Σελίδες

13.5.13

Βραβείο ''One Lovely Blog''

Μη λιθοβολήσετε!

Ναι, ναι και άλλο βραβείο! Δεν φταίω, το ορκίζομαι!
Ελάτε τώρα, έχει και ερωτήσεις! και είμαι σίγουρη ότι ''καίγεστε'' (ουυυυ!!) να δείτε τις απαντήσεις!

Το βραβείο είναι το παρακάτω:




Οι κανόνες για την παραλαβή του είναι:

1. Αναφέρεις ποιος σου το χάρισε και τον ευχαριστείς!

Απ.: Την τιμή της παράδοσης του βραβείου μου την έκανε η Φαίη από το φρεσκότατο Τo make up mou και την ευχαριστώ ιδιαίτερα! Περάστε από το σπιτάκι της, έχει ενδιαφέροντα άρθρα για εμάς τις γυναίκες κοκέτες!

2. Απαντάς στις κάτωθι ερωτήσεις:

2α. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;

Απ.: αυτό ακόμα αναζητάται...Δεν ξέρω, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ! Κατά καιρούς μάλιστα έχω κάτι αναλαμπές να το διαγράψω...Να ορίστε και κάτι που λέω για πρώτη φορά. Πολλές φορές έχω κρατηθεί την τελευταία στιγμή..Ιδίως σε φορές που έχω συλλάβει κάτι τρομερό (τρομάρα μου), που είμαι σε οίστρο και έχω τρελή έμπνευση και λίγο πριν το πληκτρολόγιο πάρει φωτιά, εντελώς τυχαία, βλέπω ίδιο ή παρεμφερές θέμα σε άλλο blog! Ή -ακόμα χειρότερα- κάποιο θέμα που μου έρχεται το βράδυ ενώ έχω ξαπλώσει -γιατί είμαι άτομο που α) κάνει απολογισμό της ημέρας που πέρασε, και β) οργανώνει την επόμενη, και όλα αυτά πριν κοιμηθεί- και την επόμενη μέρα δεν το θυμάμαι. Εκεί να δεις τσαντίλα...

2β. Ποιο είναι το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;

Απ. Κατά κύριο λόγο με την ταλιμπανούλα και με το πως βλέπω την ζωή μας πλέον μέσα από το παιδί μου. Βέβαια για όσους δεν με ξέρουν προσωπικά δεν έχει και μεγάλη σημασία, άτομα όμως που με γνώριζαν από πριν, βλέπουν την διαφορά. Επίσης ασχολείται και με θέματα που κεντρίζουν τα δικά μου ενδιαφέροντα τα οποία από καιρό σε καιρό ποικίλουν, όπως για παράδειγμα η διακόσμηση, οι χειροτεχνίες αλλα και τα φυσικά καλλυντικά.

2γ. Από που βρίσκεται την έμπνευσή σας;

Απ.: Από τα πάντα και από το τίποτα. Θέλω να πω ότι δεν θα κάτσω να στύψω το κεφάλι μου να ''ανεβάσω'' ντε και ναι ανάρτηση. Ο χώρος αυτός είναι για ψυχαγωγία και μόνο, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση. Επομένως, θα γράψω μόνο όταν πραγματικά το θέλω. Τον τελευταίο καιρό για παράδειγμα, οι συνθήκες της ζωής μου είναι τέτοιες που δεν μου επιτρέπουν να κάνω τόσες αναρτήσεις όσες πραγματικά θα ήθελα ή όσες έχω μέσα στο μυαλό μου. Στην αρχή ζορίστηκα υπό την έννοια ότι ήθελα να δείξω πράγματα που έτσι και αλλιώς τα έχω στο κεφάλι μου. Στην συνέχεια κατάλαβα ότι δεν είναι αυτό το νόημα του blogging. Υπάρχει τόση καταπίεση σε άλλες εκφάνσεις της ζωής μας άλλωστε...

2δ. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;

Απ.: Ούτε κατά διάνοια. Ποτέ δεν κάθομαι με σκοπό να γράψω κάτι ή καμιά μέρα δεν έχω πει ''σήμερα ντε και ναι θα γράψω, θα γράψω γι αυτό το θέμα και θα έχει αυτή τη δομή''. 

2ε. 'Εχετε νέες ιδέες για το blog σας;

Απ.: Από ιδέες άλλο τίποτα! Χρόνο δεν έχω! Και όσο περνάει ο καιρός ο ελεύθερος χρόνος μου λιγοστεύει όλο και περισσότερο και ξέρω ήδη ότι θα λιγοστέψει και άλλο σύντομα...

