2.4.13

Η κόρη μου η θεατρίνα!

Μετά από μια εβδομάδα ασθενείας όπου η μόνη που έμεινε όρθια είναι η υποφαινόμενη, αρχίζουμε επιτέλους και βρίσκουμε τους χαμένους ρυθμούς μας!

Μπορεί να μην ασθένησα αλλά είμαι πτώμα, το ομολογώ! Δουλειές έμειναν πίσω,  πράγματα που  έπρεπε να γίνουν δεν έγιναν ποτέ και ούτε προβλέπεται τελικά, υποχρεώσεις απλά ξεχάστηκαν ενώ ούτε λόγος για διασκεδάσεις! Πάλι καλά που μια κυριακάτικη συνάντηση γέμισε κάπως τις ολότελα αδειασμένες μπαταρίες και ένα αναπάντεχο δώρο μου δημιούργησε μια από τις ωραιότερες αναμνήσεις!

Παρόλο τον υψηλό πυρετό της η ταλιμπανούλα πάλι με άφησε άφωνη! Κάποιο απόγευμα από τα αρρωστιάρικα αλλά που λόγω αντιπυρετικού ήταν σε νορμάλ θερμοκρασία, εκεί που παίζαμε, ξαφνικά άρχισε να μου λέει κάτι ακαταλαβίστικα του τύπου να κάνω εγώ τον παππού και τον Πέτερ. Προς στιγμή σκέφτηκα ''πάει το παιδί μου, τσουρούφλισε εγκέφαλο από τον υψηλό πυρετό'' αλλά γρήγορα πήρα στροφές και την ρώτησα πως την λένε για να μου απαντήσει όλο φυσικότητα και χάρη: ''Χάιντι''!!!!

Ναι σωστά καταλάβατε! Εκείνη την Χάιντι που βλέπαμε στα παιδικά μας χρόνια (αν είστε κάτω των 27-30, απλά ξεχάστε ότι θεωρώ δεδομένο να ξέρετε την Χάιντι!).

Βλέπετε, τις μέρες του πυρετού οι κανονισμοί καταπατήθηκαν παντελώς και τελείως και προκειμένου να απασχολούμε την μικρή ασθενή, επιτρέψαμε και το youtube παραπάνω. Μετά από πολλές δοκιμές και αφού μετά τα πρώτα δυο λεπτά του κάθε video άκουγα την ατάκα ''άλλο μαμά, μαμά άλλο'', να που ήρθε και η σειρά της Χάιντι! Εντελώς τυχαία φυσικά, αλλά η μικρή ''κόλλησε''! Μέσα σε μια εβδομάδα είδαμε μαζί όλα τα επεισόδια! Μάλιστα, η ταλιμπανούλα το έκανε κάπως σαν ιεροτελεστία: κάθε απόγευμα μου έλεγε ''μαμά φτιάτσεις καφέ δούμε Χάιντι''. Τι να κάνω και εγώ μετά από τέτοια εντολή;;; Έφτιαχνα το ελληνικάκι μου και αγκαλίτσα στον καναπέ να δούμε το επόμενο επεισόδιο της Χάιντι!

Τώρα φυσικά το βλέπουμε σε επαναλήψεις! Κάτι σαν τα ιδιωτικά κανάλια ένα πράμα! Και αφού το δούμε, μετά κάνουμε αναπαράσταση όλου του επεισοδίου! Και φυσικά η ταλιμπανούλα είναι η Χάιντι. Και μόνο! Σε αντίθεση με την μαμά που είναι ενίοτε ο παππούς, ενίοτε ο Πήτερ, ενίοτε η γιαγιά του Πήτερ, η Κλάρα και πάει λέγοντας! ΑΑΑΑ!!! σήμερα ήμουν και η κατσικούλα η Ασπρούλα! ΕΕΕ δεν έχω καμιά αμφιβολία πλέον ότι λίαν συντόμως θα κάνω και τον Ζοζεφ!

