10.7.13

''Μαθήματα Μαγειρικής''

Τον τελευταίο καιρό η τύχη μου έχει τα κέφια της! Εκεί που δεν είχα κερδίσει ποτέ και πουθενά, σε κανέναν μα κανέναν διαγωνισμό, ξαφνικά σαν  κάτι ΜΑΓΙΚΟ να έγινε, και άρχισα να κερδίζω σωρηδόν!

Δεν θα σας κρύψω ότι αρχικά ....με στεναχώρησε το γεγονός! Βλέπετε...προηγούμενη κάκιστη εμπειρία. Κάποια στιγμή κέρδισε ο άντρας μου κάποιο σεβαστό -για τα σημερινά δεδομένα- ποσό στο στοίχημα. Την επόμενη μέρα χάθηκε άδοξα η πρώτη μου εγκυμοσύνη....

Μετά το πρώτο σοκ λοιπόν αποφάσισα να αφήσω στην άκρη την παλιά μου δεισιδαιμονία και να χαρώ την τύχη μου! Έτσι και αλλιώς, ότι είναι να γίνει, θα γίνει! Το έμαθα καλά αυτό by the hard way!

Ανάμεσα στα ''κέρδη'' μου, λοιπόν, ήταν και ένας διαγωνισμός όπου σαν δώρο του είχε ένα σεμινάριο για μπισκοτάκια βάπτισης! Όταν μάλιστα είδα ότι γινόταν στην ίδια περιοχή που μένω, πέταξα την σκούφια μου! Έλαβα μέρος και για τα υπόλοιπα αποφάσισε το σύμπαν! Στο σημείο αυτό βέβαια θα έπρεπε να ευχαριστήσω θερμά την κυρία Δημητρούλα Μουρλαμέντος η οποία μου ''σφύριξε'' τον διαγωνισμό!

Τον διαγωνισμό τον οργάνωσε το InfoKids σε συνεργασία με τα Μαθήματα Μαγειρικής by Food Issues



Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου όταν το InfoKids με ενημέρωσε ότι ήμουν μια από τις νικήτριες!!! 

Έφτασε επιτέλους η μέρα και πήγα στο σεμινάριο! Η ατμόσφαιρα άκρως φιλική, το περιβάλλον τέλειο! 

Και αρχίσαμε την συζήτηση αλλά και την πρακτική ταυτόχρονα! Γιατί αν δεν ανακατέψεις τα χεράκια σου δεν μαθαίνεις! Βέβαια, οφείλω να ομολογήσω ότι λόγω της κοιλούμπας (άτιμες συσπάσεις) δεν έκανα και πολλά, ελάχιστα θα έλεγα όπως πχ να βγάζω φώτο με το κινητό (σορρυ για την κακές φωτό, προσπάθησα να τις καθαρίσω όσο γινόταν).

Ο pastry chef Γιώργος Γαλής που ήταν και ο μέντοράς μας στο συγκεκριμένο σεμινάριο, ετοίμασε μια πανεύκολη ζύμη μπισκότων με απλά υλικά, μας μίλησε γενικά τόσο για την μαγειρική όσο και για την ζαχαροπλαστική, μας ''κάρφωσε'' μικρά μυστικά και μας μύησε στον κόσμο του στολισμού και της ζαχαρόπαστας!


Οι πάγκοι γέμισαν με ζαχαρόπαστα σε τέλεια χρώματα, κοπίδια, μαχαίρια, μαρμελάδες και τα συναφή και ο στολισμός άρχισε! Πολύ ψυχοθεραπευτική διαδικασία!


Οι συμμαθήτριες μου έκαναν τρελές ομορφιές! Με πολύ μεράκι και ακόμη περισσότερη φαντασία, μετέτρεψαν τις τουρτίτσες, τα καροτσάκια και τα καρουσέλ σε σωστά κομψοτεχνήματα! Αυτά τα γαλάζια καρουσέλ πολύ τα ζήλεψα για βάπτιση....


