Σελίδες

27.3.13

Πάσχα: Διακοσμήστε με πανέμορφες εκτυπώσεις!

Και να που, σιγά σιγά, φτάνουμε στην επόμενη μεγάλη χριστιανική γιορτή, το Πάσχα!

Νωρίς είναι ακόμα, θα μου πείτε, δεδομένου ότι το Πάσχα ''πέφτει'' αργά φέτος! 

Και θα συμφωνήσω! 

Αλλά επειδή, αφενός των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν και αφετέρου είχα κάποια ''παραπονάκια'' τα Χριστούγεννα, ότι έδωσα κάποιες κατασκευές αργά, θα ανεβάζω ότι όμορφο Πασχαλινό βρίσκω, για να μαζεύουμε ιδέες!

Ξεκινάμε λοιπόν με κάποιες εκτυπώσεις που μπορείτε να κάνετε στην θαλπωρή του σπιτιού σας (οι τυχερές που έχετε καλό εκτυπωτή, εγώ πάλι την θεία Μάλλα θα ''χώσω'') και να διακοσμήσετε γιορτινά τον χώρο σας!

Θα παραδεχτώ βέβαια ότι έχω έναν ενδοιασμό κατά πόσο είναι σωστό να στολίζουμε το Πάσχα, δεδομένου ότι η Μεγάλη Εβδομάδα είναι Εβδομάδα Παθών και Θρήνου, αλλά κρατάω αυτούς τους ενδοιασμούς για  μένα προς το παρόν...


Πατώντας πάνω στους συνδέσμους κάτω από κάθε φωτογραφία θα μεταβείτε στο αντίστοιχο blog για να εκτυπώσετε!































26 σχόλια:

  1. Πάρα πολλές και ωραίες οι ιδέες που μας έφερες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολλές και ωραίες οι ιδέες που μας έφερες! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωπω πανδαισία!!!! Ήδη διάλεξα ποια θα εκτυπώσω!! Κι εμένα δυστυχώς καπούτ ο εκτυπωτής οπότε θα πληρώσω :(
    Μπράβο Μαχούλα!!!!!

