30.6.13

Ένας χρόνος blogging!

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος!
Ένας ολόκληρος χρόνος που εγώ γράφω ότι με απασχολεί-ηρεμεί-προβληματίζει-αγχώνει- χαλαρώνει-ενθουσιάζει και εσείς με διαβάζετε και με ...ανέχεστε! 



Θα πω κάτι εντελώς κοινότυπο αλλά ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα τράβαγε τόσο. Ίσως επειδή όταν ξεκίνησα το blog δεν είχα ούτε συγκεκριμένο σκοπό ούτε κάποιο πλάνο πάνω στο οποίο θα βάδιζα. Δεν σας κρύβω ότι αρχικά νόμιζα ότι θα ήταν ένα καπρίτσιο που θα μου περνούσε  με τον καιρό και θα έχανε την αίγλη του. Εντελώς λανθασμένη άποψη!



Μέσα σε αυτό το χρόνο, συνέβησαν καταπληκτικά πράγματα, τα περισσότερα θετικότατα:

- Μάθατε λίγα λόγια για την ιστορία μου, και λίγο αργότερα που γνωριστήκαμε κάπως καλύτερα δεν ντράπηκα να σας δείξω την πολυσχιδή προσωπικότητά μου! (κάπου εκεί ίσως να την ''έκαναν με ελαφρά'' κάποιοι αναγνώστες και δεν τους αδικώ..)

- Γιορτάσαμε μαζί τα Χριστούγεννα (εδώ, εδώ, εδώ και εδώ) αλλά και το Πάσχα (εδώ και εδώ)

- Πήρατε μια γεύση από:
καθώς και ιδέες για παιχνίδια σε παιδικά πάρτυ και 

- Μάθαμε πως να φτιάχνουμε για τα  κοριτσάκια μας:

- Μπήκαμε στην κουζίνα και φτιάξαμε διάφορα πραγματάκια όπως: 

- Ασχοληθήκαμε εκτενώς και με την διακόσμηση και τις κατασκευές: 
πήραμε διάφορα μικρά κουτιά και φτιάξαμε ένα χρηστικό και πολυμορφικό κουτί για το γραφείο μας
μάθαμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να διακοσμούμε τα ράφια μας, 
είδαμε πως χρησιμοποιούνται τα τελάρα κεντήματος στη διακόσμηση, 
αλλά και πως να φτιάχνουμε πανέμορφα στεφάνια, 
πως να διακοσμούμε ένα απλό ξύλινο κουτί, 
αλλά και να αλλάζουμε εντελώς την όψη μιας κορνίζας που δεν μας αρέσει με washi tape
πως να αποθηκεύουμε τα κοκκαλάκια και άλλα μικροπράγματα των κοριτσιών μας και 
πως να φτιάχνουμε για το δωμάτιο τους κάτι όμορφο από το τίποτα!

- Μάθαμε μαζί:
προβληματιστήκαμε για:
για το αν θα πρέπει να κάνουμε ένα ακόμα παιδί σε καιρό κρίσης (εγώ βέβαια τότε ήμουν ολίγων ημερών έγκυος αλλά δεν το ήξερα, τζάμπα ο προβληματισμός δηλαδή!), 
για το αν, πως και γιατί επιμένουμε να μετράμε την μαμαδοσύνη μειώνοντας η μια την άλλη, αλλά και γιορτάσαμε την δική μου εγκυμοσύνη!

- Βάλαμε στο επίκεντρο τους μικρούς πρωταγωνιστές της ζωής μας και μάθαμε: 
πως να μην τα φοβίζουμε επικαλούμενοι μπαμπούλες και άλλους φοβιστικούς τύπους, 
πως να τα απασχολήσουμε δημιουργικά με:

-  Είδα το blogging σοβαρά και μοιραζόμουν για κάθε ενδιαφερόμενο ότι σχετικό μάθαινα όπως:

- Για όλα τα παραπάνω δεχτήκαμε και μια αντικειμενική και καλοπροαίρετη κριτική! Γιατί οι κριτικές όταν γίνονται προσφέροντας λύσεις, σε πάνε πάντα ένα βήμα μπροστά!


