Σελίδες

29.9.13

Η Λογική και η Άλλη ξαναχτυπούν...

Λογική: Και να λοιπόν που σαραντίζουμε!

Άλλη: Βρε κακό χρόνο να χεις! έχουμε ακόμα κάτι χρόνια και κάτι μήνες να σαρανταρίσουμε! πάλι στα γενέθλια ο νους σου!

Λογική: Σαραντίσουμε είπα, όχι να σαραΝΤΑρισουμε. Καμμένη!

Άλλη: αααα!! εεε με τόσο ξενύχτι ότι θέλω βλέπω, ότι να ναι ακούω!


Λογική: Εμ δεύτερο παιδί μου θελες! Νόμιζες ότι όλα θα ήταν ρόδινα, μια φορά είναι του Αγιαννιού, βγήκε η ταλιμπανούλα ήσυχη σαν βρέφος και νόμιζες ότι όλα έτσι θα ναι!

Άλλη: μα κοίτα τον, δεν είναι ένας κούκλος?

Λογική: Ναι όταν κοιμάται τέλειος είναι! το θέμα είναι ότι μέχρι να κοιμηθεί μας βγαίνει η ψυχή και όσο κοιμάται δεν προλαβαίνουμε ούτε ένα μπάνιο να κάνουμε!

Άλλη: ε μα παιδί είναι, βρέφος! πολύ οξύθυμη είσαι αδερφάκι μου! 

Λογική: καλά την επόμενη φορά που θα σε πιάσει αμόκ γιατί θα ξανα συνειδητοποιήσεις ότι δεν έχεις φάει για κανα δυο μέρες, δεν έχεις κοιμηθεί από όταν γέννησες και ουρλιάζουν και τα δυο ταυτόχρονα για γάλα στις 3 το πρωι, να σε δω τι θα λες!

Άλλη: δεν θα λεω, θα τρέχω! όπως συμβαίνει 40 μέρες τώρα. Αλλά είδες κορμάρες που γίναμε πάλι εεε?! ούτε κιλά εγκυμοσύνης ούτε τίποτα. Fit for fun!

Λογική: Fit for run να λες με τόσο τρέξιμο!!!

Άλλη: ευτυχώς δεν λες που ηρέμησε κάπως η ταλιμπανούλα από τις κρίσεις ζήλιας?

Λογική: ε μα τι να έκανε το παιδί? εκεί που ήταν βασίλισσα καθισμένη σε χρυσό θρόνο και σας είχε όλους -ολόκληρη πολυκατοικία- να τρέχετε για πάρτι της, ήρθε ένα μικρό σιαμαμίδικο σκατούλι και της ταρακούνησε τον θρόνο!



Άλλη: ιδίως με τον θηλασμό τι ήταν αυτά που έκανε; τι ουρλιαχτά, τι νεύρα, τι φωνές? άλλο παιδί εντελώς!

Λογική: ναι γι αυτό πήγε κατά διαόλου το θέμα: το αγρίμι καθόταν 18 ώρες στο στήθος και δεν χόρταινε, η μικρή στρίγγλιζε και ήθελε όλο να φεύγει και μας κράταγε και μούτρα, τα νεύρα όλων σε τεντωμένο σκοινί! ήρθε και ο πυρετός, οι ματωμένες θηλές και η μαστίτιδα και ταβάνωσε το θέμα!

Άλλη: άσε μη  μου το θυμίζεις γιατί έχω τρελές τύψεις...

Λογική: ναι ώρα είναι τώρα να αρχίσεις να μυξοκλαίς πάλι! πάει - έγινε - τελείωσε! χώνεψέ το!

Άλλη: το μόνο θετικό είναι ότι συνήλθε κάπως η μεγάλη και επιτέλους δείχνει και δείγματα αγάπης προς τον μικρό

Λογική: ναι και τουλάχιστον κοιμόμαστε έστω και διακεκομένα κανά τρίωρο κάθε βράδυ..

Άλλη: τι να σου κάνει ένα τρίωρο και αυτό με διαλείμματα  ιδίως όταν και όλη μέρα πρέπει να μένεις ξύπνια γιατί και η ταλιμπανούλα θέλει το χρόνο της;

Λογική: χρόνο για τον εαυτό μας δεν ξέρω πως θα βρούμε..

Άλλη: να βρούμε γιατί κάθε που περνάω από καθρέφτη, γυρνάω απο την άλλη πλεον...δεν θέλω να την κοιτάζω την κυριούλα στον καθρέφτη καθόλου....

