18.4.13

Ξέρω ότι δεν αντέχετε άλλα 11 πράγματα για μένα!

Σας έχω πει πόσο ιδιαίτερα αισθάνομαι όταν παίρνω βραβεία! Δεν τα χορταίνω! Και ναι ξέρω ότι πολλά από αυτά τα έχω ξαναπάρει, αλλά εγώ θέλω να ενεργοποιώ την δυνατότητα να τα ξαναδώσω! Γιατί πρέπει να είμαστε δοτικοί! Δεν κοστίζει τίποτα και κάνει τον άλλον χαρούμενο! Και ναι, δεν είναι κακό να κάνεις τον άλλον χαρούμενο! Ίσα ίσα που και καλό, είναι και ψυχοθεραπευτικό και μάλιστα αμφίδρομα!

Δεν θα πολυλογήσω (και άλλο!)! 


Η Σοφία από το  Ανάπτυξη Παιδιού με τίμησε δίνοντάς μου το κάτωθι βραβείο με τον όρο να πω 11 πράγματα για μένα και να το παραδώσω με την σειρά μου σε 11 ιστολόγια. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή και την ευκαιρία να το ξαναδώσω!



Τα 11 πράγματα για μένα τα έχω ήδη πει ΕΔΩ και όσο και αν ξέρω ότι καίγεστε να μάθετε περισσότερα, θα κρατήσω χαρακτήρα / θα το παίξω ντίβα / θα προσπαθήσω να την ''σκαπουλάρω'' (σσσσςςςς), και θα περάσω ευθύς αμέσως στην παράδοση! Αυτή τη φορά προσπάθησα να δώσω το βραβείο σε ιστολόγια και bloggers που ανακάλυψα τώρα τελευταία και που δεν τους έχω ξαναδώσει βραβείο! Η αλήθεια είναι ότι είχα και κάποιους ακόμα στο μυαλό μου αλλά οι θέσεις ήταν μόνο 11. Επιφυλάσσομαι όμως για την επόμενη φορά!

And the οscar goes to:

1. Στην Κατερίνα και το ιστολόγιο της Μαμά για Σπίτι

2. Στην Λίνα και το ιστολόγιο της Μotherhood for dummies

3. Στην Ελένη και το Πλεκτό Μπισκότο της!

4. Στο Κορδονέτο που μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν ξέρω το όνομα του!! (πριν την παραλαβή να μου αφήσει όνομα, τηλέφωνο, αμκα και ολα τα σχετικά!)

5. Στην Αρετή και το Αreti΄s blog

6. Στην Craftland που επίσης δεν γνωρίζω το όνομά της (ντροπή!) και που κάπου πήρε το μάτι μου ότι πρέπει να είμαστε κοντοσυντοπίτισσες! (ομοίως με το κορδονέτο!)

7. Στην Χωρίς Ειρμό Λίνα που ανακάλυψα τώρα τελευταία και πολύ μ αρέσει! 

8. Στην Γιάννα του Syros 2 js!

9. Στην Σοφία και το ιστολόγιο της Τίποτα δεν πάει χαμένο!

10. Στην Κυριακή και το Χειρός Επιχειρήματα που με έχει εντυπωσιάσει που με ότι μα ότι καταπιάνεται τα καταφέρνει τέλεια!

11. Στην Κατερίνα και το ιστολόγιο της SKepiloges!


Ουφ τα κατάφερα! 
Κορίτσια αν το έχετε ήδη παραλάβει,  πράξτε κατά το δοκούν! Εγώ πάντως το παραδίδω από καρδιάς!

Τρέχω να ειδοποιήσω!





25 σχόλια:

  1. Μαχούλα μου, γλυκιά!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!!
    (Τα 11 πράγματα για εμένα είναι εδώ: http://syros2js.blogspot.gr/2013/03/tag.html , αλλά δεν το αποκλείω να... αποκαλυφτώ περαιτέρω σε επόμενο post!!!)
    ;-)
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    Καλό βράδυυυυυυυυυυυ!!!
    Σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να σαι καλα βρε φιλεναδα ........τα χω πει κ γω βεβαιως αλλα ολο κ υπαρχει κατι καινουριο για τους καινουριους φιλους ν ανακαλυψεις!!!!!!!!!! θα προσπαθησω να βρω χρονο να το κανω.............σ ευχαριστω κ παλι για την τιμη.....βλεπεις εφτιαξε ο καιρος κ τρεχω να προλαβω τις Ανοιξιατικες δουλειες πριν κλεισουν τα σχολεια κ οι υποχρεωσεις των γιορτων..........θα το κανω ομως σου υποσχομαι μες την επομενη βδομαδα ελπιζω πρωτα ο Θεος βεβαια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε δεν στο έδωσα για να πιεζεσαι! ασε που ποτέ δεν ελέγχω αν ο παραλαβών έκανε τα δέοντα ή όχι! σε καταλαβαίνω απόλυτα! και ο δικός μου ο χρόνος αστα να πάνε είναι!

