25.3.13

Κεφαλάρι σαν ... εργοστασιακό!

Μου αρέσει η διακόσμηση!
Μου αρέσουν και τα χειροποίητα πράγματα!

Ο δε συνδυασμός τους -διακόσμηση και diy- είναι μοναδική εμπειρία, γιατί αφενός αλλάζεις ολοκληρωτικά έναν χώρο και αφετέρου έχεις την χαρά ότι δημιούργησες κάτι από το τίποτα και μάλιστα με ελάχιστο (τις περισσότερες φορές) κόστος!

Δυστυχώς δεν είμαι σταθερή στις εικαστικές μου προτιμήσεις! Μου αρέσουν στοιχεία του κλασσικού αλλά και του μοντέρνου, μου αρέσει το mix&match, το θεωρώ ευφυές! Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι ότι δεν μου αρέσει το minimal!

Παρόλα αυτά, όταν ήρθε η ώρα να φτιάξουμε την κρεβατοκάμαρά μας, ήξερα ότι την ήθελα...παλαιών αρχών σε αντίθεση με το υπόλοιπο σπίτι που επικρατούν πιο μοντέρνα στοιχεία.

Ήθελα κρεβάτι με ''ουρανό'' ή ''θόλο'', κομοδίνα κλασικά που θα έδεναν με ένα έπιπλο τουαλέτας αντίκα που έφτασε στην κατοχή μου, με κουρτίνες ρομαντικές!
Βέβαια τότε δεν ήξερα ότι μπορείς  να φτιάξεις τα πάντα με αποτέλεσμα να πληρώσω αδρά για τα πάντα!

Όταν πριν από λίγο καιρό μια φίλη ρώτησε την γνώμη μου για το πως να ανανεώσει το κρεβάτι της χωρίς να της κοστίσει μια περιουσία, πέταξα την σκούφια μου! Καιρός να έδειχνα επιτέλους σε κάποιον όλα αυτά τα όμορφα κεφαλάρια που μπορείς είτε να φτιάξεις εντελώς μόνος σου εξ ολοκλήρου προσαρμόζοντας το στο κρεβάτι, είτε απλά να αλλάξεις στυλ σε ένα ήδη υπάρχον κεφαλάρι απλά αλλάζοντας το ύφασμά του!

Η φίλη μου ενθουσιάστηκε! Έχει ήδη διαλέξει ύφασμα και περιμένει τον ... ''μάστορα'' (=σύζυγος) να ξεκινήσει τις εργασίες υπό τις οδηγίες της (ελπίζω να μην τα ακούσω εγώ στο τέλος...). Μου υποσχέθηκε μάλιστα και φώτο από το αποτέλεσμα! 

Στο φωτογραφικό κολάζ που ακολουθεί βλέπετε χειροποίητα κεφαλάρια φτιαγμένα από ερασιτέχνες, δηλαδή από τους κατόχους τους! Πατώντας στους αντίστοιχους συνδέσμους κάτω από το κολάζ, θα μεταβείτε στα blogs τους με οδηγίες κατασκευής βήμα βήμα!




Πέρα από τα υλικά που θα χρειαστείτε για μια τέτοια κατασκευή (ξύλο, ύφασμα, αφρώδες υλικό, εργαλεία), είναι πολύ βασικό να διαλέξετε το σχέδιο αλλά και να προσδιορίσετε τις διαστάσεις του κεφαλαριού.

Παρακάτω δίνονται κάποια σχέδια για να σας βοηθήσουν να διαλέξετε:


Σειρά έχουν οι διαστάσεις. Ο πιο σωστός τρόπος για να βγει συμμετρικό το σχέδιο, είναι να διπλώσετε ένα μεγάλο χαρτί στη μέση, να σχεδιάσετε το μισό του σχεδίου που έχετε επιλέξει στις επιθυμητές για εσάς διαστάσεις και μετά ανοίγοντας το χαρτί θα έχετε ένα συμμετρικό σχέδιο που θα μπορείτε να μεταφέρετε στο ξύλο.

Παρακάτω δίνεται ένας ενδεικτικός πίνακας διαστάσεων:


Οι παραπάνω πίνακες είναι από το blog www.picklee.com και με την βοήθεια τους οι κάτοχοί του έφτιαξαν αυτό το πανέμορφο κεφαλάρι, το  οποίο δεν το επέλεξα τυχαία:



Στο ίδιο blog βρήκα και αυτό το φωτογραφικό κολάζ για ακόμα περισσότερες ιδέες:


Και πείτε μου τώρα, τι έχουν να ζηλέψουν όλα αυτά τα handmade κεφαλάρια από το δικό μου ... εργοστασιακό που μάλιστα πλήρωσα και αδρά??? Συγχωρέστε μου τις φωτο αλλά δεν τραβήχτηκαν με στόχο το κεφαλάρι αλλά την ταλιμπανούλα που σαν άλλο γουρουνάκι έχτιζε σπιτάκια από μαξιλάρια για να κρυφτεί από τον λύκο (δηλαδή εμένα!).