Έναν χρόνο και 154 αναρτήσεις μετά, 210.311 προβολές σελίδας και 332 followers στο Google Friend Connect και αρκετούς ακόμα στα υπόλοιπα μέσα δικτύωσης, έχω μόνο να πω ταπεινά και μετρημένα:




Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!





48 σχόλια:

  1. χρόνια σου πολλά λοιπόν!Ευχομαι να συνεχίσεις να γράφεις τις σκέψεις και όλα τα ωραία πράγματα που ποστάρεις.Να χαίρεσαι το παιδάκι σου και με το καλό να έρθει και το δεύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλή ανάρρωση και απο εδώ και να ναι όλα περαστικά και γρήγορα!

      Διαγραφή
  2. Να έχεις πολλά ακόμα χρόνια εδώ και να μοιράζεσαι μαζί μας τα σχετικά της μικρής Ταλιμπανούλας και του μωρού που βρίσκεται στην φουσκωμένη κοιλίτσα σου .
    Κάπως έτσι συμβαίνει σε όλους μας , είδες ολόκληρο κατεβατό από αναρτήσεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νικολ μου! ναι η αληθεια ειναι οτι όταν κοιταγα τις αναρτησεις ουτε και εγω θυμομουν οτι εχω γραψει τοσα πολλα! τελικα μαλλον ειμαι πολυλογου!

      Διαγραφή
  3. Μάχη μου, και εγώ σε ευχαριστώ πολύ που σε έχω γνωρίσει και έχεις μπει στη ζωή μου. Σε πάω με 1000 γιατί είσαι ενίοτε τρελοκομείο και ενίοτε σοβαρή. Κοινώς δεν χαχανίζεις στα σοβαρά και δεν σοβαρεύεις στα κουρουκούκου.
    Να τα 100 στήσει το blogάκι σου!

    Πάω για νανάκια. Τα 'παιξα σήμερα.
    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω σε παω και το ξερεις! Σμουτς ομορφουλα!

      Διαγραφή
  4. Ωω χρόνια πολλά!! Πως νόμιζα ότι ήσουν περισσότερο καιρό από εμένα;; Ένα μήνα διαφορά είχαμε τελικά.. Είδες πως ξεκινήσαμε αλλιώς και πως καταλήξαμε; Αυτή τη φορά με την καλή έννοια!! Πάρα πολλές μπλογκοαναμνήσεις έχεις μέσα σε ένα χρόνο, μπράβο ασχολήθηκες με πολλά! Μου άρεσε και η στήλη πρόσωπα πίσω από τα blogs! Καλή συνέχεια πολυσχιδή προσωπικότητα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και αυτη η στηλη ειναι πολυ ωραια αλλα με την εγκυμοσυνη εμεινε πισω οπως εμειναν και πολλοι διαγωνισμοι τους οποιους αρνηθηκα να κανω αλλα δεν μπορω ρε παιδια και δεν θελω να φανω ασυνεπης προς τριτους, γι αυτο αλλωστε και η συγκεκριμενη στηλη εμεινε πισω. Θα την επαναφερω ομως απο φθινοπωρο και μαλιστα πιο δυναμικα! Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου για ολα!

