Σελίδες

15.6.13

Στα άκρα...με δωράκια!

Οι μέρες κυλούν στα άκρα.

Διάθεση, ενέργεια, ζωτικότητα, όλα στα άκρα.

Από την πλήρη ενεργητικότητα στην απόλυτη υποτονικότητα,
από την ραστώνη στην σπίντα,
από το γέλιο στην βαρυθυμία!

Πολλές φορές οι εναλλαγές αυτές δεν χρειάζονται καν μια διαφορετική μέρα για να λάβουν χώρα! Μια και μόνη μέρα τους είναι υπεραρκετή!

Έχω μια υποψία ότι κάποιο ρόλο, ανεπαίσθητο ίσως, να παίζουν οι ορμόνες αλλά...δεν παίρνω και όρκο...
Το θέμα είναι ότι έχω καταντήσει διττή προσωπικότητα, την μια μέρα φέρνω στο σπίτι τα πάνω κάτω ενώ ταυτόχρονα μπορεί να μαγειρεύω και να φτιάχνω γλυκό και να παίζω με την ταλιμπανούλα και την ακριβώς επόμενη δυσκολεύομαι να συρθώ από το κρεβάτι στον καναπέ και τούμπαλιν!

Το μόνο που μένει σταθερή αξία είναι η κοιλούμπα - σε λίγο θα υπογράφω σαν κοιLara Croft- και φυσικά η ταλιμπανούλα που δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς γίνεται και πόσο δύσκολο είναι πλέον στην μανούλα να κάνει ερπινγκ για να παίζουμε με τα παιχνίδια της.



Και μέσα σε όλα αυτά έχουμε και εκπαίδευση τουαλέτας! Ω ΝΑΙ!


Εδώ και κανα δυο εβδομάδες φοράμε πάνα μόνο στον μεσημεριανό και βραδυνό ύπνο μας. Από καιρό έβλεπα ότι το κοριτσάκι μου παρουσίαζε σημάδια που έδειχναν ότι ήταν έτοιμη για μια προσπάθεια αλλά ήθελα να ζεστάνει λίγο πρώτα ο καιρός. Η εγκυμοσύνη βέβαια δεν βοηθάει καθόλου γιατί όπως και να το κάνεις μικροατυχηματάκια έχουμε αλλά χαλάλι της! 

Στην αρχή δεν ήταν καθόλου εύκολο. Η μικρή αντιστεκόταν αρχικά στο να φορέσει βρακάκι και έπειτα στο να κάτσει στο γιογιο. Και επειδή σε αυτό το θέμα δεν είναι να πιέζεις, για τους λόγους που είχα γράψει εδώ, αφήσαμε την προσπάθεια για αργότερα. Εντελώς ξαφνικά λοιπόν, επισκεπτόμενοι ένα κατάστημα βρεφικών ειδών για κάτι αγορές, η ταλιμπανούλα είδε την λεκανίτσα της φώτο με την Minnie και την Daisy! Αυτό ήταν! Την ζήτησε, την αγοράσαμε, την φέραμε στο σπίτι, έγραψε εντελώς το άλλο γιογιό της και από τότε περιχαρής επισκέπτεται την ΄΄λεκάνη'' της όπως λέει. Γιατί η μαμά και ο μπαμπάς έχουν την δική τους λεκάνη και η ταλιμπανούλα την δική της, την παιδική! 

Στην δική μας εκπαίδευση βοηθάει πολύ και ένα κολπάκι: ανά πολύ τακτά χρονικά διαστήματα της λέω να πάμε μαζί στην τουλέτα και κάθεται η καθεμιά στην λεκάνη της, την παρακινώ λοιπόν και της λέω ''για να δούμε, ποια θα προλάβει να κάνει τσίσα πρώτη?''. Μέσα σε δευτερόλεπτα ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο και φυσικά γέλια θριάμβου από την μικρή κατρουλού μου!

