26.4.13

Πασχαλινές Πινελιές!

Μεγαλοβδομάδα έρχεται και είπαμε -μαμά και κόρη- να ανασκουμπωθούμε και να στολίσουμε το κατιτίς μας!




Και επειδή diy υψηλού επιπέδου με την ταλιμπανούλα τριγύρω απλά δεν γίνεται, το ρίξαμε στις χειροτεχνίες. Αρχικά φτιάξαμε κουνελάκια. Βρήκα μια φιγούρα στο διαδίκτυο, την τύπωσα και ξεπατικώνοντας το περίγραμμα, φτιάξαμε κουνελάκια σε χαρτόνια. Κάποια τα αφήσαμε στο ροζ χαρτόνι ενώ κάποια άλλα τα ''ντύσαμε'' με χαρτί περιτυλίγματος για να είναι πιο όμορφα!


Στην συνέχεια τα κολλήσαμε πάνω σε κίτρινη φαρδιά κορδέλα, και τα στολίσαμε στο τζάκι μας σαν μπανεράκι. Τα μικρά - σε χρώματα ροζ και γαλάζιου- τα κολλήσαμε σε ξυλάκια και τα τοποθετήσαμε μέσα σε μια φωλίτσα με αυγουλάκια.


Στην συνέχεια ήρθε της μαμάς μια ιδέα! Να φτιάξει ένα δεντράκι! ''Μα, δεντράκι πασχαλιάτικα?'' θα αναρωτηθείτε! ΝΑΙ! ένα αυγουλοδεντράκι! Με την βοήθεια της θείας Μάλλας που μας τύπωσε τα αυγουλάκια που σας είχα δείξει εδώ, προχωρήσαμε τις χειρονακτικές μας εργασίες: κόψαμε τα αυγουλάκια, τους βάλαμε κορδελίτσα και πήραμε παραμάσχαλα κλαδάκια, βάζο και φασόλια (γίγαντες κατά προτίμηση!). Ναι καλά διαβάσατε: Γίγαντες! Την ιδέα την είχα δει σε ένα από τα πολύ αγαπημένα μου ξένα ιστολόγια, μπορείτε να την δείτε απλά και μόνο κοιτώντας το banner του μπλογκ τους!

Και ιδού:


Και επειδή έδειχνε λίγο γυμνό έτσι, πήρα μια εφημερίδα, σχεδίασα λουλουδάκια, τα έκοψα και τα κόλλησα πάνω στα κλαδάκια! Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω ανθισμένα κλαδιά εξ αρχής αλλά έτσι ''χάνονταν'' τα αυγουλάκια, δεν φαινόντουσαν καθόλου.



Και τέλος, ξετρυπώσαμε τα στολιδάκια μας από τα προηγούμενα χρόνια και στολίσαμε το σπιτάκι  μας να δείχνει πιο γιορτινό και κυρίως ανοιξιάτικο!

Τα κουνελάκια μας τα ντύσαμε με κορδελίτσες: ροζ και γαλάζιο, και φυσικά polka dot! αδυναμίες είναι αυτές! Polka dot αλλά και ρίγες σε λευκό με ροζ και για τα αυγουλάκια μας στην γυάλα! Κοτούλες και αυγουλάκια παντού!

Την γαλάζια κορδελίτσα την αναγνωρίζετε κάποιες καλές φίλες??
Στολίσαμε και την γυψοσανίδα μας με κουνελάκια και λουλουδάκια και κοτούλες!
Ολοκληρώθηκε και το τζάκι μας!



Αυτή ήταν και η δική μας πασχαλινή διακόσμηση! Λίγα και καλά, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι για δυο μέρες ταλιμπανούλα και μαμά κρατήθηκαν δημιουργικά απασχολημένες!




