18.8.13

Της Ταλιμπανούλας τα αναγνώσματα....

Τις προάλλες πήγαμε μια βόλτα στην Μαρίνα Φλοίσβου. Είναι ένας υπέροχος χώρος για να πας βόλτα με το παιδί σου και να παίξει - τρέξει - κάνει ποδήλατο χωρίς να φοβάσαι για αυτοκίνητα! Συν τις εναλλακτικές που δίνει για φαγητό-ποτό-σνακ. Βέβαια όλα αυτά ακούγονται ιδανικά και είναι...αν είναι Αύγουστος!! Γιατί διαφορετικά το να βρεις να παρκάρεις είναι σαν να κερδίζεις το Λόττο, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής!

Αύγουστος, λοιπόν, το πιτσιρίκι έπρεπε να παίξει και η γκαστρωμένη να περπατήσει. Ναι ναι! για να μην αναρωτιέστε μπήκα και στα φουσκώτα του εκεί παιδότοπου και πήδαγα σαν το κατσίκι αλλά ακόμα γκαστρούλα είμαι!

Με το που μπήκαμε στον χώρο, για πρώτη φορά πρόσεξα ένα βιβλιοπωλείο και μου έκαναν εντύπωση οι τιμές των βιβλίων που αναγράφονταν στις τζαμαρίες του. Το βιβλιοπωλείο αυτοδιαφημιζόταν σαν εκπτωτικό και μπήκα να το εξερευνήσω (σιγά μη το άφηνα!!!).

Βγήκα κατενθουσιασμένη...και καταφορτωμένη!!! Ευτυχώς που με παράτησε μόνη μου ο άντρας μου με την ταλιμπανούλα και έκαναν βόλτα, γεγονός που είχε μεν το πλεονέκτημα ότι μπορούσα να αγοράσω ότι  θέλω χωρίς μουρμούρα αλλά και το μειονέκτημα ότι δεν μπορούσα να κουβαλήσω πολλά γιατί δεν ήξερα που είχαν πάει!! Τελικά έφυγα με μόνο 4 παραμύθια της ταλιμπανούλας και δυο βιβλία μαγειρικής για δώρο!

Η ταλιμπανούλα είναι μεγάλη fun των παραμυθιών και όσο και αν με κουράζει το να διαβάζω το ίδιο παραμύθι 4-5 φορές κάθε μεσημέρι και άλλες τόσες κάθε βράδυ, μπορώ να αντισταθώ σε αυτά τα μάτια???


Της αγόρασα λοιπόν τέσσερα παραμύθια έτσι για ποικιλία! ε διαβάζω που διαβάζω να έχω και εναλλακτικές η μάνα!

Τα δυο από αυτά αποτελούν μέρη μιας συγκεκριμένης σειράς. Είχαμε ήδη το ''Ο Μάγος Γιογιοδούλης και η πάνα μου'' καθώς και το ''Η Νεράιδα Πιπιλίνα και η πιπίλα μου'' της Σ.Μπαμπέλ, εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί, και τώρα αγοράσαμε το ''Ο Ασπρούλης μου κρατάει συντροφιά'' και το ''Αρκουδάκι με βοηθάει να βρω την μαμά μου'' από την ίδια συγγραφέα και τις ίδιες εκδόσεις.



Η συγκεκριμένη σειρά έχει κερδίσει την ταλιμπανούλα, έχουμε αμέτρητα παραμύθια αλλά αυτά τα διαβάζουμε και τα ξαναδιαβάζουμε όλη την ώρα! Και στην μαμά αρέσουν πάρα πολύ! Δεν θα αναφερθώ στα δυο πρώτα που τα έχουμε συνηθίσει πλέον και πραγματεύονται το μεν πρώτο το θέμα της πάνας που έχουμε πλέον ξεπεράσει, το δε δεύτερο το θέμα της πιπίλας που δεν το αγγίζουμε καν. Θα αναφερθώ στα δυο νέα αποκτήματά μας!