Πέρα όμως από την ταλιμπανούλα, πρέπει να ασχοληθούμε με τον πιτσιρίκο της κοιλιάς, γιατί αυτή η μάνα είναι λωλή και θέλει ισοτιμία σε όλα, ακόμα και πριν σκάσει μύτη ο παίδαρος. Αφήστε που τώρα με την οικονομική κρίση που μας...φορέθηκε, δεν είναι να σου ξεφεύγει και τίποτα! Εξονυχιστικό focus στα ρούχα της ταλιμπανούλας λοιπόν, μήπως και κάτι δεν ροζ-ίζει τόσο πολύ, ταξινόμηση-αρχειοθέτηση και λίστες για χρειαζούμενα! Και φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η συνεισφορά του (τρελο)πατέρα και του (μουρλο)θείου που συνέδραμαν με τα εντελώς απαιτούμενα! Γιατί πάνα μπορεί να μην έχουμε να φορέσουμε στο παιδί αλλά ένα φορμάκι, μια σαλιάρα και ένα καπελάκι Πανάθα επιβάλλονται!



Οι αντίπαλοι θερμοκέφαλοι just cool!

Και μέσα σε αυτό το κλίμα των άκρων, έχω και κάτι κοπελιές σκέτα διαμάντια που με τα δώρα τους μου φτιάχνουν την διάθεση! Έχω αργήσει να σας δείξω τα δωράκια μου αλλά είμαι σίγουρη πως τα κορίτσια καταλαβαίνουν την παρούσα κατάσταση!

Την αρχή έκανε η Φωτεινή που σε κάποια ανάρτηση της, της είχα εκφράσει τον ενθουσιασμό μου για ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που είχε φτιάξει. Και έτσι ξαφνικά, τα σκουλαρίκια αυτά έγιναν δικά μου! Από κοντά είναι ακόμα πιο υπέροχα και το απίστευτο είναι ότι ενώ δεν αντέχω τα φο σκουλαρίκια πάνω από μισή ώρα (και πολύ λέω) αυτά τα έχω φορέσει και πολλές φορές αλλά και για πολύ ώρα! 


Δεν άφησε όμως παραπονεμένη και την ταλιμπανούλα! Μέσα στο πακετάκι που μου έστειλε, υπήρχε ένα υπέροχο βραχιολάκι για τα μικρά χεράκια μου! Η μικρή το έχει φορέσει πολλές φορές, της αρέσει πάρα πολύ και σαν μικρή κοκέτα το έχει εκτιμήσει δεόντως!


Μα δεν είναι υπέροχα?  Σε ευχαριστούμε πολύ Φωτεινούλα μου!

Λίγες μέρες αργότερα, έμαθα πως κέρδισα στον διαγωνισμό της αγαπημένης μου Σίνας! Και όχι απλά κέρδισα, αλλά κέρδισα και την δημιουργία της αγαπημένης  μου Αναστασίας, που είναι μια από τις πιο χρυσοχέρες μαμάδες που έχω γνωρίσει! Η χαρά πολλαπλή: διαγωνισμός από το φιλικό ιστολόγιο της Σίνας, με δώρο από τα χέρια της ταλαντούχας Αναστασίας και μάλιστα το δώρο δεν ήταν για μένα αλλά για την αγαπημένη μου κορούλα, και ο πρώτος διαγωνισμός που κερδίζω ever! Απλά ΤΕΛΕΙΑ!

Οι μέρες κύλησαν και το δώρο έφτασε στην παραλήπτη του, η οποία βέβαια αφενός δεν έχασε καιρό να το προβάρει αμέσως και αφετέρου δεν πάμε πουθενά χωρίς το δώρο μας!



Την κρατάμε πάντα και παντού, την φοράμε με όλα τα ρούχα ταιριάζει δεν ταιριάζει και ασφαλώς η μαμά δεν μπορεί να πει λέξη γιατί οι τσάντες είναι ένα από τα φετίχ της και έχει ολόκληρες κούτες απο δαύτες (γκουχ γκουχ) που ασφαλώς τις κρατάει για την κορούλα της (το σωσα??). Επομένως, βγάζει τον σκασμούλη και επειδή αυτή είναι η τσάντα μιας κυρίας και η ταλιμπανούλα βάζει μέσα το (ψευτικο) κινητό της, το (ψεύτικο) μανό της και το (αληθινότατο) liposan (της μαμάς), η μαμά κυκλοφορεί με ολόκληρη βαλίτσα για να βολέψει νερό-σνακ-ρούχα αλλαγής κλπ της κόρης της! 

Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ για τα δώρα σας! εύχομαι τα πάντα να έρχονται εύκολα και όμορφα στη ζωή σας!

Όσο για μένα πάω να ισιώσω την πλατούλα μου! Έλα λίγες μέρες έμειναν και τον φάγαμε και τον έβδομο...


Stay tuned folks!

37 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερή Μαχούλα!! Εύχομαι το επόμενο δώρο που θα κερδίσεις να είναι για τον ταλιμπανούλη...χεχε!! Τέλεια η τουαλέτα της μικρής!! Ο Νικόλας δεν βολεύτηκε σε κάτι τέτοιο..Έμαθε κατευθείαν σε στεφάνι τουαλέτας.. Το αρνητικό είναι οτι δεν πάει μόνος του όμως..Θέλει βοήθεια για να ανέβει..Αλλά νομίζω το προτιμώ..γιατί δεν θα έχουμε και τη μετάβαση από το γιογιό στην τουαλέτα..Τα ξεβρακώματα πάντως λέω να τα αρχίσω από Δευτέρα..πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω στην αρχη την ειχα παρει μαζι μου και πηγαιναμε να της αγορασουμε εκεινη την ..πολυτουαλετα που εχει και καζανακι και ρολο χαρτι, αλλα δεν της εδωσε καμια σημασια επομενως πηραμε ενα απλο γιογιο. Και οπως εγραψα ουτε να το φτυσει και γενικοτερα καμια συνεργασια. Αυτά περίπου τον Φεβρουαριο Μάρτιο, μόλις δηλαδη έγινε 2 ετων. Το αφήσαμε λοιπόν και απο μονη της μολις ειδε αυτο το λεκανακι, άρχισε να συνεργαζεται μια χαρα. Πάντως ουτε εμενα μου τα λεει απο μονητης ακομα και απο οσο ξέρω θα αργήσει λίγο το στάδιο αυτό, και τις διαρροες μας τις εχουμε πολλες φορές αλλα κάθε μέρα και καλύτερα! το πρόβλημα τώρα είναι ότι δεν μπορεί την πανα γιατι την ζεσταίνει και κάνει ολόκληρο καβγα για να μην την βάλει ουτε στον ύπνο, κάτι που προς το παρον αποκλειεται!