      Διαγραφή
  5. Μάχη, γλυκιά μανούλα..... Χρόνια Πολλά!!!! Θα ήθελα και εγώ να σε ευχαριστήσω που μοιράζεσαι μαζί μας όλα αυτά τα ενδιαφέρονται άρθρα. Εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι μαζί μας πολυυυυυυυυύ καιρό ακόμα!!!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου εγω να σε ευχαριστησω που σε εχω στους αναγνωστες μου, το ξερεις οτι τρελαινομαι για το δικο σου σπιτακι και για οσα ετοιμαζεις κατα καιρους, ειναι απλα υπεροχα και εισαι μεσα στις χρυσοχερουδες του χωρου! μακαρι να μπορουσα να κανω και εγω τετοια μικρα θαυματακια!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά σ' αυτό το τόσο όμορφο, ειλικρινές και γεμάτο συναίσθημα μπλογκ, που για μένα σημαίνει πολλά κι ας μη στο έχω πει ποτέ! Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις από καρδιάς κι εμείς να απολαμβάνουμε τις αναρτήσεις σου!
    Α! Και πρέπει επιτέλους να μάθω να βάζω το pin it button στις φωτο!!! Είμαι ανεπίδεκτη!
    Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, τωρα Αναστασία μου θα θελα να μαθω γιατι σημαινει πολλα, οχι απο περιεργεια αλλα απο αμιγες ενδιαφερον. Αν καπου μπορω να βοηθησω, θα χαρω πολυ να το ξερεις...
      Ε ναι καλε! βαλτο το τιμημενο το pin it button...

      Διαγραφή
  7. Τόσα κι άλλα τόόόόσα να 'ναι τα θέματα τη δεύτερη χρονιά. Και να υπάρξουν πολλές χρονιές ακόμη!
    Τώρα θα έχεις πολλά περισσότερα θέματα για το μπλογκ με δύο bebe στο σπίτι! Θα γεννιούνται ιδέες στο λεπτό!
    Να είστε καλά κοριτσάκι μου και με το καλό το νέο μέλος!
    Χρόνια πολλά και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο ιδέες αλλο τιποτα FrauLitsaki μου! απο χρονο δεν ξερω πως θα τα καταφερω! ηδη απο οταν εμεινα εγκυος εχω σταματησει τις κατασκευες που τοσο με ηρεμουσαν και οι αναρτησεις ειναι πιο αραιες! που να ρθει και ο μικρος δηλαδη....
      Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και να ξερεις πως εισαι μια απο τις καλυτερες διαδικτυακες παρεες!

      Διαγραφή
  8. Να το χαιρόμαστε το blog σου για πολλά-πολλά ακόμα χρόνια!!!
    Και για εσένα προσωπικά εύχομαι υγεία, χαμόγελο και οικογένεια μες τη γλύκα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή συνέχεια, Ταλιμπανο-μαΜούλα! (Λυπάμαι... το "μαμούλα" δεν μπορώ να το ξεπεράσω, τελικά!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχχαχαχαχααχ βρε αυτο το μαμουλα!
      εγω ευχομαι πολυ συντομα να ρθει ενα ζουζουνι και να σε λεει μαμουλα και να λιωνεις σαν το παγωτο στον καυσωνα!
      σμουτς στο ομορφο νησι!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!!
    Ακόμα σε "ανακαλύπτω", αλλά από όσα έχω δει μέχρι τώρα μου αρέσει εδώ..να είσαι καλά πάντα και να μας κάνεις όμορφη συντροφιά!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω τωρα θα αρχισω να σε ανακαλυπτω αλλα ειδα ηδη αρκετες ομορφιες!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά!! Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και να χιλιάσεις τους αναγνωστες σου!! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κωνσταντινα μου και σε ευχαριστώ! πως πας εσυ; φουσκωνουμε;

