2.6.13

Και οι 14+1 είναι υπέροχες!

Μια φορά και έναν καιρό....

15+1 άγνωστες μεταξύ τους γυναίκες ξεκινούν το μοναχικό ταξίδι του blogging...

...για τους δικούς της λόγους η καθεμιά...ή και χωρίς κανέναν λόγο...

... κάθονται στις γωνιές τους και πληκτρολογούν από τα 4 σημεία του λεκανοπεδίου ....και ακόμα παραπέρα....

... άλλες προσδοκούν κάτι...άλλες απλά είναι περίεργες...άλλες γεμίζουν την ώρα τους...και άλλες απλά αναζητούν τρόπους επικοινωνίας...άλλες πειραματίζονται...και άλλες δημιουργούν...

...δειλά δειλά η μια αρχίζει να γνωρίζει την άλλη...την πραγματική άλλη...χωρίς make up, χωρίς ρετούς, χωρίς στημένες καταστάσεις, χωρίς τίτλους και τιμές, χωρίς φτιασιδώματα και δηθενιές...

...γιατί η πένα -ακόμα και η ...ηλεκτρονική- αυτό το καλό έχει....

...σε ανοίγει σαν βιβλίο, σε αποκαλύπτει, σε ξεσκεπάζει, σε απογυμνώνει...

... πόσο θα προσποιηθείς γράφοντας? ο ίδιος σου ο εαυτός θα σε προδώσει...

...και αφού γνωρίζονται οι ψυχές και τα χνώτα λίγο πολύ ταιριάζουν, οι καρδιές επιτάσσουν να γνωριστούν και δια ζώσης...

... και μια γιορτή στήνεται για την περίσταση...μια υπέρλαμπρη γιορτή...που όμοια της ακόμα και τα βασίλεια των παραμυθιών θα ζήλευαν...

... και καταφθάνουν και οι 15 στη γιορτή...και επιτέλους το όνομα στο μειλ - η υπογραφή στο μπλογκ...αποκτούν σώμα και πρόσωπο... που άλλες φορές είναι όπως το έχει πλάσει η φαντασία... και άλλες όχι...μα τι σημασία έχει αληθεια? 

...Σημασία έχει η ψυχή...και αυτή το έχει δείξει το μεγαλείο της, από μικρές ανθρώπινες στιγμές... και από μεγάλες ίσως αν χρειαστεί..είμαι σίγουρη πια πως και εκεί αν χρειαστεί...αχρείαστο να ναι...

...Η υποφαινόμενη φτάνει στη γιορτή, φουσκωτή φουσκωτή....δεν είναι ο εαυτός της...είναι δύσκολες οι μέρες...αλλά θέλει τόσο πολύ να γνωρίσει τα πρόσωπα..και καταφθάνει...και περνάει καλά....αν και μαζεμένη και αρκετά σφιγμένη..περνάει καλά....ώσπου όλες οι υπόλοιπες...έχουν φροντίσει να περάσει ακόμα καλύτερα...χωρίς να την έχουν ξαναδεί...χωρίς να έχουν καμιά υποχρέωση...

...Είναι οι πρώτες, πέρα από την οικογένεια, που τους έχει εκμυστηρευτεί την εγκυμοσύνη....και εκείνες που μέσες άκρες ξέρουν τι και πως...φροντίζουν να είναι οι πρώτες που ραίνουν με νεραιδόσκονη αυτό το εμβρυάκι που μεγαλώνει...φοβίζοντας την (ξανα)μανούλα κάποιες φορές...

... Είναι οι πρώτες ....που όλες μαζί... και η καθεμιά ξεχωριστά...φροντίζουν να κάνουν στο αναμενόμενο μωρό το πρώτο του δώρο...και να γράψουν σε υπέροχες κάρτες τα πρώτα λογάκια αγάπης και καλωσορίσματος...χωρίς να την έχουν ξαναδεί ... χωρίς να έχουν καμιά υποχρέωση...


Και ναι! είναι όλες τους υπέροχες!


...Όλες μαζί και η καθεμιά ξεχωριστά είναι όλες τους υπέροχες....

....Με άλλες ''δένω'' περισσότερο και με άλλες λιγότερο... άλλες τις έχω αγαπήσει και άλλες τις θαυμάζω..όλες όμως τις σέβομαι απεριόριστα και μέσα από την διαφορετικότητα τους φανερώνουν την διαφορετικότητα της ίδιας της ζωής...

...Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ..από καρδιάς...

... για την σκέψη... για το δώρο του αγέννητου πιτσιρίκου...για τα τρυφερά λογάκια...για τα άπειρα mails.... για τις αλυσίδες που δημιουργούνται μεταξύ μας που σαν άλλες mail chains δεν μας δένουν αλλά μας ενώνουν αρμονικά...για τα μικρά και τα μεγάλα..ακόμα και για τα δύσκολα που θα ρθουν...σας ευχαριστώ πολύ για όλα...από καρδιάς!

Να ρθει στην ζωή καθεμιάς ό,τι πραγματικά ποθεί και ονειρεύεται...και υγεία...περισσή υγεία για όλες σας και για τις οικογενειές σας!

