Σελίδες

13.3.13

Βραβειάκια!

Ξέρω ξέρω σας έχω ζαλίσει με τα βραβεία! 

Θα μου πείτε τώρα ''Και τι μας ενδιαφέρει εμάς κυρά μου που παίρνεις βραβεία εσύ?'' και δίκιο θα χετε! Α όλα και όλα, η αλήθεια να λέγεται! 

ΟΜΩΣ...

Υπάρχει ένα μεγάλο ΟΜΩΣ, γιατί αφενός τα βραβεία αυτά είναι μια ηθική ανταμοιβή για τον κόπο μιας γυναίκας-συζύγου-εργαζόμενης-μαμάς-blogger που προσπαθεί να βρει χρόνο να χωρέσει και το blogging στην πολύπαθη ζωή της και αφετέρου αισθάνεσαι την ανάγκη να ανταποδώσεις την τιμή που σου έκανε ο βραβευτής σου!!!!

Επομένως, μετά από τον πρόλογο περνάω απευθείας στο θέμα!

Η Inventive Mommy Αντιγόνη (πολύ μου αρέσει αυτό το όνομα, και οι δύο αρχαίες είμαστε!) με τίμησε δίνοντάς μου το παρακάτω βραβείο:


Το ξέρω ότι το συγκεκριμένο βραβείο το έχω παραλάβει και παραδώσει πολλές φορές όμως...μ αρέσει και θα το ξαναπαραλάβω, όχου!!
Αντιγόνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, με τιμά ιδιαίτερα!
Και πάμε στο πιο ωραίο κομμάτι τώρα. Πρέπει να το παραδώσω σε άλλα 5 ιστολόγια!

Με τιμή και δόξα το παραδίδω λοιπόν!
2. Στην Λίζα του Μy home που επέστρεψε δυναμικά με την ευχή να έχει μια τέλεια εγκυμοσύνη!
3. Στην Χρυσούλα του Οι δικές μας στιγμές!
4. Στη Τόνια του Ανοίγω Σπίτι!
5. Στην Ντόρα και το ολόφρεσκο Ρretty Party Ideas!

Οι κανόνες παραλαβής είναι οι ίδιοι, δηλαδή να το παραδώσετε με την σειρά σας σε 5 ιστολόγια της αρεσκείας σας και να ενημερώσετε σχετικά τους κατόχους τους για την παραλαβή. Τώρα, επειδή αυτό το βραβειάκι έχει πολυπαίξει στην blogογειτονιά, αν το έχετε παραλάβει ήδη, ενεργείστε κατά βούληση!

Και αν νομίζατε ότι η βράβευση τελείωσε εδώ, πλανάστε! 
Η -έχουμε μεταξύ μας πολλές αγαπούλες- Ασπασία του Μy-lovable-baby, αφού έβγαλε την δική της μικρή μπουγάδα στον ήλιο για στέγνωμα, σκέφτηκε να νοικοκυρέψει και εμάς τις υπόλοιπες, παραδίδοντάς μας το παρακάτω βραβείο με τους όρους: α) να απαντήσουμε στις 4 κάτωθι ερωτήσεις, και β) να το παραδώσουμε σε 10 νέα ιστολόγια. 

Το βραβείο:


Και οι ερωτήσεις με τις απαντήσεις μου:

1. Ποιά blogs επισκέπτεσαι συχνά?
Απ.: Χμμμ, δεν επισκέπτομαι συγκεκριμένα blogs. Έχω πάρα μα πάρα πολλά, άλλα στο blogroll μου και άλλα με περιμένουν στο inbox του mail μου, οπότε όποια ανάρτηση μου κεντρίσει το ενδιαφέρον την διαβάζω. Σίγουρα πάντως με κερδίζουν τα blogs με κατασκευές και με μετατροπές/ανακαινίσεις σπιτιών (κυρίως από τα ξένα δηλαδή).

2. Γιατί δημιούργησα το blog μου?
Απ.: Τώρα εδώ λογικά οι περισσότερες blogger θα έχουν κάποια καλή απάντηση. Εγώ δεν έχω. Ήταν τελείως αυθόρμητο και για του λόγου το αληθές μπορείτε να διαβάσετε την πρώτη ανάρτηση όπου έγραφα ότι να ναι! Δεν το άνοιξα με έναν συγκεκριμένο στόχο, δεν είχα μια συγκεκριμένη θεματολογία στο νου μου ή κάποιο πλάνο, περισσότερο παρακινήθηκα από άλλη φίλη blogger που έβλεπε τις κατασκευές μου και τα παιχνίδια που έκανα με την ταλιμπανούλα και μου έλεγε ότι πρέπει να τα ''επικοινωνήσω''. Ομολογώ πάντως ότι είναι μια ωραία ασχολία τελικά και διαδραστική όσο και αν δεν της φαίνεται!

3. Ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα?
Απ.: πολλά είναι τα αγαπημένα μου θέματα, πολύ περισσότερα από αυτά για τα οποία έχω ήδη γράψει αλλά ας όψεται η έλλειψη χρόνου. Το πιο αγαπημένο ίσως από όλα είναι τα παιχνίδια με την ταλιμπανούλα πρωτίστως, και δευτερευόντως ότι αφορά την διακόσμηση του σπιτιού.

4. Ποια λέξη χρησιμοποιείς πάντα στο blog?
Απ.: Δεν έχω προσέξει να χρησιμοποιώ συγκεκριμένη λέξη. Εσείς προσέξατε κάποια?

Και ήρθε η ώρα της παράδοσης, γιούυυυυπι!!! Παραδίδω λοιπόν:

1. Στην Αντιγόνη του Inventive Mommy! για την υπέροχη πρωτοβουλία της.
2. Στην Κατερίνα του Κapa.Me without you, a tea without a biscuit! που με αγωνία περιμένω τις αναρτήσεις της κάθε φορά!
3. Στην FrauLitsa μου του Home is where your story begins! που δεν φτάνει που μας πεθαίνει με τα θεσπέσια γλυκά της, μας αποτελειώνει και με τις σουπερ φωτογραφίες της (που κάθε φορά που τις βλέπω αναρωτιέμαι που πάω ξυπόλητη στα...αγκάθια!)
4. Στην Θεανώ του Mammy-on-line! που μας προσφέρει απλόχερα υπέροχες κατασκευές!
5. Στην Mommy D. του Νoikokyremata! που κάθε φορά μας δίνει χρηστικές συμβουλές για το σπιτικό μας!
6. Στην Σίνα του Εimai paidi! που μας ξεσηκώνει για κατασκευές και πριν τελειώσουμε την προηγούμενη μας ποστάρει την επόμενη για να τρέχουμε!
7. Στην Σταυρούλα του Every day happy home! που μαζί της ταξιδεύουμε σε Ανατολή και Δύση, Βορρά και Νότο (αχ και να μουν αποσκευή να με κουβαλάς μαζί σου!)
8.  Στις Κατερίνα και Κάλλυ του Ανθομέλι! που ιδίως η στήλη τους για τα πρωινά και τα παιδικά γεύματα μου έχουν λύσει τα χέρια πολλές φορές!
9. Στην Γιώτα από το Lolipop! που μας ταξιδεύει με τις υπέροχες φώτο της στα μαγευτικά τοπία του τόπου της!
10. Στην Λαμπρινή από το Lamprouka! που με τις κατασκευές και τις χειροτεχνίες της απλά μας ξεσηκώνει (το σπιτάκι στο βουνό έγινε απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!)

Οι όροι παραλαβής είναι να απαντήσουν στις ανωτέρω ερωτήσεις και να το δώσουν με την σειρά τους σε 10 ιστολόγια, ενημερώνοντας τους κατόχους τους! Τώρα, αν το έχετε ήδη παραλάβει κορίτσια, ενεργείστε κατά βούληση!

Εντός της σήμερον (μα που τα βρίσκω?) θα ενημερώσω για την παραλαβή γιατί τώρα αμέσως κωλύομαι!!!!



28 σχόλια:

  1. Ευχαριστουμε πολύ!
    Kathy & Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μάχη και σε όλα τα υπόλοιπα βραβευμένα κορίτσια! Όλοι μας κάνουμε αυτό που μας αρέσει και μας ηρεμεί.... και μέσα από όλα γεννιέται μια μεγάλη αγάπη να το εξελίξουμε και αυτό και εμάς.... και όλα μοιάζουν ευκολότερα και καλύτερα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστω πολυ για το βραβείο !! Το μπλογκινγκ σου δίνει πολλές χαρές τελικα!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και το έχω ήδη παραλάβει, το δέχομαι μετά χαράς!! Σε φιλώ Μαχούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου, πήρα και κι άλλο βραβείο... σ΄ευχαριστώ Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Ελενακι ευτυχώς που το είδες γιατί πάλι δεν μπορώ να σχολιάσω στο μπλογκ σου! γράφει ότι μπορούν να σχολιάσουν μόνο μέλη της ομάδας ή κάπως έτσι!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. ΧΑΧΑ!!! Είσαι απολαυστικότατη!!!
    (Νομίζω πως η λέξη που χρησιμοποιείς πιο συχνά είναι "ταλιμπανούλα"!!!
    ;-)
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμμμ σαν να μην έχεις και άδικο, για το Ταλιμπανούλα λέω, αλλα΄σε λίγο βλέπω να το αλλάζω σε Μουτζαχεντίν έτσι όπως εξελίσσεται η μικρή δυνάστης!

