14.5.13

Ένα στην αγκαλίτσα & ένα στην κοιλίτσα...


Είναι κάποιες φορές που οι λέξεις, ακόμα και της πλουσιότερης γλώσσας του κόσμου, ωχριούν να περιγράψουν συναισθήματα...

Είναι κάποιες φορές που το παρελθόν είναι τόσο άσχημο που δεν σε αφήνει να πιστέψεις στην καλοτυχία του παρόντος και συνεχίζεις να φοβάσαι για το μέλλον...




Και κρατάς το στόμα σφαλμένο γιατί δεν ξέρεις τι να πεις...περιμένεις απλά να περάσει ο καιρός νομίζοντας ότι έτσι θα αισθανθείς πιο σίγουρη...

Και ο καιρός περνάει, και η κοιλίτσα φουσκώνει και εσύ έχεις αφεθεί να ονειρεύεσαι, γαλάζια όνειρα αυτή τη φορά και ναι! εξακολουθεί να υπάρχει ένας φόβος -μεγάλος η αλήθεια είναι- ότι το όνειρο μπορεί να έχει κατάληξη εφιάλτη όπως και τότε...

Αλλά μετά κοιτάς την ταλιμπανούλα και ενδόμυχα ξέρεις ότι τα κατάφερες μια φορά βαδίζοντας σε ακόμα πιο κακοστρωμένο δρόμο.. τώρα ο δρόμος είναι ανθόσπαρτος από την ταλιμπανούλα... και για το χατήρι της και μόνο θέλεις να πάνε όλα καλά..και θα υπερβείς εαυτόν για να πάνε όλα καλά...από εκεί και πέρα αναλαμβάνει ο Ύψιστος...

Με το δικό Του θέλημα, τον Αύγουστο η ταλιμπανουλα θα γίνει η μεγάλη αδερφή του μικρού αδερφούλη της...

Μέχρι τότε...θετική ενέργεια και ...νεραϊδοσκονη!



74 σχόλια:

  1. Ελα ρε Μάχη με συγκίνησες θηρίο!
    Τι επιτυχια αυτη η φωτο, τρομερό το Logo..
    Αντε με το καλόοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θηριο ονομα και πραγμα! και στα δικα σας! με εναν κορίτσαρο ναααα, με το συμπάθειο παντα! σμουτς!