39 σχόλια:

  1. Και του χρόνου κορίτσι μου! Είναι υπέροχα όλα. Τα χαρτόνια που επέλεξες για τα κουνέλια τα λάτρεψα. Όμορφα, χαρούμενα και ανοιξιάτικα. Μαχούλα είσαι χρυσοχέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ τι δίδυμο φοβερό είστε εσείς!!! Μπράβο σε μαμά και κόρη. Καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία πάνω απ' όλα!!!Σας φιλώ. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο και στα δυο σας!
    Η ιδέα με τους γίγαντες πολύ μου άρεσε! Θα την κλέψω!
    Εγώ δεν πολυστόλισα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να την κλεψεις! και εγω το βρηκα πρωτοτυπο και ωραιο!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!! πολύ όμορφη η πασχαλινή σου διακόσμηση. Και του χρόνου. Καλό Πασχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γλυκά τα κουνελάκια! Ευχαριστούμε για το λινκ με τα αυγουλάκια, θα το κάνουμε και εμείς με τους γίγαντες (άκου γίγαντες, χα, χα, χα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβο μπράβο κορίτσια! Καλό Πάσχα να έχουμε όλοι μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα όλα, μπράβο σας και του χρόνου να φτιάξετε περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσια , πολυ ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kalos sas brhka telia olla na eiste kalla kales giortes kai kali sinexia sths dimioyrgies sas filia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί ακριβώς εννοείς: "diy υψηλού επιπέδου με την ταλιμπανούλα τριγύρω απλά δεν γίνεται"?
    Όλα αυτά που βλέπω εδώ, μου κάνουν για πολύ υψηλού επιπέδου diy!!!
    Ειλικρινά: πολύ καλόγουστα, χαρούμενα κ' καλοδουλεμένα τα βρίσκω!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλημέρα!!!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι που εισαι καλος ανθρωπος Γιαννα μου γι αυτο σου φαινονται υψηλου επιπεδου! να ξερες ποσες ωρες μου πηρε με το πιτσιρικι τριγυρω να τα τελειωσω! φιλια στο ομορφο νησί!

      Διαγραφή
  11. Καλέ,τι όμορφο που το φτιάξατε?
    Πολύ ευφάνταστη διακόσμηση!!!!!!!!!!
    Μάχη,με ξετρέλανες!!!!!!!!!Και του χρόνου,αγάπη μου,με υγεία!!!!!!!1
    Φιλί κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ μου άρεσε η διακόσμηση με τα κλαδάκια και τα αυγά!!! Δείχνει ανοιξιάτικη και στιλάτη! Θα την υιοθετήσω μου φαίνεται!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο μαμά και κόρη!! είμαι σίγουρη ότι χωρίς την βοήθεια της ταλιμπανούλας το αποτέλεσμα δεν θα ήταν τόσο όμορφο...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα και δεν θα ταν τοσο ομορφο! ξερεις τι ειναι να κυνηγας ενα διχρονο γιατι σου βουταει συνεχεια τα χαρτινα αυγα και να το κυνηγας γυρω γυρω στις μπαλκονοπορτες;αχαχχαχχαχα αντε να δω πως θα βαψω κανονικα αυγα φετος! τα βλεπω ολα ομελετα απο νωρις...

      Διαγραφή
  14. ολα αυτα τα εκανες με την ταλιμπανουλα παρεα;;μπραβο και στις δυο σας!!!μονο εμενα δεν με αφηνει σε ησυχια και μου τα πειραζει ολα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα μην με αφηνει σε ησυχια καλε, διαβασε ακριβως απο πανω σου! για αυτο ειπα οτι αυτα εγιναν σε δυο μερες μεσα, διαφορετικα δεν θελουν πανω απο ενα απογευμα! παντως εχω παρατηρησει οτι αν δεν την ''βαλω'' στο παιχνιδι αντιδρα πιο ασχημα και οντως δεν με αφηνει να κανω τιποτα, αν την αρχισω ''και ελα να φτιαξουμε το σπιτακι μας, να βοηθησεις την μανουλα να φτιαξει πραγματακια'' κλπ οκ κατι γινεται!

      Διαγραφή
  15. Βρε μπράβο! Και του χρόνου, και του χρόνου!
    Το δεντράκι το ζήλεψα! Πολύ ωραία ιδέα! Κι εμείς αυτές τις μέρες παλεύουμε να διακοσμήσουμε! Αααα, θα κάνω κι εγώ δεντράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να κανεις, να κανεις δεντρακι! εμεις θα καθιερωσουμε δεντράκι και το Πάσχα! αμ πως! να μην σου πω οτι πηρα και κατι μικρα σοκολατενια αυγουλακια και έτοιμη ειμαι να τα κρεμασω και αυτα!