      Διαγραφή
  2. Μάχη μου γέλασα πολύ με το κοιLara Croft! Πάντα τυχερές να είστε με την ταλιμπανούλα και να κερδίζετε όμορφα δώρα! Πάντως όλες οι αναρτήσεις για την εκπσίδευση τουαλέτας μου είναι πολύ χρήσιμες! Ως νέα μαμά μαθαίνω από τις εμπειρίες σας, ώστε να μην πάω αδιάβαστη στη ...μάχη με την πάνα όταν έρθει εκείνη η ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να είστε πάντα καλά Μαχούλα μου, να χαρείτε και τις αγορές σας και τα δωράκια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές θετικές εξελίξεις, ε; Εύγε! Ασε που τα δώρα είναι πάντα ευπρόσδεκτα και φτιάχνουν το κέφι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα, Μάχη μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα λόγια σου! Σε αγαπώ και εγώ, το ξέρεις!!
    Χαίρομαι πολύ που το Κατερινάκι ευχαριστιέται το τσαντάκι της!
    Είστε μοντελάκια και μαμά και κόρη με τα όμορφα δωράκια από την γενναιόδωρη Φωτεινούλα! Να τα χαρείτε όλα και να κερδίσετε και άλλα εύχομαι!
    Όσο για το κόψιμο πάνας, τα πάτε τέλεια! Και εμείς την κόψαμε τελείως αρκετά νωρίς, 1 μήνα πριν κλείσει τα δυο για την ακρίβεια. Δύσκολα στην αρχή, ήμουν και έγκυος όπως και εσύ, αλλά τα καταφέραμε! Υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρες,κουκλίτσα μου και με γειές τα δωράκια σου!
    Όλα να κυλούν υπέροχα και να 'ναι οι μέρες σου όμορφές σαν την καρδούλα σου!
    Φιλιά πολλά κτμτρ (κυρίως στην κατρουλομικρούλα!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει ακόμη γελάω με το κοιLARA CROFT....χαχαχα Νομίζω το αγοράκι σου χάρη στον θείο και στον πατέρα θα είναι το πιο καλοντυμένο...(σαν γνήσια ΠΑΝΑΘΑ να μην παινέψω το γούστο τους??? χιχιχι) Όσο για το κόψιμο της πάνας καλή επιτυχία! Αν και αναμενόμενη αφού είναι απόφαση της ταλιμπανούλας.Είμαι της άποψης όταν τα παιδιά το ζητάνε μόνα τους είναι και έτοιμα ;-)Τα δωράκια υπέροχα! Να τα χαίρεστε και πάντα τυχερες!! φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν τα καταφέρει με το γιογιό μια χαρά θα είσαι όταν με το καλό γεννηθεί το μωρό. Είναι σημαντικό να μην την πιέσεις. Το πρόβλημα είναι κυρίως τα κακά! Αυτά τα κάνει στο πάμπερς;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα κακά ειναι μισά μισά τα πράγματα, κάποιες φορές τα κάνει στο γιογιο και κάποιες ζητάει -ενώ φοράει βρακακι- να της βάλω πάνα για να τα κάνει! Τις τελευταίες μέρες ωστόσο όλο και συχνότερα τα κάνει στο γιογιό. Για να δούμε...

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίο γιογιό!!! Άντε καλές επιτυχίες!
    Όσο για τα δωράκια, είναι όμορφα, και τα σκουλαρικάκια και η τσάντα υπέροχη!
    Άντε και ξεκουράσου και λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφα τα δωρακια σας κοριτσια!!!μπραβο!!!τι τελεια τουαλετα μινυ ειναι αυτη;;;κι εγω προσπαθησα στα 2 αλλα τιποτα,και γυρω στα 2,5 το ζητησε απο μονη της ,τωρα μας μενει η βραδυνη..φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη η τσαντούλα της μικρής!Η μικρή σου έχει κάτι χεράκια σα φρατζολάκια!
    Να τα φας σου ρχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφα δωράκια μικρές τυχερούλες.Καλό κουράγιο με την τουαλέτα αν και είστε σε πολύ καλό δρόμο και καλό κουράγιο με όλα τα ψαρωτικά συναισθήματα που σου χαρίζουν οι ορμόνες σου...Τον έφαγες και τον έβδομο ε; Αντε μια ευθεία έμεινε βρε Μάχη! Με το καλό να έρθει το νινί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. να σαι καλα γελασα παρα πολυ και με την κοιλια και με τον ηχο απο τα τσισακια.
    η λεκανιτσα τελειο εργαλειο για να μαθαινουν τα μικρουλια να πηγαινουν τουαλετα!!!
    αντε 1 μηνας εμεινε και θα ειστε 4 πλεον.θα περιμενουμε εντυπωσεις της μικρης ταλιμπανουλας
    σε φιλω γλυκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο για τον ενα μηνα δεν το δενω και κομπο...την μικρη την βγαλαμε με προκληση στις 40εβδ.+2ημ.
      αν κανει τα ιδια και ο πιτσιρικος, κατά τις 20-22 Αυγούστου με βλέπω.