Λογική: να την κοιτάς να την συνηθίζεις γιατί για την επόμενη δεκαετία και βάλε έτσι θα μαστε! και μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα φτιάξουν τα πράγματα, όσο μεγαλώνουν θα ναι και πιο δύσκολα

Άλλη: σταμάτα μουρμούρα πια! κοίταξε τα τι όμορφα που είναι! τόσο διαφορετικά αλλά τόσο όμοια! κορίτσι με κατάλευκο δέρμα και κατάσγουρα μαλλιά το ένα, αγόρι με σταράτο δέρμα και μαύρα ίσια μαλλιά το άλλο, και όμως το βλέμμα τους,οι εκφράσεις τους τόσο όμοιες...

Λογική: ναι ναι και οι απαιτήσεις τους επίσης πανομοιότυπες, τα σκασμένα!

Άλλη: ναι αλλά τώρα πια δεν θα είναι μόνα τους, θα έχει το ένα το άλλο, είναι αδέρφια, δεσμοί αίματος

Λογική: αίματος και ψέμματος και μπούρδες! για αναλογίσου πόσα τσακωμένα αδέρφια ξέρουμε...

Άλλη: ναι αλλά στα δύσκολα το αίμα νερό δεν γίνεται, και εγώ θέλω όταν κλείσω τα μάτια μου να ξέρω ότι θα ναι μαζί, τουλάχιστον εγώ τους πρόσφερα την δυνατότητα, ας την αξιοποιήσουν κατά βούληση...

Λογική: σαν να σοβάρεψες πολύ μετά την γέννα...σε βάρεσε η γέννα στο κεφάλι μάλλον...

Άλλη: ε μα γέννα ήταν αυτή? ούτε στον χειρότερο εχθρό μου!

Λογική: τι να πουν και οι παλιές που γένναγαν στα χωράφια?

Άλλη: ε μα το χωράφι μου έλειψε μόνο! διαστολή από 5 σε τελεία μέσα σε ελάχιστα λεπτά και χωρίς να προλάβουν καν να βάλουν επισκληρίδιο ή να φωνάξουν τον γιατρό που ήταν δίπλα! και να μην με πιστεύουν ότι γεννάω κιολας οι άτιμες!

Λογική: μ αρέσει που διατυμπάνιζες ότι δεν θα γεννήσουμε και στο σπίτι επ ουδενί και ήθελες νοσοκομειακό περιβάλλον! θα παίρναμε τουλάχιστον και το παχυλό επίδομα! 400 ολόκληρα ευρώ! μιλάμε για λεφτά, όχι αστεία!

Άλλη: ναι εσύ τα λεφτά σκέφτεσαι! έστω και ειρωνικά που το λες, το μυαλό σου εκεί πήγε! η ανάμνηση αυτού του πόνου θα φύγει ποτέ? 

Λογική: ναι θα φύγει, στο τρίτο τέκνο!

Άλλη: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!

Λογική: και να θελες, φροντίζει η κρίση να μην υπάρχει περίπτωση! άντε πάμε για ύπνο τώρα που κοιμήθηκε το αγρίμι μπας και προλάβουμε να ισιώσουμε το κορμί μας για καμια ώρα!

Άλλη: πάμε, πάμε τρέχοντας γιατί τεντώνεται ήδη, βοήθεια μας!

Λογική: είπες και κάτι λογικό επιτέλους! με ανησυχείς τελευταίως...παρασοβάρεψες!


photos via pinterest

49 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσουν αυτές οι αναρτήσεις σου.. μας τα είπες όλα μέσα από το διάλογο τους... :)
    Υπομονή, η φάση προσαρμογής είναι δύσκολη! Εγώ σε σκέφτομαι και σου στέλνω τόνους θετικής ενέργειας...

