Σελίδες

18.5.13

Η δική μου κεραλοιφή!

Την αδυναμία μου για τα όσο γίνεται πιο φυσικά καλλυντικά την έχω εκφράσει κατά καιρούς. Έτσι όταν κάποια στιγμή εντελώς τυχαία, έπεσα πάνω στην λεγόμενη κεραλοιφή είχα κρατήσει σημειώσεις για το πως να την φτιάξω κάποια στιγμή.

Η αλήθεια είναι ότι για πολύ καιρό το αμελούσα, ενδεχομένως γιατί δεν είχα ζοριστεί. Ώσπου κάποια στιγμή η ταλιμπανούλα άρχισε να παραπονιέται για το πιπί της, ότι την καίει, ότι την πονάει κλπ. Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν γύρω στα Χριστούγεννα. Εξωτερικά δεν υπήρχε κανένα σημάδι ερεθισμού ή συγκάματος επομένως καταφύγαμε σε καλλιέργεια για να δούμε αν συνέβαινε κάτι. Όλα πεντακάθαρα! Η παιδίατρος συνέστησε να της αλλάξω κρέμα μήπως και την ενοχλούσε η κρέμα.



Τότε ήταν που αποφάσισα να την φτιάξω. Χρησιμοποίησα τις καταπληκτικές οδηγίες της Έλενας από τις Κερασόπιτες! Το μόνο διαφορετικό που έκανα ήταν ότι διπλασίασα τις ποσότητες!


Χρησιμοποίησα τα εξής:
- 160 ml ελαιόλαδο
- 32 γρ. μελισσοκέρι
- λίγες σταγόνες βιταμίνης Ε (eviol)

H 'Ελενα όπως θα δείτε και στο blog της χρησιμοποιεί και αιθέρια έλαια και μαστίχα Χίου. Εγώ επειδή την ήθελα για τον πριγκιπωπό δεν χρησιμοποίησα τίποτα παραπάνω. Παρόλα αυτά κατά καιρούς έχω ακούσει ότι βάζουν διάφορα μέσα, πολύ πρόσφατα διάβασα ότι βάζουν και μέλι.

1. Μέτρησα τα υλικά μου με ακρίβεια.
2 Έβαλα σε μπεν μαρί το λάδι και μέσα σε αυτό το μελισσοκέρι, προσέχοντας να μην κάψει το μείγμα  Θα πρέπει να μπορείτε να βάλετε μέσα το χέρι σας και να μην καίγεστε, ώστε το μελισσοκέρι να λιώσει αργά αργά.
3. Τοποθέτησα το μείγμα σε μπολ και πριν αρχίσει να πήζει έσπασα μέσα αρκετές αμπούλες βιταμίνης Ε. 
4. Έτοιμη η κεραλοιφή σας!

Ανάλογα με το αν θέλετε να είναι πιο πηχτή ή πιο αραιή, προσαρμόζετε και τις δοσολογίες. Εμένα για παράδειγμα, μου βγήκε αρκετά πηχτή και ιδίως όσο ήταν κρύος ακόμα ο καιρός με δυσκόλευε στην επάλειψη. Έτσι σε επόμενη δόση που έφτιαξα μείωσα την ποσότητα ελαιολάδου αλλά πρόσθεσα περισσότερο σπαθόλαδο. Δυστυχώς δεν κράτησα τις ακριβείς αναλογίες γιατί το έκανα ''με το μάτι''.

Τώρα πλέον χρησιμοποιώ την κεραλοιφή και στην κοιλιά. Ενισχυμένη με μπόλικη βιταμίνη Ε και σπαθόλαδο που επιτρέπονται, κάνω επάλειψη σε κοιλιά και στήθος. Στην εγκυμοσύνη της ταλιμπανούλας είχα χρησιμοποιήσει μια πάμφθηνη μεν κρέμα με μεγάλη ιστορία όμως (την έβαζε και η μάνα μου στις εγκυμοσύνες της!), και η αλήθεια είναι ότι δεν έκανα ραγάδες. Πιστεύω όμως ότι είναι και θέμα δέρματος και διαφόρων άλλων παραγόντων.