      Διαγραφή
  7. Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΤΑΛΙ! Το βραβείο σου είναι τόσο μα τόσο ευπρόσδεκτο ιδιαίτερα αυτή τη χρονική συγκυρία που πολλοί από εμάς λαμβάνουμε καθημερινά και από διάφορες διευθύνσεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης... Και πάλι, ευχαριστώ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτου! την λαμβάνεις και εσύ την ανοικτή παλάμη;;; και εγώ που νόμιζα ότι έχω αποκλειστικότητα μαζί της!!!

      Διαγραφή
  8. Α! Ξέχασα να σου πω ότι μου αρέσει πολύ η ρομαντική εμφάνιση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Πολλά απ τα μπλογκ που βραβεύεις δεν τα γνωρίζω οπότε πάω να δω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπραβο μαχη!τα βραβεια δινουν και παιρνουν!!!ευτυχως βεβαια, ετσι γνωριζομαστε καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρασα να παραλάβω το βραβείο μου με τιμές και δόξες.Ευχαριστώ Μάχη μου. Να δω τώρα πότε θα καταφέρω να γράψω γι'άυτό πριν μπαγιατέψει, Thanks πάντως που με σκέφτηκες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαχη συγχαρητηρια για τα βραβειακια σου. Ευχομαι να ακολουθησουν πολλα περισσοτερα!
    φιλάκια,
    Αναστασία
    http://natbeesfashion.blogspot.gr/
    Θα χαιρόμουν πολύ αν με πρότεινες εδώ http://www.company.co.uk/company-blog-awards-2013-with-new-look στην κατηγορία Best Personal Style Blog. Ευχαριστω εκ των προτερων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαχούλα μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Είσαι αγαπησιάρα και γλυκιά και πως να μην λαμβάνεις τόσα!!! Θα σπάσουν τα ράφια που τα βάζεις πιά! χα χα χα
    Είδα από την προηγούμενη ανάρτηση τις αλλαγές στο σπιτάκι σου αλλά δεν ήθελα να σχολιάσω σε εκείνη την ανάρτηση που είχε θέμα σοβαρό. Πολύ όμορφη η ανακαίνιση. Ρομαντική, ζεστή και ανοιξιάτικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κοιτα ποια μιλάει! που κάθε φορά που λαμβάνω βραβείο πάω να στο δώσω και το έχεις ήδη πάρει!!!

    ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για την ανακαίνιση! ε ναι καιρός ήταν να πετάξω τα μπροκάρ και τα βελουτέ! αν και πάλι κάτι δεν μ αρεσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Ενεργώ σε ταχύτητες φωτός Μάχη!!!
      Γιατί δεν σου αρέσει πάλι!!!! Δεν ανησυχώ, θα βρεις αυτό που θες. Είσαι μαμούνι εσύ!! Όταν θα το φτιάξεις όπως ακριβώς θες, θα το καταλάβεις:)

      Διαγραφή
  16. Σε ευχαριστώ πολύ για το Βραβείο και τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπούλα Μαχούλα, συγχαρητήρια για τα βραβεία και την ανακαίνιση :)
    Σε ευχαριστώ για την τόσο γλυκιά αναφορά :)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα χαίρεσαι, συγχαρητήρια, πόσα πιά????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!Και τα φιλικά ιστολόγια που επέλεξες είναι όλα αξιόλογα μπράβο! Καλή συνέχεια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητηρια για τα βραβειακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι έγινε κοπελιά μου με το ωραίο όνομα, γέμισες βραβεία; Προφανώς γιατί τ΄αξίζεις!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για το δικό μου, ελπίζω να προλάβω να παίξω!
    Επίσης, μπράβο για την προσπάθεια με το xeblogarisma!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kοριτσάκι μου!Άργησα τόσο πολύ να έρθω να παραλάβω το βραβείο μου...Σ'ευχαριστώ για την τιμή,χαίρομαι ιδιαίτερα που με επέλεξες και για τον λόγο που αναφέρεις επίσης!!χιχι
    Φιλιά πολλά και στο μικρούλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...