7.8.13

Glowbox Αυγούστου

Ναι, ναι! ακόμα εδώ είμαι! Δεν γέννησα! 

Και επειδή κάτι η κοιLara Kroft, κάτι οι ζέστες, κάτι που δεν θα πάω διακοπές, κάτι οι καούρες που βλέπω να γεννάω και να μου μένουν διαπαντός για σουβενιρ, είπα να το ρίξω και εγώ λίγο έξω!

Έτσι πάνω σε μια στιγμή αδυναμίας -γιατί πως αλλιώς να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι κοκέτα δεν με λες, beauty blogger δεν είμαι αλλά παρόλα αυτά- παρήγγειλα το Συνδρομητικό Κουτί GlowBox!

Τώρα με το δίκιο σου θα με ρωτήσεις τι είναι αυτό! Πρόκειται ουσιαστικά για ένα e-shop ομορφιάς, που μέσα στις παροχές του σου δίνει την δυνατότητα έναντι κάποιας συνδρομής που μπορεί να είναι μηνιαία - 3μηνη - 6μηνη- ετήσια, να παραλαμβάνεις και να δοκιμάζεις 5-7 προϊόντα σε κανονικές συσκευασίες ή σε συσκευασίες ταξιδίου. Παράλληλα μαζεύεις πόντους που μπορείς να εξαργυρώσεις με διάφορους τρόπους όπως αναλυτικά περιγράφονται στο εν λόγω σαιτ.


Υπάρχουν και άλλα δυο τέτοια συνδρομητικά κουτιά και πρόσφατα άκουσα για την άφιξη ενός νέου που θα περιλαμβάνει προϊόντα υγείας βασισμένα στην αλόη.

Στο θέμα μας τώρα!
Είπα λοιπόν και εγώ να το δοκιμάσω! Το αντίτιμο δεν ήταν απαγορευτικό και έτσι ουσιαστικά δεν θα έχανα τίποτα! Διάλεξα το συγκεκριμένο συνδρομητικό κουτί γιατί από αυτά που είχα διαβάσει από κριτικές είχε αξιόλογα προϊόντα και σε καλές ποσότητες.

Σήμερα το μεσημέρι το παρέλαβα! Και αφού ο courier μας ξύπνησε οικογενειακώς, σας το παρουσιάζω ευθύς αμέσως!


Το κουτί περιλαμβάνει 6 προϊόντα:
1. Την Purifying Mud Mask της εταιρείας AHAVA - ποσότητα 25 γρ. : αγαπημένη και δοκιμασμένη εταιρεία αλλά πολύ μικρή ποσότητα, ουσιαστικά δείγμα.....

2. Ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος Sencial Lait Hydratant Surgas της εταιρείας CASTALIA - ποσότητα 75 ml: εξίσου αγαπημένη εταιρεία, ποσότητα ικανοποιητική.

3. Lip Balm Aloe Lips της εταιρείας Forever Living Products: εξίσου δυνατή εταιρεία, το δοκίμασα ήδη, ωραίο προϊόν.

4. Κρέμα ημέρας Dream Tint της εταιρείας Jane Iredale - ποσότητα 7,4 ml: την εταιρεία δεν την γνωρίζω καν (είπαμε δεν είμαι και κοκέτα), η ποσότητα είναι δείγματος ουσιαστικά και επιπλέον η κρέμα έχει επιλεγεί και αποσταλεί με χρώμα για ήδη μαυρισμένες επιδερμίδες.....χμμμ

5. Hair Spray Strong Hold της εταιρείας Jean Iver - ποσότητα 100 ml: το μόνο προϊόν σε κανονική ποσότητα...

6. Shower Gel Relaxing Yuan Zhi της εταιρείας Molton Brown - ποσότητα 30 ml: ουσιαστικά άλλο ένα δείγμα...και μάλιστα για shower gel....δειγματάκι...ωστόσο πρέπει να παραδεχτώ ότι μυρίζει υπέροχα!

Αν θα ξαναπαραγγείλω???? Χμμμμμμ....ας δοκιμάσω τα προϊόντα και αποφασίζω μετά...

