάποιους απο αυτούς αλλά και άνοιγμα νέων δρόμων και οπτικών που προκύπτει από την διαφορετική άποψη κάποιων άλλων.

5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την ζωή?
Φυσικά και θα έβαζα φωτογραφία των παιδιών μου, για εμένα τα παιδιά μου συμβολίζουν τόσο την δική μου ζωή όσο και την ζωή γενικότερα αφού είναι το μέλλον.

6. Αγαπημένη λέξη:
''Μπορώ''

Και ήρθε η ώρα να το παραδώσω:
1. Στην Νικόλ και τα Χειροποιήματά της.
4. Στην Αναστασία και το sunday spoon.
5. Στις Ανθομελένιες μου και το Ανθομέλι τους!

Και περνάμε στο τρίτο βραβείο και αυτό με ερωτήσεις! Μου το έδωσε η η νύφη της πεθεράς από το blog Φοβού την πεθερά:



1. Το αγαπημένο μου φαγητό:
Τα πάντα στα κάρβουνα και ο μουσακάς!

2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:
Που προκειμένου να ''ανέβουν'' οι ίδιοι, ''θάβουν'' αναίτια τους άλλους.

3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:
Να λένε τα πάντα ευθέως.

4. Με ηρεμεί: 
Μια  βόλτα στη θάλασσα

5. Αγαπώ:
Την οικογένειά μου

6. Με νευριάζει:
Το κουτσομπολιό, η αδιακρισία και η αγένεια.

7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (Αντικείμενο):
Το πορτοφόλι μου

8. Όταν ήμουν μικρή μάζευα συστηματικά αφίσες:
Κανενός! ποτέ δεν το είχα αυτό το κόλλημα.

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις και τώρα πρέπει να παραδώσω το βραβείο και καθώς δεν αναφέρει σε πόσα blogs θα το δώσω σε όσα θέλω! Αμ πώς!
1. Στην Αθηνά του Craftaholic.
2. Στην γειτόνισσα μου Craftland
3. Στην τρελά αισιόδοξη Εύη και το Positive junkie
4. Στην Σοφία και τα υπέροχα καλούδια της από το blog Γελαστή Κλωστή.
5. Στην αγαπημένη μου Μιράντα και το Βelladonna της (καιρός να ανοίξεις ένα μπλογκ για αγοράκια με το όνομα ''μανδραγόρας''!)
6. Στην Κατερίνα και το skepiloges για να ξεκολλήσει από τα παιχνίδια στο φατσοβιβλίο!
7. Στην Κική και το ιστολόγιο της Εκφράσου!

ΟΥΦ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Να τα χαρείτε όλοι τα βραβειάκια σας και να τα παραδώσετε σε όσους περισσότερους μπορείτε γιατί η δοτικότητα είναι αρετή!
Και όσοι είστε αποδέκτες και το δείτε πριν προλάβω να σας ειδοποιήσω, αρπάξτε το γιατί έχω μεγάλη έλλειψη ελεύθερου χρόνου!













21 σχόλια:

  1. αχ γλυκια μου φιλη σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ που με τιμας με αυτο το βραβειο αλλα το εχω παρει στο παρελθον και το εχω δωσει και εγω με τη σειρα μου!

    να εισαι καλα! φιλακια πολλα και ευχομαι ενα ομορφο σκ να σε περιμενει!