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και μαμαδοδημιουργικά! Να τα εκατοστήσει το blogάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σκεψου ποσα ακομα εχεις να μοιραστεις μαζι μας, τωρα που θα "ξανα"γινεις μανουλα και οι αποριες και οι αγωνιες σου θα διπλασιαστουν!!!!να εισαι παντα καλα, γερη, δυνατη και κοντα μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χρόνια πολλάαααααααααα!!!!!!!!να τα εκατοστήσει το bloggaki σου!!!! μπορεί να είμαι από τις τελευταίες φίλες γειτόνισες που μπήκαν στην πολύ όμορφη παρεούλα σου αλλά ήσουν από τα πρώτα blogs που ανακάλυψα τα περασμένα πολύ δύσκολα Χριστούγεννα για μένα και την οικογένεια μου....! ήσουν μια πολύ όμορφη συντροφιά για εμένα και κατά κάποιο τρόπο παρακινήθηκα χωρίς να το έχω σκεφτεί ποτέ μεχρι εκείνη τη στιγμή να μπω και εγώ στη γειτονιά! Δεν στο έχω πει μέχρι τώρα θα στο πω σήμερα που έχουμε γιορτή, πως ο τίτλος του σπιτιού σου με αντιπροσωπεύει απόλυτα και υπήρξε μότο μου πάντα γιατί τελικά τώρα που το σκέπτομαι το ποτήρι το έβλεπα πάντα μισογεμάτο και όχι μισοάδειο και χάρηκα που βρήκα και εσένα που πιστέυεις το ίδιο!!!!!
    Πολύ γλυκιά φωτό μαμά και κόρη και γιος!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερεις ποσο χαιρομαι για ολα: που σε παρακινεισα εστω και εν αγνοια μου να φτιαξεις το δικο σου σπιτακι, που σου κρατουσα συντροφια σε δυσκολιες που ευχομαι να ηταν περαστικες και να μην ξαναρθουν ποτε και που σε αντιπροσωπευει το μοτο μου! ευχομαι τα καλυτερα! οσο και για το δικο σου μπλογκ εισαι η βασικη αιτια που καταλαβα οτι και τα αγοριστικα βαπτιστικα εχουν την χαρη τους γιατι μεχρι να τα δω σε εσενα, ουτε που τα κοιταγα!

      Διαγραφή
  14. Καλε χρονιζει το μπλογκοσπιτακι σου??? Αχου το μωρε το τοσο φιλοξενο και χρησιμο σπιτακι αυτο!!! Μα εκτος απο ιατρικες συμβουλες, εκπαιδευτικες και διακοσμητικες, εχουμε και τις μαγειρικες. Και μετα λες γιατι σε λεω μαγειρισσαρα και Δοκτορα Μαχαμα!!! Εισαι ενα πολυταλαντο κοριτσι, γεματο ανησυχιες και απεραντη αγαπη και τρελα!!!!
    Σου ευχομαι να συνεχισεις την τοσο ομορφη και αβιαστη πορεια σου στο blogging. Τωρα που θα ερθει ο Μαχαρα-γιος θα σε χασουμε λιγακι αλλα ξερω πως οταν ξεκλεβεις χρονο απο τα δυο ταλιμπανοπαιδακια σου, θα ερχεσαι ξανα εδω να μοιραζεσαι μαζι μας ολα αυτα τα ωραια. Εμεις οι 14+1 ειμαστε τυχερες που θα τα μαθαινουμε πιο γρηγορα και εκ των εσω βεβαιως βεβαιως.
    Εμεις σ'ευχαριστουμε λοιπον για την παρουσια σου στη μπλογκοσφαιρα αλλα και στη ζωη μας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενταξει λογικο ειναι να χαθουμε για λιγο, η καθε πλευρα για τους δικους της λογους: εσεις θα τσαλαβουτατε σε αιγαιοπελαγιτικα και αλλα γαλαζια νερα και εγω θα γεννοβολαω βογκωντας! δικαια πραγματα δηλαδη!αχαχαχα! πιστευω ομως οτι απο φθινοπωρο θα βρουμε ολοι τις ισορροπιες και τους χρονους μας και θα ειναι πιο ευκολα τα πραγματα!
      εχεις κολλησει με την μαγειρικη! καλε μαγειρικη εδω μεσα εχει ελαχιστοτατη! που να συγκριθω εγω με ολες αυτες τις food bloggers που φτιάχνουν τα απιστευτοτατα?? εκτος και αν θες να ταισεις την οικογενεια σου αρωματικα τζελ και αρωματικους δισκους!!!!!
      Καλε ειπαμε, πολυσχιδής προσωπικόητα είμαι, όχι πολυτάλαντη! απλα το εχω παραδεχτεί δημοσίως, εχω απενεχοποιηθεί και αρα περναω σουπερ!

