4.6.13

''Μαμούλα'' τέλος!

Θυμάστε αυτό το μελιστάλαχτο, το αγαπησιάρικο, το τρυφερότατο, το σκλαβωτικότατο ''μαμούλα'' της ταλιμπανούλας???



Ε! πέρασε στην ιστορία! 

Εδώ και κανα δυο μέρες, ''μαμούλα'' τέλος! Αντ αυτού, ακούω το καθαρότατο ''μανούλα''. 

Όχι δεν είναι ιδέα μου! Έστησα αυτί πολλάκις για να το διασταυρώσω! Προσπάθησα να ..βαυκαλιστώ...αλλά δεν...είναι ένα πεντακάθαρο ''μανούλα''. 

Φυσική ροή και εξέλιξη των πραγμάτων, θα μου πείτε! Μην είστε τόσο επιδερμικοί! Για σκεφτείτε το λίγο.

Από τον ασυνείδητο παφλασμό των χειλιών που έκανε δυο μηνών βρέφος και στα αυτιά μου ακουγόταν σαν μα-μα-μα-μα, αλλά στον εγκέφαλό μου έφτανε ως καθαρότατο ''μαμά'',  α σ τ ρ α π ι α ί α περάσαμε στο ''μανούλα''!

Και τώρα τί? και μετά τί?

Για πότε από το ''μαμούλα'' θα φτάσουμε στο ''μάνα'' και μετά θα αρχίσουμε να το διανθίζουμε με διάφορα: ''ρε μάνα'' - ''άσε μας ρε μάνα'' - ''δουλειά σου μάνα''... θα ναι και αυτό αστραπιαίο, να μου το θυμηθείτε!

Εναποθέτω τις ελπίδες μου στον πιτσιρίκο της κοιλιάς...λέτε να τον ...προπονήσει και αυτός να περάσει κατευθείαν στο ''μάνα'' ή ακόμα χειρότερα.... στα διανθισμένα ''μάνα''???

 Ω ρε μάνα μου, τι με περιμένει!!!

Από την μια, ''μαμούλα'' τέλος....

από την άλλη, μεταμεσονύκτιος σεισμός...

ψυχολογικά και σωματικά ράκος...

άντε να δούμε πως θα βγάλουμε μέρα σήμερα...

Καλημέρες μας!!!




photo via Pinterest.com



37 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα,ομορφιά μου!
    Η αλλαγή του ¨μαμούλα¨σε "μανούλα" είναι προσωρινή!Προσωρινότατη!
    Την επόμενη φορά που θα στο πει η μικρή θα το χαρείς δύο φορές!!!Θα 'ναι η στιγμή που θα το ακούσεις "πεντακάθαρα" και θα στο πει με απόλυτη συνείδηση!Δε θα αρθρώνει μωρουδίστικα τη λέξη,μα τα χείλη της επίτηδες θα μορφάζουν σε δυο απανωτά "μ"!!!!
    Να 'ξερες πόσες φορές με κάνει η γοργόνα μου και λιώνω,κι ας πέρασε τα 12!
    Φιλιά πολλά πολλά!Καλή δύναμη σε μια υπέροχη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μανα, μανούλα, μαμά!!!! Ολα τα ακούνε και τα αντέχουν οι μανάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! Απολαυσέ το και να ξέρεις ότι όσο χρονών και να γίνει το "μανούλα" θα της βγαίνει αυθόρμητα αρκετές στιγμές της ζωής σας! Βέβαια μην ξεχνάς ότι θα ακούσεις "πωωωω ρε μαμά" και άλλα πολλά τέτοια όπως πολύ σωστά αναφέρεις!Όταν θα έρθει η εφηβεία θα έρθουν και αυτά... Εγώ την ανάρτηση για την εφηβεία και τα παρελκόμενα της την έχω έτοιμη εδώ και 1 μήνα αλλά δεν ξέρω ακόμη γιατί δεν την κοινοποιω... Εσύ έχεις ακόμη καιρό μπροστά σας χαρείτε το!!! Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, όταν θα έρθουν αυτά τα διανθισμένα..τι θα κάνουμε, μου λες;
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα πινουμε πικρο καφε οι δυο μας, θα φοραμε σκουρα γυαλια ηλιου και μαντηλι σοφιστικε στα μαλλια και θα τις παρακολουθουμε μη μας τις πληγωσουν! κοινα μαμαδιστικα πραγματα δηλαδη!