      Διαγραφή
  2. Koριτσάρα μου με το καλό !!!
    Αχ, μεγάλη χαρά πήρα !!
    Σε φιλώ γλυκά και να προσέχεις τον εαυτό σου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καρδούλα μου,με το καλό και με ένα πόνο!!!!!
    Focus στο μπέμπη και μη κοιτάς πίσω.Μπροστά με χαμόγελο να κοιτάς και τον Αύγουστο θα γεννηθεί κι ο "Μπιν Λάντεν"!!!!!!Τι ταλιμπανοοικογένεια,Θεέ μου!!!!
    Σε γλυκοφιλώ!!!!!
    υ.γ.Η λεζάντα συγκλονιστικά συγκινητική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό με το καλό γλυκειά μανούλα!! Την αγάπη μας και τις προσευχές μας!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου και με το καλό το μωρό σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ααααααααααα!!!!!!!!!!τι τελεια νεα!!!!!!!!!!!Με το καλο Μαχη μου!!!!!πολυ χαρηκα!!!!ολα καλα θα πανε,μην αγχωνεσαι!!!βρε την ταλιμπανουλα που θα αποκτησει αδερφακι!!!!πολλα φιλακια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά το είχα μυριστεί στην προηγούμενη ανάρτηση! Με το καλό κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα καλά θα πάνε! Περιμένουμε το γαμπρό τώρα! Θα γίνει και το ταλιμπανάκι μεγάλη αδερφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαχούλα μου γλυκιά..... σου εύχομαι ο μπεμπούλης να έρθει με το καλό και να ολοκληρώσει την ευτυχία της οικογένειάς σου!!!!! Οι προσευχές μου θα είναι μαζί σου!!! Η φώτο τέλεια!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το καλό, με το καλό.Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα θα πάνε καλά!!! Μην σκέφτεσαι τίποτα!!
    Τέλεια η φωτογραφία! Έχω άλλες δύο φίλες που είναι 4 μηνών, χαμώς θα γίνει από τον Αύγουστο και μετά που με χάνεις που με βρίσκεις σε ένα μαιευτήριο θα είμαι!! :) Θετική σκέψη και προχωράς δυναμικά φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να επανορθώσω καθώς μπήκα από τον υπολογιστή του μανώλη και από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα σχόλιο με τ όνομά του (το μνμ που αφαίρεσα παραπάνω). Τέλοσπάντων το θέμα είναι η όμορφη φωτογραφία σας και τα καλά σας νέα!!! στέλνουμε θετική ενέργεια και αγάπη...Να είστε καλά και να απολαυσετε την περίοδο αυτή όσο μπορείτε καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άντε να έρθει και ο ταλιμπάν τώρα και θα σας καταζητεί η CIA και η Αντιτρομοκρατική:)))
    Μας έχεις συγκινήσει Μαχάμα Μάμα!!! Ένα ακόμα μωράκι για το 2013. Το δικό σου μωράκι!!!
    Κάθε εγκυμοσύνη ειναι ένα θαύμα ζωής. Πόσο μάλλον για σένα, μετά τα όσα έχεις περάσει. Το ξέρεις πως όλα θα πάνε μαγικά τέλεια και απο εμάς έχεις όλη την φρέσκια παρτίδα νεραιδόσκονης και θετικής ενέργειας!!!
    Άντε με το καλό να γίνουν δύο στην αγκαλίτσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα τι τέλεια φωτογραφία και τι τίτλος ανάρτησης!!!
    Πουλάκι μου, όλα καλά να πάνε! Όπως είπε και η Δήμητρα σου στέλνουμε τόνους νεραϊδόσκονης και πολλή πολλή αγάπη! Με δύο στην αγκαλίτσα ποιος σε πιάνει!!
    Σ'αγαπάμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και νά 'ξερες, τι σε περιμένει! (Με την καλή έννοια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βαρέλια, τόννους, 2 νταλίκες νεραιδόσκονη από εμένα για εσένα! Σου στέλνω όλη μου την θετική ενέργεια και σας εύχομαι (σε όλη την οικογένεια) μέσα από την καρδιά μου να δεχτείτε με το καλό το νέο μέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με το καλο κ με υγεία!! Με ενα πόνο να έρθει στον κόσμο ο μικρουλης σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πώπω Μαχούλ κοριτσάρα μου, εσύ είσαι με την κορτσάνα σου στη φωτογραφία όνειρο αυτή και στη κοιλίτσα το αγοράκι σου κι αδελφούλης της? δεν υπαρχει πιο συγκινητική στιγμή για μένα για μιά γυναίκα,μανα,κόρη κλπ...Μου θυμίζεις πολύ την κόρη μου,,,Νασαι καλά και να σου πάνε όλα καλά,περίφημα,ονειρεμένα,καλόβολα,όπως τα φαντάζεσαι,τα θες και τα ονειρεύεστε με τον αντρούλη σου!!Με ένα πόνο και ο γιόκας σου και σε λίγο καιρό να σε δούμε και με τα δύο σου βλαστάρια αγκαλίτσα κι έτσι παντα όμορφη κι ευτυχισμένη!!!!φιλακια πολλά κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η μεγάλη, συγκινητική , χαρούμενη είδηση στη μπλογκογειτονιά!
    Πόσες ευχές να σου στείλουμε Μάχη μου που βλέπουμε τη φωτογραφία σου μαζί με την ταλιμπανούλα σου .
    Μη φοβάσαι καλό μου κορίτσι , με τη δύναμη όλων των επουράνιων δυνάμεων και με τη δική σας πίστη τον Αύγουστο θα είστε 4.
    Φιλιά και πολλές ευχές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με το καλό! Αυτές οι ειδήσεις είναι οι πιο όμορφες που μπορείς να ακούσεις!
    Τις καλύτερες μου ευχές και όλα μα όλα θα πάνε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κοριτσάκι μου, εύχομαι με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου να μη φοβηθεισ ποτέ ξανά και για κανένα λόγο!!!! Η Ταλιμπανούλα σου θα γίνει μεγάλη και υπέροχη αδερφουλα καθώς εσύ θα τους καμαρώνεις ευτυχισμένη!!!! Φιλιά και στους τρεις σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό και για σενα Κικη μου! με το καλο να αγκαλιάσεις το παιδάκι σου!