      Διαγραφή
  3. Αγαπούλα,γλυκιά,σε χιλιοευχαριστώ!!!!!!Και βραβείο και εγκώμιο περί των ικανοτήτων μου...!!!!Το δε κορυφαίο είναι ,ότι μόλις σήμερα πήρα κι άλλο από τη Μαριάννα (Μπλαζάκη)!!!Έχω βρεθεί με 3 βραβεία σε μία εβδομάδα και πρέπει να βρω (όπως το υπολογίζω καμιά εικοσαριά blogs (τόσοι δεν είναι ούτε οι αναγνώστες μου !!!!χα χα χα χα χα)Τη βοήθειά σου ,Μάχη μου,διότι δεν το παλέυω!Ειλικρινά,με το διάστημα που είσαι εδώ και τα blogs που γνωρίζεις,διευκόλυνέ με,Pls!!!!!Θα περιμένω προτάσεις στο mail μου.Φιλιά κατάμουτρα,κοριτσάκι μου, και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατι θα σκεφτώ να προτεινω αν και ο δικος μου χρόνος ειναι ιδιαίτερα περιορισμένος πλεον, και αυτή την ανάρτηση ''την χρωστάω'' πολύ καιρό για να φανταστείς!! θα επανέλθω όμως με προτάσεις στο μειλ σου!
      οσο για το εγκώμιο, μα έχω δίκιο! εγώ θέλω να μάθω δυο τρια πραγματάκια να κάνω και δεν προλαβαίνω ή βρίσκω δικαιολογίες (είμαι ειλικρινής πάντως) και βλέπω εσένα που με όοοτι και να έχεις καταπιαστεί βγαίνει σουπερ! άδικη ζωή!!

      Διαγραφή
  4. Μάχη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!
    Θα φροντίσω σύντομα να το διαδώσω και να βρω 11 πράγματα να γράψω για μένα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκειά μου Μάχη σε χιλιόευχαριστώ!! Πρέπει να σου πω, ότι νιώθω κι εγώ ακριβώς σαν εσένα όταν παίρνω βραβεία!! ;) Το έχω ξαναπάρει πριν λίγες εβδομάδες, όμως, καθώς ήμουν ελάχιστα δικτυωμένη δεν κατάφερα να το δώσω σε αρκετούς γείτονες. Θα προσπαθήσω τώρα. Ίσως να γράψω και κάτι ακόμα, καλό είναι να γνωριζόμαστε ακόμα περισσότερο!! Σε φιλώ!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!! Φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!!! Σου εύχομαι να λάβεις πάααααρα πολλά ακόμα!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ! τα ίδια επιθυμώ και δια υμάς!

      Διαγραφή
  7. σ'ευχαριστω πολυ Μαχη που με συμπεριελαβες στους 11!το βραβειο το εχω ξαναπαρει, αλλα εννοειται οτι το θελω κι απο σενα!αλλωστε βραβειο ειναι, δεν ειναι προστιμο!!!!
    συγχαρητηρια και γι'αυτο που σου απονεμηθη ....και αντε και στα οσκαρ!!!
    τα φιλια μου (και στην ταλιμπανουλα σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. axaxxaxaxa ούτε πρόστιμο, ούτε χαράτσι! α δεν τα μπορω τα οσκαρ! με αγχώνει τι θα φορέσω!

      Διαγραφή
  8. σε ευχαριστω πολυ Μαχη μου!!!!το εχω λαβει το βραβειο αλλα φυσικα θα σε τιμησω αναλογως γιατι οπως λεει κ το πλεχτο μπισκοτο ''βραβειο ειναι,δεν ειναι προστιμο''χαχα!!!Αλεξανδρα με λενε και μενω Αθηνα,εκτος αν πηρε το ματι σου οτι εχω καταγωγη απο Κρητη!Συγχαρητηρια για το βραβειο σου!!!ευχομαι να λαβεις κι αλλα πολλα απο αγαπημενα blog!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Αλεξάνδρα λοιπόν! όχι δεν είδα το Κρήτη, το ''Δάφνη'' είδα στο g+! αν μένεις ακόμα Δάφνη, μένουμε πολύ κοντά!

      Διαγραφή
    2. α ναι!!το ξεχασα το g+!!χαχα ναι ΔαφνΗ,μεγαλωσα στον Ν.Κοσμο.εσυ που εισαι;αα να βρεθουμε τοτε αφου ειμαστε κοντα!!!

      Διαγραφή
    3. Αγιο Δημήτριο μένω εγώ! κοντά στο μετρό. Όλες οι νοτιες αποκαλυφθείτε!

      Διαγραφή
    4. ααα τελεια!!παμε συχνα στο εμπορικο!!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο βρε Μαχούλα και επιμένω να τα χιλιάσεις γιατί σου αξίζουν όλα!!!Κονκγράτς και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να πάρεις και να δώσεις πολλά βραβεία Μάχη μου , είναι χαρά να προσφέρεις και οι φίλοι μας χαίρονται οτι παίρνουν , γνωριζόμαστε και λίγο παραπάνω , εκτός των θεμάτων του μπλογκ που ασχολείται η κάθε μια από εμάς .
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα!!!! Ευχαριστω πολυ Μαχη μου! Χαρηκα πολυ μολις διαβασα το μηνυματακι σου!! Ελπιζω να καταφερω να κανω σωστα την αναρτηση με τους συνδεσμους των blog που θα το παραδωσω.... Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γειά το βραβείο. Να το χαρείς και να πάρεις και άλλα πολλά !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ πάλι τρέχω να επισκεπτώ αυτά τα ιστολόγια..
    για να τους δίνεις βραβείο σίγουρα αξίζουν!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάχη σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι. Αν είσαι από Κρήτη όχι μόνο δεν είμαστε συντοπίτισσες,αλλά και πολύ μακριά. Το όνομά μου το είχα πει όταν έγραψα 11 πράγματα για μένα και είναι Κική.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι δεν ειμαι από Κρήτη. Καταγωγή από Λίμνη Πλαστήρα - Καρδίτσα! Το ''συντοπιτισσες'' πήγαινε στην CraftLand Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή
  15. Μάχη μου, σ΄ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, είναι μεγάλη τιμή και χαρά για μένα!
    Να είσαι καλά, να δημιουργείς να προσφέρεις όμορφες ιδέες και να παίρνεις πολλά βραβεία γιατί τ' αξίζεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...