      Διαγραφή
  5. Mεγαλωνει το κοριτσι μας.... Μαζι της ομως μεγαλωνουν και οι χαρές και οι χάρες!!! Και ποτέ δεν θα τελειώσουν οι γλύκες και οι γαλιφιές δε θα προλαβεις να τις νοσταλγησεις!! ;) Kαλημέρα Μαχόνι μου! Σματς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην πτοείσαι Μάχη μου,υπάρχουν και χειρότερα!Εγώ ας πούμε το μανούλα δεν το άκουσα ποτέ!Ναι ναι ποτέ και φρικάρω κάθε φορά που το σκέφτομαι.Η πρώτη του λέξη ήταν 'μαμά' και μαμά με φωνάζει 8 χρόνια τώρα,άντε και στο τσακίρ κέφι 'Μιράντα'.Βρε τι τον δωροδόκησα,τι του ταξα τίποτα αυτός,'μαμά' σκέτο.Γερά να 'ναι τα πουλάκια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προλαβαίνεις να ρθεις για εκείνο το ταξιδάκι-καφεδάκι που λέγαμε, να τα ακούσεις απο την ταλιμπανούλα...βέβαια προλαβαίνεις να κάνεις και δεύτερο να το ακούσεις αλλά δεν το λέω γιατί θα με κυνηγάς πάλι...

      Διαγραφή
    2. Από την Τάλι να το ακούσω με μεγάλη μου χαρά!Τώρα όσο για το δεύτερο...@^^*##!%)@%#@!!!

      Διαγραφή
  7. Α ρε Μάχη..μη στεναχωριέσαι!!! Τουλάχιστον υπάρχει ελπίδα να το ξανακούσεις από το μπέμπη..Στη χειρότερη περίπτωση και σε κρίση έλλειψης μπορείς πάντα να μάθεις στην ταλιμπανούλα το "σωστό" τρόπο...Πάμε μαζί: "μα -μού-λα" όχι "μα-νού-λα" ..χαχα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα το φανταζεσαι να της κανω τετοιο φροντιστήριο????
      ευτυχώς λέει στα ξεκούδουνα ''σ αγαπάω μανούλα''..εκεί να δεις λιώσιμο! να δω τι θα κάνουμε όταν θα τα κόψουν...

      Διαγραφή
  8. μαμούλα μου έρχονται και άλλα ωραία μη στεναχωριέσαι τα καλύτερα μπροστά είναι!!! άκου με που σου λέω!!! πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να το λες κατι θα ξέρεις! (το αγορίστικο σετάκι βάπτισης μούρλια!)

      Διαγραφή
  9. Όλα θα τα ακούσεις, όπως όλα τα έχεις πει (φαντάζομαι)!
    Το "μαμούλα" και που το διάβαζα στις αναρτήσεις σου... έλιωνα!!!
    Αλλά, ξέρεις πως ό,τι και να γίνει, όπως και να σε αποκαλεί, θα είσαι τα πάντα για εκείνη, έτσι?
    Φιλιά κούκλα μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην ανησυχείς Μάχη μου αυτό το ΄΄μανούλα΄΄ θα είναι για πολλά χρόνια , αυτό το ξέρω καλά απο τις δικές μου μεγάλες κόρες . Μας έκανε επίσκεψη και ο σεισμός. Που το θυμήθηκε?
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ και εμενα καποτε με ελεγε "μαμα μου", τωρα μου πεταει..."ξενερωτη!", το τετραχρονο!!!!
    παω να κοιμηθω-απ΄τον σεισμο ειμαι ξυπνια.οχι, δεν φοβηθηκα-αρχισε να ροχαλιζει ο αντρας μου!!!!φιλια στην κοκονα σου και στο σπορακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μονο τεσσαρων και σε λεει ''ξενερωτη''????!!!!

      οιμεεεεεεεεεεεε!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλά, δε σε προλαβαίνω τώρα τελευταία φιλενάδα...
    Για πότε γράφεις τις αναρτήσεις, ούτε που το παίρνω χαμπάρι. Ενι γουει. Στο θέμα μας!

    Το 'μαμούλα', έχεις πολλές ελπίδες να το ξανα-ακούσεις από την μικρή ταλιμπανέζα στο μακρύ μέλλον. Ο πιτσιρίκος ταλιμπάν όμως, άπαξ και θα πει το "άσε μας ρε μάνα", τα μαμά-μαμούλα-μανούλα-μαμάκα κλπ θα περάσουν ανεπιστρεπτί στην ιστορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ σαν πολλα να ξερεις απο αγορια....εντελως ετοιμη σε βρισκω...βουρ

      οσο για τις αναρτησεις που δεν τις προλαβαινεις....blame it to the earthquake baby!

      σμουτς!

