21.4.13

Πώς τοποθετούμε το ''Pin it'' Button στις φωτογραφίες των αναρτήσεων μας!

Μια από τις συστάσεις που έκανε η ομάδα του All4blogs στην κριτική του blog μου, ήταν και η προσθήκη του ''Pin it'' Button στις φωτογραφίες που τοποθετώ στα άρθρα μου.



Η αλήθεια είναι ότι αυτή η προσθήκη με έχει απασχολήσει πολύ! Όχι τεχνικά! Τεχνικά είχα βρει αρκετά tutorials για το πως γίνεται, άλλα πιο εύκολα και άλλα πιο δύσκολα. Αυτό που με απασχολούσε ήταν ότι δεν ήξερα κατά πόσο ήθελα να ''ανεβαίνουν'' φωτο της ταλιμπανούλας στο Pinterest. 


Θα έχετε ήδη προσέξει ότι ενδελεχώς κρύβω το προσωπάκι της. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θέλω να φαίνεται το προσωπάκι της, για να είμαι ειλικρινής τείνω στο ότι δεν θέλω να φαίνεται. Ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αρεστό στο ευρύ κοινό, όμως σαν μαμά προέχει να προσέχω το μωρό μου όχι από τα μάτια των πολλών καλοπροαίρετων αλλά από τα αχόρταγα και άθλια μάτια έστω και ενός κακοπροαίρετου!

Για τον λόγο αυτό, δεν είχα βάλει το σχετικό κουμπάκι. Βέβαια, ενδόμυχα ήξερα ότι αυτό είναι ουτοπία γιατί όποιος ήθελε να ''καρφιτσώσει'' μια ανάρτηση μου σε κάποιον πίνακά του, μπορούσε να το κάνει...όπως άλλωστε το έκανα και εγώ σε blogs που δεν είχαν το σχετικό κουμπί. Για τον λόγο αυτό, είπα να διευκολύνω την κατάσταση.

Έτσι λοιπόν τοποθέτησα το ''Pin it'' Button, το οποίο θα εμφανίζεται πάνω δεξιά, κάθε φορά που πάτε τον κέρσορα πάνω στην φώτο. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να ''καρφιτσώσετε'' όποια ανάρτηση σας ενδιαφέρει στο Pinterest.

Αν πάλι είστε blogger και θέλετε να τοποθετήσετε και εσείς τη σχετική ρύθμιση, ο τρόπος είναι απλός. Οι οδηγίες είναι για τον Βlogger, οι φίλες που έχετε Wordpress συγχωρέστε με!

Βήμα 1ο:
Πηγαίνετε στον Blogger -> Πρότυπο -> Επεξεργασία HTML -> Επεξεργασία Προτύπου

Βήμα 2ο:
Βάλτε τον κέρσορα μέσα στο κουτάκι με τον κώδικα και πατήστε control+f 
Θα σας εμφανίσει ένα κουτάκι αναζήτησης μέσα στο κουτί του κώδικα (πάνω δεξιά). Στο κουτάκι της αναζήτησης, επικολλήστε το κάτωθι:
</body>

Βήμα 3ο:
Αφού το βρείτε, πηγαίνετε ακριβώς από πάνω και επικολλήστε τον κάτωθι κώδικα:

<script>
//<![CDATA[
var bs_pinButtonURL = "http://3.bp.blogspot.com/-y3xzTGiGzH0/UK4XOaUpdaI/AAAAAAAADw8/Z1MH4Jr4Efo/s1600/pinterestx1_72.png";
var bs_pinButtonPos = "center";
var bs_pinPrefix = "";
var bs_pinSuffix = "";
//]]>
</script>
<script src='http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.8.2/jquery.min.js' type='text/javascript'></script>
<script src='http://greenlava-code.googlecode.com/svn/trunk/publicscripts/bs_pinOnHoverv1_min.js' type='text/javascript'></script>
<!-- please do not alter or remove the following code -->
<div id='bs_pinOnHover'><a href="http://www.bloggersentral.com/">Blogging tips</a></div>


Στην 5η σειρά του κώδικα, αναγράφεται η λέξη center. Αν το αφήσετε έτσι, τότε το ''Pin it'' Button θα εμφανίζεται στο κέντρο της φωτογραφίας σας. Αν θέλετε να εμφανίζεται σε διαφορετικό σημείο, αντικαταστήστε την λέξη center με μια από τις κάτωθι ανάλογα με την επιλογή σας:
- topright: πάνω δεξιά (η δική μου επιλογή)
- topleft: πάνω αριστερά
- bottomright: κάτω δεξιά
- bottomleft: κάτω αριστερά

Βήμα 4ο:
Αφού κάνετε τα παραπάνω, είστε έτοιμοι. Άν θέλετε κάντε μια προεπισκόπηση προτύπου (αν και σε μένα δεν έδειξε τίποτα) και μετά ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ (μη το ξεχάσετε) και θαυμάστε το αποτέλεσμα στις φωτογραφίες των αναρτήσεών σας!