Σε αυτή την εγκυμοσύνη χρησιμοποιώ κεραλοιφή και μόνο. Για να δούμε... 

Για να δείτε την νέα μας κεραλοιφή με coconut oil και βαλσαμέλαιο πατήστε εδω.

                                         κεραλοιφή με βαλσαμέλαιο + coconut oil

56 σχόλια:

  1. Μαχούλα στην συνάντηση θέλω να μου φέρεις λίγο να δοκιμάσω. Τα υλικά που τα βρίσκεις? το μελισσοκέρι εννοώ και την βιταμίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μελισσοκερι το αγοραζεις απο την λαικη εκει που πουλανε τα μελια
      δεν ειναι ακριβο
      βεβαια αν εχεις καποιον δικο σου που φτιαχνει μελι και αγοραζεις καλο θα ειναι να παρεις απο αυτον που γνωριζεις
      εγω για την επομενη φορα περιμενω να μου φερουν μελισσοκερι απο παραγωγο
      την εβιολ την πουλανε στο φαρμακειο, ειναι παμφθηνη βιταμινη (2,90 οι 20 κάψουλες) και ειναι η βιταμινη της ενυδατωσης, μπορεις να την αγορασεις και να σπας την καψουλα και να την βαζεις στο προσωπο (ιδιως κατω απο τα ματια και ποδι χηνας και για τις καπνιστριες γυρω απο τα χειλη)

      Διαγραφή
  2. Εγώ αγοράζω κεραλοιφή γιατί δεν έχω επιχειρήση να φτιάξω αλλά βρε Μάχη μου 15 ευρώ τα 30 ml!!! Έχω αγανάκτησή λόγω τιμής! Να σαι καλά που την έβαλες την συνταγή... έχω δει διάφορες στο ίντερνετ αλλά είναι πολύπλοκες αυτή η συνταγή σου μου φαίνεται εύκολη στην κατασκευή της. H eviol είναι πραγματικά πολλή καλή κάψουλα, ο γιατρός μου είπε 1 πρωί 1 βράδυ κάνει θαύματα! φιλιά πολλά ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πανακριβη καλε! εγω εχω φτιαξει ολοκληρο κιουπι, ουτε 100 ευρω δεν θα με εφταναν, φαντασου οτι την χρησιμοποιω σε καθε αλλαγή πάνας της ταλιμπανούλας συν κάθε μέρα μετα το ντουζ σε κοιλιά και στηθος για μένα συν κάτι έκτακτα πχ σκάσιμο φτερνών-αγκώνων κλπ.
      παντως επειδη και εγω δοκιμασα αγοραστη, θα σου πω οτι μυριζε πολυ καλυτερα απο την δική μου (σαφως ειχε καποιο αρωματικο μέσα) και φαινοταν πιο μαλακτική αλλά δεν ξέρω κατα πόσο είναι χημικά αυτα τα μαλακτικά συστατικά.

      Διαγραφή
    2. Αν δεν εχεις χρόνο να φτιάξεις, ρίξε αν θες μια ματια και σε αυτή τη σελίδα! https://www.facebook.com/smellslike.soaps?fref=ts
      Δεν ειναι δική μου, αλλά έχει μεγάλη ποικιλία κεραλοιφών, τα προϊόντα ειναι δοκιμασμένα και εχω να πω τα καλυτερα! :)

      Διαγραφή
  3. Η κεραλοιφή είναι μια τέλεια λύση για πολλές χρήσεις, και για τα χείλια τη χρησιμοποιούσα πάρα πολύ, και για εγκαύματα ελαφριά και για τους αγκώνες.. Είναι βάλσαμο! Αλλά δεν ήξερα πως γίνεται! Πανεύκολο :)
    Φιλάκια Μάχη, καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι και εγω την βαζω στα χειλη γιατι εχω προβλημα, ολο σκασμενα ειναι, και συνεχεια τριγυρναγα με ενα βαζακι μικρο παιδική βαζελίνη.

