Σελίδες

30.3.13

Ομορφύνετε το blog σας!

Monica Bellucci ή Linda Evangelista?

Τι ρωτάει πάλι? θα σκέφτεστε!

Όταν είμασταν φοιτητοπαρέα, οι συμφοιτητές μας συνήθιζαν να κατηγοριοποιούν τις κοπέλες σε μια από αυτές τις δυο κατηγορίες: στη μια κατηγορία, αυτή της Belucci, ανήκαν οι κοπέλες που κατά κάποιο τρόπο είχαν βρει το στυλ τους ή απλά ήταν αδιάφορες στο να το ανακαλύψουν με αποτέλεσμα να μην αλλάζουν τίποτα μα τίποτα πάνω τους! Αντίθετα, στην άλλη κατηγορία, της Linda, ανήκαν οι κοπέλες χαμαιλέοντες, αυτές δηλαδή που οι αλλαγές ήταν στην εβδομαδιαία διάταξή τους!

Περνώντας τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η κατηγοριοποίηση αυτή βρίσκει εφαρμογή σε διάφορες εκφάνσεις της ζωής μας. 

Είστε τύπος που σας αρέσουν οι αλλαγές και τις τολμάτε ή τύπος που έχει βρει αυτό που τον εκφράζει και το διατηρείτε συνεχώς;;;

Όσο εντύπωση και αν σας κάνει, το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το σπίτι μας, τόσο το πραγματικό όσο και το ... διαδικτυακό!




Εγώ -αν και στην ζωή μου μάλλον Belucci είμαι και ας μην το θέλω και τόσο- στο διαδικτυακό μου σπιτάκι μάλλον για Linda φέρνω! Ίσως επειδή το πραγματικό μου σπίτι και το πραγματικό μου budget είναι περιορισμένα πλέον, ίσως γι αυτό, μ αρέσει να αλλάζω το μπλογκ μου (αλλαγή ή ξέσπασμα το λένε αυτό τώρα?? χμμ).

Κατά καιρούς ψάχνω διάφορα για να βρω κάτι να αλλάξω και πολλές φορές βρίσκω και μετά απλά ... το χάνω! 

Για μένα την ....χαμένη στο διαδίκτυο λοιπόν, αλλά και για όσους από εσάς θέλετε μια ανανέωση, μάζεψα διάφορα blogs που διαθέτουν δωρεάν ομορφιές για τα δικά μας blogs.






  





6. Nymfont







Αν έχετε βρει κάποιο άλλο, με ομορφιές, ευχαρίστως να το βάλω στην λίστα και να το επισκεφτώ βεβαίως βεβαίως!


23 σχόλια:

  1. Γεια σου Talibanoula! Καλή η κατηγοριοποίηση σε μόνικα+λίντα... κι εγώ μάλλον πιο μόνικα με κόβω.. αλλά και κάποιες αλλαγές στα διαδικτυακά μου "σπιτάκια" πάντα μ'αρέσει να τις κάνω που και που.. :)
    μ'άρεσε πολύ το palm tree.. μυρίζει καλοκαιράκι.. ίσως το χρησιμοποιήσω στο blog μου.. ωραίες ιδέες ^^
    Καλό ξημέρωμα και καλό σαββατοκύριακοοο! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα! Πολύ ωραίο post αν τα καταφέρω να το κάνω γιατί δυσκολεύομαι με το blog μου. Έχω περίπου ένα μήνα που το έχω φτιάξει και έχω αρχίσει να απελπίζομαι... νομίζω μόνη μου τα γράφω μόνη μου τα διαβάζω :( αλλά που θα μου πάει θα το παλέψω!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίες ιδέες. Ειδικά το νούμερο ένα είναι πανέομορφο..θα τα κοιτάξω διεξοδικά. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα εσύ ξετρύπωσες κι άλλα που ούτε τα γνώριζα! Σ' ευχαριστώ πολύ! Όσο κι αν έχω προσπαθήσει να κρατήσω μια σταθερότητα στην εικόνα του blog μου, δεν τα έχω καταφέρει! Θέλω να το αλλάζω ανάλογα με τις εποχές αλλά και τη διάθεσή μου! Τώρα αυτό πόσο αρέσει στους αναγνώστες, δεν ξέρω και προβληματίζομαι... Αλλά έτσι κάνω και στην κανονική ζωή μου! Τρελαίνομαι για αλλαγές! Κρατούν τη σπίθα πάντα αναμμένη, σε όλους τους τομείς! (και σπάνε τα νεύρα μερικών... βολεμένων που με περιτριγυρίζουν! αχαχαχα!)
    Καλημερούδια talibanoula! Καλό Σ/Κ!
    ='ο'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εισαι θεα!ειμαι τοσο σκραπας με οτιδηποτε εχει να κανει με τεχνολογια και δυσκολευομαι σε πολλα πραγματα!ηδη βρηκα το νεο μου φοντο(αλλα θα πειραματιστω και με αλλα)σ'ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο βρε Μαχούλα! Τι καλά τα συγκέντρωσες όλα μαζί! Μου θύμισες το καλοκαίρι που παιδευόμουν να φτιάξω το δικό μου... :)