Ακόμα και όταν ξαπλώναμε για νάνι, η ταλιμπανούλα σαν καλή θεατρίνα έμενε στο πετσί του ρόλου και έκανε ότι είναι η Χάιντι και κοιμόταν σε άχυρα! 

Με αυτά και τα άλλα, πέρασε και αυτή η ισοπεδωτική ίωση και ας μας τρόμαξε ορισμένες φορές τόσο πολύ που φωνάξαμε γιατρό στο σπίτι! 

Τις ώρες του πυρετού παίζαμε και με την φωτ.μηχανή για να ξεχνιέται!




Και για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι:


Εδώ και αρκετό καιρό, χρωστάω κάποιες φωτογραφίες σε μια blog-οφίλη μικρούλα, χρυσοχέρα και ιδιαίτερα αγαπημένη μου!
Παλιότερα η Αθηνούλα του Craftaholic είχε κάνει δώρο στην ταλιμπανούλα μας μια πανέμορφη μικρή κουκουβάγια! Η ταλιμπανούλα την έχει αγαπήσει τόσο πολύ αυτή την κουκουβαγιούλα που σχεδόν κάθε βράδυ κοιμόταν μαζί της (τώρα ότι κατέληγα να κοιμάμαι εγώ αγκαλιά με την κουκουβάγια ένεκα του co-sleeping είναι άλλο θέμα). 

Είχε όμως δυο θεματάκια: 
α) γιατί η κουκουβάγια κοιμάται όλη την ώρα, συμπέρασμα το οποίο έβγαλε λόγω του ότι η κουκουβαγιούλα είχε κλειστά ματάκια, και 
β) αφου ήταν μικρούλα σαν την ταλιμπανούλα, που ήταν η μαμά της;;; 
Έτσι, η Αθηνούλα μας έκανε δώρο και άλλη μια ανοιχτομάτα μαμά κουκουβάγια! Και φυσικά δικαίωσε για άλλη μια φορά! 

Ίδου οι αποδείξεις:




Αθηνούλα μου σου στέλνω φώτο να μας καμαρώσεις με τα δωράκια σου!!
Σε ευχαριστούμε πολύ για άλλη μια φορά και στις στέλνουμε με πολύ αγάπη!

41 σχόλια:

  1. Τις περίμενα καιρό αυτές τις φωτογραφίες αλλά σε συγχωρώ γιατί σ'αγαπώ πολύ!
    Είναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!! Thank you thank you!!!! <3

    Να μη σχολιάσω τα κοπλιμέντα, με σκλάβωσες πάλι...

    Επίσης να πω οτι λάτρεψα τις φωτο μαμάς-κόρης... :) Όσο για το παιχνίδι ρόλων, έκλαψα απ'τα γέλια... Μα Πέτερ; Και 'μαμά φτιάτσεις καφέ δούμε Χάιντι'' ??? Τρελάθηκα! Μου την φέρνεις για το Πάσχα; Θα οργανώσω egg hunt! Και θα στην επιστρέψω ευτυχισμένη και πιο...ταλιμπανούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω να στην στείλω αλλά αν δεν σου αφήσει κουκουβάγια για κουκουβάγια ο ισοπεδωτήρας, δεν φταίω εγω!