      Εγω σε ευχαριστώ που εισαι ΤΟΣΟ μουρλαμεντος! ειλικρινα!

      Διαγραφή
  15. Nά' σαι καλά και να γράφεις όσο αυτό θα σου δίνει χαρά και θα σου κάνει κέφι.
    Φιλιά πολλά στην ταλιμπανούλα, σ' εσένα και στο περιεχόμενο της κοιλίτσας σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά! Να κάνεις πάντα αυτό που ονειρεύεσαι και σε γεμίζει! Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην είναι δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάχη μου η αλήθεια είναι ότι δεν γνώρισα το σπιτάκι σου από την πρώτη στιγμή... στην ουσία δεν θυμάμαι καν πότε ξεκίνησα να σε διαβάζω (σαν να ήταν από πάντα)... μας συντροφεύεις όμως ωραία στην μπλογκογειτονιά με αξιοπρέπεια, χιούμορ αλλά και σοβαρότητα σε όλα όσα λες. Εύχομαι να συνεχίσεις να έχει την διάθεση να μας συντροφεύεις και με το καλό να μαθαίνουμε και τις περιπέτειες του νέου μέλους της οικογένειας. Σε φιλώ και να τις χιλιάσεις... τις αναρτήσεις!. Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Μάχη στο όμορφο blog σου,να 'σαι πάντα καλά,να χαίρεσαι την οικογένειά σου και με το καλό και το νέο μέλος της! Φιλάκια και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλαααααααααααά και σου ευχόμαστε τόσες κι άλλες τόσες κι άλλες...αναρτήσεις!!!!!!!!!!Να είσαι καλά και συ και τα μωράκια σου!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τα 1000 το blog σου! Εγω σε "ανακάλυψα" πρόσφατα και χαίρομαι πάρα πολύ! Να είσαι πάντα κοντά μας και να μοιράζεσαι σκέψεις σου και στιγμές σου και ότι άλλο θέλεις! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά Μάχη μου! Μου άρεσε πολύ αυτή η σύνοψη που έκανες για τον χρόνο που πέρασε! Να είσαι πάντα καλά να blogάρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα εκατοστήσει το ροζουλί ταλιμπανομπλόγκ!!!Σου εύχομαι από καρδιάς να έχεις πάντα όρεξη και κέφι να μοιράζεσαι όλα τα όμορφα,όπως κάνεις εδώ και ένα χρόνο με μεγάλη επιτυχία!Η γενεθλιοανάρτηση φυσάει γιατί συμμάζεψες σα καλή νοικοκυρά όλη τη χρονιά,ώστε να μην ψάχνουμε και εμείς οι ταλαίπωρες τα κατορθώματα της μικρής ταλιμπανούλας και της μαμάς της.Εύγε!Σε ασπάζομαι τρυφερά και σου εύχομαι με το καλό να έρθει ο ταλιμπανέζος για να μην στερέψουν ποτέ οι όμορφες περιπέτειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιουχούυυυ! Χρόνια Πολλά στο blogόσπιτο! Που έγινε και η αφορμή να γνωριστούμε! Καλέ τι αγάπη έχει αυτή η παρέα μας πια!
    Να 'σαι καλά να γράφεις! Λίγες ή πολλές οι αναρτήσεις σου έχουν πάντα κάτι ιδιαίτερο! Εμείς θα είμαστε εδώ να διαβάζουμε όλα τα καινούρια..ξέρεις εσύ, αυτά από το Σεπτέμβριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά Μαχούλα!!! Εμείς σε ευχαριστούμε γιατί μέσω του blogging, έγινε η αρχή γα να γνωριστούμε και σε προσωπικό επίπεδο, να μοιραστούμε σκέψεις, ιδέες και τόσα άλλα. Εύχομαι ο ένας χρόνος να γίνουν 2 και ακόμη περισσότερο, να συνεχίσεις να δημιουργείς και να μας κρατάς συντροφιά. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΄Ολη αυτή η ανασκόπηση με ξάφνιασε ευχάριστα.
    Απίστευτο πόσα πράγματα έχουν ειπωθεί.