      Διαγραφή
  23. Συγχαρητήρια!!!!! Μην κοιτάς πίσω, μπροστά να κοιτάς... το παρελθόν να μείνει εκεί που ανήκει. Όλα θα πάνε καλά. Τριπλά φιλιά και μπόλικη νεραιδόσκονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με το καλό Μάχη μου!!!Κι όλα καλά θα πάνε! Απόλαυσε την εγκυμοσύνη σου, απόλαυσε και τις στιγμές που έχεις με ένα παιδάκι γιατί μετά... θα τα δείς όλα! :)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με το καλό το νέο σας μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοριτσάρα μου!!! Τί όμορφα νέα διαβάζω πρωί-πρωί!!!
    Με το καλό!!! (Μη κάνεις άσκημες σκέψεις... Μόνο χαμόγελο... ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ!!!)
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κούκλα μου!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος σας! Τώρα θα είναι δύο τα ταλιμπανάκια!!!! Αλλά τι γλυκά ταλιμπανάκια!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλειαααααα!!
    Τι όμορφα νέα είναι αυτά που διάβασα πρωί πρωί;;
    Όλα θα πάνε κατ' ευχήν!
    Μια καλή εγκυμοσύνη σου εύχομαι καΙ με ένα πόνο!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. υπεροχη αναρτηση με το καλο να ερθη και το καινουργιο μωρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο βρε Μάχη μου! Με το καλό. Χάρηκα πολύ !Και είσαι και μια ΚΟΥΚΛΑ εγκυος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τέλεια, χαίρομαι πολύ για σένα. Συγχαρητήρια και με το καλό να κρατήσεις αγκαλίτσα το νέο μωράκι σου, αντράκι αυτή τη φορά! Να απολαύσεις τις ημέρες αυτές. Σου στέλνω όλη τη θετική μου ενέργεια και πολύ νεραϊδόσκονη... Όλα να πάνε καλά εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Με το καλό κοπέλα μου! Δεν ξέρω τι έχει συμβεί και σε κάνει να φοβάσαι όμως καταλαβαίνω απόλυτα το συναίσθημα! Ελπίζω να είναι και για σένα λυτρωτική η ανακοίνωση! Πολλά φιλιά και όλες μου τις ευχές για το καινούργιο μωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΄Ολα καλά θα πάνε!!!!!!
    Με το καλό το αδελφάκι,
    τις ευχές μου σου στέλνω και
    την αγάπη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σου ευχομαι με το καλό να έρθει ο μπέμπης και να γεμίσει το blog σου και με γαλάζια ενέργεια! Ευρηματικότατος ο τρόπος ανακοίνωσης με την φωτογραφία.Φιλάκια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι όμορφο νέα είναι αυτά Μάχη μου, με το καλό να πάνε όλα καλά και προσπάθησε να μην σε αγχώνει και σε στεναχωρεί τίποτα μόνο θετικές σκέψεις παρακαλώ!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με το καλό το αγγελουδάκι σου,η Παναγιά θα είναι μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Μάχη μου! Τα μάτια των παιδιών μας μας κάνουν να είμαστε δυνατότεροι και να αγωνιζόμαστε περισσότερο γι 'αυτά γιατί το αξίζουν όσο τίποτα στον κόσμο! Σου εύχομαι τα καλύτερα με το καλό να έρθει το νέο μέλος της οικογένεια σας και να είστε ευτυχισμένοι και δυνατοί! Η φωτογραφία με την ταλιμπανούλα σου είναι τρέλα!!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μάχη Χρόνια πολλά!!!!
    Με το καλό να κρατήσεις στην αγκαλιά σου και το δεύτερο μωράκι !!!
    Τέλεια η φωτογραφία σου!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγκυούλα και εσύ??? Μπράβο και πάλι μπράβο!!! Όλα καλά θα πάνε...δε θέλω άγχος!! Μη στενοχωριέσαι για τίποτα, θετικές σκέψεις μόνο! Η ζωούλα που έχεις μέσα σου θέλει μια μανούλα χαμογελαστή κι ευτυχισμένη!! Και ΝΑΙ, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!! Σε φιλώ και να προσέχεις....τα γνωστά...να μην κουράζεσαι, να μην σηκώνεις βάρη, να μην αγχώνεσαι...κλπ κλπ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό και το δικο σου τρίτο παιδάκι! να πανε ολα καλα και εγω σταματαω εδω! δεν ειμαι εγω για εγκυμοσυνες, πολυ αγχος!