      Διαγραφή
  4. κι εγώ κάνω μόνη μου Μαχούλα...Αλλά δεν έβαζα βιταμίνη...Την χρησιμοποιώ κι εγώ για το Νικόλα αλλά και σε οποιοδήποτε κάψιμο..Κάνει θαύματα!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστουμε Μαχη!!κι εμενα μου παραπονιεται καποιες φορες η μικρη,δεν βαζουμε αλλη κρεμα γιατι εχει κοψει την πανα,λεω να την φτιαξω αφου ειναι τοσο καλη και τα υλικα τοσο οικονομικα!!διαρκει για καιρο ή πρεπει να καταναλωθει συντομα;φιλακια και καλο σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο ειστε εσεις καλε και εχετε κοψει την πανα;; μεγαλος πονος αυτος με την πανα, θα επανελθω σε νεα αναρτηση! διαρκει για καιρο γιατι αν σκεφτεις τα υλικα που εχει μεσα -λαδια, μελισσοκερι, βιταμινη- ειναι ολα με μεγαλη διάρκεια ζωης. Να φανταστείς εγω είχα φτιάξει λίγη τα Χριστούγεννα και τώρα ξαναέφτιαξα περισσότερη ποσότητα πριν το Πάσχα. Αυτή θα με βγάλει αρκετό καιρό αλλά αν τελικά μου στείλουν το μελισσοκερι από το χωριό θα φτιάξω άλλη.

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστουμε πολυ για την συνταγουλα πολλα μπραβο κ σε εσενα κ στην Ελενα, ειναι πολυ οικολογικο κ εισαι σιγουροι για την αγνοτητά του!!!!
    Πολλα μπραβο!!!!
    Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαχούλα έχεις δίκιο για την βιταμίνη Ε και και θα ήθελα να συμπληρώσω αφού θίγεις ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα ότι η συγκεκριμένη βιταμίνη καλώς τη χρησιμοποιήσες γιατί έχει τις επιπλέον ιδιότητες.Σταθεροποιηείται και βοηθάει την ακεραιότητα των αλλών συστατικών,ενυδάτωση όπως πολύ σωστά μας είπες,βοηθάει το δέρμα να μην εξατμίσει άλλο νέρο και τέλος αντιοξειδωτική δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάχη, πολύ καλά κάνεις και την χρησιμοποιείς στην κοιλίτσα σου.
    Την φτιάχνω και εγώ, εγώ βάζω αντί βιταμίνη, πρόπολη και να φανταστείς
    ότι φεύγουν τα σπυράκια του γιου μου, που είναι στην εφηβεία.
    Καλή σου μέρα, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να τη φτιάξω κι εγώ μόνη μου! Λες να δοκιμάσω,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι ότι καλύτερο,εγώ βάζω στις φτέρνες και γίνονται πολύ μαλακές.Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλε αφου την φτιάχνετε όλες, εγω γιατί έκανα την ανάρτηση και μάλιστα με φωτογραφικά ντοκουμέντα;;;;;; αχααχαχχααχχαχαχαχα

    Βέρα για σένα την έκανα την ανάρτηση μάλλον! οπότε ΝΑΙ ΒΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ!

    αν υπαρχει και κάτι τόσο ευκολο και προληπτικο για ρυτιδες ας το αναρτησει κάποια!
    και για μαύρους κύκλους επίσης (οκ οκ τωρα που βρήκαμε παπά....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστούμε για τη συνταγή!!
    Ξέρω πως η κεραλοιφή κάνει θαύματα και θα φροντίσω να τη φτιάξω!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λέγε λέγε όλες σας, θα με κάνετε να δοκιμάσω να τη φτιάξω κι εγώ!
    Ευχαριστούμε για τη συνταγἠ και τις πληροφορίες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαχη μου εγω δεν την εχω φτιαξει ποτε!κατι εμαθα απο'σενα σημερα!θα την δοκιμασω σιγουρα-ειπες βοηθα και στις φτερνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εγω την βαζω και φτερνες και αγκωνες και χειλη που σκανε
      μεχρι να παρεις τα υλικα να την φτιαξεις, μπορεις να βαλεις βαζελινη στα ποδια σου μεσα σε καλτσα ομως για να υπαρχει ακομα μεγαλυτερη απορροφηση λογω της θερμοτητας. Φυσικα και την κεραλοιφη αν την βαλεις βραδυ στα ποδια, καλο ειναι να την αφησεις να απορροφηθει καλα και μετα να ξαπλωσεις, διαφορετικα καλτσουλες για να μην σου λεκιασει τα σεντονια