      Διαγραφή
  13. Εντάξει απ' ότι βλέπω δεν είμαι η μόνη που χαίρομαι και παράλληλα στενοχωριέμαι βλέποντας τη μικρή να μεγαλώνει. Είναι αυτό που λές Μάχη μου... εκεί που ήταν μια σταλίτσα με τα αγκού της και τις κραυγές της, ξεκίνησε τα μπαμπαλίσματα και τώρα πια που είναι 2 χρονών και 3 μηνών η γλώσσα της πάει ροδάνι. Από τη μια την καμαρώνω αλλά από την άλλη αγχώνομαι που μεγαλώνει και προσπαθώ να αφουγκράζομαι στιγμές.
    Ο σεισμός μου έκοψε τη χολή άστα να πάνε, αλλά ευτυχώς μόνο εγώ τον κατάλαβα! Οι υπόλοιποι δεν άλλαξαν καν ρυθμό στο ροχαλητό τους :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι κορες μας πρεπει να ειναι πολυ κοντα γεννημενες, η δικια μου ειναι 26/2/11.
      ακριβως ετσι οπως τα λες...

      Διαγραφή
  14. Όπως και να μας προσφωνούν, απλά ή διανθισμένα, σημασία έχει να το κάνουν με αγάπη και τότε ακόμα και στο διανθισμένο αλλάζει και ομορφαίνει η σημασία του :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγαλώνουν τα ζουζούνια πολύ γρήγορα. Να την χαίρεσαι την ζουζούνα σου και με το καλό να ακούσεις μαμα και απο τον γιό!!! Φτού φτού στην κοιλίτσα!
    Πριν κάνω παιδιά δεν πολυφοβόμουν τους σεισμούς, τώρα τρέμωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως είναι πάντως κάποιες λέξεις που δεν θες ποτέ να τις μάθει το παιδί! Τα ωραία δεν τελειώνουν όμως έρχεται και ο μικρός!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντάξει το "μαμούλα" έφυγε, αλλά το "μανούλα" είναι εδώ και σίγουρα θα μείνει για χρόνια! Απόλαυσε το!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, όπως κι αν το λέει Μάχη μου, και σε όλες τις ηλικίες, είναι η πιο υπέροχη λέξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και μονοσύλλαβο να γίνει (Μάαααααα) πάλι θ' ακούς. Μάνα, κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτεs οι στιγμεs που δεν ξαναρχονται θα με εκαναν να παω και για τριτο. Και που να δειs στο γιο. Ναι μεν η σχεση ειναι πιο εντονη αλλα ειναι και αντρεs και τα γλυκουλικα κοβονται πιο νωριs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι τη φάση του "άσε με ρε μάνα".... αλλά παρά το ότι εμείς μεγαλώσαμε και είμαστε
    και αγόρια, κάποιες στιγμές θυμόμαστε τις παλιές μας γλυκές λεξούλες.....
    Στιγμές, μην φανταστείς συνέχεια, δεν θα το ήθελα κιόλας.
    Φιλάαααααακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέχνα το "μαμούλα" τώρα και ετοιμάσου για "μανούλα είσαι η πιο όμορφη μαμά του κόσμου και μαγειρεύεις τέλεια φαγάκια" αφού έχει γίνει δεσποινίς πλέον η Miss Talibanoula!!!
    Όσο για το γιο....αχ βαχ θα λιώνεις όταν βλέπεις το πουλάκι του όρθιο τα πρωινά αλλά και βραδινά που θα του αλλάζεις πάνα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μεγαλωσε μωρε το κοριτσι!!!!εμενα που δεν με λεει ουτε μανουλα,ουτε μαμουλα τι να πω;;;κανενα ''μαμακη''λεει που και που κι εγω φανταζομαι μαμακα οτι θελει να πει!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μεγαλώνει το κοριτσάκι σου...... Από δω και πέρα θα ακούς πολλά όμορφα λόγια, γι' αυτό μην πτοείσαι!!! Οσο για το "ασε με ρε μανα", από κόρη λίγο σπάνιο να το ακούσεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μάχη δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά τα δεύτερα, λόγω των πρώτων μπορεί και να κάνουν τα πράγματα πιο γρήγορα. Να μη σου πω ότι όταν βγει ο μάγκας με το καλό η πρώτη του κουβέντα θα είναι " ρε μάνα, δεν πετάγεσαι μέχρι το περίπτερο να μου πάρεις π.....(πάνες εννοούσα καλέ που πήγε το πονηρό μυαλό σας???)
    Αχ αυτό το μαμούλα!!!
    Μεγαλώνουν και δεν το παίρνουμε χαμπάρι!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φυσική ροή των πραγμάτων!!!Μαχούλα μου κι εγώ δεν ήθελα να μεγαλώσουν ηθελα να τα έχω αγκαλίτσα και να ξεδιψώ απότην δροσιά τους αλλά δεν... η μία εγινε 39 και η άλλη 33 παίρνω ανάσες από την μικρή μας Αλκηστη!!! Καθε ηλικία έχει τις δικές της χάρες κράτα τες σφιχτά μέσα σου και να πορεύεσαι με τις αναμνήσεις.... Φιλάκια και να ξέρεις αυτό το μανούλα είναι παρα παρα πολύ γλυκό και θα κρατήσει αρκετά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...