Σελίδες

25.5.13

Όλα σε ένα...πλήρως ανακατεμένα...

Χάθηκα είναι η αλήθεια την τελευταία εβδομάδα αλλά συνεχώς γυρίζω γύρω από τον εαυτό μου ή, καλύτερα, κυνηγάω την ουρά μου.

Δεν ξέρω πως αλλιώς να περιγράψω το γεγονός, ότι -αν και σταμάτησα από την δουλειά- αφενός τρέχω και δεν φτάνω, αφετέρου αισθάνομαι πιο κουρασμένη από ποτέ.

Δουλειές που έχουν μείνει πίσω λόγω εργασίας, εγκυμοσύνης και ταλιμπανούλας, προετοιμασίες που πρέπει να γίνουν γιατί ο καιρός περνάει, ξεκαθαρίσματα λόγω μεταβατικής εποχής και ένα σώμα που βαραίνει συν έναν αιματοκρίτη που βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση....Ε! ξεκούραση σίγουρα δεν το λες...

Παρόλα αυτά όλο και κάτι γίνεται...





Τα υλικά χειροτεχνίας μου έχω να τα ακουμπήσω εδώ και κάμποσους μήνες. Είναι που με ενοχλούν σχεδόν όλες οι έντονες μυρωδιές, οπότε κόλλες, σπρει, χρώματα και τα συναφή καταχωνιάστηκαν δεξιά και αριστερά. Ήρθε ο καιρός να μαζευτούν από ....ολούθε και να αποθηκευτούν στο ντουλάπι τους που παρουσίαζε εικόνες εγκατάλειψης!



Μετά από ξεκαθαρίσματα, πετάγματα και αρχειοθετήσεις:


Τα Πασχαλινά μαζεύτηκαν και άρχισαν να μπαίνουν οι πρώτες καλοκαιρινές πινελιές. Με βοηθό την ταλιμπανούλα, διακοσμήθηκαν οι προθήκες του τραπεζιού του σαλονιού:



Τον μεγαλύτερο χρόνο μας τον αναλώσαμε στις ντουλάπες....Μεγάλο μαρτύριο κάθε χρόνο, αλλά αυτόν τον χρόνο ακόμα περισσότερο. Σε αναμονή του νέου μπεμπέ και δεδομένου ότι η ζωή μας θα αποκτήσει και γαλάζιο χρώμα πλέον, έπρεπε να γίνουν ξεκαθαρίσματα προκειμένου να βρεθεί χώρος και για το νέο μέλος.

 Άλλωστε δεν ήταν ούτε εφικτό ούτε πρέπον με αυτή την κρίση που μαστίζει την χώρα μας, να έχω χιλιάδες ρούχα να ''κάθονται'' ενώ θα μπορούσαν να ντύσουν και άλλα παιδάκια. Και επειδή και εγώ έχω αρκετά αδέρφια που δεν είναι σε φάση τεκνοποίησης ακόμα (γκουχ γκουχ), έπρεπε να γίνει ξεκαθάρισμα: τι απο τα ροζουλιά θα κρατηθεί, τι θα πεταχτεί εντελώς, τι θα δωριστεί και που! Αρκετά επίπονο και χρονοβόρο έργο! Για να καταλάβετε: μια μεγάλη βαλίτσα ταξιδίου (από αυτές που χωράνε ΑΝΕΤΑ τα ρούχα 2 ατόμων για αρκετές μέρες ταξιδιού) γέμισε και κρατήθηκε για τις μελλοντικές μου ανιψιές (Αμήν!). Μια τεράστια σακούλα του γνωστού παιχνιδομάγαζου γέμισε με ροζουλιά για ηλικία από έτος και άνω και παρέα με μια τσάντα παπουτσάκια θα ντύσουν ένα πανέμορφο κοριτσάκι ενώ δυο από τις τεράστιες σακούλες σκουπιδιών δωρίστηκαν σε μια μαμά που από μέρα σε μέρα περίμενε το κοριτσάκι της και δεν είχε τα μέσα. Τα υπόλοιπα μαζί και με παιχνίδια δωρίστηκαν σε μέρη που σίγουρα έπιασαν τόπο!