    Χρόνια πολλά στο blog σου, πολλές και όμορφες δημιουργικές σκέψεις, σου εύχομαι.
    Με το καλό να σκάσει μύτη ο νεαρός, φιλάκια στην κούκλα σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στο blog σου και να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια με πολλές αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά με υγεία και με τόσα πολλά ακόμα συναισθήματα και ανησυχίες. Συνέχισε Μαχούλα, είμαστε εδώ για να σε διαβάζουμε και να προβληματιζόμαστε μαζί σου. Σε ευχαριστούμε που αποφάσισες να γίνεις BLOGGER! Σου πάει ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μάχη μου χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου και εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ πολύ καιρό ακόμα να γράφεις τις τόσο όμορφες αναρτήσεις σου και βέβαια με το καλό να έρθει και ο μπέμπης στην παρέα μας εκτός από την ταλιμπανούλα!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά Μάχη μου για το σπιτάκι σου!!!
    Να συνεχίσεις έτσι για πολλά χρόνια και να αποκτήσεις ακόμη πιο πολλούς φίλους!!!
    Με το καλό να έρθει και το νέο μέλος!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μάχη μου, να τα εκατοστήσει το blog σου!
    Σε ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα και έκτοτε χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω! Έχω δει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα εδώ και εύχομαι να δω ακόμα περισσότερα!
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πότε πέρασε ένας χρόνος;; Και τι όμορφη ταξινόμηση! Κι εγώ εύχομαι χρόνια του πολλά, πολλές και καλές αναρτήσεις! Και μην ξεχνάς ότι έγινε αφορμή να γνωριστούμε (οι 15!). Σας φιλώ πολύ (εσένα το γιο και την κόρη) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. να τα 100στησει Μαχη μου το σπιτακι σου!!!ειναι απο τα μπλογκ που απολαμβανω να διαβαζω!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σου εύχομαι το πάθος σου για το blogging να μεγαλώσει. Γράφεις ωραία θέματα. Σε χαίρομαι και σε θαυμάζω που ξυπνούσες με την Ταλιμπανούλα σου και έπαιζες από τις 5 ώρα το πρωί. Εγώ να το κάνω αδύνατον, έχω και πολλά νεύρα. Εχω δυο ταλιμπάν εγώ (όχι δεν είναι, γιατί με ανέχονται, είναι άγια παιδάκια τριών χρονών και τα δυο μάλιστα). Σου εύχομαι να κρατήσει η αγάπη σου αυτή για όσο το θες εσύ, και καλή δύναμη για τον ερχομό του μικρούλη σου, της κορούλας σου της Ταλιμπανούλα σου και γενικώς γα τα υπόλοιπα. Μην με παρεξηγήσεις εύχομαι σε όλους δύναμη γιατί την έχω ανάγκη εγώ.

    Να σαι καλά!!
    Αφροδίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου! Είμαι καινούργια!!!
    Βασικά να σου πω ένα τεράστιο ευχαριστώ γιατί το post σου με "πως να βάλετε στο blog σας εικονίδια social media" με βοήθησε άπειρα !! :)
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια !

    Καρολίνα,
    http://mcarol1990.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά Μάχη μου στο όμορφο blog σου!Εύχομαι να είσαι εδώ για πολλά χρόνια ακόμα να σε διαβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...