Το σχετικό tutorial το βρήκα ΕΔΩ!

Αν θέλετε κάτι πιο εξειδικευμένο ή γουστόζικο από θέμα εμφάνισης, μπορείτε να δείτε τα tutorials εδω και εδω!

32 σχόλια:

  1. Και εγώ ως άσχετη θέλω να ρωτήσω το εξής βρε Μαχούλα μου: τι είναι το Pinterest??? τι κάνεις εκεί?? ( ξέρω σε κούφανε η ερώτηση μου αλλά δεν ξέρω και θέλω να μάθω! ) φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαχαχαχχαχαχα
      τι κανεις εκει εε; κοιτα να δεις τι κανεις: ανοιγεις κωδικό, μπαινεις και μετά προοδευτικα καις το φαγητο, αφηνεις το σπιτι αχουρι, ξεχνας να φας, μη σου πω και στο διαζυγιο φτανεις!

      περα απο την πλακα το Pinterest ειναι μια εφαρμογη στην οποια ο καθε μπλογκερ μπορει να ανεβασει ολα αυτα που φτιαχνει. Οι χρηστες που μπαινουν μεσα μπορουν να κανουν αναζητηση για κατι που τους αφορα, υπαρχει δηλαδη αριστερα ενα κουμπακι που σου ανοιγει διαφορες κατηγοριες: σπιτι-παιδια-φωτογραφια-φτιαξτο μονος σου-κλπ. Ανάλογα με τα ενδιαφεροντα σου κλικαρεις την αντιστοιχη κατηγορια και βλεπεις φωτογραφιες απο διαφορα θεματα και διαφορα μπλογκς. Κλικάρεις πάνω σε αυτο που σε ενδιαφερει και μεταφερεσαι στην αναρτηση του αντιστοιχου μπλογκ. Για να μην χανεις αυτα που βρισκεις μπορεις να φτιαξεις διαφορους πινακες (boards), να τους ταξινομησεις οπως θες εσυ και εκει να ''καρφιτσωνεις'' ουσιαστικα δηλαδη να αρχειοθετεις οτιδηποτε βρισκεις ενδιαφερον για να μη το χανεις! Μπορείς επίσης να κανεις follow καποιους συγκεκριμενους χρηστες δηλαδη να ακολουθεις αυτα που καρφιτσωνουν γιατι τα βρισκεις ενδιαφερονται! Ιδιως ανθρωποι που φτιαχνουν πραγματα με τα χερια τους, βρισκουν το Pinterest σαν ιδιαιτερο βοηθημα για να προωθησουν την δουλεια τους! Πάντως προειδοποιω: ειναι ιδιαιτερα εθιστικό! κατι που μπορει να μην το παρεις χαμπαρι αμεσως αλλα αν καταλαβεις την λειτουργια του...θα κολλησεις στανταρ!

      Διαγραφή
    2. αααα κατάλαβα!!! αν μπω και εκεί με κόβω γραμμή για τον δικηγόρο αχαχαχχαχαχα όχι ότι δεν θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή αλλά να δω την αποτοξίνωση ποιος θα μου την πληρώσει?? χαχαχα ( απ'όλα πιο πολύ μου άρεσε το "ξεχνάς να φας" στάνταρ είναι αυτό ή έτσι το πες για να μου χρυσώσεις το χάπι??? :P ) thanks για τις πληροφορίες!!! σμουτς!