Και επειδή η ζωή έχει έναν μαγικό τρόπο, να κρατάει το ισοζύγιο πάντα σε μπαλάντσο, από εκεί που ούτε το περίμενα ούτε καν το είχα σκεφτεί (να φανταστείτε εγώ η ίδια δεν έχω αγοράσει ακόμα τίποτα για το αναμενόμενο μέλος) ήρθαν γαλάζια δώρα! Δεν είναι όμως τα πρώτα για τον μπέμπη! Το πρώτο πρώτο δώρο του -πολύ σημαντικό και σημαδιακό για μένα- έχει έρθει από αλλού και θα είναι θέμα άλλης ανάρτησης...

Ε και με τόσες δουλειές πέσαν και πείνες! Ευτυχώς που οι food bloggers του τόπου μας κάνουν απλά θαύματα. Με την βοήθεια της Αλεξάνδρας, έτοιμη η πίτσα σε χρόνο αστραπή! Με ζυμάρι χωρίς μαγιά παρακαλώ! Μιλάμε για ΤΗΝ ευκολία τώρα! Και συνάμα δεν χάνει σε νοστιμιά!



Και βέβαια, τα παιχνίδια με την ταλιμπανούλα καλά κρατούν! Γενικότερα είμαστε σε μια απαιτητική φάση για την ηλικία της. Αρχίζουμε και πλησιάζουμε όλο και περισσότερο το γιογιο μας, προσπαθούμε να φοράμε όλο και συχνότερα βρακάκι αντί για πάνα κατά την διάρκεια της ημέρας και πάντα με γνώμονα το παιχνίδι, αρχίζουμε να μαθαίνουμε τις σωστές καθημερινές διαδικασίες: ξύπνημα-τουαλέτα- πλύσιμο προσώπου και χεριών- πλύσιμο δοντιών κλπ. Σε αυτό έχουν βοηθήσει πολύ κάποιες εκτυπώσεις από το Kindy kids το οποίο γενικότερα έχει πολύ καλό υλικό για παιδιά νηπιακής και προνηπιακής ηλικίας:


Και φυσικά μετά από τόση ταλιμπανομελέτη, δικαιούται ένα απολαυστικό παγωτάκι, δεν νομίζετε? Παγωτάκι σπιτικό όμως, που έφτιαξε η μαμά με τις οδηγίες της Ερμιόνης και χωρίς παγωτομηχανή παρακαλώ! Ερμιόνη μου δεν ξέρω τι να σου πρωτοπώ για αυτή τη θεική γεύση! Σε άλλη γεύση γίνεται???? Έτσι, για την απόλυτη ποικιλία!

 Όπως βλέπετε, το κοριτσάκι μου το ευχαριστήθηκε δεόντως!

Χειλάκια μου πετροκέρασο! (κουκουβαααααααααα)
Άντε και καλή μου συνέχεια! Έχω πολλά ακόμη.... Το φαινόμενο της φωλιάς μου χτύπησε την πόρτα μάλλον!

36 σχόλια:

  1. Μάχη μου να ξεκουράζεσαι και ας μένουν πίσω οι δουλειές του σπιτιού!! Αυτό το σγουρό μαλλάκι είναι πολύ ζουζουνίστικο με τα χειλάκια πετροκέρασο!! :) Πολλά φιλάκια καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασε τη φωλιά και ξεκουράσου κοπελιά μου! Εσύ τα γύρισες όλα ανάποδα, άρχισες με ένα ντουλάπι και κατέληξες με ντουλάπες, ντεκόρ, πίτσες και παγωτά...Ωρίστε μας...Βέβαια αυτό το παγωτάκι στο τέλος είναι πολύ δελεαστικό αλλά πιο δελεαστικά είναι αυτά τα ζουμερά χειλάκια που φαίνεται να το ευχαριστιούνται! Τυχερή ταλιμπανούλα....μαμά! ξεκουράσου...εντολή μπλογκοφίλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαχούλα νοικοκυρούλα,όλα σπιτικά και μαμαδίστικα,μας έβαλες τα γυαλιά,με το νινάκι στη κοιλίτσα και την φροντίδα της ταλιμπανούλας όλα τα ταίριαξες μια χαρά!Και να οι πίτσες και να τα παγωτά και να οι κεραλοιφές όλα καλώς καμωμένα!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εν αναμονή του νέου μέλους Μάχη μου πολλά σε κουράζουν , η ταλιμπανούλα μργαλώνει και έχει άλλες ανάγκες , ξεκουράσου γλυκιά μου .
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πίτσα και παγωτάκι ήταν ότι έπρεπε μετά από τέτοια κούραση. Η κουκλίτσα ταλιμπανούλα το καταευχαριστήθηκε απ'ότι είδα. Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαχη μου να ξεκουραζεσαι κιολας,μην τα κανεις ολα μαζι!!και τα αλμυρα και τα γλυκα σου φαινονται λαχταριστα και ευκολα απο οτι ειδα!!!φιλια στην ταλιμπανουλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδί μου πας καλά;..
    Εσύ έφερες το σπίτι τούμπα !
    Τζίζους...
    Κάτσε και ξεκουράσου γιατί με τον ερχομό του μικρού σας η ξεκούραση θα γίνει λέξη άγνωστη για πολύ καιρό.
    Άκου την παλιά !
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά..αυτά τα σοκοχειλάκια με τρελάνανε!!!
    Άντε, είπαμε ξεκούραση, σιγά σιγά οι δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή σου μέρα,ομορφιά μου!Βαραίνεις-ξεβαραίνεις,ζουζούνι παραμένεις!!!!!Καλές ετοιμασίες στη φωλίτσα σου,πΈρδικά μου!Στα χείλη τα σοκολατένια,δώσε φιλί ζουμερό πρωϊνό!
    Να περνάτε ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε Μάχη μου διαβάζω τόσες μέρες στα μέηλ μας και δεν έχω καταφέρει να σου απαντήσω!!! Μα λογικό να νιώθεις εξαντλημένη και κουρασμένη...μια το σίδηρο και μετά όλα αυτά. Βέβαια λογικό γιατί αν το σύνδρομο της φωλιάς χτυπήσει την πόρτα μέχρι και τον ύπνο της μπορεί να χάσει η έγκυος μάνα για να τα κάνει όλα!!!! Φιλάκι στην μικρή σου και συνέχισε να κοιμάσαι τα μεσημέρια μπας και ανακτήσεις λίγο δυνάμεις!!! Σε φιλώ! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άλλο σχόλιο ήθελα να κάνω αλλά είδα την πίτσα και... καταλαβαίνεις!!!
    Μετά είδα και το παγωτό...
    Ε, και με τα ζουμερά πασαλειμμένα χειλάκια της κούκλας σου, με έστειλες αδιάβαστη!!!
    Ξέρω πώς χαζό ακούγεται, αλλά προσπάθησε να βρίσκεις χρόνο για ξεκούραση...
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θα σχολιάσω τίποτα άλλο εκτός από την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ φωτογραφία με τα σοκολατένια χειλάκια!!!!Μουτς!!!

    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και μετά σου λένε κάποιοι άντρες ....σπίτι είναι οι γυναίκες τι κάνουν όλη μέρα!!! Σταματημό δεν έχουμε!!! Αυτές οι ντουλάπες είναι ο εφιάλτης μου αλλά ευτυχώς τις τελείωσα και λειτούργησα με τον ίδιο τρόπο με εσένα... πολλά χαρήστικαν για να πιάσουν και τόπο! Μπράβο κοριτσάκι μου για τις αντοχές σου και να προσέχεις και τον εαυτό σου για να σαι κοντά στην οικογένεια σου γερή και δυνατή! Έχω λιώσει με πασαλιμένα ταλιμπανοχειλάκια!!! φιλάκια στα μουτράκια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Spring power :)
    Και νοικοκυρά και χρυσοχέρα, ποιος την χάρη της οικογένειας χιχι
    Να ξεκουράζεσαι καλά, τράβα φρένο τώρα!
    Φιλάκια στα μαγουλάκια!!!