      Διαγραφή
  14. Εχεις ένα μοναδικό τρόπο να περιγράφεις τα κατορθώματα της μικρής σου και τον απολαμβάνουμε όλοι.
    Πολύ ωραία τα δωράκια που κέρδισες και τα σκουλαρίκια υπέροχα ! Η τσαντούλα της μικρής είναι πολύ όμορφη , μπράβο στη δημιουργό , εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή .
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι απολαυστική. Οταν σε διαβάζει κανεις χαίρεται. Τέλεια τα δώράκια. Μπράβο και στη Φωτεινουλα και στη Σινα και στην Αναστασία!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φουλ απο δραστηριότητες λοιπόν όλη η οικογένεια.
    Άντε υπομονή και μπαίνεις στην τελική ευθεία.
    Φιλιά πολλά σε μαμά και κόρη :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα τα δωράκια,να τα χαρείτε και οι δυο σας! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να΄μαι και εγώ!!! Τα εύσημα δεν μου ανήκουν,ανήκουν όμως στην γλυκύτατη και χρυσοχέρα Αναστασία που ότι φτιάχνει είναι τέλειο! Και φυσικά την ευχαριστώ που έγινε χορηγός στον διαγωνισμό. Από την άλλη βλέπω διάφορα, βραχιόλια, σκουλαρίκια, εμφανίσεις της παλιάς μου ομάδας (ο άντρας μου ακόμα με λέει κρυφοβάζελο!!), πάντως δηλώνω ΑΕΚ.
    Να χαίρεσαι την talibanoula σου και να είσαστε πάντα τυχεροί. Όσο για τις ψυχολογικές διακυμάνσεις, κοντεύεις...λίγο υπομονή ακόμα. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή τύχη με το potty training, Μαχούλα!! Εύχομαι να μην σας παιδέψει πολύ! Καλά, η λεκανίτσα τέλεια!
    Συγχαρητήρια για τα δωράκια!! Πάντα καλότυχη! (Δε σχολιάζω τα ρούχα του Παναθηναϊκού, είμαι φουλ Ολυμπιακός και χτύπησες ευαίσθητες χορδές).
    Δε μου λες, πουλάκι μου, το παιδί σου είναι ψηλό; Στις φωτογραφίες μου φαίνεται ψηλή για την ηλικία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με γεια σου, Μάχη!!! Να τα χαίρεστε τα καινούρια σας αποκτήματα και πάντα τυχερές εύχομαι να είσαστε, μαμά και κόρη!!! Καλή τύχη με την εκπαίδευση της τουαλέτας και φυσικά, καλή ξεκούραση όσο μπορείς και σου αφήνουν! :)
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με γειες και με χαρές τα δωράκια στους εαυτούς σας!!!
    Τα σκουλαρικάκια τα είδα και από κοντά (καθόμουν και δίπλα σου, ω χαρά!) , είναι πολύ πολύ όμορφα!!!!
    Έτσι στα άκρα... είναι ωραία. Όχι για συνέχεια όμως. Ελάτε και λίγο στη μέση... Γιατί θα το πάθετε σαν τους σαράντα Γιάννηδες. Σας φιλώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χαχαχχαχα.........μας τρελανες παλι.........και γω που νομιζα ο,τι μονο εγω μιλαω τοοοοοοοοοοοοοοοσο πολυ...............αστα να παν δυσκολο το θεμα της τουαλετας.......και αυτο εκανα κ γω ,αν δε σε δει να καθεσαι απεναντι της κ ν αραδιαζεις ατελειωτες ιστοριες......δεν προκειται να μαθει.......επισης την νυχτα την σηκωνα στον υπνο της κανα δυο ωρες μετα το γαλα αλλα εσυ δεν μπορεις να το κανεις........κ γω οταν προσπαθουσα να κοψω το βραδινο βρεψιμο του κρεβατιου υπεφερα κ εμεινα εγυος με αιμμοραγιες κ το εκοψα το συνηθειο αυτο......εεεεεεεεε.........και τι εγινε εμαθε λιγο αργοτερα ολα θα γινουν καποτε με την σειρα οταν θα ναι ετοιμη αυτη πρωτα κ οχι εσυ............