      Διαγραφή
  40. Τι όμορφα τα νέα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όλα καλά θα πάνε, να είσαι σίγουρη γι΄αυτό! Εσύ μόνο να χαμογελάς και να χαίρεσαι αυτές τις στιγμές...εντάξει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μπράβο με το καλό ! Όλα θα πάνε καλά, αυτό μόνο να σκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Με το καλό!! Όλα θα πάνε καλά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φοβερή η φωτογραφία,δεν το συζητώ!!!!Τι να πω άλλο;;;;Με το καλό!!!!Τόσες γλυκές ευχές γεμάτες ειλικρινή αγάπη μόνο καλό θα κάνουν!Είμαι σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άντε Μαχουλα και επισημως σου εύχομαι με το καλό να έρθει κι ο μικρός ταλιμπανουλης.Σου στέλνω τόνους γαλάζιας αγοροσκονης..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω παλι θα σου στειλω ροζ νεραιδοσκονη με την ευχη σύντομα να ρθει και σε σενα μια μικρη ταλιμπανουλα! φιλακια στον κουκλο σου!

      Διαγραφή
  45. Με το καλό κορίτσι μου να έρθει ο μπεμπάκος , μη φοβάσαι όλα θα πάνε καλά με θετική σκέψη και υπομονή..φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Αχ, μπράβο, μπράβο, μπράβο!!!!! Καλή σιγουριά που λένε και στα μέρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Με το καλό να υποδεχτείτε το νεότερο μέλος της οικογένειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με το καλό να υποδεχθείτε τον μικρό αδερφούλη !!! Πολύ το χάρηκα αυτό σου το πόστ, πάντα τέτοια ~χιχιχιχι~ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έχεις όλη τη νεραιδόσκονη και πολλά στραφτάλια θετικής ενέργειας και συναισθημάτων μαζί σου!! Από εμάς για σένα , με πολύ αγάπη και απέραντη εκτίμηση να μεγαλώσει η οικογένεια και να δυναμώσει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τι υπέροχα νέα!!!!!!!!!! Με το καλό να έρθει στον κόσμο το αδερφάκι της ταλιμπανούλας!!! Όλα καλά να πάνε! Εσύ προσπάθησε να είσαι ήρεμη και να σκέφτεσαι θετικά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με το καλό Μάχη μου, σου ευχομαι να πανε όλα καλα και το Αυγουστο να εισαι μια πολυ ευτυχισμένη μανούλα με 2 πλέων παιδάκια στην αγκαλιά σου!!!!!!
    Πραγματικα είναι η πιο ομορφη περιοδος μιας γυναίκας, να βλέπεις την κοιλιτσά σου να φουσκώνει και μαζι της μα μεγάλωνει και το μωράκι σου,
    Να σκέφτεσαι μονο φετικα και ολα θα δεις θα ειναι οπως τα ονειρεύεσαι!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ομορφα ευχάριστα γλυκά νέα!!!Ολα θα πάνε κατ'ευχήν και σε λίγο θα κολυμπάς στην ευτυχία και η αγάπη θα σε πνίγει,η κούραση και οι έννοιες θα σβήνουν με μιας με ένα φιλάκι της Ταλιμπανούλας και με ένα βλέμμα του δεύτερο άνδρα της οικογένειας Εύχομαι ότι επιθυμείς να εκπληρωθεί στο πολλαπλάσιο!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Σας ευχαριστώ ολους πάρα πολύ για τις εγκάρδιες ευχές σας! Εύχομαι σε όλους και στον καθένα χωριστά τα καλύτερα και ότι επιθυμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μάχη πολύ ευχάριστα τα νέα σου. Όλα να πάνε καλά και να υποδεχτείτε το νέο μέλος της οικογένειας. Να χαίρεσαι την ταλιμπανούλα σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. και με πετυχαινεις και σε ακρως φορτισμενη ημερα και πως να συγκρατηθω;ριχνω ενα πραγματικο και ειλικρινες δακρυ συγκινησης και σου ευχομαι ο ερχομος του μικρου ταλιμπαν να αποτελεσει την ολοκληρωση της ευτυχιας σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Επιτέλους, Μαχης γιε!
    Σε φανέρωσαν πουλάκι μου!
    Και τι ωραία φωτογραφία και αντιστοιχία μηνών-εβδομάδων...
    Να σκεφτόμαστε τα νεραϊδόπαιδα και να προσπερνάμε όλα τα άλλα...
    Φιλώ τα τρία πρόσωπα της φωτογραφίας <3 Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Με συγκίνησες βρε Μάχη μου!!! Μόνο όμορφες σκέψεις να κάνεις και όλα θα πάνε καλά!!!
    Με το καλό να έρθει ο μικρός ταλιμπάν!!! :)
    Σου στέλνω όλη τη θετική μου ενέργεια και σε φιλώ!!!