      Διαγραφή
    2. Χαλάλι της! Ελα κι εσύ μαζί!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ πόσο συγκινήθηκα !!! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάθε φορά που διαβάζω τις ιστορίες των πιτσιρικίων των συνάδελφων μαμάδων, συγκινούμαι πάντα...!! Έχω να σου πω λοιπόν, αγαπητή μου Μάχη, ότι είμαστε ομοιοπαθούσες! Έχουμε κι εμείς μια ξεχωριστή αγάπη για τη Χάιντι. Η μεγάλη μου, δηλαδή, γιατί η μικρή ακόμα δεν βλέπει ταινίες. Είχαμε περάσει λοιπόν ένα διάστημα, που κάθε μέρα με ρώταγε πότε θα πάμε στα συννεφάκια όπως η Χάιντι. Αφού της έλεγα διάφορες απαντήσεις που δεν την κάλυπταν προφανώς, μια μέρα μου ανακοίνωσε ότι εκείνη πετάει, όπως η Χάιντι και μας βλέπει από ψηλά... Τι να πω!! Ονειροπαρμένα τα παιδάκια μας!! ;) Περαστικά σας πάντως και εύχομαι να μπείτε γρήγορα στους ρυθμούς σας και πάλι! Όσο για τις κουκουβάγιες, δεν έχω λόγια!! Είναι απίθανες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάχη μου δεν είναι πολύ ωραίο το παιδάκι σου να βλέπει και να του αρέσουν οι παιδικές σειρές που έβλεπες και εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι καλά που έχεις την ταλιμπανούλα σου και ξαναβλέπεις την Χάιντι !!! Εγώ στα δικά μου τα τερατίνια έναν Νιλς Χόλγκερσον προσπάθησα να εμφυσήσω, αλλά τον φτύσανε !!! :-(

    Κατέβασα, λοιπόν, όλα τα επεισόδια της Χάιντι, της Κάντυ-Κάντυ και του Νιλς Χόλγκερσον και τα βλέπω μόνη μου !!!

    Περαστικά σας ! Μυστήρια η προηγούμενη βδομάδα με τις αρρώστιες τελικά. Εμείς μόλις αναρρώσαμε από ανεμοβλογιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάχη μου απολαυστική η ταλιμπανουλα σου για ακόμα μια φορά !!! Τι γλυκό κ ετσυπνο παιζακι είναι αυτο !! Φιλακια πολλα κ στις δυο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάχη μου κάλη μου Μάχη! Το μήλο κάτω απ' τη μηλιά!!! Κούκλα η ταλιμπανούλα σαν τη μαμά της.
    Τι γλυκό να παραγγείλεις και μεγάλη κουκουβάγια και μάλιστα ανοιχτομάτα... Για να καμαρώνει καλύτερα!!!! Πολλά φιλάκια και στις δυο, και στις τέσσερις αν βάλουμε και τις κουκουβάγιες χιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Ταλιμπανούλες, μαμά και κόρη. Τι ωραίες εικόνες , από τη μικρούλα σου είναι τόσο απολαυστικά και πανέξυπνα τα παιδάκια αυτής της ηλικίας . Να την χαίρεστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία παιδικά που είχαμε παλιά... Μακάρι και εμένα το μωρακι μου όταν μεγαλώσει να βλέπει τέτοια παιδικά και όχι σαν αυτά που έχει τώρα όλο τέρατα και μαχες.... Πανέξυπνο όμως το ταλιμπανουλι! Ηθελε και αναπαράσταση μετά!!! Χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκές που είστε μαζί με τις υπέροχες κουκουβάγιες σας!!!
    Μου έρχεται να φάω αυτά ζουμπουρλούδικα χεράκια της Κατερινούλας!
    Φιλιά, Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχει ποιότητα η ταλιμπανούλα και ξέρει να ξεχωρίζει τα ποιοτικά κινούμενα σχέδια!! Και οι δικοί μου λατρεύουν Χάιντι και Νιλς Χόλγκερσον!
    Μανούλα καλή με τους πολλαπλούς ρόλους που καλείσαο να παίξεις. Είμαι σίγουρη ότι έκανες τέλεια το σκύλο και τον παππού!!! Ταλέντο μεγάλο!
    Περαστικά στο μικρό σου κοριτσουδάκι. Όταν είναι άρρωστα τα άτιμα "αρρωσταίνουμε" και εμείς.
    Καλημερούδιαααααα Μαχούλα με τις γεμισμένες μπαταρίες σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ξέχασα να σχολιάσω για τις κουκουβάγιες σας!!! Είναι κούκλες ταλιμπανούλα και φίλες! Καλή επιτυχία ατο διαγωνισμό της Αθηνούλας μας!!