βιαζεσαι να την στειλεις σχολειο το Σεπτεμβρη γι αυτο?..........παντως οταν θα γεννησεις με το καλο μιας κ θα σε ξυπναει ο μπεμπης σηκωνε την κι αυτην στον υπνο της χωρις να της μιλας τον πρωτο καιρο κ βαζε την στην τουαλετα.......θα κατουραει σιγουρα αμα πινει μια μπουκαλα γαλα..........γιατι να σου πω να το κανει ο μπαμπας θα με βριζει ο ανθρωπος θα το κανει για λιγο καιρο ισως κ μερες κ μετα θα θελει να κοιμηθει.........αν κρινω απ τον δικο μου ο μπαμπας σας ισως να ναι διαφορετικος.........αλλα τωρα μαθε την τις ημερας να κοψει κ αργοτερα το νυχτερινο που ουτος η αλλος θα σηκωνεσαι για το γαλα του μπεμπη.........που να βρεις ρουχο να μην ειναι ροζ......κι αν ειναι θα χει κανα λουλουδακι δεν υπαρχει περιπτωση μονο μονοχρωμα παντελονακια εστειλα στην ανηψια μου που χει διδυμα τι να την κανω να χε κοριτσια να την φορτωσω...........χαχχα γερα να ναι τωρα περιμενει κ το τριτο το Σεπτεμβρη που τα αλλα θα γινουν.........2 χρονων αστα να παν.........τωρα μαλιστα εχει ρουχο γι αυτον.........ντουλαπες κ σακουλες σκουπιδιων...............χαχχαχα...........σε ζαλησα καληνυχτα..........κοιμησου τωρα που μπορεις..........αντε στην κατηφορα εισαι.....ολα θα παν καλα......πες μου το βαφτιστικο σου να σε γραψω σε καμ ια παρακληση.........Ανδρομαχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγω μιλαω πολυ;;; αντε καλε! ιδεα σου!
    Καταρχήν προς το παρον να την σηκωνω βραδυ απλα δεν παιζει, μολις γεννησω ομως οπως ακριβως το ειπες, μαζι με το γαλα του πιτσιρικου θα αρχισω να την σηκωνω, για τον δε μπαμπα ουτε που το σκεφτομαι να βοηθαει -ιδιως την νυχτα- γιατί δουλευει τοσες ώρες ο καημένος που τον λυπάμαι να τον σηκώνω και τις νυχτες.
    Ναι, Ανδρομάχη είναι το βαπτιστικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αντε παει και η ταλιμπανουλα!!! Γιο γιο, τσαντα, βραχιολακι, τσαντουλα, μανο, λιποζαν και εξω απο την πόρτα!! Πότε θα αρχισει και τις εξοδους με τις φιλες της, δεν θα το καταλαβεις:)))
    Ώστ ετοιμαζουμε την προικα του υιου;; Παναθηναικος ομως;;; Τελος παντων. Θα το καταπιουμε κ αυτο το φαρμακι! Εγω ΑΕΚ με Σινα!!!
    Τα σκουλαρικια σου ειναι φοβερα οπως κ το βραχιολακι. Εμεις που τα ειδαμε απο κοντα, πραγματικα ειναι πανεμορφα. Μπραβο στη Φωτεινουλα!!! Παρολο που δεν φοραω σκουλαρικια, αυτα θα τα φορουσα!!!
    Για την Αναστασια τι να πουμε. Οσοι δεν εχουν δει απο κοντα τη δουλεια της, χανουν!!! Οτι φτιαχνει ειναι ποιοτικο, πρωτοτυπο κ γουστοζικο. Ασε που τα παιδια μας αγαπουν να φορανε τα αξεσουαρ της Αναστασιας! Παντοφλακια ή τσάντες ειναι στις τοπ προτιμησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πω πω Μάχη μου, αυτές οι ορμόνες μας... γλεντάνε κανονικά στην εγκυμοσύνη :)
    Με έκανες να θυμηθώ τα δικά μου!
    Καλά βρε θηρίο, με την κοιλιά τούμπανο εκπαιδεύεις τη μικρή για τουαλέτα; Να προσέχεις ε; Όχι πολλά σκυψίματα και άμα έχετε και κανένα ατύχημα άσε τους άλλους να τα μαζεύουν!
    Τα δωράκια σας σούπερ! Πολύ γουστόζικα! Πολύ τυχερές μαμά και κόρη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ¨Ομορφα τα δωράκια σας, έτσι να είστε πάντα