Στο πρώτο, το ''Ο Ασπρούλης μου κρατάει συντροφιά'' η πρωταγωνίστρια μας, που όλως τυχαίως ονομάζεται Κατερίνα και που όπως καταλαβαίνετε μια αδυναμία τρελή της έχουμε, έχει αρρωστήσει! Με πολύ ωραίο τρόπο  λοιπόν, η συγγραφέας πραγματεύεται τόσο την σχέση μεταξύ του μεγαλύτερου αδελφού που δεν είναι άρρωστος όσο και της Κατερινούλας που είναι, όσο και το θέμα του γιατρού αλλά και του εμβολίου! Με την ευκαιρία της ασθένειας της Κατερινούλας η μαμά πηγαίνει και τα δυο παιδάκια της στο γιατρό προκειμένου η μεν Κατερίνα να εξεταστεί για τον πυρετούλη της και ο δε Φίλιππος να κάνει το καθιερωμένο του εμβόλιο! Στην συνέχεια επιστρέφουν στο σπίτι όπου εμφανίζεται ο Ασπρούλης που εξηγεί στην Κατερινούλα τι γίνεται μέσα στο σώμα μας όταν αρρωσταίνουμε! Στο σημείο αυτό βέβαια, τουλάχιστον για το δικό μου παιδάκι που είναι μόλις 2,5 ετών, τα πράγματα περιπλέκονται λίγο, αλλά το παραλλάζω και της το διαβάζω με πιο απλά λόγια ώστε να το καταλαβαίνει καλύτερα! Φυσικά είναι το top της λίστας μας και το διαβάζουμε μεσημέρι και βράδυ τουλάχιστον απο δυο φορές!!!!!!!!

Στο άλλο βιβλίο, ''Το αρκουδάκι με βοηθάει να βρω την μαμά μου'', η συγγραφέας πραγματεύεται τον φόβο του κάθε γονέα! Το να χαθεί το παιδί και να το ψάχνεις μέσα σε κόσμο, σε κανέναν μας να μην τύχει! Περιγράφει λοιπόν, πως ο Γιαννάκης απομακρύνεται απο την μαμά του που έχει πιάσει την κουβέντα με μια φίλη, και τελικά χάνεται για να βρεθεί τελικώς από δυο νηπιαγωγούς οι οποίες του μιλάνε για το Αρκουδάκι και τον Ευρετούλη! Το Αρκουδάκι είναι ένα πορτοφολάκι σε σχήμα μουσούδας αρκουδιού όπου μέσα υπάρχει ο Ευρετούλης, δηλαδή ένα χαρτάκι όπου αναγράφονται τα στοιχεία του παιδιού αλλά και του σπιτιού του και των γονιών του, προκειμένου αν χαθεί, να τα δώσει σε κάποιον μεγάλο και να επικοινωνήσει με τους δικούς του. Τονίζεται πάρα πολύ η σημασία του να μην μπει το παιδί σε αυτοκίνητο ή σπίτι αγνώστου, στο να παραμείνει στο ίδιο σημείο χωρίς να περιφέρεται άσκοπα και στο να επιλέξει κάποιον ένστολο ή κάποια μαμά που κρατάει το δικό της παιδάκι ώστε να βρουν την δική του μαμά! Το συγκεκριμένο παραμύθι νιώθω ότι αγχώνει το παιδί, δεν ζητάει να το διαβάσουμε συχνά και μου τονίζει συνέχεια ότι δεν θα αφήνει ποτέ ποτέ το χεράκι μου όταν βγαίνουμε βόλτα...ωστόσο εγώ επιμένω και το διαβάζω έστω και πιο αραιά από τα υπόλοιπα! Και εννοείται ότι θα φτιάξω τον Ευρετούλη.....