    πι.ες. Τα μικρά σοκολατένια χειλάκια όλα τα λεφτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να ξεκουράζεσαι Μαχούλα...Σιγά σιγά όλα θα γίνουν..Θα φτιαχτεί και η φωλιά για να έρθει ο ταλιμπανούλης...Το παγωτό φαίνεται τέλει..Γεια στα χέρια σου!! Τι τέλεια ταλιμπανοχειλάκια είναι αυτάαααα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ρθω εκεί να σε κανονίσω Μαχάμα Μάμα!!!
    Τα εχουμε πει, αλλά να τα ξαναπούμε και επίσημα!!! Ξε κου ρα σου!!!!
    Καλά έκανες και εδωσες τα ρουχαλάκια που δεν ήθελες. Θα κάνεις πολλά κοριτσάκια χαρούμενα και τις μανούλες τους μαζί.
    Το παγωτό το έφτιαξα και εγώ Πέμπτη βράδυ...Παρασκευή βράδυ δεν υπήρχε!!!! Μας πέθανε η Ερμιόνη αλλά μας απογείωσε συγχρόνως!!!
    Η πίτσα φυλάσσεται στα υπόψιν.
    Όσο για τα δώρα του μπεμπάκου, άραγε ποιο ήταν το πρώτο του και τόσο ξεχωριστό;;;;; Απορώ!!!!! Εις αναμονή λοιπόν της σχετικής ανάρτησης να μας πάρουν λίγο τα ζουμιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλέ εσύ τα γύρισες όλα ανάποδα!!! Χαχα... Να ξεκουράζεσαι Μάχη μου και θα γίνουν και οι δουλειές σιγά- σιγά!!!
    Η πίτσα και το παγωτό είναι πολύ δελεαστικά, αλλά περισσότερο είναι τα σοκολατένια ταλιμπανοχειλάκια!!! :*
    Φιλάκια πολλά να της δώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άπαιχτη η φωτογραφία με τα χείλια της μικρής. Αυτά τα υλικά χειροτεχνίας στο λαιμό μου κάθονται, πρέπει κάποια στιγμή να τα μαζέψω κάπως κι εγώ αλλά δεν ξέρω πως! Η πίτσα και το παγωτό μου άνοιξαν την όρεξη. Τρελό nesting μου μυρίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και μετά λες οτι δεν μπορείς. Μα κανουν με την κοιλια απεναντι σπιτικες πιτσες και παγωτο; Καλη ιδεα ομως θα παω στην Ερμιονη και εγω για να το φτιαξω. Καλοκαιρι χωρις λερωμενα απο παγωτο χειλακια δεν γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αν φωναζετε για αυτα...καλυτερα να μην ανεβασω την αναρτηση με το παιδικο..... μονο τα πατωματα δεν ξηλωσα...

    μη βαρουτε καλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ αυτά τα χειλάκια!!!!
    Αν δεν ήσουν έγκυος τι θα έκανες δηλαδή;;;;Ξεκουράσου όσο μπορείς!!!
    Το παγωτό το έκανα κι εγώ !!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλε πηρες φορα και δεν σταματας ενα πραμα σαν να θες να ξεπερασεις την ταλιμπανουλα σε γρηγοραδα απππαααπαπα βρε οτι και να κανεις δεν την ξεπερνας , μπραβο για όλα και για την εκπαιδευση πανας και για τη μελετη να μην σου πω για τουτα και για κεινα τα φαγωσιμα νασαστε καλα και φιλια στο πετροκερασο σου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυλαξε ροζ πουκαμισακια ειναι πανεμορφα με τζιν στα αγορακια σας φιλω