      Διαγραφή
  11. χαιντι αξεπεραστη, οπως και ολα τα παιδικα της εποχης της!!!δικαιως οι κουκουβαγιες εγιναν μηλο της εριδος αναμεσα σε μαμα και κορη-αφου ειναι το κατι αλλο!κρατα γερα Μαχη, αν αρρωστησει η μανα.....το σπιτι υπο διαλυση!καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ, τι θύμισες τώρα την Χάιντι, τι ωραίο παιδικό, σήμερα δεν βγαίνουν τέτοιες σειρές... Όσο για τις αρρώστιες, τι τραβάνε αυτά τα μικρούλια. Κι εμείς περάσαμε πρόσφατα μια βρογχίτιδα, όλοι μαζί και ήταν πολύ δύσκολο να είμαι άρρωστη και να κάνω και την νοσοκόμα! Όλη την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχα κοιμηθεί...Πολύ κούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα!! Χαιντι...πωπω τι μου θυμησες!! Καθομουν και την εβλεπα με ενα χαμογελο ως τα αυτια και ηθελα να ειμαι και γω μια Χαιντι χιχιχι Οι φωτογραφιες σου με την μικρη τελειες! Ποσο μαρεσει να βλεπω και να ακουω μανουλες με πιτσιρικια να συζητανε να παιζουν ρολους και να μοιραζονται ολα αυτα δεν λεγεται!ΑΑΑΑ οι κουκουβαγιες σου υπεροχες!! Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες οι κουκουβαγίτσες! Λες να της βάλω κι εγώ να δει Χάιντι; Είναι εύκολοι οι ρόλοι; Δεν το έβλεπα ούτε εγώ ή δεν το θυμάμαι. Γιατί προς το παρόν εμείς παίζουμε "Χιονάτη" όπου πρέπει να κάνω ότι δαγκώνω το μήλο και να λιποθυμάω απευθείας και να παραμένω λιπόθυμη μέχρι να αποφασίσει η μαγισούλα μου ότι δικαιούμαι να ξυπνήσω. Τι πλάκα που έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα εσύ είσαι τυχερή! σου δίνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο! οχι η δικια μου θέλει να είναιη ίδια πρωταγωνίστρια!
      Μια χαρά είναι η Χάιντι, είναι και σε επεισόδια οποτε μπορείς να δεις μονο οσο θες, δοκιμάστε το μαμα και κόρη, εφόσον δεν το έχεις δει και εσυ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό με τα μήλα Ίνα είναι απο τα μεγαλύτερα γυμνάσια που έχω περάσει τον τελευταίο καιρό. Πέφτω σηκώνομαι 34 φορές σε ένα απόγευμα.Τριγυρνάω και με μαντίλι κάνοντας τη γριά, καλαθι στο χέρι και βάζω και κοκαλάκι στα μαλλιά δηλητηριασμένο τύπου...Δεν θυμόμουν ούτε ένα επεισόδιο φυσικά αλλά της έβαλα να δει αρχικά γιατί οι ρυθμοί είναι για μεσημεριναό ύπνο και ήμασταν στη φάση που τον κόβαμε οπότε και δοκίμασα τα πάντα...(φυσικά δεν έπιασε, μας έμεινε όμως η Χάιντι)