    τυχερές.
    Την τσαντούλα μη σας κλέψουν, έχει μέσα τόσο
    πολύτιμα πράγματα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χα-χα διπλή προσωπικότητα, έτσι? Τα σκουλαρίκια πράγματι πολύ ωραιά και από κοντά! Η τσάντα σούπερ! Η αντρική γκαρνταρόμπα πλήρης...τι άλλο θές! Σούπερ ανάρτηση , με τα όλα της! Να δω εγώ πότε θα κάτσω να γράψω με αυτά και με αυτά (ξέρεις)...Φιλιά πολλά και περιμένουμε να αδειάσει η κοιλούμπα και να βγει ο σούπερ παίδαρος!!!!!!!! (τι ωραία αυτό με τις Β15 έχω και εγώ αλλαγές που θέλω να κάνω αλλά όπως είπε και η Ασπασία τώρα ενόψη καλοκαιριού ανασυγκροτούμε και πέρνω δυνάμεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μάχη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!! Χαίρομαι πολύ που άρεσαν τα κοσμηματάκια σε μαμά και κόρη!!! Αυτό το λιλιπούτειο χεράκι, σου έρχεται να το φας!!!
    Τέλεια η τσαντούλα της Αναστασίας για τη μικρή κοκετούλα!!!:)
    Καλή επιτυχία με την εκπαίδευση της τουαλέτας, μια χαρά τα πάει η Ταλιμπανούλα!!!
    Καταπληκτική και η γκαρνταρόμπα του υιού, δεν έχω λόγια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπομονή και τα καλύτερα έρχονται!
    Αυτό με την κοιLara πολύ μου άρεσε! Το χιούμορ προφανώς παραμένει σταθερή αξία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απολαυστική και χορταστική η ανάρτηση σου! Είχε λίγο από όλα! Γέλασα με τη κοιLara Croft - βασικά ακόμα γελάω!!! Και ο άντρας μου ήθελε να πάρει στο μπουριτάκι φορμάκια πράσινα (τα γνωστά!) αλλά δεν τον άφησα γιατί φώναζε ο θείος που ήθελε φορμάκια κόκκινα (τα άλλα γνωστα...!). Άκρη δεν βγάλαμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κουράγιο Μάχη μου με την εγκυμοσύνη - πιάσανε και οι ζέστες!!
    Μην ανησυχείς για την διπλή προσωπικότητα που έγινες. Εγώ έφτασα αισίως να έχω τριπλή χαχα.
    Αλλά και εκπαίδευση τουαλέτας .. Μπράβου σου , καλή δύναμη και περιμένω και άλλα νέα σου με την εκπαίδευση για να παίρνω και εγώ μερικές ιδέες για το τζιτζίκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Blame the hormones! Αυτές φταίνει για τα πάντα! Υπομονή και σε λίγο καιρό θα έχεις πολλές αφορμές να τρέχεις σπιντάτη, θέλεις δε θέλεις, μπορείς δεν μπορείς :)
    Είναι και αυτή η ζέστη που μας έχει τσακίσει. Φαντάσου και εσύ, μια κοιLara Croft τι τραβάς...Δεν παλεύεται εύκολα και κοιλιά και καύσωνας.

    Φιλιά στην κοιλίτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξέχασα να σχολιάσω βρε...
    Τα σκουλαρίκια, απλά ΥΠΕΡΟΧΑ! Πάρα πολύ καλή δουλειά. Και από κοντά που τα είδα :) Εύγε Φωτεινή!
    Η τσαντούλα σας, ΤΕΛΕΙΑ! Αφού την έραψε η μαμά χρυσοχέρα της παρέας, η Αναστασία μας, δεν περίμενα τίποτα λιγότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι ορμόνες πριν, οι ορμόνες μετά!
    Αχ, αυτές οι ορμόνες!
    Αυτές οι ορμόνες που σε κάνουν πιο ευαίσθητη, πιο τρυφερή, πιο γλυκειά!
    Να καμαρώνεις για την κοιλίτσα σου!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά στην Talibanoula και σε σένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...