Σελίδες

17.7.13

Βραβεία...+ νέα βραβεία!

Ναι ναι ξέρω!
Άσε μας κοπέλα μου και εσύ και τα βραβεία σου! λες και έκανες κανένα ανδραγάθημα! 

Α! κοιτάξτε να δείτε, σε αυτή την εποχή ότι λαμβάνει κανείς καλό είναι...αν είναι δωρεάν και χωρίς ψιλά γράμματα! Επομένως, όσο και να γκρινίαζετε, δεν θα αφήσω εγώ παραπονεμένες τις δυο bloggers που μου έκαναν την τιμή να με βραβεύσουν ξανά!

Και επειδή αμπιγιέ ρούχο με αυτή την κοι-Lara (Kroft, μη ξεχνιόμαστε) δεν βρίσκω, ας περάσουμε ευθύς αμέσως στην ουσία!

Το νέο βραβείο που θα κοσμεί τους τοίχους του ταλιμπανόσπιτου είναι αυτό:


και μου παρεδόθη με δόξα και τιμή από:


α) Την Μαρία και το blog της Νέα Μανούλα
β) Την Μαρία και το blog της Φοβού την πεθερά
γ) Την Παναγιώτα και το blog της Το ημερολόγιο μιας εγκύου
δ) Την Βάσω και το blog της Οι μικρές μου στιγμές!

Σας ευχαριστώ πολύ όλες κορίτσια και εύχομαι πολλά πολλά βραβεία και αναγνώριση! Και για την Παναγιώτα μας καλή λευτεριά!

Και βέβαια το βραβείο συνοδεύεται και από υποχρεώσεις: α) να απαντήσω σε 7 ερωτήσεις και β) να το παραδώσω σε 7 blogs (βρε με αυτούς τους κανόνες!).

Για πάμε στις ερωτησούλες:

1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ:
Σε έντυπη μορφή θα εννοεί προφανώς, οπότε ΚΑΝΕΝΑ! Τα θεωρώ πεταμένα λεφτά! το ίντερνετ έχει τα πάντα με ένα μόνο κλικ!

2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ / ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ:
Όοοοοταν προλάβαινα και άκουγα μουσική, άκουγα ροκ!  Τα τελευταία χρόνια όμως έχω εντρυφήσει στην εκπληκτική μουσική των Mazoo & the Zoo, των Xanazoo και των Ζουζουνιών βεβαίως βεβαίως! Επομένως δεν έχω αγαπημένο τραγουδιστή, αλλά ολόκληρα αγαπημένα συγκροτήματα!

3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ/Η YOUTUBE GURU:
Ποιός γκουρού καλέ μου άνθρωπε? ο μόνος λόγος που ανοίγει το YOUTUBE είναι ...για να μαγειρέψω, να φάμε κανα φαγάκι της προκοπής! Παίζει το γιουτιουμπι τα ζουζούνια και προλαβαίνω και βάζω καμιά κατσαρόλα/τηγάνι/ταψί!

4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ:
Όφου όφου ακόμα το ψάχνω, όταν το βρω θα το  μάθετε γιατί θα φύγω μετανάστρια! Πέρα από την πλάκα πάντως θα ήθελα να φύγω από μεγαλούπολη όσο τίποτα άλλο.

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ:
Όλες του Disney! Ιδίως η Πεντάμορφη και το Τέρας τα ''θπάει'' που λέει και το πιτσιρίκι! Μεταξύ μας έχω να δω ταινία που να πω ότι άξιζε τον χρόνο που της αφιέρωσα αρκετά χρόνια τώρα!

6. ΠΟΣΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΕΧΕΙΣ?
Άπειρα θα απαντήσω, το θέμα είναι πόσα φοράω....

7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ:
Είπαμε ροζ και πλέον και γαλάζιο! (Βρε πως αλλάζει ο άνθρωπος....)

Και τώρα πρέπει να βρω 7 blogs να το χαρίσω, για πάμε:

1. Στην Σταματία και το blog της Μαμά και όχι μόνο!
2. Στην Ελεάννα και το Ημερολόγιο της!!
4. Στην Λίνα και το Μotherhood for dummies
5. Στην Νατάσα και το Ιzy peasy ideas!!
6. Στην Μαριαντίνα και το Μommy in happiness!!
7. Στις Μαργαρίτα και Νίκη με το Μommy Wiki!!

Πριν καλά καλά ''ανέβει'' αυτή η ανάρτηση, άλλα δυο βραβεία ήρθαν να προστεθούν! 