      Διαγραφή
  15. Η μαμά μου κάνει κηραλοιφή και την χρησιμοποιούμε στο πρόσωπο.
    Τώρα που το είδα θα επιχειρήσω να κάνω κι εγώ!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο προσωπο εε; το εχω σκεφτει και εγω αλλα δεν εχω βαλει ποτε γιατι μου φανηκε ιδιαιτερα λιπαρη για το προσωπο. Δεν ρωτας τι συνταγη κανει η μαμα σου και καντην αναρτηση να την δουμε και αυτη την εκδοχη!

      Διαγραφή
  16. Πράγματι είναι καταπληκτική η κεραλοιφή!!Να ευχηθούμε και τα καλύτερα για σένα και το μωράκι που περιμένεις!!!!Πολλά πολλά φιλιά,φυσικά και στην Ταλιμπανούλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολυ και για τις ευχές και για τα φιλάκια τα οποια ανταποδιδουμε!

      Διαγραφή
  17. Τέλειαααα Μάχη μου!!! Κι εγώ φροντίζω να φτιάχνω για να έχουμε πάντα στο σπίτι!!! Φαντάζομαι την Ταλιμπανούλα... "Μου αλέσει πολύ η καινούγια κλέμα για το πιπί..." Χιχι...
    Τα φιλιά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αγαπημένη μου κρέμα είναι αυτή! Την έμαθα όταν ήταν μικρά τα παιδιά και την χρησιμοποιούμε όλοι οικογενειακώς. Μπράβο Μάχη μου , είναι αγνά προιόντα που κάνουν καλό και στην ταλιμπανούλα και σε σένα και στον μπεμπούλη με το καλό.
    Εμένα μου την έμαθε μια γειτόνισσα στο χωριό που έχουν μελίσσια και από εκεί παίρνω αγνό κερι και έχω και λάδι δικό μου βιολογικό
    Τέλεια , καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ούτε εγώ φτιάχνω Μαχάμα οποτε για μένα, τη Βερα και χιλιάδες άλλες γυναίκες έκανες την ανάρτηση:)
    Διάβασα τις ιδιότητες της αλλά τι να την φτιάξω; Μωρό δεν έχω, κοιλια τούμπανο δεν έχω, φτέρνες κ αγκώνες που σκάνε ούτε. Να κάνω τόσο κόπο;;;
    Και να σου πω, είναι λιπαρή η υφή της; Όταν την απλώνεις εννοώ στο σώμα σου απορροφάται εύκολα ή πρέπει να περιμένεις; Ρωτώ μπας κ αντικαταστήσω την κρέμα σώματος. Ή λέω βλακείες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μεινε στην κρεμα σωματος εσυ, οσο γιατι να την φτιαξεις θα σου απαντησω ιδιαιτερως!

      Διαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα talimpanoula! Να χαίρεσαι τη ζουζούνα σου!!!
    Κεραλοιφή κάνω συχνά και με ελαιόλαδο και με σπαθόλαδο ( το οποίο δυστυχώς δε βρίσκω στα μέρη μου, είχα πάει πέρσι Γιάννενα μου έδειξε μια φίλη το σπαθόχορτο μάζεψα και έφτιαξα ένα βαζάκι). Αποφεύγω να χρησιμοποιώ την κεραλοιφή με το σπαθόλαδο από την Άνοιξη και μετά γιατί προκαλεί φωτοευαισθησία και μπορεί να δημιουργήσει διχρωμίες στον ήλιος. Γι΄ αυτό το λόγο καλό θα είναι να την αποφεύγουμε στο πρόσωπο!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να και κατι που δεν γνωριζαμε για το σπαθολαδο και την φωτοευαισθησία! ευχαριστούμε πολύ! καλώς μας ήρθες!