      Διαγραφή
  2. Και κατά τη δική μου γνώμη, κάνεις πολύ καλά που κρύβεις το προσωπάκι της Ταλιμπανούλας με καρδούλες κλπ... Αν και εμένα θα μου άρεσε να βλέπω τη φατσούλα της, αλλά οκ... πολλοί κακοπροαίρετοι υπάρχουν!!!
    Ευχαριστούμε για τις οδηγίες Μαχούλα μου!!! Σε φιλώ!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές αναρωτιόμουν πώς μπαίνει το button του pinterest στις φωτογραφίες, αλλά καθώς δεν φτιάχνω τίποτα με τα χέρια μου δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα.
    Τώρα που το βρήκα έτοιμο από εσένα το αποθήκευσα να το έχω καλού κακού!
    Όσο για την μικρή καλά κάνεις κι εγώ μέχρι πρότινος δεν εμφάνιζα τα πρόσωπα των αστροπελεκιών μέχρι που έκαναν λογαριασμό στο facebook... οπότε καταλαβαίνεις πως τώρα πια μας πήρε το ποτάμι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρήσιμες οι οδηγίες που μας δίνεις. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μας έβαλες και όλες τις οδηγίες! Πολύ ωραία!
    Για να βυθιζόμαστε στο pinterest και να μην υπάρχει γυρισμός..χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταπεινή μου άποψη: Και πάάάρα πολύ καλά κάνεις κ' δεν δημοσιοποιείς το προσωπάκι της μικρής...
    Ποτέ δεν ξέρεις τί γίνεται...
    Χρήσιμες οι πληροφορίες σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μόλις το έκανα! Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Acabei de conhecer o seu blog e já fiquei por aqui!!!Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το ξέρεις ότι με έσωσες από κόπο και ψάξιμο??? θα είναι η επόμενη αλλαγή. Merci φιλενάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάχη μου Καλησπέρα , πριν απ΄όλα μου αρέσει που προστατεύεις το πρόσωπο του μωρού σου , το πόσο γέλασα με την απάντηση σου στην ερώτηση της πρώτης φίλης !! Κάπως έτσι θα ρωτούσα και εγώ , άσχετη παντελώς , τώρα αν ...λέμε ..αν το βάλω , χάπια που θα βρώ?
    καλή εβδομάδα και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλησπέρα σου καλή μου Μαχούλα και νάσαι καλά για όλα τα πολύ χρήσιμα όντως πληροφοριακά και ενημερωτικά,αν και ακόμα προσπαθώ να καταλάβω,μη νομίζεις,η εμπειρία μου είναι πολυ μικρή ακόμη,νηπιαγωγειο μπλόγκερ!!Αλλά όλο και μαθαίνω μέρα με τη μέρα,μή χάσω κι εγω τον ηλε-εθισμό μου!!Οσο για την φωτο της μικρούλας σου,δε ξέρεις πόσο καλά κι άγια κάνεις κορίτσι μου!Υπάρχουν τόσοι ζηλόφθονοι,ακόμα και με ''κακό ματι'',που το πιστεύω πολύ!Φύλαγε τα ρούχα σου,για να ταχεις όλα εσύ,όχι μισά,αστην παροιμία να λεει ότι θέλει!Θα δουμε αν θα το καταφέρω αυτόν τον κωδικο στις φωτο που βάζω στο μπλόγκ..θα φανέι χρήσιμο σε πολλά σημεία..Καλό Πάσχα με υγεία,δύναμη και πολύ αγαπη με τα πιτσιρίκια μας,παιδιά ή εγγονάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα. Δεν ήξερα τι είναι αυτο το Pinterest. Μπήκα και πήρα μια γεύση αν και αρχή ακόμα και δεν το έχω καταλάβει. Πάντως φαίνεται ενδιαφέρον. Το έβαλα και στο blog μου και ο Θεός βοηθός. Πάντως αν εθιστώ σε σημείο που ζητήσει ο άντρας μου διαζύγιο σε θέλω στο δικαστήριο για μαρτυρά χαχαχαχ
    Φιλιά και ευχαριστούμε για την ενημέρωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα! Το έχω προσπαθήσει (πάει όμως καιρός ) και καλά έκανες και το ανάρτησες τόσο κατατοπιστικά γιατί ούτε που θυμάμαι πώς το έκανα! Πολύ χρήσιμο ! Καλό ξεκίνημα της εβδομάδας Μαχούλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ελπίζω να τα καταφέρω με τις οδηγείες σου...το χω προσπαθήσει και δεν μπορώ να βάλω το σηματάκι!