14 σχόλια:

  1. Είναι απίστευτο μέχρι που φτάνει το "φτιάχνω μόνος μου"! Εξαιρετικές οι ιδέες που προτείνεις σε όλες τις αναρτήσεις σου! Καλώς σε βρήκα και θα χαρώ να τα λέμε! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλως Βρεθήκαμε!

      Διαγραφή
  2. ΣΕ ΤΙ ΣΤΕΡΑΙΩΣΕΣ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ , ΣΕ ΗΜΙΚΥΚΛΙΚΟ ΚΟΥΡΤΙΝΟΞΥΛΟ Ή ΑΛΛΟ , ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σιδεροβεργα το στερεωσα! Πήγα σε ένα μαγαζί με κουρτινόξυλα και τετοια αξεσουαρ με μια φωτο απο περιοδικο διακόσμησης παραμασχαλα που εδειχνε εναν τετοιο θολο και τους ρωτησα πως θα το φτιαξω. Μου ειπαν οτι υπάρχει ετοιμη κουρτινοβεργα - ειναι μεταλλικη- σε ημικυκλιο (σαν πεταλο ειναι) και απλα παραγγελνεις τις διαστασεις, δηλαδη ποσο ανοικτο θες να ειναι το ημικυκλιο. Προσεξε ομως πως θα το παραγγειλεις γιατι υπαρχει και εντελως στρογγυλο που μπαινει στην μεση του κρεβατιου και κρεμιεται απο το ταβανι. Αυτο το αγορασα το 2007 που παντρευτηκα και ειχε κοστισει 60 ευρω, το θυμαμαι γιατι σε σχεση με αλλα ηταν φθηνοτερο. Δεν ξερω τι περιοχη εισαι, το μαγαζι που το ειχα αγορασει εγω είναι στην Ηλιουπουλη.

      Διαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμα τα σχεδιαγράμματα που μας έδειξες, όλοι την έχουμε πατήσει αλλά μετά βάλαμε μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ κατατοπιστικά τα ποστ σου και με λεπτομέρειες που βοηθάνε ακόμα και τον άσχετο... μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ονειρικό το δωμάτιό σου!!! Αυτό το ασπρο με φοβίζει. Αλλα και οι οδηγίες σου ειναι κατατοπιστικές. Είμαι σίγουρη οτι βοήθησες πολύ την φίλη σου.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι λευκες ειναι οι καλοκαιρινες κουρτινες, ειναι λευκες με μωβ κρυσταλακια. Για τον χειμώνα εχω ροζοφουξια. Η αληθεια ειναι οτι το λευκο μοιαζει πιο κρυο αλλα τελικα ειναι πολυ πιο αρχοντικο. Οσο για το κεφαλαρι που ειναι λευκο, δηλαδη κρεμ ειναι, ειναι δερματινο οποτε κανενα προβλημα. Πλενεται πανευκολα και σουπερ γρηγορα με ενα vetex!

      Διαγραφή
  6. Ειναι τελεια ιδεα, ποσα ομορφα πραγματα μπορει να σκεφτει τελικα ενας ανθρωπος!!!!!
    Το δικο σας ειναι υπεροχο και η μικρη ακομα καλυτερη και ποιος δεν θα εφτιαχνε αν ειχε τετοιο κρεβατη η μαμα του χα χα!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ονειρεμένες ιδέες!!! Ονειρικό pοst!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    Το κρησφύγετο με τα μαξιλάρια... ΑΠΑΙΧΤΟ!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία ιδέα!! Το δικό μου κεφαλάρι όμως είναι ξύλινο με ένα μεταλλικό σχέδιο λουλουδια. Θα μπορούσα λες να το ντύσω με κάποιο ύφασμα; Μπράβο πάντως, μου βάζεις ιδέες και πολύ μου αρέσει!!! ;) Χρόνια πολλά για την ημέρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας αρέσουν τέτοιες ιδέες! Μας αρέσουν οι αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαχούλα μου τι χρήσιμη ανάρτηση. Ξέρεις πόσο καιρό σκέφτομαι ότι χρειάζομαι καινούρια κρεβατοκάμαρα, αλλά λόγω του κόστους το είχα αφήσει εντελώς? Το σκεφτόμουν για να έκανα καμιά απόπειρα μόνη μου, αλλά δεν ήξερα τι και πως. Θα δω σίγουρα τα sites που προτείνεις μπας και βρω καμιά ιδέα. Το κρεβάτι είναι παρόμοιο με αυτό που μας έδειξες ε? Το θέμα σπίτι θέλει πολύ ψάξιμο, αλλά όλες στην αρχή κάπως έτσι την πατήσαμε. Ένα νέο ζευγάρι που ανοίγει σπιτικό, δεν μπαίνει εύκολα στην διαδικασία να φτιάξει κάτι (εκτός κι αν είναι του αντικειμένου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι γλυκουλα η ταλιμπανουλα!!!πολυωραια ιδεα να αλλαξει λιγακι το δωματιο..αμα πιανουν και τα χερια σου σουπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...