      Διαγραφή
  21. έμαθα για την κεραλοιφή απο την κολλητή μου και έχει να πει τα καλύτερα. Κι εγώ στην εγκυμοσύνη δεν έκανα ραγάδες με τις βαζελίνες αλλά νομίζω οτι παίζει πολύ ρόλο και το δέρμα της κάθε γυναίκας. Πάρα πολύ χρήσιμη η ανάρτηση σου την προωθώ! Και μπράβο σου που το έψαξες και ασχολήθηκες! Αχ κοιλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ Μάχη μου,είμαι υπέρ στα φυσικά καλλυντικά.
    Βέβαια δεν έχω ιδέα απ αυτά..

    Χάθηκα λιγάκι γιατί είχα τεχνικό πρόβλημα,όμως επανήλθα!

    Σε φιλώ εσένα και τη μικρή ταλιμπανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ χρήσιμη η ανάρτηση σου.. Οι κόρες μου ανταλλάσουν κάτι μικρά βαζάκια άκουγα που λέγαν για κεραλοιφή και η μία την δώριζε στην άλλη. Σκέφτηκα λοιπόν πως μία ποσότητα θα τους ήταν χρήσιμη και θα την φτιάξω!!! Φιλάκια στην Ταλιμπανούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάχη μου σου έκανα νυχτερινή επίσκεψη γιατί τώρα προλαβαινω να κάνω τις περιοδείες μου στην μπλογκογειτονιά,φυσικά μαγεύτηκα καθι φυσικά σου γράφτηκα μέλος γιατι βρήκα πολυ χρήσιμες τις αναρτήσεις σου!!Σε περιμένω και απο το δικό μου!!και απο μένα kisses στην Ταλιμπανούλα!καλό βραδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε και εγω βραδινος τυπος...αλλο που το πρωι το μετανιωνω,,,,
      καλως βρεθηκαμε!

      Διαγραφή
  25. Μαχη μου καλημερα!! Εχθες πηγα να παρω κερι μελισσας και το μονο κερι που βρηκα ηταν σε "φυλλα"!!! Mε διαβεβαιωσε ο ιδιοκτητης βοτανων οτι ειναι καλο αλλα διαβαζω στο ιντερνετ πως μπορει να περιεχει παραφινη. Τι γνωμη εχεις για αυτο;
    Ποση ωρα,απο την στιγμη που θα την φτιαξουμε μπορει να χρησιμοποιηθει; Κάνει και για καψιμο απο ασβεστη;

    Kωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ξέρω για αυτό το κερί που λες, εγώ το πρώτο το είχα πάρει από τον πάγκο με τα μέλια στην λαική επειδή έτυχε και μια γειτόνισσα γνώριζε τον παραγωγό. Ένας τρόπος που μου εχουν πει για να καταλαβαίνεις την ποιοτητα ειναι η μυρωδια, αν σου μυριζει περισσότερο σαν κερι (τα φθηνα) της εκκλησιας τοτε ναι εχει πολυ παραφινη, ενώ αν μυρίζει περισσότερο μελι τοτε είναι καλο. Για να την χρησιμοποιήσεις πρεπει να εχει κρυωσει για τα καλα, μην παθεις και κανα έγκαυμα, τωρα επειδη κάνει πολυ ζέστη και θα αργησει πολυ να στεγνωσει, αστην σε θερμοκρασια δωματιου και αφου πηξει αρκετα, βαλτην και λιγο ψυγειο να κρυωσει εντελως. Για τον ασβεστη που λες δεν ξερω, για καψιματα απο λαδι τηγανιου, ηλιο, αναπτηρα κλπ μια χαρα εκανε παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Nα εισαι καλα κουκλιτσα μου!! Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλησπερα σε ολους σας.οποιος χρειαζεται κεραλοιφες διαθετω μιας και εχω μελισσια και ελεωνες δικα μου.οποιος θελει ας μου στειλει ενα μειλ να τα πουμε.καλο βραδυ.dimitristolis42@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κερί εγώ αγόρασα από καλό μαγαζί μπαχαρικών στο κέντρο στην οδό Ευριπίδου.Την έφτιαξα σύμφωνα με την δοσολογία της talibanoullas αλλά την άλλη μέρα ήταν σκληρούτσικη και δύσκολη στην επάλειψη.Έπιασα και εγώ χτες με ένα μαχαιράκι επάλειψης βιτάμ (που δεν κόβει) και την πολτοποίησα μέσα στο βαζάκι που ήταν.Έγινε απαλή και η υφή της μεταξένια.
    Εάν δεν δημιουργεί πρόβλημα στη σύστασή της σας συνιστώ να το κάνετε και θα γίνει τόσο απαλή (σαν αυτές του εμπορίου) που δεν θα χορταίνεται να την χρησιμοποιείτε.
    Παππούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκληρή βγήκε και σε εμένα την πρώτη φορά που την έφτιαξα. Εχει να κάνει και με την περιεκτικότητα του λαδιού καθώς και με την ποιότητα του κεριού. Την δεύτερη φορά επειδή έβαλα και βαλσαμέλαιο έβαλα περισσότερη ποσότητα λαδιού και βγήκε σαν balm.