    Να σε ρωτήσω, όμως, κάτι κυρία Μάχη μου! Μιας και δεν τα ξέρω δηλαδή κι ονειρεύομαι ένα παιδί που μόνο θα το ντύνω και θα το παίζω σαν κουκλάκι :P Γιατί κοιμάσαι τόσο λίγο;; Γιατί σε ξυπνάει;; Για να φάει; Πόσο συχνά τρώει;;
    (Θεούλη μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχα! τρωει 150μλ το πολυ ανα τριωρο! αλλα το θεμα δεν ειναι μονο αυτο! το θέμα είναι οτι πρεπει να ρευτει και αργει να ρευτει και πολλες φορες παραμενει ξυπνιος αφου φαει και θελει αγκαλια και γυρω γυρω στο σπιτι να κοιταει τα ταβανια και αν τον αφησω κατω, αρχιζει τα ουρλιαχτα και ξυπναει την αλλη, η οποια αλλη εχει βρει το δακρυ κορομηλο και αρχιζει και κλαιει στον ύπνο της γιατι κλαιει ο ''μικρος'' (ετσι τον λεει, η μεγάλη!) και οπως καταλαβαινεις, ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ειμαστε! με λιγα λογια τον ταιζω γυρω στις 12-1 τη νυχτα και στις 3 ξαναξυπναει και τις περισσοτερες φορες ξανακοιμομαστε στις 6-7 το πρωι, στις 8.30-9 ξυπναει η Κατερίνα, αντε υπολογισε τωρα...

      Διαγραφή
  2. Όπου υπάρχει θέληση... υπάρχει και τρόπος ... λέει η "λογική" και είμαι σίγουρη ότι η "άλλη" έχει και θέληση και τρόπο! Μαχούλα μου είσαι τόσο απίστευτα δυναμική και με θετική ενέργεια που είμαι σίγουρη θα βρεις το ρυθμός σου σύντομα και τον μικρό μαχαραγιά θα τον ηρεμήσεις! Καταχάρηκα την ανάρτηση σου! φιλιά πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Υπομονή, υπομονή, υπομονή!
    Σου υπόσχομαι ότι θα καλυτερέψουν τα πράγματα! Δε θα γίνει άμεσα, ούτε θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη. Αλλά, σιγά σιγά όλα θα βρουν το δρόμο τους κι εσύ λίγο παραπάνω από τον ύπνο σου (για ολονύχτιο ύπνο δεν το συζητώ! μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας!)
    Τελοσπάντων! Αυτά τα λέω και για να τα ακούω κι εγώ! Σε δυο μήνες θα περνάμε τα ίδια αν όχι και χειρότερα! χιχιχι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως μ' αρέσει να σας διαβάζω και τις δύο!Και πόσο δίκιο έχετε η καθεμία με τον τρόπο της!Και όχι,δεν με πείθει με τίποτα η λογική ότι ή άλλη παρασοβάρεψε,απλώς είναι σε δύσκολη φάση και θέλει τον χρόνο της για να ξαναβρεί τους ρυθμούς της!Σας φιλώ και τις 2 στην μούρη,μας έχετε λείψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι μου λέει οτι δεύτερο παιδι δεν θα κάνω.....!!! Κουράγιο Μάχη μου, ελπίζω σιγά σιγα να στρωσουν τα πράγματα... Τα αδελφάκια θα τα βρουν μόνα τους κάποια στιγμή. Μου εχει πει η μαμα μου οτι οταν γεννήθηκε η αδερφη μου (που τώρα υπέρ αγαπάω) δεν την ήθελα καθόλου! Οταν δεν έβλεπε η μαμα πήγαινα στη κούνια της και της τραβούσα τα αυτιά!!!
    Ακόμα μου το χτυπάει! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καθεμία με τα δίκια της! Κοίτα.. αφού ακούς μόνο 2 φωνές .. καλά είσαι! Όταν έρθει κι η τρίτη θα είναι σκούρα τα πράγματα..χεχε :-)))
    Γλυκά κουκουβαγίσια φιλιά σας στέλνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος σου ειπε οτι ακουω ΜΟΝΟ δυο?? απλά .... το αποσιωπώ μπας και γλυτώσω το κρουαζε το μπλουζάκι...

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑ! Το κρουαζέ μπλουζάκι! Θα σου το κλέψω και έτσι θα το λέω από εδώ και πέρα (για εντελώς όμως διαφορετικές καταστάσεις)! Καλά κουράγια!