      Διαγραφή
  16. Μαμά και κόρη τα καταφέρατε θαυμάσια.Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε πολύ, Καλό Πάσχα να χουμε όλοι!

      Διαγραφή
  17. Ε όχι και λίγα! Είναι τέλεια. Λάτρεψα τους λαγούς στο τζάκι και αυτούς με τις πουά κορδέλες! Μπράβο κορίτσια!!
    Κρίμα που δεν τα είπαμε από κοντά! Ελπίζω να τα καταφέρουμε την επόμενη φορά!
    Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ είναι όλα τέλεια! Και εμένα με έχει πιάσει η άνοιξη και θέλω να αλλάξω διακόσμηση, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του συζύγου, που ακούει διακόσμηση και μετράει ευρά:)
    Πολύ ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα όλα! Εμείς δε στολίσαμε, αλλά με έβαλες στην πρίζα τώρα! Καλό Πάσχα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε Μαχούλα τέλειο το δεντράκι και πρωτότυπο. Θα προσπαθησω να το φτιάξω κι εγώ!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και του χρόνου Μάχη!!!!
    Ούτε εμείς στολίσαμε ακόμα, αλλά τώρα που τα είδα θυμήθηκα πως πρέπει να κατέβω στο υπόγειο και να ξεσηκώσω την κούτα με τα πασχαλινά!!!! Αύριο έρχεται και η νονά μας.... ας είναι το σπίτι στολισμένο!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιλενάδα σε βρίσκω πολύ Πασχαλινή και δραστήρια!!! Είναι όλα ζουζουνιάρικα και το σπιτάκι σας θα ειναι φωτεινό, χαρούμενο και χρωματιστό!!! Μπράβο στη μαμά και στη μικρή βοηθό:)
    Το δεντράκι ειναι όντως τέλειο και μου άρεσε που εβαλες και φιόγκους στα λαγουδάκια μην μένουν παραπονεμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ δημιουργική σε βρίσκω Μάχη μου! Το πασχαλινό δεντράκι σου μου άρεσε πολύ και η ιδέα με τα εφημεριδοανθάκια, τέλεια! Πολύ γουστόζικη ;)
    By the way, η γαλάζια polka dot που στολίζει το λαιμό του κούνελου, κάτι μου θυμίζει :) Την αναγνώρισα αμέσως και μετά είδα τη λεζάντα σου :)

    Φιλάκια χρυσοχέρα μου!
    P.S. Εγώ το Πάσχα μέχρι στιγμής δεν έχω στολίσει ποτέ. Φέτος δε με βλέπω, αλλά θα μου το κολλήσετε το "μικρόβιο" του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αργήσατε κι όλας! Μαμά και κόρη σας βλέπω σε λίγα χρονάκια να bloggάρετε μαζί και να δημιουργείτε μαζί, που ξέρεις και το χόμπυ να γίνει επάγγελμα. Μα με τόσες ομορφιές που βλέπει είναι δυνατόν να μην κολλήσει την δημιουργική ανησυχία της μαμάς της? Σας φιλώ γλυκά,γλυκά και Καλό Πάσχα (μέχρι την επόμενη μεγάλη συνάντηση) you know....XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα..χαίρομαι που σε ξαναείδα στα μέρη μου..χαθήκαμε, όλα καλά;
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να φανταστώ ότι όλα τα εύσημα πρέπει να τα δώσω στη λιλιπούτεια δημιουργώ;;;; Τέλεια τα πασχαλινά σας, γέμισαν με χρώμα το χώρο!!!! Και του χρόνου να είστε γερές και να μας καταπλήξετε!!! Καλή Ανάσταση σας εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σούπερ σας βρίσκω μαμά και κόρη!! Και του χρόνου να είστε καλά, να το χαρείτε ακόμα περισσότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφες οι κατασκευές σας! Οσο για την κορδελίτσα ταιριάζει παντου τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν κοίταξα παραπάνω αν έχω ξαναφήσει σχόλιο, αλλά πόσο μου αρέσει αυτή η γιρλάντα με το λαγουδάκι!!!!! Τίποτα δεν έχω φτιάξει φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εκείνο που με σκλάβωσε ήταν τα λουλουδάκια με τα γράμματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...