2ζ. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Απ. Ελάχιστο σε σχέση πάντα με αυτά που θέλω να γράψω. Παλιότερα αφιέρωνα περισσότερο. Τώρα πλέον αν καταφέρω και ανεβάσω 1-2 αναρτήσεις την εβδομάδα, καλά είναι!

2η. Ποιά είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;

Απ.: Παιδί της νύχτας είμαι εγώ...Βραδινός τύπος, όταν όλα ησυχάζουν εγώ ξεσηκώνομαι! 

2θ. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;

Απ.: Καλό παιδί μωρέ αλλά μυστήριο τρένο... το παραδέχομαι τουλάχιστον.

2ι. Ποια είναι τα χόμπι σας;

Απ.: Το blogging, τι άλλο?


3. Δίνεις και εσύ με την σειρά σου βραβείο σε 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη, &
4. Ενημερώνεις για το βραβείο.

Απ.: Στο σημείο αυτό θα κάνω κάτι για πρώτη φορά σε αυτό το blog. Θα αφήσω το βραβείο ''ανοικτό'' για όποιο blog με λιγότερα από 200 μέλη θέλει να το παραλάβει. Και αυτό γιατί έχω δώσει τόσα βραβεία τόσες φορές που ειλικρινά δεν ξέρω που αλλού να δώσω και δεν θέλω να στεναχωρήσω και κανέναν. Γι αυτό όσα blogs το επιθυμείτε, μπορείτε ελεύθερα να το αποκτήσετε από εμένα!

5. Ακολουθείς το blog που στο χάρισε.

Απ.: Done!






26 σχόλια:

  1. Καταρχάς Χρόνια πολλά, χαρούμενα, Μυρωδάτα κι ευτυχισμένα!!! Και έπειτα Ναιιιιι!!! Να μου στείλεις ότι θέλεις!!! Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα και Χριστός Ανέστη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαχα! Χρόνια Πολλά Κική μου! αυτό θα πει τηλεπάθεια! η μια έγραφε στο μπλογκ της άλλης! Τωρα με τα μαζέματα αν τις βρω θα στις στειλω, μη με προκαλεις! αν και δεν θέλω να κανεις τετοια στην κατασταση σου!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗ!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΥ, Μ' ΑΡΕΣΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ! μακάρι να μπορούσα να δω και εγώ το μπλογκ σου!

      Διαγραφή
  3. κανονισε να διαγραψεις το μπλογκ!!αυτο σου λεω μονο!!!χαχα φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλο μυστήρια υπονοούμενα αφήνεις πουλάκι μου.. περί έλλειψης χρόνου που θα λιγοστέψει κι άλλο κλπ... Χμμμ, αν δεν ήξερα θα έσκαγα, αλλά τώρα ξέρω και χαμογελάω! :P
    Αν διαγράψεις το μπλογκ σε σκότωσα! κανόνισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ να τα αφησεις αυτα κατα μερος και να παραλαβεις το βραβειο! και ναι ειναι διαταγη!

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, λοιπόν, θα το παραλάβω! Thank you Μαχουλίνι!!!

      Διαγραφή
  5. "Αναλαμπή" το να διαγράψεις αυτό το blog?
    τρελαθήκαμε ΕΝΤΕΛΩΣ????????
    Πάρε χάπια,ξάπλωσε και όταν περάσει η κρίση,κάνε ανάρτηση!!!
    Άκου λέει "να διαγράψει το blog"....!!!!
    Φιλιά και καλημέρες και 5 tavor για ώρα ανάγκης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η λέξη διαγραφή διαγράφεται από το μυαλουδάκι σου asap...ακούς εκεί! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οχι, μην σου'ρθει ξανα να το διαγραψεις!ξεχνα το!!!
    βροχερα φιλια(και'χω απειρες εξωτερικες δουλειες, φτου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω επίσης.. για τις εξωτερικές δουλειές μιλάω

      βρόχινα φιλιά λοιπόν

      Διαγραφή
  8. Σοβαρά τώρα, νομίζεις πως αν διαγράψεις το blog θα ξεφορτωθείς κι εμάς;;;;;;;;;;; ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΧ Σε γελάσανε κυρία μου!!!!!! Εμάς μας παντρεύτηκες, τέλος!!!!!!!!!!! Το θέμα του χρόνου το έχω πει κι εγώ πολλές φορές και έχουν μείνει πολλά ασιδέρωτα στην άκρη ....... Και αν για ένα διάστημα δώσεις προτεραιότητα αλλού, κάτι μου λέει πως αυτή η προτεραιότητα κάποια στιγμή θα σου δώσει έμπνευση για καινούργιες αναρτήσεις!!!!!!!! Φιλιά στην οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα μη σας παντρεύτηκα! τον συζυγο με ενα διαζύγιο τον σουτάρεις
      με εσας δεν ξεμπλέκει κανείς! γόρδιος δεσμός! αλλα είπαμε: σε κάποια θέματα έχω μαζοχιστικές τάσεις! (μετά από αυτό το περι μαζοχιστικών τάσεων...ξέρω τι και ποια θα μου τα σούρει..)