      Διαγραφή
  15. Τα παλιά παιδικά εχουν αλλη μαγεία. Αρκει να τα ξεκινησει κανεις απο μικρα στα παιδιά του. Γιατι αν συνηθισουν τις αγριες εικονες δεν τα θελουν. Η κοριτσαρα σου είναι μια γλυκα διπλα στις κουκουβαγιες της Αθηνουλας.Φιλακια πολλα και μακρια οι ιωσεις για φετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικούλια σας!!!! Κι εμείς τα ίδια, γαστρεντερίτιδα και πυρετός. Τώρα είμαστε καλά βέβαια. Και δε θα το πιστέψεις! Πολυαγαπημένο καρτούν της Μαρίας η Χάιντι. Έρωτας όχι αστεία! πολλά φιλάκια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αααχ, τρελαίνομαι για Χάϊντι!!! Και ακόμα δεν της έχω βάλει της μικρής! Τώρα που το είπες θα της βάλω να δούμε μαζί!
    Θεατρίνα και φωτομοντέλο η δικιά σου,ε; Τέλεια τα κουκουβαγιόπουλα..αδυναμία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άντε καλέ!!! Λίγο πριν τα 30 είμαι κ' όμως, μια χαρά τη θυμάμαι τη Χάιντι!!!
    Τί όμορφα που φαίνεστε στις φωτογραφίες!!! Μαμάδες κ' ταλιμπανο-κουκουβαγιάκι!!!
    ;-)
    Πολλά-πολλά φιλάκια, Μάχη μου!!!
    Όλα να είναι περαστικά Κ' εις' ανώτερα!!! (Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους αναφέρομαι!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάχη μου καταρχάς να σου πω οτι κι ο δικός μου γιος είναι κολλημένος με τη Χάιντι και την ασπρούλα, τρέλα λέμε! Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με τη ταλιμπανούλα είναι όλα τα λεφτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουκλίτσα η ταλιμπανούλα σου Μάχη μου, και η ιδέα σου για την μαμά κουκουβάγια με το ανοιχτό μάτι σούπερ!
    Εγώ τώρα αν σου πω ότι η κόρη μου έπεσε τυχαία πάνω στον μυρμηγκοφάγο (το θυμάται καμία ή έχω ξεπεράσει το φάσμα του χρόνου;) και κόλλησε, τι θα πεις;
    Και μάλιστα στα αγγλικά γιατί λέει καταλαβαίνει τι λέει! Ντόιγκ!
    Φιλάκια πολλά και μακριά κάθε ίωση από δω και πέρα. Άντε ήρθε η Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαχη μου το παιδι έχει άποψη και κινητρα να σε εξοντωσει με επιχειρηματα προσεχε λοιπον πρεπει νασαι παντα σε εγρηγορση , καλο μηνα κοριτσακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρόλο που είναι κρυμμένη πίσω από πεταλούδες, καρδούλες και γυαλιά ηλίου, φαίνεται η γλύκα της κόρης σου Μάχη! Αν κρίνω από το προφίλ της, σου μοιάζει πολύ :)

    Και εσείς φάγατε κόλλημα με το youtube? Από τη μία μας έχει καταστρέψει γιατί δεν ξεκολλάνε εύκολα τώρα που το ανακάλυψαν τα παιδιά μας, από την άλλη μας έχει σώσει γιατί μόνο εκεί μπορείς να βρεις όμορφα κινούμενα σχέδια όπως την Χάιντι καλή ώρα. Η TV έχει γεμίσει σάχλες και αν έχει κανένα καλό cartoon, αυτό συμβαίνει συνήθως άγρια χαράματα που εμείς κοιμόμαστε.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάχη, το παιδί σου έχει κοφτερό μυαλό και γούστο σαν τη μαμά του. Βy the way την κόρη μου την λένε Χάιντι (γερμανίδα γιαγιά) και όπως καταλαβαίνεις η Χάιντι και ο Πέτερ "ζουν ανάμεσά μας"... Κι εγώ το έβλεπα παιδί ούσα κι ας με έχουν πάρει τα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμείς τα επεισόδεια της Χάιντι τα έχουμε όλα dvd! Εϊχαμε φάει κόλλημα τρελό! Δυστυχώς δεν θέλει να δει Κάντυ! Σνιφ! Θα κάτσω να τα δω μόνοι κάποια στιγμή!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χάιντι έβλεπα κι εγώ ανελλιπώς!!!!!! Τώρα κόλλησε και η μικρή πριγκίπισσα και χαίρομαι που της αρέσει. Κρίμα που δεν βάζουν πια τέτοιες παιδικές σειρές στην τηλεόραση! Περαστικά στη μικρούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φυσικά και γνωρίζουμε την Χάιντι..Έχω ακόμα το βιβλίο!!
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και οι κουκουβάγιες σας!!
    Η ατάκα "μαμά φτιάτσεις καφέ δούμε Χάιντι" φοβερή! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγώ πάντως την βρήκα πολύ σωστή την απορία του παιδιού για τα κλειστά ματάκια!