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε κορίτσι μού θύμισες τα δικά μας. Να σου πω όμως και κάτι ευχάριστο; Όλα θ' αλλάξουν πιο γρήγορα απ'οτι φαντάζεσαι. Να, το περσινό καλοκαίρι μας ήταν πολύ δύσκολο, αλλά το φετινό, που ο μικρός ήταν πια δύο και περισσότερο ανεξάρτητος, ήταν πολύ καλύτερο! Λίγο κουράγιο ακόμα, μέχρι να κοιμάσαι σερί τα βράδια! Τότε θα είσαι πολύ καλύτερα!
    Σε φιλώ
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάχη μου σε σκεφτόμουν πολύ αυτές τις μέρες!
    Μη δίνεις σημασία!Η κάθε μία λέει τα δικά της!Είναι δύσκολα απ'οσο φαντάζομαι γιατί δεν το ζήσει ακόμα...Κουράγιο μάνα!!!Θα ξεπεταχτεί και ο Ταλιμπανούλης που θα πάει!!!!Άντρες παιδί μου!Από κούνια μας τρέχουν....Να μην ακούς καμιά φωνή!Μόνο τη λογική τη δική σου γιατί σε βλέπω με άσπρη πουκαμισιά που έχει ένα δεσιματάκι πίσω.....Σου στέλνω όλη τη θετική μου σκέψη και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι απίστευτη!!
    Πόσα μου θύμισες...ακόμα και τη μαστίτιδα (που θα προτιμούσα να μην την θυμηθώ...χαχα)...
    Είναι ζόρικα στην αρχή....και πραγματικά στο μόνο σημείο που συμφωνούν η λογική και η άλλη είναι στον ύπνο που γίνεται πολύτιμος γιατί είναι σπάνιος...

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλααα μάνααα υπομονή!!!
    Όταν ο γιόκας θα μεγαλώσει θα αποζητάς την αγκαλιά του,οπότε απόλαυσέ το!!
    Και μη μας λες τέτοια γιατί σε διαβάζουμε και μη μαμάδες, θα μας επηρεάσεις και θα κάνουμε μόνο ένα παιδάκι άντε!!
    Φιλιά κορμάρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ μανα κουραγιο!!! Ετσι μας τα λες και εμεις που σκεφτομαστε για δευτερο θα μας φυγει η ορεξη και η σκεψη.....Υπομονη και ονειρα και θα δεις τσακ μπαμ μωρε μεγαλωνουνε τα ζουζουνια !! Φιλακια πολλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εκει που ελεγα να βαλω μπρος για δευτερο...., το αφηνω κανα 2 χρονια ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η λογική και η άλλη πού θα πάει θα συμφιλιωθούν και θα τα λένε σαν δύο καλές φιλενάδες, υπομονή, ξέρεις κι εσύ ότι αξίζει τον κόπο η κούραση και τα ξενύχτια! Θέλω κι εγώ τόσο πολύ δεύτερο παιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειες η "λογική" και η "άλλη". Υπομονή και θα βρείτε μια σειρά. Έτσι κάθε αρχή και δύσκολη! Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου, να είσαι καλά που μας έκανες και γελάσαμε λιγάκι... Φιλιά, και έτσι πάντα με χιούμορ να τα αντιμετωπίζεις όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φωνέεες...ακούω φωνέεεεςς...:D :D :D Φιλενάδααααααα, σου ομιλεί η ξενυχτισμένη νο2 και θηλάζουσα ακόμη. Με αυτή σου την ανάρτηση πρέπει να σε μηνύσει το κράτος...θα εξαφανιστούν δια παντός τα ελληνόπουλα μάνα μου! Κι αν ο πλανήτης ο υπόλοιπος σε διαβάζει με google translate θα αδειάσει ο κόσμος!! :)))) Μην τα λες αυτά! Εγώ λέω σε όλους ότι πέρασα δύσκολα ΑΛΛΑ θα ήθελα κι άλλο μωρό! Και κρυφά σταυρώνω τα δάχτυλά μου χιχιχιχιχιχι
    Και τώρα σοβαρά...να καλείς τη λογική κάθε μέρα για καφεδάκι να τα λέτε...δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποια είσαι δεν λένε; Ε, σε αυτήν να μοιάσει η άλλη..η γκρινιάρα...με τα δίκια της...καλά...όταν πιείτε τον καφέ φώναξε κ μένα...λαλώ!!! χαχαχα