    ΥΓ. Η προθεσμία αυξήθηκε! Περαστικά στο ταλιμπανάκι και περιμένω συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω πασχαλιάτικα!! Πολλές και όμορφες ιδέες! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά, είσαι μέσα στο μυαλό μου!! Κι εγώ όλο το μεσημέρι το πέρασα βρίσκοντας sites με τέτοια σχεδιάκια, για να παίρνω ιδέες! Βρήκα κι ενα καταπληκτικό, πανεύκολο, πανέμορφο και χειροποίητο κουνελάκι! Κι αν θες τη γνώμη μου, καθόλου αργά δεν είναι, κυρίως αν είσαι και νονά! Ο άντρας μου κι εγώ έχουμε τέσσερα βαφτιστήρια, οπότε, καταλαβαίνεις! Και δυο πιτσιρίκια στο σπίτι... ;) Όσο για το θεμιτό ή όχι του στολίσματος, έχε κατά νου, ότι γιορτάζουμε την Ανάσταση! Η Μεγάλη Εβδομάδα, είναι απλά ο απαραίτητος δρόμος προς αυτήν, δεν μένουμε στα Πάθη, ούτε στο θρήνο! Ετοιμαζόμαστε για τη μεγαλύτερη γιορτή, άρα χαιρόμαστε, άρα στολίζουμε! Αυτά τα ολίγα!;) Φιλάκια πολλά!! Καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας κακομαθαίνετε κυρία Μάχη με τόσες εκτυπώσεις! Ποια να πρωτοδιαλέξω!
    Είναι φανταστικές, χρωματιστές, χαρούμενες!
    Δεν έχω εκτυπωτή (ακόμα) αλλά και εγώ κάποιον θα βρω να "χώσω"!!!
    Όσον αφορά στο στόλισμα του σπιτιού, δεν θα στολίσουμε πια και σαν τα Χριστούγεννα, αλλά σε ένα σπίτι με παιδιά, δεν μπορείς να μην βάλεις και μια, δυο,τρεις τσαχπινιές!
    Εγώ στολίζω και με κατασκευές των παιδιών μου απο το σχολείο. Τις φυλάω και κάθε χρόνο βγάζω και τις παλιές αλλά και τις καινούριες που μου φέρνουν.
    Άντε καλομελέτα, σε λίγα χρονάκια θα έχεις και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ πόσα μας έβαλες!!! Μου άρεσαν τα 1α λαγουδάκια, η γιρλάντα με τα αυγουλάκια και το κουνελάκι με τις φορεσιές! Αχ, και μόνο που τα έβαλες μου'φτιαξε η διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίες και έξυπνες ιδέες διακόσμησης για το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειες οι ιδέες που μας δίνεις! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες ιδέες... το μελάνι ποιός θα το πληρώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίες ιδέες για διακόσμηση! Τελικά αρχίζω να εκτιμώ πολύ το Πασχαλινό έθιμο που έχουν στο εξωτερικό του κυνηγιού αυγών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίες Μάχη, αν και η πρώτη μου έκλεψε την καρδιά.... λέω να το φτιάξω το λαγουδένιο κουτάκι και να βάλω μέσα σοκολατένια αβγουλάκια για τη νονά μας!!!!
    Πολλά φιλιά :)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι χρειαζόμασταν αυτήν την Πασχαλινή (και κυρίως ανοιξιάτικη) νότα σου! Κυρίως σήμερα που βρέχει! Μα που τα βρίσκεις, που τα βρίσκεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η αγαπημένη μου γιορτή είναι το Πάσχα και όχι τα Χριστούγεννα όπως των περισσοτέρων. Μου αρέσει να στολίζω να φτιάχνω κουλουράκια και ότι άλλο απαιτεί η περίσταση! Με έβγαλες απο τον κόπο του ψαξίματος, είναι πολύ όμορφα όλα, τα λαγουδάκια, τα κουτάκια. Όλα!!!
    φιλάκια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποτέ δεν στολίζαμε το σπίτι για Πάσχα.. είναι η ψυχολογία άλλη σε σχέση με τα Χριστούγεννα!
    αλλά φέτος που έχουμε την μπεμπούλα μας θα το κάνω και μου έλυσες τα χέρια!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Μάχη, πολύ όμορφες ιδέες, εγώ σίγουρα θα φτιάξω τις τσάντες με τα λαγουδάκια για δωράκι στις δασκάλες στον βρεφονηπιακό!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ, ειναι τελεια.εγω καλο εκτυπωτη δεν εχω, καποιον θα αγγαρεψω ομως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ...πωπω υλικόοοοο....!!!!πολύ πράμα..εύγε.!!!
    ευχαριστούμε κοπελιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υπεροχες εκτυπωσεις,ολα φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Μάχη! Ωραίες ιδέες με χρώματα που σου ανεβάζουν την διάθεση!ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Yπέροχες ιδέες!!φιλάκια στη μικρή ταλιμπανούλα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλειες οι ιδέες, κάτι τέτοιες εικόνες με βάζουν στο τρυπάκι να αρχίσω και εγώ σιγά-σιγά τα στολίσματα! Ειδικά το τελευταίο μου άρεσε πάααααααρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελειες ιδεες!! Αντε να μεγαλώσει λίγο η Νικόλ να βοηθάει, γιατί για την ώρα όποτε προσπαθώ να φτιάξω κάτι σκαρφαλώνει πάνω μου για να το τραβήξει! χεχε φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ασε και εγω δεν έχω καλό εκτυπωτη. Πως θα τα κάνουμε όλα αυτά; Διάλεξες τέλεια σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. και να σκεφτείς ότι ποτέ δεν στόλιζα το Πάσχα. δεν το είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση, προτιμούσα πάντα τα Χριστούγεννα χιχιχιχιιιχ. Έλα που οι εποχές αλλάζουν, ποτέ μην λες ποτέ τελικά. Ευχαριστούμε για τις όμορφες προτάσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...