Και αν τα πράγματα έρχονται έτσι που θα είμαι λίγο καιρό μακριά από τις συναντήσεις σας για τον γνωστό λόγο, να ξέρετε πως θα θελα όσο τίποτα άλλο να μην λείψω! 


25 σχόλια:

  1. Ωωω τι έκπληξη ήταν αυτή;; Με συγκίνησε!!
    Δεν ξέρω τι να πω, με κάλυψες σε πάρα πολλά..!
    Ήταν πολύ ξεχωριστό το συναίσθημα να διαλέγεις καρτούλα και να γράφεις ευχές για μια γυναίκα και το μωράκι της, που δεν την έχεις γνωρίσει από κοντά! Σε κατάλαβα ότι ήσουν πολύ μαζεμένη, ενώ δεν σε περίμενα έτσι και προσπαθούσα να αντιληφθώ τι έχεις! Με τον καιρό όμως σε αισθάνθηκα περισσότερο. Άλλωστε ούτε και εγώ ακόμα έχω ανοιχτεί ιδιαίτερα καθώς είναι πρωτόγνωρο όλο αυτό..! Είμαι πολύ τυχερή που σας γνώρισα!! Να είσαι καλά Μάχη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάβαζα την προηγούμενη ανάρτηση σου Μάχη μου , και τσουπ έρχεται και αυτή . Πρώτα να σου πω ότι τα παιδάκια έχουν τέτοια ΄΄ατυχηματάκια΄΄ και μακάρι να κλαις μόνο γιά τέτοια , όπως είπες και εσύ.
    Χάρηκα που συναντηθήκατε και γνωριστήκατε μεταξύ σας , είναι σημαντικό βήμα και μάλιστα παίρνει συγκεκριμένη μορφή η bloger.
    Να έχεις καλό μήνα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκιά και όμορφη ανάρτηση!!!!Μάχη μου λάμπεις στη φωτογραφία και εύχομαι να λάμπεις πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν πολύ συγκινητικό και φαινόταν η έκπληξη κι η χαρά σου! Μα, θα έχουμε κι άλλα τέτοια! Αυτό ήταν μόνο η αρχή! Σε φιλώ αγαπημένη μου μαρή ;-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στα κορίτσια, πολύ όμορφο και συγκινητικό αυτό που έκαναν! Φαντάζομαι Μάχη, πόσο μεγάλη χαρά πήρες,άλλωστε φαίνεται και στη φωτογραφία. Καλή σου μέρα και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στα κορίτσιαααα!! Τι συγκινητικό !!! πολλά φιλιά Μαχούλα!! Τα παπουτσάκια υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πανέμορφη και τρυφερή ανάρτηση είναι αυτή! Και πόσο με κάνεις και φουσκώνω από υπερηφάνια και με συγκινείς και θυμάμαι αυτές τις στιγμές (συγκεκριμένα τα παπουτσάκια στην κοιλίτσα και τις καρτούλες, αυτοσχέδιες και μη). Σε φιλώ γλυκά και η παρέα (εμείς και όλοι οι υπόλοιποι που σε παρακολουθούν) καταλαβαίνει! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε Μάχη με την ανάρτηση με πήραν τα κλάματα, είμαι και ευσυγκίνητη τον τελευταίο καιρό (η χάλια ψυχολογία βλέπεις).Μπράβο στα κορίτσια για ότι έκαναν για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι πολύ γλυκιά Μαχούλα μου και στην αφήγηση σου και στη φωτογραφία, τι ευχάριστη έκπληξη η συναντησούλα σας πάντα τέτοιες χαρές εύχομαι στην γειτονιά να σμίγουν όλο και περισσότερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μέσα απ'το απρόσωπο πληκτρολόγιό μου,σου στέλνω φιλιά κι αγκαλιές πατώντας κουμπιά,με ξέρω πως σε κάθε "πάτημα" νοιώθεις ότι νοιώθω κι εγώ!
    Τα κύματα μου ταξιδεύουν ηλεκτρονικά μα η αγάπη μου δεν ξέρει όρια και δεν περιορίζεται από "τρόπους"!
    Φιλιά,μωρό μου,πολλά και ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφο κυριακάτικο ξύπνημα ήταν αυτό Μαχούλα!!! Πόσο γλυκό και τρυφερό, με όμορφα και αληθινά λογάκια.
    Ναι, μπορεί να μην ταιριάζουμε όλες απόλυτα και πως θα ήταν άλλωστε δυνατόν αφού είμαστε 15+1 διαφορετικές προσωπικότητες, αλλά έχουμε ένα κοινό σημείο, τη φιλία που γεννήθηκε μέσα από αυτή τη μαγική σφαίρα.....τη μπλογκόσφαιρα!!!
    Εύχομαι να είμαστε όλες πάντα καλά, πάντα εδώ, να δίνουμε και διαδυκτιακά ραντεβουδάκια αλλά και αληθινά για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!
    Όσο για το μικρό ταλιμπάν που κυοφορείς, πως ειναι δυνατόν να πήγαινε κάτι στραβά με τόση νεραιδόσκονη που έχει πάρει Χ 15 φορές και βάλε και αυτή των αναγνωστριών σου, της οικογένειας, των φίλων σας!! Θα του φτάσει μέχρι τα βαθιά γεράματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερουδια!!τι συγκινητικη αναρτηση και τι συγκινητικο αυτο το δεσιμο...!!!μπραβο στα κοριτσια για την ομορφη κινηση τους!!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τόσο όμορφο να γεννιούνται φιλίες και όμορφες σχέσεις από το blogging!