    Υ.Γ. Η φωτογραφία που έφτιαξες είναι πολύ πετυχημένη!!! Αυτό θα πει φαντασία!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Με το καλό να έρθει ο μπέμπης σου Μάχη μου!!Η φωτογραφία είναι υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ήρθα τελευταία και καταϊδρωμένη...
    Μαχούλα!!!!! Να σου ευχηθώ ότι καλύτερο στη συνέχεια της πιο όμορφης περιόδου μιας γυναίκας! Όλα θα πάνε καλά!!!
    Περιμένουμε τον μικρό ταλιμπάν και επίσημα πλέον! Με το καλό να μας έρθει!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συγχαρητήρια και με το καλό καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Συγχαρητήρια!!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι! Δεν έτυχε να δω την άναρτηση σου και τώρα μόλις το είδα και με έκανες να χαμογελάσω! ΌΛα να πάνε καλά! Πω πω τι έχει να γίνει!!!Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά???Μπράβο κοριτσάκι πολύ χαίρομαι για σ'ένα και την μικρούλα που θα αποκτήσει αδελφάκι!!Να προσέχεις και να μην κουράζεσαι.Ο καιρός θα περάσει γρήγορα,είναι και καλοκαίρι μπροστά μας που περνάει πάντα ευχάριστα!!
    Σας φιλώ ταλιμπανούλες μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μάχη μου με το καλό το καλοκαιρινό μωράκι σου! Διάβασα με μια ανάσα την ανάρτηση σου και διάβασα και το "παρελθόν". Έχεις περάσει πολλά και σου αξίζει κάθε ευτυχία αγκαλιά με τα παιδάκια σου! Τσουβάλια νεραιδόσκονης και κιβώτια θετικής σκέψης σου στέλνω με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Με το καλό να έρθει το αγοράκι σας και να ολοκληρώσει την ευτυχία σας Μάχη μου! Άντε, λίγος καιρός έμεινε, και θα μυρίσετε μπεμπεκίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. (Αναστασία, εγώ είμαι τελευταία και καταϊδρωμένη από ό,τι φαίνεται...)

    Μαχούλα μου, Μαχούλα μου!!!!!!!!!! Θα σου ξαναευχηθώ και στο blogάκι σου, καλό υπόλοιπο εγκυμοσύνης και όταν έρθει με το καλό ο καιρός να ξεμυτίσει στον κόσμο αυτό το αγοράκι σου, να το σφίξεις στην αγκαλιά σου και να το τρελάνεις στα φιλιά! Να γεννηθεί γερό και δυνατό!

    Φιλάκια κοριτσάρα μου και όλα θα πάνε περίφημα! Η ταλιμπανούλα έστρωσε το δρόμο με ροδοπέταλα να υποδεχτεί τον μικρό αδερφούλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να πάνε όλα καλά! Άλλωστε, είμαι σίγουρη ότι η ταλιμπανούλα έχει στρώσει τον δρόμο όσο καλύτερα γινόταν και το μπεμπάκι θα έρθει εύκολα και ανώδυνα! Άσε το παρελθόν πίσω και κοίτα μόνο μπροστά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τρελλαινομαι ν' ακουω τετοια νεα!!! Με το καλο να ερθει κι ο πριγκηπας σου, να μεγαλωσει κι αλλο η ευτυχια σας! Απ' την καρδια μου στο ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Με το καλό το αγοράκι σου! Να πάνε όλα πιο καλά κι από όσο έχεις φανταστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...