      Διαγραφή
  30. καλησπερα, μολις διαβασα την δικη σου κεραλοιφή,εχω ακουσει πολυ καλα λογια..ειναι τοσο ευκολη; να την δοκιμασω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου είναι πανεύκολο! να το δοκιμάσεις! ετοιμάζω και νέα ανάρτηση με άλλα συστατικά, πιο μαλακτική!

      Διαγραφή
  31. Καλημερα σας! Για μαλακτικη μπορειτε να χρησιμοποιησετε λανολινη.. η οποια εγω αποφευγω λογω της μυρωδιας.. αλλα θα εχετε το αποτελεσμα "αγοραστου" προιοντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημερα σας! Για μαλακτικη μπορειτε να χρησιμοποιησετε λανολινη.. η οποια εγω αποφευγω λογω της μυρωδιας.. αλλα θα εχετε το αποτελεσμα "αγοραστου" προιοντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ ωραία η συνταγή και μπράβο σας , απλά το εβιολ δεν είναι κάλο προίον για τα μωρα στα συστατικά της εχει προπανόλη (που ειναι παράγωγο του πετρελαίου) και βοηθάει στην ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλησπερα, επειδη μου βγηκε πολυ πηχτη μπορω να την ξαναλιωσω κ να αυξησω το λαδι; την εβαλα ηδη σε βαζακι. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φυσικά και μπορείς να την ξαναλιώσεις σε μπεν μαρι. Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί βγήκε πηχτή.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω πολυ. Επειδη το εβαλα ηδη σε βαζακι πως θα το βγαλω; συγνωμη για τις απλοικες αποριες αλλα πρωτη φορα κανω. Ευχαριστω.

      Διαγραφή
    3. Αν το βαζακι ειναι γυαλινο θα το βαλεις οπως εχει σε μπεν μαρι να λιωσει το εσωτερικο του

      Διαγραφή
    4. Σουπερ! Χιλια ευχαριστω

      Διαγραφή
    5. Σχετικα με την πηχτη κηραλοιφη, θα βαλω το βαζακι σε μπεν μαρι, θα προσθεσω λαδι.το αφηνω λιγο κ βγαζω για να πηξει; Ή χρειαζεται ανακατεμα αφου προσθεσω λαδι;

      Διαγραφή
    6. Θα βάλεις το βαζάκι με την ήδη πηχτή κεραλοιφή μέσα, σε μπεν μαρι. Μόλις λιώσει η κεραλοιφή το αποσύρεις απο το μπεν μαρι, προσθέτεις το λάδι, ανακατεύεις ελαφρά και το αφήνεις να πήξει πάλι σε θερμοκρασία δωματίου.

      Διαγραφή
  35. Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!!! Όντως βγαίνει αρκετά σκληρη με 5 κουταλιες και λογικα αν βαλεις λαδι θα γινει ιο ρευστη... Οντως η λανολινη την κανει λιγοτερο σκληρη; Αν ναι σε τι ποσότητες τι βαζουμε στην κοιραλοιφη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν διαβάσεις τα σχόλια την λανολίνη την αναφέρει αλλη κοπέλα, εγώ δεν την έχω χρησιμοποιήσει στην κεραλοιφή μου οπότε δεν ξέρω αν την κάνει λιγότερο σκληρή!

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...