Σελίδες

11.8.13

Περιμένοντας....

Περιμένοντας...

...έναν μαχαραγιό που έχει για τα καλά εγκατασταθεί στην κοιλίτσα της μανούλας και δεν λέει να βγει..μα τι? χαζούλης είναι? ιδανική θερμοκρασία - ιδανικά επίπεδα υγρασίας - τάισμα δωρεάν και αυτομάτως - κάτουρημα επίσης - άραξον όλη την ώρα και μια μανούλα να τον καλοπιάνει νυχθημερόν!!! 
Μακάρι να μπορούσα και εγώ να μπω σε μια τέτοια...γυάλα!

Εμείς στο μεταξύ διασκεδάζουμε την αναμονή μας...

Δροσιζόμαστε σε κοντινές παραλίες...για να προλάβουμε σε περίπτωση που θελήσει να μας αιφνιδιάσει...

Πιο έγκυος...γεννάς! αμ δε!

Καταφεύγουμε σε παιδότοπους, παιδικές χαρές και παιχνίδια indoors, αράζουμε στην βεράντα μας αγναντεύοντας και περιμένοντας να ρθει η ώρα της παιδικής χαράς...


Επισκεπτόμαστε το McArthur Glen και τα πέριξ...με την μαμά να ξεσαλώνει πάνω στα φουσκωτά παρέα με την ταλιμπανούλα...


Αλλά και το Athens Holiday Park που δεν μας άφησε και με τις καλύτερες των εντυπώσεων..


Ετοιμάσαμε τα ρούχα και την προίκα του μαχαραγιού, ετοιμάσαμε από καιρό και την βαλίτσα μας με όλα τα απαραίτητα αλλά και τα επίσημα έγγραφα...


Η γιαγιά περιμένει και αυτή με αγωνία και όλο φτιάχνει καλούδια... τα σεντονάκια μας είναι από καιρό έτοιμα και περιμένουν και αυτά...

Το Clubhouse του Mickey Mouse...


O Mickey μόνος του αραχτός περιμένει και αυτός...


Και φυσικά δεν λείπει η ομάδα του μπαμπά που και αυτή περιμένει να σκεπάσει τον κανακάρη...


....ούτε και ένα καλοκαιρινό θέμα με ψαράκια αφού το παιδάκι μας θα είναι αυγουστιάτικο...



Όλα χειροποίητα και με πολύ αγάπη από την γιαγιά, από την επιλογή των υφασμάτων, το κόψιμο τους, το γάζωμα, μέχρι την επιλογή των σχεδίων, το σχεδιασμό και το κέντημα...όπως ακριβώς τα έχει και η ταλιμπανούλα...

...και συνεχίζουμε να περιμένουμε....αχ αυτή η αναμονή...να πάνε όλα καλά μόνο...

36 σχόλια:

  1. κοντεύεις καλέ!Σε λίγο θα τα θυμάσαι όλα αυτά και θα γελάς!Κι εγώ την μικρή την γέννησα την μέρα που έκλεινα τον μήνα μου!Απόλαυσε τις τελευταίες σου στιγμές ηρεμίας,γιατί σε λίγο θα αρχίσουν τα δύσκολα!Αντε και σου εύχομαι την επόμενη φορά που θα γράψεις,να τον κρατάς αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειναι να τον εχω αγκαλια και να γραφω μαλλον θα με χασετε...γιατι εχεις απολυτο δικιο..τα δυσκολα αρχιζουν μετα: ξενυχτια, ταισματα, θηλασμοι, κολικοί..... το ξερω οτι θα αναπολω την ηρεμια του τωρα, αλλα απο την αλλη περα απο το βαρος και την ζεστη εχω και την αγωνια να τον δω, να ειναι καλα..

      Διαγραφή
  2. Αχ μωρέ τι όμορφες στιγμές είναι αυτές! Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή με την μικρή και με το καλό ναέρθει ακι ο μπέμπης. Γλυκιά όμως η αναμονή, έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! γλυκια ειναι δεν λεω...αλλα εχει και την αγωνια της...

      Διαγραφή
  3. Αχ!!!!!!!!!!!!Με συγκίνησες πάλι,γμτ σου!Ειδικά η απλωμένη μπουγάδα....Αϊ στο καλό σου,βρε φατσούλα!΄
    Φιλάκια,κουκλίτσα μου,και περιμένω εναγωνίως φώτο του μπέμπη τις επόμενες μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε πολυ μπουγαδα! και που να εβλεπες, κατεβασμα παρκοκρεβατο-αλλαξιερα-αποστειρωτες-καρεκλακια αυτοκινητου απο αποθηκη και σχετικο πλυσιμο...παντως με αυτα και με εκεινα κρατηθηκα fit!