    Υπέροχη και η μαμά κουκουβάγια!
    Άντε να μεγαλώσει και η δικιά μου λίγο ακόμα και να αποκτήσουμε κι εμείς τις δικές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είσαι μια ευτυχισμένη μαμά και φαίνεται! Και εμένα μου άρεσαν πολύ οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες. Μικρή είχα απίστευτο κόλλημα με Χάιντι (τι καλά που δίνεται η δυνατότητα στα παιδάκια και σήμερα, να παρακολουθούν κάλα παιδικά προγράμματα). Σε φιλώ γλυκά (με μια μικρή καθυστέρηση στην άφιξη αλλά με τη σκέψη μου σε σένα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τώρα ξέρει και η μικρή τη Χάιντι !!
    Περαστικούλια σας κορίτσια :)

    Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Περαστικά σας!!!!
    καταπληκτικές οι κουκουβάγιες!!!Είδες απορίες το παιδί;;
    Τι ωραίο που βλέπετε μαζί χαιντι!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Περαστικά σας και από εμένα!
    Πολύ όμορφες οι κουκουβάγιες!

    Όσο για την Χάιντι, τελικά τα παλιότερα παιδικά ήταν πολύ πιο ποιοτικά και σαν θεματολογία και σαν εικόνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μα δεν είναι φοβερό, πως όταν ήμασταν εμείς πιτσιρίκια, με 2 κανάλια μόνο στην τηλεόραση και έχουμε να θυμόμαστε Χάιντι, Κάντυ - Κάντυ (δηλώνω φαν του Τέρρυ και όχι του ξανθομπάμπουρα Άντονυ), Νιλς Χόλγκερσον και αργότερα Ντιουκς, Το μυστήριο του χρυσού πιθήκου, Μαγκάιβερ και από ελληνικά Ο κήπος με τ'αγάλματα, Το μυστικό της Βαγίας και τόσα άλλα, και τώρα με πληθώρα καναλιών και δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο να δουν τα παιδιά μας! Οι φωτογραφίες με την ταλιμπανούλα είναι υπέροχες! Πολλά πολλά φιλιά Μαχούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καταρχάς περαστικά!!!!
    Είσαι φοβερή και κάθε ανάρτηση ξεχωριστή!!! Γι αυτό θα ήθελα να σου χαρίσω ένα βραβείο που παρέλαβα και πρέπει κ εγώ με την σειρά μου να το δώσω στα αγαπημένα μου blogs!!!
    Δικό σου λοιπόν : http://anaptixipaidiou.blogspot.gr/2013/04/2_7.html

    ΣΟΦΙΑ
    http://anaptixipaidiou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η κόρη μου για μήνες ήταν η Χάιντι και ο παππούς της ο Πέτερ...μετά άλλαξε ταυτότηα και έγινε αγόρι και τη λένε Ραφαήλ...αυτό συνεχίζεται ακόμα...
    Πάντως η Χάιντι ήταν απο τα λίγα που θυμάμαι σε πολύ μικρή ηλικία και μάλλον και η Χριστίνα έτσι θα μεγαλώσει...Περαστικά! Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σιδερένιοι να είστε από εδώ και πέρα.....
    Να έχεις μια καλή εβδομάδα Μάχη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...