    Φιλιά & σμουτς (ξέρεις εσύ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (Είναι αυτό που λένε: Γελάω με τον... πόνο σου!!!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    (Ελπίζω να κοιμάσαι τώρα!!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρεσε πολυ που βρηκες το κουραγιο να κανεις πλακα με αυτες υπτις 2!!!!
    Κουραγιο και υπομονη ολα θα περασουν !
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπομονή! Αργά ή γρήγορα θα περάσουν τα ξενύχτια και η ταλαιπωρία και θα ξεπεταχτεί και το μικράκι σου! Ο διάλογος πάντως εμπνευσμένος!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ax,πόσο σε καταλαβαίνω...βρες όμως τρόπο για να ξεκουράσεις τον εαυτό σου,είναι υποχρεωτικό.Για να μπορέσεις να χαρείς και τα δύο σου παιδάκια και τις στιγμές αυτές που είναι μοναδικές. ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ!
    Σε φιλώ με αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aχ βρε Μαχουλιτακι.... Τι να πω, υπομονη??? Κουραγιο?? Το σιγουρο ειναι οτι ολα αυτα θα τελειωσουν πιο νωρις απ οτι φαινεται τωρα, οταν ο μικρος αρχισει να κοιμαται σερι θα φαινονται ολα πιο ροδινα κι ευκολα, πιο ξεκουραστα!!! Εγω θα κανω focus στις στιγμες που τα κοιτας και γεμιζεις ευτυχια, κι οχι αυτες που λες οτι κοιτας στον καθρεφτη η σκεφτεσαι οτι δεν αντεχεις!! (και ειπαμε, φόρτωνε κόσμο!) Σε φιλω πολυ, τελειες η Λογικη και η Αλλη!!!.... Αγγελικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μάχη μου, το μόνο που μπορώ να σου πω είναι υπομονή και ξανά υπομονή μέχρι να βρούνε όλα τον ρυθμό τους... δεν είπε κανείς ότι είναι εύκολο να μεγαλώνουμε παιδιά ΄-) !!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαχαχαχαχαχα! Εγώ πάντως είμαι με το μέρος της Άλλης. Είναι πιο λογική από τη Λογική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ βρε κοριτσάρα, πόσο χάρηκα την ανάρτηση σου!
    Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι... τι κι αν δεν την παλεύεις από την κούραση, βλέπεις εκεί τα κουκλιά σου και όλα είναι όμορφα στον κόσμο! Η αρχή είναι πράγματι δύσκολη. Στο εγγυώμαι ότι σε λίγο καιρό όλα θα είναι μια χαρά και ειδικά όταν ξεπεταχτεί λίγο και ο μικρός ταλιμπάν, θα δεις πόσο θα τον προσέχει η νεαρά κυρία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαχα! έγραψες Μάχη μου!! Πολύ γέλασα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απάντηση στην Λογική: Γλυκιά μου λογική, είναι μια δύσκολη-κουραστική περίοδος από όποια πλευρά κι αν το δεις, όμως είμαι σίγουρη ότι θα την βρεις την άκρη. Δεν σε φοβάμαι.
    Απάντηση στην Άλλη: Ότι και να πεις, έχεις δίκιο.
    Απάντηση στην Μάχη: Ανάμεσα σε 2 διαφορετικές σκέψεις, πάντα νικά η λογική της μάνας που είναι κάτι ενδιάμεσο της Λογικής και της Άλλης!!! Στην επόμενη συνάντηση θα είσαι όχι μόνο παρούσα, αλλά και μια fit κούκλα, όπως και πριν!
    Ξουτ, ξουτ σε όλες τις αρνητικές σκέψεις!!!! Πολλά μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλιά και στις δυό σας!