10 σχόλια:

  1. Πριν 2 λεπτά περιδιάβαζα στο μπλογκ σου, αναρωτώμενη μήπως γέννησες, θαυμάζοντας ταυτόχρονα και τις υπέροχες φωτογραφίες της κοιλίτσας σου!!! Με γεια τα καινούργια καλλυντικά σου και να τα ευχαριστηθείς εύχομαι!! :) Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά κάνεις Μάχη μου τα προιόντα περιποίησης πάντα χρειάζονται,η λακ δεν θα πάει χαμένη,οι ενυδατικές από τη στιγμή που σου κάθονται ποτέ δεν είναι αρκετές,το στικ των χειλιών χειμώνα καλοκαίρι πάντα χρειάζεται....!!!και πάει λέγοντας!!!
    Διάβαζα σήμερα όχι πως δεν το έχω ξαναδιαβάσει(για να σε προλάβω)τις πληροφορίες που περιγράφουν το προφίλ σου και σκεπτόμουν πως τις επόμενες μέρες θα προστέθει το και Υιός...!!!!χιχιχι...!!!έχεις δουλειές στο σπιτάκι σου να κάνεις!!!
    Αντε με το καλό και κοντεύεις μανούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που το βρίσκεις το κουράγιο ρε θηρίο μ' αυτές τις ζέστες και με την κοιλιά στο στόμα να δοκιμάζεις και προϊόντα ομορφιάς?Τελικά είσαι το πρότυπό μου!!!Εύχομαι να τα χαρείς και να δει ο γιος σου βγαίνοντας,τι κουκλάρα μάνα που 'χει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πονηρούλα!Από εδώ το πας ,εκεί το φέρνεις...από ΚΟΙLARA σε KOYKLARA!!!!!!!!!!!!Καλές δοκιμές ,μικρό μου!Φιλιά από τα γνωστά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. E ρε τι κούκλα μαμά που θα βρει ο μαχαραγιός με το που έρθει!!!! :))))
    Να είσαι καλά γλυκιά μου Μάχη!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ... Ας σε ικανοποιήσουν τουλάχιστον τα προϊόντα, γιατί δεν τον βλέπω καλά τον... courier!!!
    ;-)
    Με μια μικρή καθυστέρηση, κατάφερα να περάσω κι από εδώ να σε ενημερώσω πως δημοσίευσα τις απαντήσεις στο βραβειάκι που μας παρέδωσες...
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για δοκίμασε να μας πεις!!! Με'γειά τα καλλυντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια!
    Πήρα και εγώ το κουτί.Το σπρει μαλλιών είναι travel size,κανονικό μέγεθος είναι μόνο το lip balm.Ξεκίνησε πολύ δυναμικά σαν κουτί,βλέπω όμως ότι μειώνει σταδιακά το κανονικό μέγεθος των προϊόντων (αριθμό).
    Aρνητικό επίσης η κρέμα προσώπου με χρώμα.Αρκετά σκούρη.
    Παρόλα αυτά όμως είναι από τα κουτιά που υπερέχει αυτή τη στιγμή
    Να τα χαρείς!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταρχάς με γεια και καλοχρησιμοποίητα. Η αλήθεια είναι οτι έχω δει και καλύτερα κουτιά. Εγώ προσωπικά θα είχα ψιλοαπογοητευτεί γιατί με τις κρέμες δεν τα πάω πολύ καλά. Βάλτε και κανένα καλλυντικάκι τσιγγούνηδες.χιχι!!!! Η mystickland έχει δυο κουτιά... το δεύτερο ειδικά ήταν σούπερ!!!! Φιλάκια superbelly!!!! Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οτι και να ειχε το κουτι αυτο που μετραει ειναι η θετικη σου διαθεση να κανειs δωρο στον εαυτο σου και μαλιστα καλλυντικα. Πρεπει οι μανουλεs να αισθανονται και γυναικεs.Πολυ μου αρεσε το κουτι. Με γεια. Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...