    ...όσο για τον προβληματισμό σου...ναι και γω δεν θέλω να φαίνεται το πρόσωπο των παιδιών μου, ιδιαίτερα στο μπλογκ που ΄μπορεί να έχει προσβαση ο οποιοσδήποτε...στο face είναι διαφορετικά μπορείς εσύ να επιλέξεις τους φίλους σου και να επιλέξεις ποιός θα βλέπει τις φώτο σου! αποψη μου πάντα!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολυ χρησιμο!!ευχαριστουμε για τις οδηγιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάχη, να 'σαι καλά για ετούτη την ανάρτηση! Ψάχνω καιρό τώρα να βρω σχετικές πληροφορίες αλλά όσα βρήκα ήταν πολύπλοκα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις κατατοπιστικές οδηγίες σου! Πάω αμέσως να τις εφαρμόσω στο μπλογκ μου! Φιλιά στην ταλιμπανούλα σου (καλά κάνεις και κρύβεις το προσωπάκι της και δεν χρειάζεται να απολογήσε γι'αυτό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγώ ακόμα δεν έχω πολυκαταλάβει πως ακριβώς λειτουργεί αυτό το άτιμο το αμαρτωλό το Pinterest και δεν έχω βρει και το χρόνο να το μελετήσω.
    Φυλάω όμως την ανάρτησή σου κάτω από το μαξιλάρι μου (λέμε τώρα) για το προσεχές μέλλον:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ εσυ που δεν εχεις καταλαβει! τι δεν εχεις καταλαβει μαρη? αντι να αποθηκευεις οτι σου αρεσει στον σκληρο/αγαπημενα/σελιδοδεικτες, φτιαχνεις πινακες, τους ονοματιζεις ανά κατηγορια που θες και αποθηκευεις εκει! Για παραδειγμα, πες οτι βρισκεις μια συνταγη σε ενα απο τα food blogs που περιτριγυρίζεις, και θες να την αποθηκευσεις κάπου για να μην την χασεις. Φτιαχνεις στο pinterest έναν πινακα με τιτλο ''συνταγες'' και πας και την αποθηκευεις εκει! αν το μπλογκ που την ειδες εχει το Pin it button αυτο το κανεις αμεσα απλα πατωντας το, αν δεν το εχει, κανεις αντιγραφη/επικολληση και μετα add a pin στο pinterest!
    ρε παιδι μου, πες οτι εχεις διαφορα χομπι και τωρα τελευταια ανακαλυψες το Pole dancing και θες να θυμασαι οτι διαβαζεις ή video που βλεπεις για να τα προβαρεις μετα, εεε φτιαχνεις εναν πινακα με τιτλο HOBBIES και τα αποθηκευεις εκει μεσα! οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά τώρα τελευταία έχεις κάτι αναρτήσεις που θα μας διευκολύνουν αφάνταστα στο να κάνουμε τα Blog μας ομορφότερα! Τώρα που το σκέφτομαι έχω και απορίες δασκάλα αλλα θα στις πώ απο κοντα.χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα
    αγαπώ το pinterest και το χρησιμοποιώ.Δεν βρίσκω το body !!!!
    Μπορείς να μου στείλεις σε παρακαλώ ένα μέηλ,αν γνωρίζεις κάτι?
    oldcustle@yahoo.gr
    ευχαριστώ και χάρηκα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κι εγω δε θελω να βαζω φωτο της δικιας μου. οχι οτι το θεωρω κακο αλλα δε μου βγαινει. ειναι δικια μου κ μονο δικια μου ;) οσο για το πριντερεστ αρνουμαι να μπω γιατι δε θα ξεκολλαω... αλλα η αναρτηση πολυ χρησιμη!! φιλακια πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κι εγω δε θελω να βαζω φωτο της δικιας μου. οχι οτι το θεωρω κακο αλλα δε μου βγαινει. ειναι δικια μου κ μονο δικια μου ;) οσο για το πριντερεστ αρνουμαι να μπω γιατι δε θα ξεκολλαω... αλλα η αναρτηση πολυ χρησιμη!! φιλακια πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. AX μανουλα μαχη να σε φιλησω!!!!ακολουθησα τις οδηγιες σου και δεν δυσκολευτηκα καθολου παρ οτι δεν ειμαι και ξεφτερι σε αυτα τα ιντερνετικα!!!!!!!
    ποσο χαιρομαι που σε βρηκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχω να αποκαλύψω κάτι,,,,, έκανα εγγραφή στο pisterest μόλις εχθές, ω ναι! Ξέρω ντροπή!!!
    Κι ας είναι καλά και η φίλη μου από topaiziko που μου το επιμένει πάνω από ένα χρόνο τώρα.
    Anyway, μου αρέσει που δεν το έχεις βάλει στη μέση κι επίσης που είναι μικρά τα εικονίδια σου.
    Και ναι, καλά κατάλαβες........ πάω να σε αντιγράψω τώρα! Ξέρεις εσύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ χρήσιμο το άρθρο σου Μάχη όμως ενώ έχω βάλει το pin button διάλεξα το εικονίδιο σε διαφορετική μορφή και δεν μου το εμφανίζει...τι κάνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω τι μπορεί να έχει γίνει λάθος, μήπως η φωτογραφία ειναι πολυ μεγάλη; πρέπει να την κάνεις resize και να είναι σχετικά μικρή.

      Διαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...