    φιλακια πολλα γλυκια μου, να χαρεις τα βραβειακια σου και παντα να σε βραβευουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπώ βραβεία!!!! Καλέ το νόμπελ σου λείπει τώρα :-)
    Και ολόκληρη συνέντευξη! Ξέρω και τι φαγητό θα σου κάνω αν έρθεις για επίσκεψη ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιούπιιιιιιιιιιιι
    Σ' ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες το βραβείο Μάχη... το παραλαμβάνω με σούπερ μεγάλη χαρά....
    Ωραίες οι απαντήσεις σου...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρέχει βραβεία ??????????
    Συγχαρητήρια Μαχούλα και ευχαριστώωωωωωωωωωω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πώπω βραβεία! Να τα χιλιάσεις!( και από τι βλέπω κοντός ψαλμός αλληλούια... ;) ) Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου και σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Το έχω ξαναπάρει όμως στο παρελθόν και το έχω χαρισει και εγώ με την σειρά μου .φιλιά πολλά πάω στο φατσοβιβλίο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ τα καλύτερα βραβεία, ελάτε να πάρετε!!! χαχα
    Χάρηκα που πήρες και το δικό μου βραβειάκι!!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα!!!!! :)
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Που να βρεις χρόνο ευτυχισμένη μανούλα !!!! Οι απαντήσεις είναι ενδιαφέρουσες , έτσι περίπου σε έχω στο νου μου !
    Παίρνω το βραβείο μου και ευχαριστώ πολύ
    Φιλάκια κια καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καμία εντύπωση δεν μου κάνει που σάρωσες όλα τα βραβεία της μπλογκόσφαιρας Μαχουλίνι μου γιατί σου αξίζουν και άλλα τόσα!
    Ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με ένα από αυτά,θα ήθελα όμως να σε παρακαλέσω να μην με προκαλείς και να μην μου βάζεις ιδέες του τύπου (καιρός να ανοίξεις ένα μπλογκ για αγοράκια με το όνομα ''μανδραγόρας''!).
    Όχι τίποτα μ' άρεσε και το όνομα και δεν θέλω πολύ για να ακολουθήσω την συμβουλή σου ( είναι να μην με προκαλέσεις εμένα ),αλλά δεν με λυπάσαι καθόλου?!Εδώ δύο δεν καταφέρνω να φέρω βόλτα να κάνω και τρίτο?Είναι και αυτό που έδιωξα την υπηρέτρια,τον μπάτλερ και τον κηπουρό από το σπίτι και πρέπει να κάνω όλες τις δουλειές μόνη μου,αλλά το κρατάω σαν ιδέα και βλέπουμε!
    Φιλιά αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Η κινεζούλα απίστευτη... Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ Μάχη μου για το βραβειάκι σου!Σύντομα θα το μεταβιβάσω κι εγώ στους επόμενους bloggers.Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβοοοοοοο!!!! Τελεια τα βραβειακια κ οι απαντησουλες σου!!! Πολυ με συγκινεις με το βραβειο!!!!!! Ειναι το πρωτοοοο μουυυ ειμαι πολυ ενθουσιασμενη !!! Ευχαριστωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τα βραβεία...μου άρεσαν οι απαντήσεις σου..άντε γίνε γρήγορα διάσημη να παίρνουμε δώρα..χαχα.
    Πάω να δω τη Γιαπωνεζούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάχη συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!!! Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω ανάρτηση..... να βρω πρώτα χρόνο και μετά χι, χι, χι!!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι που μου χάρισες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αααααααααααχ σ ευχαριστωωωωωωωωω.......το θελώ δεν το χω αυτοοοοοοοοο............μ αρεσουν οι ερωτησεις που μας κανουν να γνωριστουμε καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πω πω χαμος απο βραβεια!!μπραβο,τα αξιζεις!!!!σε ευχαριστω πολυ γειτονισσα για την τιμη!!!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα αξίζεις όλα τα βραβεία σου και άλλα τόσα και άλλα τόσα και άλλα τόσα... Χαίρομαι πολύ που είμαι μέσα σε αυτούς που διάλεξες για να δώσεις κάποιο από αυτά! Σε ευχαριστώ από καρδιάς και φυσικά θα απαντήσω στις ερωτήσεις το συντομότερο δυνατόν!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλέ τώρα το είδα!!! Ευχαριστούμε πολύ φιλενάδα!!! Σϋντομα κοντά σας... ελπίζω όχι σε κανένα χρόνο όπως την προηγούμενη φορά,χαχα! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαρείς τα βραβεία σου...Αλλαγές βλέπω , νέα ονομασία..τυχαία το είδα στο προφίλ σου στο fb και ότι δεν υπάρχει το άλλο σου μπλογκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...