      Διαγραφή
  23. Αχ, κι εγώ δεινοπαθώ κάθε φορά που αλλάζουν οι εποχές και πρέπει να φτιάξω τις ντουλάπες... Να ξεκουράζεσαι όμως, γιατί προέχει το μωράκι! Άλλωστε, μετά θα έχεις όλο το χρόνο να κουραστείς με την ησυχία σου... ;-)
    Αυτά τα σοκολατένια χειλάκια είναι μια γλύκα! Να τη χαίρεσαι την κουκλίτσα σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω ότι πρέπει να περιοριστείς στην Ταλιμπανούλα, τον καναπέ και το νόστιμο παγωτάκι!!! Όλα τα υπόλοιπα για σένα τώρα πρέπει να είναι περιττά!!!! Απόλαυσέ το και ξεκουράσου όσο το δυνατό περισσότερο!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχεις φέρει τον κόσμο πάνω κάτω!
    Όταν παίρνω φόρα, κατηφόρα και ο θεός ο ίδιος δεν σε σταματά!!!!
    Κάθεσαι καθόλου να ξεκουραστείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να ξεκουράζεσαι Μάχη μου, το ξέρεις άλλωστε κι εσύ, αφού τα έχεις ξαναπεράσει. Τώρα μάλιστα με την ταλιμπανούλα η κούραση είναι πολύ μεγαλύτερη για αυτό όσο μπορείς να χαλαρώνεις και να αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την αναφορά, τα πετροκερασένια χειλάκια της μικρούλας σου είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τη συνταγή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Mάχη μου ξέχασα τι ήθελα να πρωτοσχολιάσω και από όλα όσα είπες θα κρατήσω αυτά τα δυό υπέροχα χειλάκια, πασαλειμένα με σοκολάτα στο τέλος και θα σου πω πως ξαφνικά θα φυγει με μιας η κούραση και θα τακτοποιηθούν όλα! Με το καλό! Και να σου πω...όλοι χανόμαστε που και που. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ηθελα να ήξερα, αν δεν ήσουν έγκυος και δεν είχες αιματοκρίτη πάτο, τι θα έκανες!!!!!!!!! Καλέ κάτσε στο αυγό σου λέμε!!!!!!!!!!!!!!!! Αχ τι ωραία τα σγουρά μαλλάκια της μικρής! Της δικιάς μας είναι πράσα!!! Η πίτσα τέλεια (είναι και βράδυ και πεινάω.....) και το παγωτό μάλλον θα το δοκιμάσω το ΣΚ !!!! Αντε, νάνι τώρα, μην ανοίξεις καμιά ντουλάπα πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μάχη, συγχαρητήρια για το παιδάκι που βρίσκεται στην κοιλίτσα σου! Πραγματικά χάρηκα πολύ! Να έχεις καλή εγκυμοσύνη και όλα να πάνε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαρούμενος παιδότοπος είναι σήμερα εδώ Μάχη μου....τα χειλάκια με τη σοκολάτα όλα τα λεφτά!!Υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία απο αυτό??παιδάκια,φωνούλες,χαχανητά!!!!Αυτά ακούς και φεύγει η κούραση ως δια μαγείας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ξεκαθάρισμα ντουλάπας ε; Κουραστικό αλλά ανανεωτικό, εγώ να δεις πόση σαβούρα έχω στη ντουλάπα.. Και πιτσούλα και παγωτάκι και απ όλα κάναμε, μπράβο κορίτσια :)
    Να περνάτε καλά, feel good !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αχ, αυτά βλέπω και με αγχώνετε. ΟΛΕΣ αρχίσατε ντουλάπες και ντουλάπια και ορισμένες τελειώσατε κιόλας. Εγώ τα φόρτωσα στον κόκκορα.
    Αυτό το παγωτό της Ερμιόνης ΠΡΕΠΕΙ να το δοκιμάσω. Με έπεισαν τα ταλιμπανέζικα χειλάκια ότι είναι λαχταριστό. Μία εικόνα χίλιες λέξεις :)
    Kiss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΛΙΜΠΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ!!!!!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ!!!
    ΟΙ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕΓΑΛΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σου Μαχη , ηρθα περαστική απο άλλο μπλογκ, σου εύχομαι καλή εγκυμοσύνη και καλή γέννα, με πήγες πολύ πίσω βέβαια τα παιδιά μου είναι 26 κα 27 αλλά ξέρεις με ένα παραξενο τρόπο κολλάς οταν διαβάζεις μια ανάρτηση , ισως ξαναζείς τα δικά σου που πίστεψέ με δεν είναι και τόσο μακρινά. Να χαίρεσαι τη μικρη γλυκειά σου ταλιμπανούλα και να είσαι όσο μπορείς ξεκούραστη γιατι οι απαιτησεις θα μεγαλώνουν απο δω και μπρος και όλοι μα ολοι θα φωνάζουν μαμα με το παραμικρό ώς τις μεγάλες ηλικίες σαν των δικών μου, πολλα φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...