Η συγκεκριμένη σειρά αποτελείται από αρκετά βιβλία που το καθένα πραγματεύεται και κάτι διαφορετικό και η αλήθεια είναι ότι σαν μαμά με έχει κερδίσει για τον απλό αλλά αποτελεσματικό τρόπο που περιγράφει διάφορες καταστάσεις αλλά και για την εικονογράφησή της! Επιπλέον, διατηρεί πάνω κάτω σταθερά τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν - η μαμά και τα παιδιά της: Φίλιππος-Κατερίνα- Στεφανία και για πρώτη φορά γνωρίσαμε και τον Γιαννάκη- πράγμα που διευκολύνει το παιδί να έχει μια συνέχεια. Το μόνο αρνητικό που έχω να πω και που το συνειδητοποίησα πρόσφατα, είναι η παντελής αναφορά και απουσία του μπαμπά.

Τα άλλα δυο παραμύθια μας είναι πιο κλασικά: τα Επτά Κατσικάκια και ο Λύκος από την σειρά ''Τα αγαπημένα μου παραμύθια'' εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί, που το είχαμε ήδη αλλά ήταν σε μια φτωχή έκδοση και το πήρα σε κάτι πιο φανταχτερό καθότι αρέσει στην ταλιμπανούλα, και οι ''Μύθοι του Αισώπου'' με τρισδιάστατες εικόνες που ξεπετάγονται, και πάλι από τις ίδιες εκδόσεις.

Αυτό που αξίζει να σημειώσω είναι ότι οι τιμές των παραμυθιών στο εν λόγω βιβλιοπωλείο ήταν πράγματι εκπτωτικές! Για παράδειγμα τα δυο πρώτα βιβλία της Μπαμπελ που σας ανέφερα παραπάνω τα είχα αγοράσει από κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας και πάλι με έκπτωση και κόστιζαν γύρω στα 14-15 ευρώ το καθένα, τα δυο που αγόρασα τώρα τα πήρα 3,50 ευρώ το καθένα....

Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας μαμαδοπροτάσεις για παιδικά βιβλία γιατί ψάχνομαι συνεχώς να της αγοράζω καινούργια! Αν τώρα έχετε να προτείνετε και οικονομικές πηγές, ακόμα καλύτερα!


16 σχόλια:

  1. (Εγώ, η άσχετη με παιδάκια, τα κλασσικά γνώριζα μόνο!!!)
    ;-)
    Αμέτρητα φιλάκια, κούκλα μου, για να σου κρατάνε παρέα στις... επαναληπτικές αναγνώσεις!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ομορφεs προτασειs. Ειδικα αυτο με τον Ευρετουλη θα το ψαξω σιγουρα! Καλη αναγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμα?? (να γεννήσεις :) ) Εγώ είμαι σε διακοπές και βράζω...δυστυχώς από αντοχές εξαντλουμαι. Όσο σκέφτομαι το ταξίδι της επιστροφής...(6 ώρες οδικώς + καράβι άλλη 1 ώρα) αχ βαχ! Για παραμυθάκια δεν έχω κάποια πρόταση καθώς ο μικρός δεν κάθεται να ακούσει ακόμα. Ελπίζω μόλις πατήσει τα 2 (θέλουμε 2 μηνακια ακόμα) να τον συγκινήσουν κάπως...προς το παρόν έχει γίνει ένας "ταλιμπανουλης" 2 μήνες στην εξοχή!! Να δω πως θα τον μαζέψω.... Φιλιά πολλά!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίες οι πρότάσεις σου. Ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί... τελευταία συνέχεια θα έλεγα. Θα μπω στον πειρασμό να τα πάρω ίσως γι λίγο πιο μετά μιας και δεν την βλέπω ακόμα να έχει την υπομονη να τα διαβάσουμε σωστά... ποιος ξέρει όμως μπορεί να με εκπλήξει. Η Ταλιμπανούλα όμως σωστή αναγνώστρια!!!!Τελικά έχουν πολύ επίπεδο αυτα τα παιδιά μας,χιχι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόσχωμεν!!!!
    Καλές αναγνώσεις γενικώς και να αρχίσει και κανένας άλλος να της διαβάζει τώρα που εσύ δεν θα είσαι και τόσο εύκαιρη, όσο να πεις... Χαίρομαι που τα περάσατε φίνα!! Θα σου ευχηθώ καλή (ξε)λεφτεριά και με έναν πόνο γλυκό... Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό με το γιογιό και την πιπίλα πολύ μου άρεσε! Θα τους ρίξω μια ματιά!
    Φαντάζομαι πως θα ήταν φανταστικά στο Φλοίσβο μες τον Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει που λες ότι πήρες μόνο 6. Δηλαδή πόσα έπρεπε να πάρεις καλέ? Μπράβο στην μικρή αναγνώστρια, αλλά και στη μαμά που φροντίζει για την μόρφωση της μικρής talibanoulas! Χθες έπεσα τυχαία σε ένα post της Ανθούλας από τον Παραμυθητή. Ονομάζεται Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας. Είναι για μεγαλύτερες ηλικίες αλλά έχε κατά νου, να το δεις. Εμένα μου άρεσε πολύ για την Νόνη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για να γεννησεις μηπως θελεις ενα ακομα βραβειο? για περνα σε παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Very beautiful photo :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο μου αρέσουν τα παιδικά βιβλία!!! Πολύ ωραίες επιλογές. Η αλήθεια είναι ότι έχω μείνει λίγο πίσω και πρέπει να πάρω στον Νικόλα νέα παραμύθια. Προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να πάω στον αυγουστιατικο Φλοίσβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. welcome to my blog!!! το δικό σου blog μου αρεσει πάρα πολύ, αν και δεν είμαι νέα μανούλα (έχω δυο γιούς 25 και 30 χρονών) θα πρέπει να τα ξαναθυμηθώ μήπως και γίνω γιαγιά!!! Σε ευχαριστώ που γράφτηκες στο δικό μου και έτσι σε ανακάλυψα. Φιλάκια και όλα καλά στην απόκτηση του νέου μέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πάλι εγώ ... μάλλον δεν γράφτηκες εσύ στο blog μου, από φίλη σου, που γράφτηκε, σε βρήκα...έτσι κι αλλώς μου αρέσει το blog σου και σε ακολουθώ εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αν σου πω ότι έιμαστε συνέχεια στη μαρίνα και αυτό το βιβλιοπωλείο δεν το έχω προσέξει ποτέ...!!!!!πού ακριβώς βρίσκεται>>??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ακριβώς δίπλα στον παιδότοπο αλλά από ότι έμαθα θα το έκλειναν. Έκτοτε δεν έχει τύχει να παω για να τσεκαρω αν οντως ειναι ανοικτό ακόμα. Αν θες περισσότερες πληροφορίες δες εδω
      https://www.facebook.com/Pazaroulis

      Διαγραφή
  14. It's better to have your nose in a book ..than in someone else's business...
    από όλες τις προτάσεις που διάβασα..και όλα τα βιβλία έμεινα σε αυτήν την εικόνα!!
    είναι εξώφυλλο βιβλίου ή την έβαλες έτσι?...γιατί αν είναι βιβλίο με βάζει σε πειρασμό να δωρίσω ..χα
    πέρα από τα αστεία..διάβαζα προχτές πως η φωνή της μητέρας όταν διαβάζει παραμύθια επιδράει τόσο ευεργετικά στο εγκέφαλο που βοηθάει να μην υπάρξουν ποτέ μαθησιακές δυσκολίες..και άλλου είδους προβλήματα..και τα οφέλη μπορεί να μην είναι άμεσα ορατά αλλά είναι σίγουρα μακροχρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δοκίμασε το Hugless Duglass (from Amazon). Ο γιος μου είναι 2,5 ετών και λατρεύει τον συγκεκριμένο αρκούδο. Εχουμε όλη τη σειρά !! Και είναι καλό να μαθαίνουν και Αγγλικά. Επίσης το carrefour έχει με έκπτωση τα μικρά βιβλιαράκια των Mister Men που τώρα είναι hit στην Αγγλία. Ρίξε μια ματιά... Εμείς διαβάζουμε ένα κάθε βράδυ πριν πάμε για ύπνο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...