    Μπράβο κορίτσια, φιλιά πολλά σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αι μωρή παλιοσκατούλα με συγκίνησες! και δεν κάνει στην ηλικία μου να συγκινούμαι....:)) Και αν σκεφτείς ότι όλα ξεκίνησαν από το κάλεσμα της Βέρας. Καταρχήν να πω ότι όλες κάπως έτσι νιώθουμε η μια για την άλλη. Και μην ανησυχείς, εμείς σε έχουμε στην καρδιά μας, είτε είσαι μαζί, είτε όχι. Προτεραιότητα έχει το μικρό φασολάκι που μεγαλώνει στην κοιλίτσα σου! Σε φιλώ, σματς, σμουτς στα μούτρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφη ανάρτηση! Πολύ γλυκό και συγκινητικό να βλέπεις ανθρώπους να δένονται έτσι και να νοιάζεται ο ένας τον άλλων μέσα από το blogging.Πραγματικά απίστευτο και πόσο μου αρέσει! Περιττό να σου πω ότι γράφεις απίστευτα ωραία και πεθαίνω να σε διαβάζω!! Σε όλες σας εύχομαι τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάχη μου.. τι όμορφη ανάρτηση! Να ξέρεις ότι προσελκύουμε ότι εκπέμπουμε και εσύ εκπέμπεις θετικότητα και δοτικότητα και γι αυτό έλαβες και εσύ κάτι αντίστοιχο! Να είσαι πάντα καλά! και με το ΚΑΛΟ!! τα βαθύτατα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχο που βρεθήκατε!Μπράβο σε όλες σας!Η αλήθεια είναι ότι ζηλεύω πολύ!!!Αλλά Μάχη μετέφερες το κλίμα και την ατμόσφαιρα της συνάντησης με τέτοιο τρόπο που ήταν σαν να ήμασταν όλες εκεί!Πολύ πολύ γλυκό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάχη μου, και εσύ είσαι υπέροχη! Χαίρομαι που είμαι μία από τις 14+1 :)
    Με το καλό να αγκαλιάσεις τον πιτσιρίκο σου :) Με τόσες νεραϊδονονές, έχει πάρει τις καλύτερες ευχές :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ όμορφο να γεννιούνται και να αναπτύσσονται τέτοιες σχέσεις μέσα από τον υπολογιστή και το blogging.
    Εύχομαι ειλικρινά η φιλία που σας δένει να διαρκέσει για όσο γίνεται περισσότερο! πολύ όμορφη χειρονομία εκ μέρους των υπολοίπων κοριτσιών!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα Μάχη μου,πολυ συγκινητική αάρτηση έκανες γιατί σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που περνάμε μόνο ένα χαμόγελο.μια αγκαλιά και άφθονη αγάπη θα καλύψει τα κενά μας!!συγχαρητήρια στα κορίτσια που έβαλαν το χεράκι τους κι αυτές και λάμπεις απο χαρά!!η φιλία ένα απο τα πολυτιμότερα αγαθά!!!πάντα τέτοια!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ ενδιαφέρον τον blog σου θα το ψάξω εκτενέστερα αύριο! Χαίρομαι που συναντηθήκαμε! Είσαι και έγκυος από ότι είδα σε μία ανάρτηση! Με το καλό λοιπόν όλα να πάνε τέλεια!!! Ελπίζω να τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαχούλα μου είσαι πολύ τρυφερός άνθρωπος και σε ξεχωρίζω γιατί τα μάτια σου βγάζουν μια ηρεμία, μια σταθερότητα και ταυτόχρονα μια ανασφάλεια που μου αρέσει πολύ.
    Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι στις 14+1 και ας απέχω αυτόν τον καιρό.
    Η κοριτσοπαρέα μας σημαίνει πολλά για μένα τώρα που τα γράμματα στις αναρτήσεις μου δε λένε να μπουν σε σειρά....
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαχούλα μου είσαι πολύ τρυφερός άνθρωπος και σε ξεχωρίζω γιατί τα μάτια σου βγάζουν μια ηρεμία, μια σταθερότητα και ταυτόχρονα μια ανασφάλεια που μου αρέσει πολύ.
    Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι στις 14+1 και ας απέχω αυτόν τον καιρό.
    Η κοριτσοπαρέα μας σημαίνει πολλά για μένα τώρα που τα γράμματα στις αναρτήσεις μου δε λένε να μπουν σε σειρά....
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοριτσάκι μου λάμπεις στη φωτογραφία! Πάντα τέτοια να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαχη μυ πανεμορφη με συγκινησες πολυ πολυ σε φιλω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...