      Διαγραφή
  4. Τι γλυκές στιγμές αυτές της αναμονής!!
    Εύχομαι γρήγορα να μάθουμε τα ευχάριστα...με το καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθατε στο ΜcArthur και δεν έστειλεις ένα μειλ να βρεθούμε;.
    Ήρθες σε απόσταση αναπνοής και δεν σφύριξες κλέφτικα να πάρω τ' αστροπελέκια και νά' ρθω;
    ΝΤΡΟΠΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε δεν το ηξερα οτι εισαι κοντα! τωρα που το ξερω ομως θα το εχω στα υποψη, γιατι ερχόμαστε συχνα πυκνά!

      Διαγραφή
  6. Πωπω να χαρώ εγώ κοιλίτσα!!Άντε λίγο έμεινε!! Όμως δεν έβαλες πωπό κάτω βρε παιδί μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να κατέβει ο μικρος το κάνω καλέ! ειναι ιατρικοί οι λογοι του ξεσαλώματος...

      Διαγραφή
  7. Μα πόσο,πόσο πολύ σου πάει η εγκυμοσύνη!!
    Είσαι μια κούκλα!!
    Και καλά κάνεις και ξεδίνεις..και όταν θα το πάρει ο μικρός απόφαση και βγει,να μη σταματήσεις τις βόλτες!!Ακούς Μάχη μου;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό να πάρεις το μικρό στην αγκαλιά σου! Όλα να σου πάνε καλά και να είσαι γερή να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις μαζί τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κούκλα μου κοντέυεις μια ουρίτσα τόσο δα έμεινε!!!! και τα χεράκια της γιαγιάς ομορφιές έφτιαξαν για το αγγελουδάκι!!! με το καλό να έρθει το παιδάκι σε μια οικογένεια που τον περιμένει για να του δώσει όλη της την αγάπη!!! Μάλλον πάμε για λιονταράκι.....!!! αχ!καημένη μάνα!!!χιχιχιχι!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λευτεριά στις έγκυες, με αυτή τη ζέστη δεν παλεύεται έτσι; άντε με το καλό Μάχη! η γιαγιά χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαχουλα μου μυρισε μωρουδιλα η ατμοσφαιρα αλλα πολυ αγωνια...! Μπαινω καθε μερα να δω νεα σου!
    Χαλαρα και ολα θα πανε καλα...!
    Μαλιστα εχθες σε σκεφτομουν κι ολας...
    Φιλια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες οι μέρες της προσμονής!
    Να τις απολαύσεις!
    Με το καλό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το καλό Μάχη μου να υποδεχτείς τον Μαχαραγιό! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε να γεννήσεις να πάρουμε και εμείς σειρά!!! :) μα καλά, πόσο είσαι? Εγώ μπήκα στην 30η. Με το καλό να έρθει το νέο μέλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην 39η είμαι(παρά δυο μέρες)...ασε, εχουν γεννήσει 3 γνωστές που ήταν μετά απο μένα, δηλαδή 2-3 εβδομάδες μετα, και είχαν όλες αγόρια, και γέννησαν όλες...και εγώ ακόμα περιμένω...οκ, το καλό πράγμα αργεί να γίνει...λέω για να παρηγοριέμαι...

      Διαγραφή
  15. με το καλο να ερθει το νεο μελος. αν σου δειξω την κοιλια μου 2 βδομαδες πριν γεννησω θα τρομαξεις. νομιζες οτι θα εβγαζα ενα τεραστιο μωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με το καλό να έρθει Μαχούλα...Μην αγχώνεσαι..Μαχαραγιός είναι αυτός!! Θα έρθιε όποτε θέλει αυτός χαχαχα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίδα μου έτσι όπως πάμε, (πρέπει να) τον συνέλαβα στα γενέθλια μου (29/11) και θα τον γεννήσω στα γενέθλια του πατέρα του (30/8)....

      Διαγραφή
  17. Άντε, κοντεύεις Μάχη μου! Με το καλό!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τρελαίνομαι για: πατούσια Κατερίνας- κοιλάρα- απλωμένα βρεφικά - έτοιμα καθαρά χειροποίητα σεντονάκια! αχ, τι καλά! Άντε, άντε, τελειώνουμε και καταφτάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προσπερνώ τα πράσινα τριφύλλια (!) και σου εύχομαι όλα με το καλό, κούκλα μου!!!
    Μην αγχώνεσαι!!!
    Σύντομα ταλιμπανούλα και μαχαραγιός θα είναι στην αγκαλίτσα σου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με το καλό να έρθει ο ταλιμπανούλης.
    Πολύ γλυκιές οι ετοιμασίες σας.
    Συμφωνώ με την επιλογή ομάδας. Παναθηναικός απο κούνια!!!!
    φιλάκια
    Να περνάτε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο μαχαραγιός σου έχει βρει τέλεια κατάσταση σε αυτή την υπέροχη κοιλίτσα και το σκέφτεται λιγάκι να την εγκαταλείψει!!!! Πάντως εσείς δεν το βάζετε κάτω, ίσα ίσα που το απολαμβάνετε κιόλας!!!! Δεν ξέρω αν τώρα που σου γράφω ο μικρός ξεπρόβαλε πανηγυρικά, εγώ πάντως σας εύχομαι τα καλύτερα μέσα από την ψυχή μου, με το καλό να αγκαλιάσετε και αυτό το αστεράκι σας και οι τέσσερις μαζί να απολαμβάνετε όλα τα ωραία της ζωής έτσι όπως μόνο εσείς ξέρετε να τα ζείτε!!!! Σας φιλώ όλους, θα περιμένω νέα σας!!!! ( φιλιά και από το δικό μου μαχαραγιό...!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αααααχχχ τυχερούλα....κοντεύεις!!!!!!!! Εγώ έχω ακόμα 1,5 μήνα για να μπώ στο μήνα μου...αλλά έχω κουραστεί αφάνταστα!! Ακόμα είμαι στη δουλειά...ευτυχώς βγαίνω σε άδεια την άλλη βδομάδα! Το στομάχι μου είναι χάλια μονίμως...δεν μπορώ να φάω τίποτα...ανέβηκε και το σάκχαρο μου...διαίτα μου λέει ο γιατρός...τι δίαιτα χριστιανέ μου, που έχω να φάω φυσιολογικά 7 μήνες...και ζεσταίνομαι...πολύ ζεσταίνομαι!! Αν δεν είχα κλιματιστικό θα κοιμόμουν έξω, στο μπαλκόνι...δεν παλεύεται αυτή η ζέστη πιά!!!!! Λιώνωωωωω!!!!!!!