Φεύγοντας, παρέλαβε η καθεμιά μας από ένα πολύ ωραία αμπαλαρισμένο σακουλάκι -''φιλοτεχνημένο'' από τον Γιώργο Γαλή- με την πραμάτεια της! Στο σημείο αυτό, θα έπρεπε να σας δείξω την δική μου πραμάτεια αλλά έλα που ήρθε να με παραλάβει ο μπαμπάς με την ταλιμπανούλα και μέχρι να φτάσουμε σπίτι η ταλιμπανούλα είχε σαρώσει τα πάντα!

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία! Σίγουρα θα το ξανακάνω γιατί τα Μαθήματα Μαγειρικής διοργανώνουν διάφορα σεμινάρια με πολύ οικονομικό αντίτιμο! Σκέφτομαι από φθινόπωρο που θα έχει ''ξεπεταχτεί'' ο μικρούλης, και που τα Μαθήματα θα έχουν μετακομίσει ακόμα πιο κοντά μου να κάνω κανα δυο σεμινάρια. 

Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε...ο έρωτας περνάει από το στομάχι...και ο δικός μου έρωτας είναι καλοφαγάς, τι να κάνουμε?



13 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο τυχερούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας. Φαντάζομαι και οι δικές σου κάπως έτσι θα ήταν πριν της φάει η μικρή χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...και εγώ ζηλεύω...!!! Τι όμορφα που είναι τα μπισκοτάκια, τέτοια θέλω για την βάπτιση μας! Το θέμα είναι ποιος θα μας τα φτιάξει όμως!!! :-)
    Μπράβο σου όμως Μάχη μου, κοιλούμπα - ξεκοιλούμπα μια χαρά τα καταφέρνεις όλα και κάνεις και τα χόμπυ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαχάμα mama μου δεν πειράζει που σάρωσες τα πάντα στο διάβα σου!!! Σου αξίζουν όλα τα δώρα του πλανήτη!!!!
    Όσο για τα μαθήματα, μαζεύω λεφτά να παρακολουθήσω απο Σεπτέμβρη. Ξέρεις εσύ εκ των έσω τι βλακείες κάνω:)
    Και επειδή και ο δικός μου έρωτας ειναι καλοφαγάς, θα χρηματοδοτήσει την επιχείρηση "Η Δήμητρα μαθαινει να μαγειρεύει".
    Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά αν και δεν έκανα τίποτα.
    Πανέμορφα τα μπισκοτάκια σας. Λες να τα καταφέρεις και να φτιάξεις τα δικά σου στη βάπτιση του υιού ή θα τα φάτε όλα πριν την εκκλησία;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο για τη καλή σου τύχη και έχεις δίκιο να τη χαρείς και να έχεις ευγνωμοσύνη για αυτό!Σωστά άφησες πίσω τις προκαταλήψεις!Τυχερή που θα μάθεις να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές!άντε και με δική σου επιχείρηση!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία φαίνεται ότι περάσατε και πολύ όμορφα αυτά που φτιάξατε!!!!!Χρυσοχέρες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε Μάχη, είδες άλλαξε η τύχη σου!
    Πολύ ωραίο το σεμινάριο, τα έχω κι εγώ υπόψη τα μαθήματα μαγειρικής, ελπίζω να καταφέρω να παρευρεθώ σε κάποιο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δωράκι τέλειο....πιο χρήσιμο δεν έχει!!
    Ο μικρούλης σου χει φέρει τύχη βλέπεις.....πάντα τέτοια!,
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν ζηλεύω κάποιον,είναι η talibanoula που τα έφαγε...!
    Μπράβο,Μάχη μου για τη δυνατότητα συμμετοχής κι από δω και πέρα ΜΟΝΟ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίο σεμινάριο! Πραγματικά πολύ χαλαρωτικό και επιμορφωτικό!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή και να απολαμβάνεις όλα τα τα καλούδια που φέρνει στο δρόμο σου η τύχη!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο σεμινάριο! Να'σαι πάντα τυχερή! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ⊱✿✿°
    Olá!
    ·.¸.•♪♪

    Passei para uma visitinha.
    Lindos, originais, coloridos, você é uma artista.
    Bom fim de semana·..¸彡
    ♪♫° Beijinhos·..°♡♡
    °❤❤ Brasil✿✿·..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...