    Να πεις στη μία να καταλαβαίνει (νιώθει) την άλλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όχι ότι δεν είμαι προετοιμασμένη για όλα αυτά...(λέω τώρα..) αλλά καμία φορά με πιάνει ΠΑΝΙΚΌΣ για όλα αυτά που θα αντιμετωπίσω...ζηλειες, κλάματα, ξενύχτια...αϋπνίες ( καλά αυτές τις έχω 2 μήνες τώρα). Απλά φοβάμαι ότι θα καταρρεύσω και δεν θέλω. Λίγες μέρες μου μένουν ούτως η άλλως για να τα δω όλα να γίνονται πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα γλυκειά μανούλα, με τις ανησυχίες και το χιούμορ σου... μας κρατάς και σου κρατάμε συντροφιά!
    Καλό μήνα και καλές βόλτες αφού σαράντισες πλέον... Στέλνω πολλά φιλιά στη ζεστή φωλιά σας χιχι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΑΧΧΑΧΧΑ......ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ.......ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ......ΚΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ .....ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπομονή και στις 2 Μάχες... όλα θα στρώσουν σιγά-σιγά!!! :)
    Χαίρομαι πάντως που δεν χάνεις το χιούμορ σου!!!
    Φιλάκιααααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τι όμορφη ανάρτηση!αυτές οι δυο φωνές υπάρχουν στο μυαλό κάθε μητέρας και δεν φεύγουν ποτέ!Κουράγιο και υπομονή,που θα πάει?Θα παντρευτούν κάποια στιγμή!Οχι ότι τότε θα ηρεμήσουμε βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ! γλυκιά μου πόσο σε νοιώθω..νέα μανούλα εξουθενωμένη μα με χιούμορ! Και τώρα εγώ η..στριγκλα που έχω τις κακές μου σήμερα θα σου πω.."και που είσαι ακόμα!!!!" Κάποτε..νέα μαμά εγώ ,με δύο κοριτσάκια με διαφορά 1 χρόνου ακριβώς , τα κυνηγούσα στο μπαλκόνι και σε μια στιγμή φώναξα:-δεν θα μεγαλώσετε λιγάκι να ξενοιάσω; " Τότε μία γειτόνισσα με 2 μεγάλα παιδιά μου φώναξε ότι σου είπα πριν! "Κακίστρω " είπα μέσα μου..μα εν καιρό την θυμήθηκα αμέτρητες φορές. Κοριτσάκι μου γλυκό , ζεις τη πιο όμορφη περίοδο τώρα στη ζωή των παιδιών σου.Να τα χαρείς όσο μπορείς γιατίιιιι: Έχεις αγώνα μπροστά σου: Σου μιλάνε τα..γαλόνια των 62 χρόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αυτά είναι.... Και το ξενύχτι ξενύχτι και οι ζηλιες ζήλιες Και η μαμά με κέφι και με μπριο να ... μπλογκαρει τον πόνο της... Κρατά γερά κοριτσι!!! Όλα θα πανε τόσο καλα που δεν το φαντάζεσαι !! Και ναι... να μπλογκαρεις γαιτι αλλιώς δεν παλευεται !!! Φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ελπίζω τώρα...μετά απο τόσο καιρό, να είναι καλύτερα τα πράγματα!! Που ξέρω δλδ ότι δεν είναι...αλλά σου εύχομαι και μου εύχομαι σύντομα να κοιμηθούμε και οι δύο και να ξεκουραστούμε πολύυυυυ...και να μη σκεφτόμαστε άλλο τα ξενύχτια!!
    Φιλιά!
    έρχομαι απο το πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ταυτίζομαι τόσο πολύ με αυτές τις σκέψεις. Παιδί δεν έχω, γατί έχω, αλλά αυτό δεν πιάνει. Κάτι μου λέει ότι όσο ήσυχο μωρό ήμουνα εγώ τόσο ζωηρό θα είναι το μελλοντικό δικό μου... Υπομονή, και μια συμβουλή που λέω σε όλες τις μαμάδες: χώστε και τους άντρες σας να κάνουνε καμιά δουλειά να ξελαμπικάρετε λίγο! χαχα! Φιλιά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχαχχαχα, να είσαι καλά κούκλα μου πολύ γέλασα!!!! Όλες λίγο πολύ έτσι σκεφτόμαστε ΠΑΝΤΑ και αυτό είναι η κατάρα και η ευλογία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απίστευτη στοιχομυθία! Σα να το ζω παρόλο που και εγώ δεν έχω παιδιά ακόμα! Μάνα κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καταπληκτικό!!!! μικρές θεούλες και οι δυο τους (σας)!
    ...αν και ομολογώ ότι με ανησύχησαν και λιγουλάκι για το κοντινό μου μέλλον....
    Σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην ανησυχείς εσυ! Τώρα είναι αργά, ότι είναι να σε βρει θα σε βρει αχααχαχα

      Διαγραφή
  39. χαχχαχα πάρα πολύ καλό.κάτι τέτοιες συζητήσεις κάνω και εγώ ώρες ώρες μέσα μου με τον εαυτό μου και νομίζω ότι μόνο εγώ το παθαίνω αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δύο πράγματα έχω να πώ. Ευτυχώς το ένα αναιρεί το άλλο!
    Σκεφτόμουν να καταπιώ το μπεμπέ με αυτά που διάβαζα. Μέχρι που είπες την μαγική κουβέντα! Fit for Fun! Άντε καλέ να γεννήσω να γίνω κορμάρα! :p ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το fit for run που έγραψα μάλλον δεν σε συνέφερε και το προσπέρασες εεε?? αχαχααχα
      ότι είναι να γίνει θα γίνει τώρα, εύχομαι πάντως τα δεύτερα να μην σας βγουν σαν τον μαχαραγιό ο οποίος όσο μεγαλώνει δυσκολεύει και άλλο, έχε χάρη που είναι κούκλος (λέει η μάνα κουκουβάγια)

      Διαγραφή
  41. xaxaxaxaxa εμενα παλι που ουτε στον υπνο ησυχαζει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...