    Πάρε κι ακόμα μία πρόταση: http://www.blogdesignsbydani.com/
    Πολύ ωραίες ιδέες και όλα free. Από εδώ είχα διαλέξει για το παλιό μου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγώ είμαι υπέρ της αλλαγής γενικά. Αλλάζω τη μορφή του blog μου κάθε μήνα ανάλογα με την εποχή και την διάθεση. Πάω να κοιτάξω πιο προσεκτικά τις προτάσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίες ιδέες μας δίνεις!Καλημέρα Μάχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα περισσότερα τα γνωρίζω... (Τα υπόλοιπα θα τα γνωρίσω σύντομα!!!)
    ;-)
    Δοκιμάστε τα άφοβα, bloggers!!! Δοκιμασμένες, εύκολες κ' πανέμορφες λύσεις... "διακόσμησης"!!!
    Να είσαι καλά, Μάχη μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμμ! Νομίζω Μόνικα είμαι! Δύσκολα θα αλλάξω κάτι! Είτε πάνω μου, είτε στο χώρο μου! Το διαδικτυακό μου σπιτάκι, πέρα από μικρές προσθήκες και gadget, δεν έχει αλλάξει καθόλου σε εμφάνιση!!
    Θα κοιτάξω πάντως σελίδες που πρότεινες!!
    Φιλιά! Καλό σ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΄Ολα συγκεντρωμένα, κάποια δεν τα ήξερα καν,
    ευχαριστούμε Μαχούλα, καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ το δικό μου το βρήκα εδώ http://www.backgroundlabs.com αλλά μάλλον θα το αλλάξω με αυτά που είδα εδώ. Γενικά μου αρέσουν οι αλλαγές. Σε μένα, στο σπίτι, στο blog μου. Μονο στους ανθρωπους είμαι σταθερή. Τέλεια ανάρτηση, εξαιρετικα χρήσιμη (είχα φάει τον κόσμο τα χριστουγεννα).Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περιττό να πω ότι και μένα μου αρέσουν οι αλλαγές! Γι'αυτό το λόγο αλλάζω και background σε κάθε ανάρτηση..χαχα, γραφική μάλλον έχω γίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν μπορώ να ψηφίσω Monica γιατί αρέσει στον άντρα μου...από την άλλη ούτε για Linda με κόβω. Δεν ξέρω, έπρεπε να βάλεις και άλλες επιλογές!! χιχιχι
    Γενικά αλλάζω και δεν αλλάζω. Πάντως μου αρέσει αυτή η σελίδα που έχεις κάνει για το blogging. Τα πρότυπα ενώ είναι πολύ όμορφα και μπορείς να βρεις άπειρα template δεν τα βολεύομαι, ούτε τα συνιστώ. Τα είχα δοκιμάσει στο πολύ παρελθόν και τα περισσότερα δημιουργούσαν προβλήματα με την blogspot. Της shabbys συγκεκριμένα, που είναι από τα πιο όμορφα, μου τα χτυπούσε ως spam μια περίοδο. Χώρια που αν επιλέξεις κάτι τέτοιο, μπορεί να παίζει και στο site του διπλανού. Τώρα αν ντε και καλά σου αρέσει κάποιο πολύ, είναι προτιμότερο να το κατεβάσεις σαν απλή jpg και να το περάσεις χωρίς να πειράξεις τον κώδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάχη είναι καταπληκτικά.. μπραβο σου... πολύ ωραίες ιδέες.. αχ μωρέ χρόνο δεν έχω καθόλου το τελευταίο διάστημα... για να γράψω και να ασχοληθώ και εγώ με το blog μου... απολαμβάνω στη λίγη ώρα τα δικά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάχη να'σαι καλά, θα μπω να τα δω με ησυχία αργότερα να ομορφύνω το σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι εγώ είμαι υπέρ των αλλαγών, οπότε... Linda :D
    Καταπληκτική δουλειά έκανες που τα συγκέντρωσες όλα!!! Θυμάμαι όταν είχα πρωτοφτιάξει το blog, που ψαχνόμουν από δω κι από κει να το "διακοσμήσω"... Μου είχαν βγει τα μάτια!!!
    Φιλάκια πολλά Μαχούλα μου, καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταρχήν ευχαριστούμε για τις σούπερ ιδέες που δεν γνωρίζαμε! Εγώ προσωπικά!
    Είμαι Βelluci κατ'ανάγκη! Εννοώ λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την εμφάνιση του blog μου ενώ θα το ήθελα πολύ! Λατρεύω να βλέπω όμορφα και περιποιημένα "σπιτάκια".
    Κάποια στιγμή θα γίνω Linda! Έτσι κι αλλιώς είναι μεγαλύτερή μας!!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πριν ένα μήνα που έφτιαχνα ακόμα το blog μου έπεσα πάνω σε κάποια απο τα παραπάνω blogs με αποτέλεσμα να δοκιμάσω τουλάχιστον καμιά 50αρια templates.... Δεν μπορούσα με τίποτα να αποφασίσω για την εμφάνιση του blog μου!!!
    Αποφεύγω για ευνόητους λόγους να τα επισκεφτώ ξανά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μάχη καταπληκτικά! Με βλέπω να ξενυχτάω απόψε πάνω από το laptop (αχ, τι με κάνεις!)
    Κι εγώ στην κατηγορία Belucci ανήκω...μια ζωή τώρα.

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ουάου!!!
    νομίζω βρήκα σε ποιό θα καταλήξω!!
    σε ευχαριστώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είμαι και εγώ τύπος Λίντα, ειδικά στο blog μου θέλω να το αλλάζω συνέχεια, ελπίζω κάποια στιγμή να καταλήξω κάπου. Τι γίνετε όμως με τα σχόλια που χάνονται σε κάθε αλλαγή template πέραν του Blogger? Υπάρχει κάποιο script να τα επαναφέρουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας μου είναι πολύτιμη!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...