Το ένα είναι από την αγαπημένη μου και τόσο δοτική Εύα! και είναι αυτό:



Εύα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ τόσο για το βραβείο όσο και για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου για τον μικρό αναμενόμενο μαχαρα-γιό! Δεν ξέρω, ούτε μπορώ να φανταστώ τι έχω κάνει για να αξίζω αυτό το βραβείο, ξέρω όμως ότι όταν ''έριξες'' μαύρο στο blog, είχα στεναχωρεθεί πάρα πολύ! ευτυχώς που το μετάνιωσες σύντομα και επέστρεψες κοντά μας!

Και φυσικά η Εύα φρόντισε και δεν έβαλε κανέναν κανόνα για την παραλαβή τους! Σ' αγαπάω Εύα!!!!

Το επόμενο βραβείο ήρθε από την Ελεάννα και το Ημερολόγιο της και έχει και ερωτήσεις και διανομή με τους ίδιους όρους! Σιγά μη με άφηνε έτσι το Ελεαννάκι! 




Απαντώ ευθύς αμέσως στις 8 ερωτήσεις και μετά θα  κάνω την διανομή σε 3 blogs!

1. ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ:  Μουσακάς με τρέλα!

2. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ:
χμμμμμ αν τα γράψω όλα μάλλον θα με περάσετε για μισάνθρωπο και το πιθανότερο είναι να έχετε και δίκιο....
οκ θα γράψω τα δυο που με εκνευρίζουν περισσότερο: 
α) το κοτσομπολιό: τρελαίνομαι, ''την λέω'' ακόμα και στους δικούς μου οι οποίοι μου ανταπαντούν ότι δεν ξέρω ποιος μένει δίπλα μου! οκ απλά έχουμε διάσταση απόψεων στο τι ακριβώς εννοούμε με το ποιος μένει δίπλα! Εγώ αν ξέρω το όνομά του και οτι δεν δημιουργεί προβλήματα μου αρκεί, δεν χρειάζεται να ξέρω και το Ε9 του ή τι προτιμάει για βραδινό για να πω ότι ξέρω ποιος μένει δίπλα μου!
β) αυτό που μειώνουμε με κάθε τρόπο τον άλλον προκειμένου να νιώσουμε ανώτεροι...

3. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΝΑ:
.. είναι διακριτικοί, ευγενικοί και ειλικρινείς! ιδίως το ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΙ με μεγάλα γράμματα!

4. ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ:
..το να μένω μόνη μου όταν τα έχω πάρει...

5. ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ:
την οικογενειά μου!

6. ΜΕ ΤΣΑΝΤΙΖΕΙ:
Οι φωτεινοί παντογνώστες και η δηθενιά...

7. ΔΕΝ  ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ):
το liposan μου!

8. ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΖΕΥΑ ΑΦΙΣΕΣ ΑΠΟ:
κανέναν! βιβλία μάζευα, όχι αφίσες, σπασικλάκι εντελώς!

Το βραβείο πηγαίνει:

1. Στην πολυαγαπημένη μου Σοφή Κουκουβάγια
2. Στην τρελούτσικη αλλά πάντα τυχερή Τζοάννα
3. Στην ταλαντούχα Χριστίνα και τις Νεραϊδοδημιουργίες της

Ακόμα ένα βραβείο από την Νύφη της πεθεράς! Η πρόταση της είναι να το δώσω σε άλλα 5 μπλογκς και να ρίξω και 5 φάσκελα στην πεθερά της αχαααχαχα!
Προς το παρόν, ρίξε όσα φάσκελα θες, όσο για τα 5 μπλογκς, το αφήνω ανοικτό να το πάρει όποιο νέο μπλογκακι με κάτω από 200 followers το επιθυμεί!



Πολλά φιλιά!







27 σχόλια:

  1. Μάχη μου ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου δίνεις!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Μάχη μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ , ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παναγιώτα μου δεν έχεις ενεργοποιήσει την δημόσια χρήση του προφίλ σου, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δω ποιο είναι το μπλογκ σου ώστε να σε επισκεφτώ! Ελπίζω να δεις αυτό το μήνυμα και να μην εκλάβεις σαν αδιαφορία το ότι δεν θα παραλάβω το βραβείο (αφού δεν ξέρω που να το βρω)

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Μαχούλα, άνοιξαν οι ουρανοί των βραβείων !!
    Και για τα περιοδικά να πω πως κι εδώ που είμαι, αμφιβάλω αν αγοράζει
    πλέον κανείς εφόσον τα μπλογκς κάνουν σχεδόν αυτή τη δουλειά πλέον :)
    Ότι θέλω εδώ σε σας το βρίσκω. Συνταγές θες, μαμαδοσυμβουλες θες -εγώ όχι ακόμα-
    σπίτια, ρούχα, καλλυντικά, πολιτική, ταξίδια, όλα στη γειτονιά μας!!
    Φιλιά πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Μάχη μου! Λοιπόοοον... πριν έρθει το άλλο ζουζούνι είναι καιρός να αρχίσεις να εθίζεσαι στα τραγούδια της Λιλιπούπολης! Μπορεί τα παιδιά μου να μεγάλωσαν αλλά το "χοντρό μπιζέλι" ακόμη τους το τραγουδάω και να δεις χαρές που κάνει ο σκύλος! Όσο για τα άλλα που έγραψες, θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου.

    Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α το χοντρο μπιζελι το τραγουδαμε και εμεις καλε! μονο που τωρα πια με κοροιδευει οταν χορευουμε με το να με δειχνει και να με φωναζει ''χοντρουλα μου'', κάνε παιδιά να δεις καλό!

      Διαγραφή
  6. Χα χα χα ισα ισα που με πρόλαβες! Έχω ήδη έτοιμη την ανάρτηση για το βραβείο! Έχουμε την ίδια αγαπημένη μουσική!!!! (τα ζουζουνια εννοώ!)
    Σε ευχαριστώ πολύ Μάχη μου, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και το γαλάζιο βεβαίως βεβαίως ;) Τουλάχιστον "ΘΠΑΕΙ" με λίγο ροζάκι, δεν είναι το δικό μου απέραντο γαλάζιο ;)))))) Φιλάκια ξεκαρδισμένα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτέ δεν είναι αργά για λίγο ροζ....λέω εγώ τώρα...

      Διαγραφή
  8. Μεγάλη χαρά μου έδωσες με το βραβείο σου. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρνα να πάρεις κι ένα από μένα!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Μαχουλίνι!!!Οι καιροί νομίζω είναι ότι πρέπει για βραβείο ειδικά όταν αυτό συνοδεύεται με χαμόγελο από ένα ακόμη ωραίο ποστ!Γιαυτό μπράβο σου λοιπόν σε σένα και στα βλογκάκια που σου το χάρισαν και εις ανώτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια καλέ, για το βραβείο!!!
    Εντάξει οι απαντήσεις σου... τα "θπάνε"!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!!!
    Να γελάς!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά τα μουσικά μας και οι ταινίες μας..είναι για παιδικά γέλια πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις κι εσύ ένα βραβειάκι όμορφη μανούλα!
    eleannasdeardiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάχη,συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε απόλαυσα για ακόμη μία φορά μέσα από τις απαντήσεις σου! Καλορίζικα τα βραβεία σου και δεν θέλω απορίες τι έκανες και το αξίζεις το βραβείο! Είναι αυτονόητο!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΧΑΧΑ!!! Άψογη!!!
    Στη επόμενη ανάρτηση θα δεις και τις δικές μου απαντήσεις!!
    Συγχαρητήρια κ' ευχαριστούμε για την τιμή!
    Μια πολύ ... τρελούτσικη καλημέρα!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γειά τα βραβεία και ευχαριστώ για την τιμή να μου δωρίσεις ένα. Το δέχομαι με μεγάλη χαρά και ετοιμάζω σχετική ανάρτηση. πολλά φιλιά και καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλενάδα τα έχεις σαρώσει όλα μιλάμε!! Σε όποιο blog μπαίνω σου δίνει βραβεία χαχαχα!! Συγχαρητήριαααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαχούλα πάλι βραβείο κέρδισες??? Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, αν δεν ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε (τρόπος του λέγειν το συμπεθεριάζαμε χιχιχι). Σε φιλώ σμουτς στην κοιλίτσα και σου εύχομαι πολλά ακόμα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια. Μας έχουν καταλάβει όλα τα ηλεκτρονικά μέσα τα παιδιά μας. Εμείς μετά τις 12 μπορούμε μόνο. Και μετά σερνόμαστε. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάχη μου,ένα ακόμα βραβείο σε περιμένει εδώ!
    http://stvassoyahoogr.blogspot.gr/
    ελπίζω να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλέ τι γίνεται εδώ!!! Έχεις σαρώσει το βραβειοσυμπαν!!! Πολυβραβευμένη μου Μαχάμα εσυ!! Θα τα πάρεις μαζί στο Μαιευτήριο ή να τα πακετάρω για το σπίτι;;;
    Οι απαντήσεις σου ειναι ολες "εσύ". Εσύ που γνωρίσαμε και αγαπάμε. Αληθινή και δυναμική, ευαίσθητη και παιχνιδιάρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ακόμα ένα βραβειάκι από μένα!! Σε περιμένει και σε περιμένω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...