      Διαγραφή
  9. Τι???????????????????Να το διαγράψεις?????????????Εδώ ο κόσμος σου στέλνει βραβεία και εσύ κάνεις τέτοιες κακιές σκέψεις!! Καταλαβαίνω...αλλά κοιτά μην κάνεις καμιά χαζομάρια και μετά μετανιώσεις! Τα βραβεία είναι πάντα καλοδεχούμενα και μας αρέσουν γιατί μας δείχνουν ό,τι κάτι καλό κάνουμε...Πολλά, πολλά συγχαρητήρια! Και μην τολμήσεις!!!!!!!!!!!!!!!(να σταματήσεις να γράφεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγά μη το κάνεις delete. Το μόνο πράγμα που θα κάνεις delete είναι η σκέψη αυτή από το μυαλό σου!
    Όπως λες και εσύ, το blogging το κάνουμε για να χαλαρώνουμε. Όταν αισθανόμαστε την ανάγκη να γράψουμε, γράφουμε. Δεν είναι υποχρέωση, δεν είναι καταπίεση. Όταν έχεις χρόνο, διάθεση, έμπνευση να γράψεις, γράφεις. Και εμείς (οι μπλογκοφίλες σου και οι αναγνώστες) θα σε περιμένουμε. Take your time, μυστήριο τρένο μου εσύ :)

    Φιλάκια Μάχη μου! Μου λείψατε βρε κοριτσάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν άκου.Όπως θα κατάλαβες όλοι σε θέλουν στη ζωή τους τώρα που σε βρήκαν γιαυτό μην τους απογοητεύσεις.Εμένα να σου πω την αλήθεια δεν με νοιάζει-τι είχες Γιάννη μου,τι είχα πάντα-ελληνιστί who cares,το μόνο που με ενοχλεί βρε παιδί μου ξέρεις ποιο είναι?Ποιον θα έχω να πειράζω μετά και ποιος θα με ανέχεται τέτοια που είμαι.Ελπίζω να καταλαβαίνεις,είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό.Και όχι τίποτις,αλλά αν δεν έχω σύμμαχο στο blogging θα πρέπει να τα παρατήσω και εγώ και ποιος συμμαζεύει μετά τις ορδές από αγανακτισμένους,περίλυπους φίλους bloggers που θα ξεροσταλιάζουν έξω από το σπιτάκι μου αιτούμενοι να μην παρατήσω το άθλημα?ε ποιός?Γιαυτό μια παράκληση.Ξανασκέψου το.Θα κάνεις μεγάλο κακό στην μπλογκόσφαιρα. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή και εγώ που είμαι πρωτάρα blogger θα προλάβω να σε γνωρίσω;τι να κάνω να το κλείσω το σπιτάκι μου ακόμα δεν το άνοιξα;φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι απαντήσεις σου είναι όπως ακριβώς σε έχω στο μυαλό μου και εσύ μας έδειξες βεβαίως .
    Χαίρομαι πολύ για το πόσο συνειδητοποιημένη μανούλα είσαι .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Καλό παιδί μωρέ αλλά μυστήριο τρένο..."
    ΑΧΑΧΑ!!! Είσαι υπέροχη!!!
    Συγχαρητήρια, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είπα εγώ να τα πάρεις όλα μαζί?
    Ένα -ένα καλό μου!
    Αναλογία "κρίση και tavor"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλε ειπα απλα οτι εχει περασει απο το μυαλο μου! οκ εχει περασει παραπανω απο 2-3 φορες! αλλα δεν το εχω κανει οποτε γιατι να το κανω στο μελλον?! δεν θελω να λεω μεγαλα λογια παντως, ποτε δεν ξερεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι μυστήριο τρένο με πολλούς επιβάτες!!! μέσα και έξω από το τρένο!!! χα χα χα
    Συγχαρητήρια Μαχάμα μάμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...