    Τέλος πάντων...γεροί να είναι οι μαχαραγιοί μας...και χαλάλι η ταλαιπωρία μας!!!!!
    Προσπερνώ κι εγώ τον Παναθηναικό...καθότι εμείς είμαστε Ολυμπιακοί!! Όλα είναι υπέροχα!! Εγώ δεν έχω αξιωθεί ακόμα να του φτιάξω τίποτα...είπα και στις γιαγιάδες να μην φτιάξουν γιατί έχω πολλά από τα άλλα δύο! Άσε δηλαδή που θέλω...τώρα που έμαθα κι εγώ να πλέκω, να του φτιάξω κάτι μόνη μου!! Βέβαια, πότε θα βρώ χρόνο...άγνωστο!!!

    Φιλιά πολλά κούκλα μου και σου εύχομαι γρήγορα να ελευθερωθείς με έναν πόνο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα αυτο που δουλευεις ακομα το θεωρω ηρωικο! εγω σταματησα απο τον 6ο, οκ με εβγαλε ο γιατρος σε αδεια γιατι σωριαστηκα 2-3 φορες στο μετρο με εναν αιματοκριτη στο 24-25, αλλά και παλι δεν ξερω αν θα αντεχα...τωρα για το τυχερουλα...απο την μια λεω να τελειωνουμε γιατι δεν αντεχω και θελω να τον δω, απο την αλλη σκεφτομαι μετα ξενυχτια, κολικους, θηλασμους και λεω μια χαρα ειμαστε... αντε με το καλο και εσυ!!

      Διαγραφή
  23. Μαχουλα όπου τραμπολίνο πάνω σε βλέπω... πες μας ότι αυτό είναι μια προσπάθεια να γεννήσεις και άσε τα υπόλοιπα,χαχα!!! Τρελάθηκα με τα σεντενόκια της γιαγιάς της χρυσοχέρας!!! Σε φιλώ και ελπίζω σήμερα της Παναγίας να έχετε την ευχή της. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς! με καταλαβες εεε?? ασε αυτο σκεφτομουν και εγω! οτι σε αυτη την εγκυμοσυνη και μαλιστα στον 9ο, εχω κανει τραμπολινο, εχω ανεβει τουλαχιστον 3 φορες σε φουσκωτα και χοροπηδαω συν κατι δωματια με μπαλακια και κατι αναρριχησεις σε καραβακια στον φλοισβο! λες να εχει φοβηθει ο μικρος και να μην λεει να βγει??? τι να κανω μωρε αφου θελουν συνοδεια για να μπει η Κατερίνα και ο μπαμπας της δεν μπαινει και το εχω να με κοιταει με αυτες τις ματαρες και λιωνω...κλινικη περιπτωση η μανα!

      Διαγραφή
  24. Με το καλό να σας έρθει ο πρίγκιπας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανδρομάχη μου με το καλο το μπεμπακι!! Θελει να κανει θεαματική εξοδο ο μπεμπης και δεν θέλει να του παρουν τη δόξα τα αλλα μπεμπακια της παρεας χαχαχα. Υπομονη ξέρω είναι πολύ δύσκολο ειδικά οταν είναι Αυγουστος.Θυμαμαι τον Ιουνιο που ήταν ο τελευταίος δικος μου και κουράζομαι. Κρατα δυναμεις γιατί μετά αρχίζουν τα δύσκολα !!! Πολύ πακετο με τα δύο παιδια !Εγώ τωρα εχω αρχίσει και ξελασκαρω.Φιλιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με το καλό και με έναν πόνο!!! Το κοριτσάκι σου ειναι μια κουκλα, να την χαιρεσαι! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...